Boomcio 4 090 Opublikowano 31 lipca 2019 Opublikowano 31 lipca 2019 Dla mnie realizm jest sprawą pierwszorzędną. Może to i nie mały smaczek, ale zwracam na ten aspekt dużo uwagi. W Manhuncie wystartowanie do trzech oponentów, gdzie jeden miał broń palną, albo nóż z góry skazane było na porażkę i kończyło się ucieczką ( z obowiązkowym oglądaniem się ża siebie ustawionym na prawym analogu /i tu jest smaczek! /). Cytuj
Paolo de Vesir 9 142 Opublikowano 31 lipca 2019 Opublikowano 31 lipca 2019 Swojego czasu grając w The Last of Us była strzelanina gdzie za pomocą celnego headshota skończyłem trud przeciwnika, a ten elegancko przeleciał przez niską do jego kolan barierkę i zakrył się nogami. Pamiętam, że zrobiło mi to niesamowicie dobrze. To gra z 2013, a ta animacja to był 2033. Nie udało mi się odtworzyć tego efektu, więc mam nadzieję, ze nie był to bug. Za dobrze wyglądał. Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 31 lipca 2019 Opublikowano 31 lipca 2019 Robienie rozróby w RDR w barach. Pod koniec gry w ogóle to odkryłem, że mogę bić po twarzy kogoś (nie miałem chyba ani jednej misji związanej z biciem rękami). To jak postaci spadają ze schodów jak ich się popchnie specjalnie było całkiem zabawne. Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 31 lipca 2019 Opublikowano 31 lipca 2019 dziwie się że do tej pory nikt nie wrzucił powiewających na wietrze włosów na klacie Nathana Drake'a realistyczna fizyka wody w RDR2 fizyka wody w SoT liczona na żywo w chmurze, co prawda pierwszą grą która zastosowała taką technologie był Battlefield 4 ale gra Rare robi to znacznie lepiej i na znacznie większą skale i przelewająca się woda na pokładzie System pogodowy w SoT - niespotykane bo większość obiektów pogodowych takie jak wolumetryczne chmury, burza, mgła, pioruny są w pełni fizyczne i wchodzą w interakcje, np. kierunek wiatru wpływa na kierunek opadania kropli deszczu. Do tego dosyć rzadko spotykane w grach wolumetryczne chmury tworzące randomowo różnego kształtu baranki na niebie 2 Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 31 lipca 2019 Autor Opublikowano 31 lipca 2019 (edytowane) Burza w RDR2 i oświetlanie okolicy przez piorun Edytowane 31 lipca 2019 przez XM. Cytuj
SebaSan1981 3 612 Opublikowano 31 lipca 2019 Opublikowano 31 lipca 2019 (edytowane) Przychodzi mi do glowy obracajacy się wokół własnej osi ksieżyc w Borderlands2 w lokacji z Jackiem i Warriorem. Ogólnie cenię wszystkie gry gdzie są realistycznie odwzorowane gwiazdozbiory i niebo nocą, uwielbiam tego typu smaczki Edytowane 31 lipca 2019 przez SebaSan1981 Literki, cyferki Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 31 lipca 2019 Opublikowano 31 lipca 2019 Deszczyk w Driveclub Animacje w Nier Automata Przywiązanie do pierdółek pana Kojimy Wypadki w GTA IV, po raz pierwszy zabawa z silnikiem Euphoria 2 Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 31 lipca 2019 Opublikowano 31 lipca 2019 8 minut temu, SebaSan1981 napisał: Ogólnie cenię wszystkie gry gdzie są realistycznie odwzorowane gwiazdozbiory i niebo nocą, uwielbiam tego typu smaczki A propos gwiazda polarna i zaćmienie słońca występujące w grze co kilka godzin a zmieniając temat to opady deszczu w Days Gone 9 minut temu, ireniqs napisał: deszczyk w Driveclub można dodać jeszcze śnieżek 5 Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 31 lipca 2019 Opublikowano 31 lipca 2019 Swego czasu mocno robiły mnie mokre nogawki Drake'a w pierwszym Uncharted - nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałem. X-Ray w serii Sniper Elite - z każdą kolejną częścią coraz bardziej szczegółowy i niesamowicie rajcowny. Nadciągająca z daleka burza w trzecim Wiedźminie też robiła mocno - ciemne chmury i błyski w oddali, coraz silniejszy wiatr, kołyszący drzewami... Ostatnio najbardziej siusiaka wytarmosił mi Red Dead Redemption II, pod wieloma względami, ale najbardziej chyba ten śnieg, osadzający się na połach płaszcza i ogólnie brodzenie w nim - przejażdżka w te mroźne strony, obojętnie o jakiej porze dnia, to magiczne uczucie. Cytuj
teddy 6 888 Opublikowano 31 lipca 2019 Opublikowano 31 lipca 2019 Przywołanie topora w god of war 5 1 Cytuj
