Skocz do zawartości

Wreckfest - Drive Hard. Die Last


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kariera ukończona. Dużo o zaletach gry zostało już powiedziane, więc ja może powiem jakie wady zauważyłem po jakis 20h gry. Otóż AI przeciwnikow. Fajnie, ze popelniaja błędy - nie raz wypadają z trasy lub uderzają we wraki. Niestety, co zaczęło mnie irytować, to fakt że ciągle nas uderzają w tyłek przy zakrętach. Wynika to z tego, że AI jedzie po swojej linii i hamuje przed zakretem w okreslonym momencie. Jesli my hamujemy kilka metrów przed punktem startu hamowania przeciwnika, ten zawsze uderzy nas w tyłek. To nie żaden rage przeciwników czy specjalne spychanie nas z trasy, by zająć pozycję, ale bezmyślność. Owszem, to wyścigi wraków i chodzi o zderzanie, ale powinno to byc robione z glową rownież przez AI. AI nie potrafi sobie także poradzić na krótkich trasach owalnych, gdy na trasie mamy sporo zniszczonych pojazdow. Ewidentnie ma problem z wymijaniem, gubi sie i uderza we wraki. I dlatego kazdy dluzszy wyscig konczy sie tym, ze sami zostajemy na torze.

 

Odnosnie kariery.

Spoiler

Koniec rozczarowuje. Tylko komunikat „Dziekujemy za ukonczenie” i nic wiecej. Zadnego jakiegos bossa na koncu z odkrytym wyscigiem, zadnej nagrody w postaci ukrytego pojazdu - nic. Tworcy mogli sie tu lepiej postarac. 

 

Sama kariera jednak na plus. Nie za dluga, roznorodna, z ciekawymi wyzwaniami, jak demolka kombajnów.

 

Po skonczonej karierze zaczalem grac w multi. Jednej nocy wzialem udzial chyba w 30 wyscigach. Miód wylewa sie z ekranu, choc znow wraca temat uderzania w tylek. Rozumiem, ze to nie Project Cars lub GT, wiec wszystkie chwyty dozwolone (tu nie moze byc zadnych kar), ale wiekszosc ludzi tak robi z głupoty, bo przez to sami wypadają z trasy i nic to im nie daje. Ja próbowałem goscia spychac mądrze - ocieraliśmy się na prostej i nie dalem mu zjechac z pobocza, tak by uderzyl w kamien. Ja pojechalem dalej, on zostal ladnie w tyle. 

 

Szkoda równiez, ze multi jest mega proste i nie ma jakiegos systemu progresu. Na razie gram jednak dla samej przyjemnosci wyscigow i to chyba w sumie dobry znak. Multi mega wciąga.

Opublikowano

Tutaj, nie chodzi o czystą jazdę. W tej grze zdobywa się punkty za spychanie, obracanie, niszczenie itp.

Tu ma być demolka i losowowość zmagań.

Dlatego zdobywamy kasę na lepsze auta. Możemy pójść w szybkość aby odskoczyć innym i być przy tym zwrotnym na zakrętach, możemy również pójść w czołg do rozpychania innych i stworzenia sobie sytuacji do wygrania po zdemolowaniu przeciwników. Są też auta, które i są szybkie i wytrzymałe po odpowiednich modyfikacjach.

 

Gra ma dawać masę zabawy przez swoją losowość, a to, że AI rozbija się na wrakach to tylko na plus bo dodaje to jeszcze większego klimatu do tego całego "złomu". Swoją drogą myślę, że to normalne jak przeciwnicy nie wychamowują i przywalają we wraki, a to wpadnie w zad na zakrętach to następstwo tej losowosci oraz stylu jazdy na torach.

 

Co do multi-player...

W tej grze to coś niesamowitego, wciąga strasznie przez swoją nieprzewidywalność!

Opublikowano (edytowane)

Ja nigdzie nie piszę o czystej jeździe. Spychać chcesz w taki sposób, by zdobyć pozycję w wyścigu, wyeliminować przeciwnika, a nie sobie tylko zaszkodzić.

 

AI na zakretach uderza nas po prostu, bo nie zdaje sobie sprawy z naszej obecności.  Gdy uderza nas z boku na prostej to tez z tego wzgledu, ze chce wjechac na swoją linię jazdy za wszelką cene, a nie po to by nas zepchnąć. I w tym zauwazylem problem. 

