iluck85 2 963 Opublikowano 20 września 2019 Opublikowano 20 września 2019 Jakby normalny Switch wiał prestiżem i klasą premium Ja mam turkusowego, etui na normalnego, ale gąbkę zostawiłem i nie lata w środku Znacznie lepiej leży w ręce od normalnego i o to chodzi Cytuj
Gość Opublikowano 20 września 2019 Opublikowano 20 września 2019 Kolorki-stołki, najważniejszy jest krzyż(ak). Jak się sprawuje? Cytuj
iluck85 2 963 Opublikowano 20 września 2019 Opublikowano 20 września 2019 Nie miałem okazji sprawdzić mocniej, ale na pewno lepiej niż te 4 osobne przyciski w dydku zwykłego switcha. Troche szkoda, ze nie zmienili początkowego ekranu podczas uruchamiania- te przesunięcie i click, przecież tego tu nie ma. Konsolka premium nie wieje, ale jest lekka, poręczna, jako handheld i zastępstwo 3ds jak najbardziej. Jak miałem normalnego switcha i tak 3/4 czasu grałem w trybie handheld, wiec dla mnie spoko sprawa. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 21 września 2019 Opublikowano 21 września 2019 Pewnie kwestia przyzwyczajenia, wstępnie d-pad imo średni ma lekki opór i trzeba go docisnąć by była reakcja, pograłem w celeste i shovel kinghta i tak częściej kusiłem. Pewnie kwestia wyrobienia, nie jest to tragedia jak x360. Imo najbliżej do gameboy advence. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 22 września 2019 Opublikowano 22 września 2019 (edytowane) Tear down Nie widać tutaj akurat dokładnie gałek ale ilość miejsca oraz inne posty sugerują, że gałki są 1:1 takie jak w joyconach. Także lepiej raczej nie będzie z driftem. Edytowane 22 września 2019 przez NemoKOF Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 22 września 2019 Opublikowano 22 września 2019 Xd ok jest problem w skyrim-ie używanie wytrycha opiera się na wyczuwaniu wibracji... których brak w lite’cie. Można na czuja grać, ale troche beka, że nawet najprostszych wibracji nie wsadzili do konsoli. Cytuj
szurubur 122 Opublikowano 22 września 2019 Opublikowano 22 września 2019 Czyli w tej konsoli w ogóle nie ma żadnych wibracji? Myślałem, że zrezygnowali tylko z rumbla... Cytuj
iluck85 2 963 Opublikowano 22 września 2019 Opublikowano 22 września 2019 Tam nie ma nic Tylko z netem się łączy. Lubie nowości, ale nie w tej cenie ta zabawka. Idealnie jakby kosztowało to 749zł u nas. Wtedy spoko jako dodatek do normalnego Switcha. Aczkolwiek to N i nie ogarniają tematów online, chmury itp. Więc jedna konsola główna, bo na drugą z chmury nie przejdą postępy w grze- tutaj wada. Proste emu, wrzucić gry z GBC, DS, 3DS i byłoby pysznie. Ale to N, nie kuma tematu. A konsole by się sprawdziła idealne do takiego Super Mario 64 z DS Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 22 września 2019 Opublikowano 22 września 2019 Tak sobie myśle, że jednak te wibracje w skyrimie mozna olać, jakoś przeszedłem gierke na pc z myszkiem i klawiaturem bez wibracji, więc brak wibracji w lite to nie dealbreaker, jestem ciekaw jak sie sprawdza w zeldzie botw, bo dam głowe że tam wibracja chyba miała jakiś impakt przy szukaniu koroków? Nie pamiętam. Jeszcze mario odyssey, jak rozwiązano rzut czapką pod siebie? Normalnym switchem trzeba bylo odpiac joycony i nim machnąć. Cytuj
Gregor var Emreis 129 Opublikowano 23 września 2019 Opublikowano 23 września 2019 Ciekawsze jest szukanie księżyców w Marianie, gdzie są takie, które trzeba po wibracjach wyczuć. A rzut czapką pod siebie nie jest konieczny do zrobienia gry na 100% Cytuj
Rayos 3 180 Opublikowano 23 września 2019 Opublikowano 23 września 2019 Czapkę można rzucać pod siebie nie tylko gestem odpowiednim Cytuj
Gość Opublikowano 23 września 2019 Opublikowano 23 września 2019 Sterowanie (podkręcanie w lewo i prawo) rzuconą czapką jest możliwe tylko machając joyconem. Możliwe, że coś jeszcze, ale z tego co pamiętam sterowanie było tak zaprojektowane, żeby grało się łatwiej machając łapami. Taki nieoficjalny niższy poziom trudności. Cytuj
