Opublikowano 11 września 20195 l Póki co 50 lvl, 20 aut w garażu i SP już zakupiony do tej świetnej gierki! Póki co takim autkiem się bujam, na tą chwilę maksymalnie z upgrade'owany [emoji4]
Opublikowano 12 września 20195 l Kariera ukończona. Dużo o zaletach gry zostało już powiedziane, więc ja może powiem jakie wady zauważyłem po jakis 20h gry. Otóż AI przeciwnikow. Fajnie, ze popelniaja błędy - nie raz wypadają z trasy lub uderzają we wraki. Niestety, co zaczęło mnie irytować, to fakt że ciągle nas uderzają w tyłek przy zakrętach. Wynika to z tego, że AI jedzie po swojej linii i hamuje przed zakretem w okreslonym momencie. Jesli my hamujemy kilka metrów przed punktem startu hamowania przeciwnika, ten zawsze uderzy nas w tyłek. To nie żaden rage przeciwników czy specjalne spychanie nas z trasy, by zająć pozycję, ale bezmyślność. Owszem, to wyścigi wraków i chodzi o zderzanie, ale powinno to byc robione z glową rownież przez AI. AI nie potrafi sobie także poradzić na krótkich trasach owalnych, gdy na trasie mamy sporo zniszczonych pojazdow. Ewidentnie ma problem z wymijaniem, gubi sie i uderza we wraki. I dlatego kazdy dluzszy wyscig konczy sie tym, ze sami zostajemy na torze. Odnosnie kariery. Spoiler Koniec rozczarowuje. Tylko komunikat „Dziekujemy za ukonczenie” i nic wiecej. Zadnego jakiegos bossa na koncu z odkrytym wyscigiem, zadnej nagrody w postaci ukrytego pojazdu - nic. Tworcy mogli sie tu lepiej postarac. Sama kariera jednak na plus. Nie za dluga, roznorodna, z ciekawymi wyzwaniami, jak demolka kombajnów. Po skonczonej karierze zaczalem grac w multi. Jednej nocy wzialem udzial chyba w 30 wyscigach. Miód wylewa sie z ekranu, choc znow wraca temat uderzania w tylek. Rozumiem, ze to nie Project Cars lub GT, wiec wszystkie chwyty dozwolone (tu nie moze byc zadnych kar), ale wiekszosc ludzi tak robi z głupoty, bo przez to sami wypadają z trasy i nic to im nie daje. Ja próbowałem goscia spychac mądrze - ocieraliśmy się na prostej i nie dalem mu zjechac z pobocza, tak by uderzyl w kamien. Ja pojechalem dalej, on zostal ladnie w tyle. Szkoda równiez, ze multi jest mega proste i nie ma jakiegos systemu progresu. Na razie gram jednak dla samej przyjemnosci wyscigow i to chyba w sumie dobry znak. Multi mega wciąga.
Opublikowano 12 września 20195 l Tutaj, nie chodzi o czystą jazdę. W tej grze zdobywa się punkty za spychanie, obracanie, niszczenie itp.Tu ma być demolka i losowowość zmagań.Dlatego zdobywamy kasę na lepsze auta. Możemy pójść w szybkość aby odskoczyć innym i być przy tym zwrotnym na zakrętach, możemy również pójść w czołg do rozpychania innych i stworzenia sobie sytuacji do wygrania po zdemolowaniu przeciwników. Są też auta, które i są szybkie i wytrzymałe po odpowiednich modyfikacjach. Gra ma dawać masę zabawy przez swoją losowość, a to, że AI rozbija się na wrakach to tylko na plus bo dodaje to jeszcze większego klimatu do tego całego "złomu". Swoją drogą myślę, że to normalne jak przeciwnicy nie wychamowują i przywalają we wraki, a to wpadnie w zad na zakrętach to następstwo tej losowosci oraz stylu jazdy na torach. Co do multi-player...W tej grze to coś niesamowitego, wciąga strasznie przez swoją nieprzewidywalność!
Opublikowano 12 września 20195 l Ja nigdzie nie piszę o czystej jeździe. Spychać chcesz w taki sposób, by zdobyć pozycję w wyścigu, wyeliminować przeciwnika, a nie sobie tylko zaszkodzić. AI na zakretach uderza nas po prostu, bo nie zdaje sobie sprawy z naszej obecności. Gdy uderza nas z boku na prostej to tez z tego wzgledu, ze chce wjechac na swoją linię jazdy za wszelką cene, a nie po to by nas zepchnąć. I w tym zauwazylem problem. Edytowane 12 września 20195 l przez Lukas_AT
Opublikowano 12 września 20195 l No tak z tym, że w tej grze też jest prędkość i nie zawsze auto zdąży wychamować. Na trasie tyle się dzieje, że często ciężko nawet zepchnąć policyjnym sposobem. Nie wiem, może inaczej rozumiem tą grę ale moim zdaniem chodzi o to by innemu zaszkodzić, a to, że często sobie szkodzimy to przez prędkość i różne sytuację na drodze. Podejrzewam, że tak specjalnie jest ustawione AI by efekt był podobny do gry w multi.