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

No tak z tym, że w tej grze też jest prędkość i nie zawsze auto zdąży wychamować. Na trasie tyle się dzieje, że często ciężko nawet zepchnąć policyjnym sposobem. Nie wiem, może inaczej rozumiem tą grę ale moim zdaniem chodzi o to by innemu zaszkodzić, a to, że często sobie szkodzimy to przez prędkość i różne sytuację na drodze. Podejrzewam, że tak specjalnie jest ustawione AI by efekt był podobny do gry w multi.

Opublikowano

Gierkę kupiłem w okolicach jej premiery, ale od tego czasu leżała w folii, grzecznie czekając na swoją kolej. Wczoraj poszła w ruch i... o jaaa, co za sztosiwo!! Standardowo uparty jestem na 60 klatek w racerach, ale tu mam na nie kompletnie wywalone - bo gra się cudnie po prostu. Podobnie zresztą z oprawą czy udźwiękowieniem. Niby wszystko jest tylko takie se (szczególnie dźwięki silników, które po prostu przyciszyłem), a jednak kompletnie nie odbiera to radości jakiej dostarcza obcowanie z tym tytułem. 

 

Tak naprawdę brakuje mi tu chyba tylko dwóch rzeczy: klaksonu oraz jakiejś formy nitro/turbo, nawet takiego chwilowego, które możnaby odpalać na sekundę przed wjechaniem w pojazd rywala. Cała reszta jest boska po prostu. Gram na kierownicy Logitech G920 i XOX i bawię się re-we-la-cyj-nie, serio. 

 

Gra za grosze, niszowa w sumie dość, a jednocześnie taka którą bez wątpienia warto się zainteresować.

  • Plusik 1
Opublikowano

Platynka wpadła. Jeśli chodzi o zniszczenie 100 pojazdow autobusem, to najlepiej wybrać arenę i wszystkich przeciwników na kosiarkach lub sofach. Do 70 zniszczen doszedlem w trakcie jednej potyczki. Teraz czekam na jakieś DLC i od czasu do czasu wskoczę pośmigać online. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Wczoraj odpaliłem i ciesze się, że szwedzi dowieźli temat na konsolach. Gra chodzi płynnie przy większych bitkach i nie ma dropów. Wczoraj z panem @Masorz pościgalim się online i ojezusku co tam się dzieje na tych trasach :obama: 

 

Mam tą grę na steamie, troche pojeździłem, ale na konsoli od razu lepiej na padziku i z kolegami online :cool: 

 

 

Platynka bedzię GNIECIONA :banderas: 

Opublikowano

54 poziom już wbity, gra nie nudzi, a wygrać w online nigdy nie jest łatwo. Oby tylko rozwijali gierkę bo szkoda by było gdyby z czasem zrobiły się pustki na serwerach a niestety dwa razy już mi się to zdążyło...

Opublikowano
31 minut temu, Kolos28 napisał:

54 poziom już wbity, gra nie nudzi, a wygrać w online nigdy nie jest łatwo. Oby tylko rozwijali gierkę bo szkoda by było gdyby z czasem zrobiły się pustki na serwerach a niestety dwa razy już mi się to zdążyło...

 

Polecam wam zobaczyć co tam się na pctowej wersji dzieje. Duzo kontentu który jeszcze nie wpadł do konsolowej wersji (santa claus challenge nie widziałem chociażby). Także myśle, że będę wspierali swój produkt

Opublikowano

Dzisiaj pograłem trochę dłużej na kierownicy i nie pamiętam kiedy takiego banana na ryju miałem jeśli chodzi o wyścigi... pewnie daaawno temu przy Flatout 2 :D wszystko to co najlepsze - genialna fizyka, pokręcone trasy z nastawieniem na kraksy, fajnie zrobiona kariera. Nie grałem jeszcze dłużej multiplayera, jak z kodem sieciowym?

 

w zasadzie szkoda jedynie tych 30 fps i braku wykorzystania PRO i One X

  • 2 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Stary temat ale grę dopiero rozgryzam. Na padzie idzie łatwo za to na kierownicy już tak łatwo nie jest. Czy ktoś grywal na kierownicy i może podpowiedzieć ustawienia albo na co zwrócić uwagę?
Ps4 + Thrusmaster T150 RS Pro.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
No wreckfest na kierownicy jest za(pipi)isty ale trzeba dobrze ustawić sterowanie w opcjach bo defaultowe jest dziwne.
Mógłbyś podrzucić jakiś screen z ustawieniami?

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...