creatinfreak 3 855 Opublikowano 23 września 2019 Opublikowano 23 września 2019 Akurat teraz remont i do końca tygodnia przeprowadzka to się wytrzymałem z kupnem. No i póki co dalej się wstrzymam, ciekawe czy sytuacja będzie taka sama jak ze zwykłymi joconami. Jeżeli tak to będzie trzeba poczekać na kolejną rewizje http://www.nintendolife.com/news/2019/09/uh-oh_weve_got_our_first_reported_case_of_drift_on_the_switch_lite Cytuj
iluck85 2 963 Opublikowano 23 września 2019 Opublikowano 23 września 2019 Wydali nowego switcha i dalej to samo. Czytałem w temacie ogólnym, że N to bierze na klatę i wymienia/naprawia? Cytuj
creatinfreak 3 855 Opublikowano 23 września 2019 Opublikowano 23 września 2019 Tylko usa, bo tam wytoczyli pozew zbiorowy Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 23 września 2019 Opublikowano 23 września 2019 Tak. U nas trzeba będzie odesłać. Lipa okrutna. Dodatkowo wymiana to rozkrecenie calutkiej konsoli. W życiu bym tego nie kupił. Cytuj
iluck85 2 963 Opublikowano 23 września 2019 Opublikowano 23 września 2019 Ile konsol sprzedano i ile ma ten problem? Na necie często to wyolbrzymione do jakiś niebotycznych rozmiarów, dlatego przestałem się takimi tematami interesować Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 23 września 2019 Opublikowano 23 września 2019 (edytowane) Ja wynienilem w tej chwili 8 analogów w tym jeden swój. W stacjonarce nigdy nie miałem takiego problemu. Tutaj analog zbudowany jest w taki sposób, że elementy przesuwaja się w środku i trą o siebie. Zebranie się syfu to tylko kwestia czasu. Budowa Absolutnym minusem jest pewnie utrata gwarancji przy rozkręcaniu konsoli i fakt, że żeby się dostać do analogów trzeba rozbebeszyć calutką konsolę. Gra nie warta świeczki. Chyba że ktoś będzie wysyłał do naprawy a po upływie 2 lat wymieniał na nową sztukę. Edytowane 23 września 2019 przez NemoKOF Cytuj
iluck85 2 963 Opublikowano 23 września 2019 Opublikowano 23 września 2019 Zobaczymy jak sie temat rozwinie i co na to nasz oddział USA wiadomo ze inna bajka, oni sie nie cackaja. Tak było z Apple, Nikonem i pewnie czyms jeszcze. Mnie chcieli kasować kiedyś za wymiane topcase w MacBooku white, a w takiej UK za darmo wymieniali. Dopiero po kilku latach u nas to było formalnie załatwiane i za darmo. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 24 września 2019 Opublikowano 24 września 2019 Nie ma naszego oddziału. U nas nie ma Nintendo, jest w Niemczech. A u nas jest czeski dystrybutor który wszystko załatwia w miesiąc i broni się rękami i nogami przed kosztami z własnej strony. Cytuj
Tynio 1 021 Opublikowano 24 września 2019 Opublikowano 24 września 2019 Następny dodał filmik Kilka dni po premierze i już problem z driftem? Nie przemyślana konstrukcja, szkoda. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 24 września 2019 Opublikowano 24 września 2019 Bardziej bym obstawiał czynnik ludzki, ludzie to downy. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 24 września 2019 Opublikowano 24 września 2019 6 minut temu, Orzeszek napisał: Bardziej bym obstawiał czynnik ludzki, ludzie to downy. Z częścią po przecinku nie sposób się nie zgodzić w wielu przypadkach, ale czy mógłbyś rozwinąć pierwszą część zdania ? Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 24 września 2019 Opublikowano 24 września 2019 (edytowane) No ludzie kłamią, same z siebie uszkodzenia mechaniczne nie powstają, nie masz możliwości sprawdzenia jak typ grał, zyjemy wczasach guwnonewsów i clickbaitów, więc takie materiały do mnie nie trafiają. Ofc nintendo mogło by coś zrobić by takich cyrków nie było, no ale co zrobić. Edytowane 24 września 2019 przez Orzeszek Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 24 września 2019 Opublikowano 24 września 2019 No ok ale o jakiej skali my tutaj mówimy ? Przecież zarówno problem analogów Duala 4 na premierę jak i dryfujących joyconów dotknął bardzo dużo osób, na świecie, sporo na tym forum w tym mnie. A o sprzęt dbam od zawsze. Jeżeli dryfujący analog uznajemy za "uszkodzenie mechaniczne" to tak, powstaje samo. Tak jak na filmie wyżej. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.