Opublikowano 15 września 20195 l Gierkę kupiłem w okolicach jej premiery, ale od tego czasu leżała w folii, grzecznie czekając na swoją kolej. Wczoraj poszła w ruch i... o jaaa, co za sztosiwo!! Standardowo uparty jestem na 60 klatek w racerach, ale tu mam na nie kompletnie wywalone - bo gra się cudnie po prostu. Podobnie zresztą z oprawą czy udźwiękowieniem. Niby wszystko jest tylko takie se (szczególnie dźwięki silników, które po prostu przyciszyłem), a jednak kompletnie nie odbiera to radości jakiej dostarcza obcowanie z tym tytułem. Tak naprawdę brakuje mi tu chyba tylko dwóch rzeczy: klaksonu oraz jakiejś formy nitro/turbo, nawet takiego chwilowego, które możnaby odpalać na sekundę przed wjechaniem w pojazd rywala. Cała reszta jest boska po prostu. Gram na kierownicy Logitech G920 i XOX i bawię się re-we-la-cyj-nie, serio. Gra za grosze, niszowa w sumie dość, a jednocześnie taka którą bez wątpienia warto się zainteresować.
Opublikowano 16 września 20195 l Rozgrywka online jest szalenie satysfakcjonująca. Zarówno wyścigi, jak i demolka robi kapitalną robotę. Emocje w samej końcówce, czy uda się dowieźć pozycję lub pyerdolnięcie rywala w ostatecznym momencie.
Opublikowano 24 września 20195 l Platynka wpadła. Jeśli chodzi o zniszczenie 100 pojazdow autobusem, to najlepiej wybrać arenę i wszystkich przeciwników na kosiarkach lub sofach. Do 70 zniszczen doszedlem w trakcie jednej potyczki. Teraz czekam na jakieś DLC i od czasu do czasu wskoczę pośmigać online.
Opublikowano 28 września 20195 l Wczoraj odpaliłem i ciesze się, że szwedzi dowieźli temat na konsolach. Gra chodzi płynnie przy większych bitkach i nie ma dropów. Wczoraj z panem @Masorz pościgalim się online i ojezusku co tam się dzieje na tych trasach Mam tą grę na steamie, troche pojeździłem, ale na konsoli od razu lepiej na padziku i z kolegami online Platynka bedzię GNIECIONA
Opublikowano 28 września 20195 l No było pięknie a zaraz powtórka! Ofi szykuj zadek Ktoś jeszcze chętny na rozwałkę?
Opublikowano 28 września 20195 l 54 poziom już wbity, gra nie nudzi, a wygrać w online nigdy nie jest łatwo. Oby tylko rozwijali gierkę bo szkoda by było gdyby z czasem zrobiły się pustki na serwerach a niestety dwa razy już mi się to zdążyło...
Opublikowano 28 września 20195 l 31 minut temu, Kolos28 napisał: 54 poziom już wbity, gra nie nudzi, a wygrać w online nigdy nie jest łatwo. Oby tylko rozwijali gierkę bo szkoda by było gdyby z czasem zrobiły się pustki na serwerach a niestety dwa razy już mi się to zdążyło... Polecam wam zobaczyć co tam się na pctowej wersji dzieje. Duzo kontentu który jeszcze nie wpadł do konsolowej wersji (santa claus challenge nie widziałem chociażby). Także myśle, że będę wspierali swój produkt
Opublikowano 29 września 20195 l 14 godzin temu, Masorz napisał: Ktoś jeszcze chętny na rozwałkę? @PRQc
Opublikowano 29 września 20195 l Dzisiaj pograłem trochę dłużej na kierownicy i nie pamiętam kiedy takiego banana na ryju miałem jeśli chodzi o wyścigi... pewnie daaawno temu przy Flatout 2 wszystko to co najlepsze - genialna fizyka, pokręcone trasy z nastawieniem na kraksy, fajnie zrobiona kariera. Nie grałem jeszcze dłużej multiplayera, jak z kodem sieciowym? w zasadzie szkoda jedynie tych 30 fps i braku wykorzystania PRO i One X
Opublikowano 29 września 20195 l Jezdzilim troszke i żadko zdarzaja sie jakies ścinki. Duze propsy dla tworcow ze serwery stoja na DEDYKACH, a nie jakieś hostowanie przez graczy. Duzy plus.
Opublikowano 13 października 20195 l Pare popisów na szosie by na koniec dostać mocnego strzała bocznego. Ale kraksa taka bym powiedział 9/10
Opublikowano 14 października 20195 l Ale złoto Kurde wziąłbym, ale znając życie zaraz w game passie będzie
Opublikowano 14 października 20195 l To ja wrzuce jeszcze, że warto walczyć do końca bo wzloty i upadki zadarzają sie tutaj często.
Opublikowano 14 października 20195 l akurat na tym torze to jak dadzą więcej okrążeń to mało który AI dojeżdża do mety na koniec
Opublikowano 14 października 20195 l na Humble Bundle była przecena wiec wziąłem, jeden wyścig online zrobiłem bo trzeba było spać, no ale muszę powiedzieć ze gierka świetna! i będzie grane
Opublikowano 19 października 20195 l No wreckfest na kierownicy jest za(pipi)isty ale trzeba dobrze ustawić sterowanie w opcjach bo defaultowe jest dziwne.
Opublikowano 20 października 20195 l Ale te trasy naskarowe chyba dla mnie najnudniejsze. Raz prawie zasnąłem jezdzac 12 okrazen po tym owalu
Opublikowano 26 kwietnia 20204 l Stary temat ale grę dopiero rozgryzam. Na padzie idzie łatwo za to na kierownicy już tak łatwo nie jest. Czy ktoś grywal na kierownicy i może podpowiedzieć ustawienia albo na co zwrócić uwagę? Ps4 + Thrusmaster T150 RS Pro.Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 26 kwietnia 20204 l No wreckfest na kierownicy jest za(pipi)isty ale trzeba dobrze ustawić sterowanie w opcjach bo defaultowe jest dziwne.Mógłbyś podrzucić jakiś screen z ustawieniami?Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.