SlimShady 3 397 Opublikowano 31 lipca 2019 Opublikowano 31 lipca 2019 Wszystko związane ze śniegiem w dodatku do Horizon, najlepszy śnieg ever. 3 Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 1 sierpnia 2019 Opublikowano 1 sierpnia 2019 (edytowane) Smaczki z Half-life: Edytowane 1 sierpnia 2019 przez Andreal 1 1 Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 1 sierpnia 2019 Opublikowano 1 sierpnia 2019 Mrówki odkryte w rdr1 po kilku latach od premiery mnie rozyebało nie mogę znaleźć nawet screena na necie więc później chyba wstawię swoje foto z duszą Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 1 sierpnia 2019 Opublikowano 1 sierpnia 2019 W dniu 31.07.2019 o 15:18, Paolo de Vesir napisał: Swojego czasu grając w The Last of Us była strzelanina gdzie za pomocą celnego headshota skończyłem trud przeciwnika, a ten elegancko przeleciał przez niską do jego kolan barierkę i zakrył się nogami. Pamiętam, że zrobiło mi to niesamowicie dobrze. To gra z 2013, a ta animacja to był 2033. Nie udało mi się odtworzyć tego efektu, więc mam nadzieję, ze nie był to bug. Za dobrze wyglądał. Swego czasu w pierwszym RDR w jakiejś misji w Thieves Landing była strzelanina w chacie, ustawiłem się plecami do ściany i strzelałem zza winka. Akurat tak pocisk pierwszy padł, że typ dostał heada, krew trysnęła na ścianę a silnik Euphoria sprawił, że ciało poleciało na ścianę a potem osunęło się na podłogę. 10 lat prawie mija a ja nadal mam te scenę w pamięci, ale to mnie porobiło. Z reszta w RDR2 tez efekty zabójstw i fizyka są doskonale, może dlatego uwielbiam strzelaniny w tej grze. fizyka > grafika jeśli chodzi o wow factor Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 2 sierpnia 2019 Opublikowano 2 sierpnia 2019 temat troszeczkę przycichł więc pozwólcie że podzielę się kolejnym małym detalem o którym chyba mało kto wie otóż w Sea of Thieves każdy przedmiot począwszy od kubków, przez łopaty, broń a skończywszy na elementach architektonicznych jak mola, mosty i budynki zaprojektowany jest w taki sposób aby nie wyglądał na nowy i nosił jakieś ślady użytkowania i zużycia. Na każdej rzeczy można znaleźć jakieś przetarcia, zadrapania, zagięcia, zniszczenia lub inne wady jak np. krzywo zbite deski. W spoilerze przykłady mało tego, nawet ścieżka dźwiękowa jest nagrana za pomocą starych instrumentów. Kompozytor Robin Beanland podobno wybierał specjalnie lekko zużyte intrumenty, bo miały mieć więcej "duszy" i jeżeli wsłuchacie się w dowolny utwór to słychać że dźwięk nie jest najczystszy ale to tylko dodaje mu uroku Bardzo mały detal i mało kto to dostrzeże, ale taka konsekwencja i dbałość o każdy szczegół, nawet podświadomie, pomaga budować cały klimat gry 1 2 1 2 2 Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Opublikowano 3 sierpnia 2019 8 godzin temu, Mejm napisał: No pewnie nie jest to najbardziej spektakularny detal i być może nie tarmosi siusiaka, ale moim zdaniem to interesująca ciekawostka o której chyba mało kto wie, więc o tym napisałem Cytuj
Bielik 734 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Opublikowano 3 sierpnia 2019 To forsowanie sot już nawet zabawne nie jest 1 Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Forsowanie? Napisałem po prostu ciekawy z mojego punktu widzenia nieznany detal w odpowiednim temacie. Proponuje aby zamiast przeżywac to że napisałem post na temat, przestali offtopować i napisali wlasne ciekawostki Cytuj
Paolo de Vesir 9 142 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Śmieszne, ale zapomniałem, że na forum jarac się można tylko kotem w worku Kojimy albo eksikami od wyrobników Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Opublikowano 3 sierpnia 2019 No trochę beka z tego ciągłego czepiania się asaxa, bo wspomina o SoT w odpowiednim kontekście tematu. To już nie można mieć entuzjasty danej gry na forum zrzeszającym entuzjastów gier? Widać że większy problem że sobą mają Ci którym to uwiera, niż asax. 4 Cytuj
Mejm 15 332 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Fajna mechanika to by bylo jakby zamachac malpie bananem a ta by zlazila z drzewa i go zjadala. Ale nie ku.rwa to, ze w grze o starych statkach sa "stare" TEKSTURY (no bo jakie maja byc, art deco?) xD Albo, ze jest "stara" muzyka bo typ uzyl starych instrumentow a nie casio syntezatora. Zreszta czy te informacje sa w grze, czy wplywaja na rozgrywke? Znajdujesz list w butelece i tam sa ciekawostki z "the makeing of..."? Nie, przeczytasz to na jakims forum czy w innym pamietniku dewelopera. Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Opublikowano 3 sierpnia 2019 (edytowane) Moim zdaniem to trochę wpływa bo taki detal buduje calą stylistyke i odbija się na klimacie, wpływąc na odbiór gry, podobnie jak np. zayebiście wykonany śnieg w Horizon czy efektowne warunki pogodowe w Driveclub. Ale uwaga mam też coś dla Ciebie mejm: Jak wyciągniesz banana, to świnia przestaje przed tobą uciekać Edytowane 3 sierpnia 2019 przez ASX Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.