Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Jedna rzecz mi się na razie nie podoba, bo na dłuższą metę może się zrobić męcząca. Otóż przy łączeniu rzeczy z bronią, tarczą i łukiem widzę, że wyskakuje całe menu, gdy pewnie znaczna część rzeczy nic nie zmieni, bo co może zmienić wbite jabłko na ostrze strzały? Tak jakby z automatu nie mogły być dostępne tylko te rzeczy, które coś dają? Chciałbym, żeby były dostępne jakieś opcje, które pozwolą na jak najkrótsze siedzenie w menu.

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza

Sprzęt jest jaki jest i się magicznie nie zmieni.

 

Ja nie jestem fanem przycinania opcji graficznych bo potem się okazuje, że mogliśmy mieć ładniejszą grę na next sprzęcie, na którym już będzie chodził tip top perfecto.

 

A teraz jak będzie płacz to zaczną przycinać i będziecie mieli popup co 2 metry, 3 drzewa na wysepkę i generalnie wygląd jak w Pokemonach. Czy naprawdę tego chcą gracze?

Odnośnik do komentarza

Też nie rozumiem tego stękania o grafikę, klatki itp.? Mam dla Was rozwiązanie, za x lat pewnie wyjdą wersje HD, czy może nawet remaki, tak jak to było między innymi z WW, czy ostatnio z MP, że o zatrzęsieniu remaków na potężne konsole nowej generacji nie wspomnę.

 

Może kiedyś dostaniecie swoje 4k, RT i 60 klateczek, a ja

 

Spoiler

będę się dobrze bawił już 12 maja :banderas: 

 

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, Pupcio napisał:

I dalej nie potrafili zrobić 30fpsów na tej samej mapce:wujaszek:

 

Pewnie zrobili wszystko co mogli, żeby to chodziło jak należy na 0.3 klopsach przy takim mocarnym kodzie na te wszystkie małe smaczki, które tarmoszą siusiaka i zależności, które na siebie oddziaływują.

 

Bardziej dziwi mnie, że gry wydmuszki bez fizyki i takich widoków zapierających dech w piersiach tną na 9-12 klopsach.

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza

W przypadku botw pełne zrozumienie. Gra była robiona pod Wiiu, portowali na switcha, ograniczał ich deadline bo musiało być na premierę, dość szybko patchami poprawili i prócz lasu korokow było względne rock solid 30fps niedaleko po.

 

Tutaj mieli gotowy silnik, ta sama mapkę, tylko jeden system i w sumie dowolność w czasie prac. Takie dropy jak na materiałach preview to nie jest mityczna jakość Nintendo.

Odnośnik do komentarza

Dokładnie 

Pamiętam że zaraz za dziadkiem w Plateau dropiło 

Wtedy ładnie połatali ,ale nie pamiętam po jakim czasie były łatki .

Tutaj też może to ogarną .

Dotarło do mnie ile czasu czekam na tears of the kingdom i później nie mam na horyzoncie żadnej gierki ,która mi growego kaca zabije ;p

Może nowy final...

 

Edytowane przez Plackus
Odnośnik do komentarza
Teraz, Daffy napisał:

Ale ten co ogarnął ślicznie fpsy był w maju 

 

Na reddicie piszą, że już pierwszy patch zrobił dużą robotę, a ostani pewnie też poprawił co nie co, no ale z lasem Koroków sobie nie poradził, nie wiadomo dlaczego, gdy to zamknięta miejscówka bez widoku po horyzont, może przez jakiś bug, którego do dziś nie odnaleźli :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...