mozi 1 977 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2019 Geez nie rozumiesz ze Twoje uwielbienie sot jest meczące? W zakupach dostałem minusy bo skrytykowałe zakup pudła który jest imo bez sensu. Tutaj też co widzę Twoj post to sot to sot tamto. Postaw sobie w domciu ołtarzyk chodz po domu w stroju pirata ale nie mecz innych gra ktora nikogo. Dorosły chłop a jarasz sie jak dziecko. 8 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 3 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2019 3 minuty temu, mozi napisał: Geez nie rozumiesz ze Twoje uwielbienie sot jest meczące? W zakupach dostałem minusy bo skrytykowałe zakup pudła który jest imo bez sensu. Tutaj też co widzę Twoj post to sot to sot tamto. Postaw sobie w domciu ołtarzyk chodz po domu w stroju pirata ale nie mecz innych gra ktora nikogo. Dorosły chłop a jarasz sie jak dziecko. A co, dzieci ci nagle śmierdzą? Toż tak bronisz w WKP kokokoko Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 204 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2019 mozi, rozi.... to nie może być przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza
Mejm 15 291 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2019 15 minut temu, ASX napisał: Moim zdaniem to trochę wpływa bo taki detal buduje calą stylistyke i odbija się na klimacie, wpływąc na odbiór gry, podobnie jak np. zayebiście wykonany śnieg w Horizon czy efektowne warunki pogodowe w Driveclub. No snieg i deszcz to faktycznie SMACZKI i MALA MECHANIKA. Wcale nie sa to elementy, ktorymi brandzluje sie dzial marketingu i PR i 95% recenzentow. I deweloperzy dodali je tak o, przy okazji bo fajnie gdyby byly ale w sumie to by nie musialy. I wcale nie poswiecili na to ciezkich roboczogodzin. Woda w SoT tez pewnie smaczek bo w grze o statkach to buduje klimat? A nie czekaj, ty juz to wymieniles przeciez xD WODA w GRZE o STATKACH... WOW, nikt sie nie spodziewal. A w call of duty bron jest tak wykonana, ze widac muszke, szczerbinke i odskakujacy zamek. No jaka immersja i klimat. A stylistyka niesmaowita. Druga strona tematu dopiero ale szybko dyskusja zeszla na graficzke. Zaraz wpadna boty z fotami aut w hdr i 4k. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
mozi 1 977 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2019 4 minuty temu, ragus napisał: A co, dzieci ci nagle śmierdzą? Toż tak bronisz w WKP kokokoko Okąd w temacie o gówniakach najwiecej do powiedzenia ma Bluber i Figaro przestałem sie udzielać. Oo już stulejki minusują XD Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 322 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2019 O nie propaganda asaxa się rozprzestrzenia, szybko! Wysłać 2 marudzące stare pierdziele które zgaszą jego zapał do gier komputerowych! 8 Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 436 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2019 (edytowane) Taki miły temat i już się zaczyna sra.nie, bo ktoś wyskoczył z ciekawostką z jego ulubionej gry. Nie jest może to mechanika żadna, ale jest to jakiś detal (jak śnieg u rudej czy w driveclubie ktoś zaznaczył). Anyway Pamiętacie jak ubi jeszcze nie było rakiem i robiło fajne gry? To Far Cry 2 swego czasu był przełomowy : Ta mechnika ognia i wiatru rozwalała mi czachę : Zacinające się bronie : I jak autko wybuchło przy dużej prędkości to zostawaiało za sobą palącą się polane (w trójce jeszcze widziałem ten efekt). Nawet A.I. miało fajne skrypty przenoszenia rannych kompanów w bezpieczne miejsce oraz leczenia ich. W kolejnych far cry'ach tego już nie widziałem. Edytowane 3 sierpnia 2019 przez oFi 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
milupl 616 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2019 Tytuł nie konsolowy, ale wywarł na mnie ogromne wrażenie jeśli chodzi o destrukcję otoczenia i ogólnie fizykę świata. Company of heroes, rts studia Relic ent. Wieloetapowe niszczenie budynków, pociski odbijające się od pancerzy czołgów (rykoszetujące), żołnierze pod ostrzałem szukający najbliższego schronienia, to tylko pierwsze z brzegu przykłady, ale to naprawdę trzeba zobaczysz, bo nawet dziś robi wrażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Masorz 13 191 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2019 Skrin, albo się nie wydarzyło. Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2019 (edytowane) No Far Cry 2 spoko, ale niestety, na tych smaczkach się skończyło, bo nic więcej ta gra nie oferowała. Było nudno, pełno bugów i schematycznie. Tak jakby, skupili się tylko na smaczkach i ciekawostkach. Pamiętam, że strasznie hypowany był ten tytuł zapowiedziami, miał być przełomowy FPS. Wziąłem go na premierę i był katastrofalny zawód. Edytowane 3 sierpnia 2019 przez krupek Cytuj Odnośnik do komentarza
maciucha 11 617 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2019 sot? włączyłem na 15 minut, gdzieś tam płynęliśmy z jakimiś randomami, ale znudziło mi się bieganie w ciemnicy w tę i z powrotem, gierkę wyłączyłem i nigdy więcej nie włączyłem ale mechanika biegania po pokładzie niesamowita Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 204 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2019 sot? jedna z nielicznych intrygujących gier na xbox one. Chcę kupić tę konsolę, ale za każdym razem jak otwieram dział na forumku i próbuję policzyć ilość ciekawych exów, to ledwo zapełniam jedną dłoń Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 826 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2019 Najseksowniejsze przeładowanie broni/burza/kop i wszystko inne w grach ever? 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Mendrek 570 Opublikowano 3 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 sierpnia 2019 2 godziny temu, krupek napisał: No Far Cry 2 spoko, ale niestety, na tych smaczkach się skończyło, bo nic więcej ta gra nie oferowała. Było nudno, pełno bugów i schematycznie. Tak jakby, skupili się tylko na smaczkach i ciekawostkach. Pamiętam, że strasznie hypowany był ten tytuł zapowiedziami, miał być przełomowy FPS. Wziąłem go na premierę i był katastrofalny zawód. Masa rzeczy w tej grze miała swoją mechanikę i często też silnik. Pogoda na przykład. Czy nawet balistyka kul - nie tylko przestrzeliwały różne powierzchnie w zależności od dystansu i kalibru, ale nawet każda kula miała swoją parabolę - mogłeś wystrzelić w niebo i kula po jakimś czasie spadła nieco dalej (zgodnie z prawami fizyki). Gra podeszła bardzo realistycznie, przez co była męcząca strasznie. Była jak prawdziwa bitwa w środku Afryki, której ukończenie przynosiło bardziej ulgę niż satysfakcję. Generalnie mechanikami ta gra do dziś jest imponująca, grywalnością FC 3 bije ją na głowę, ale te nowe części (nie licząc Blood Dragon) powoli się przejadają. FC5 nie zdołałem i chyba nie zdołam ukończyć z powodu monotoni i bezbarwności. Ostatni raz takie coś czułem przy Doom 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 204 Opublikowano 4 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2019 A kto pamięta strzelanie w szyby w Resistance 1? Cytuj Odnośnik do komentarza
Mejm 15 291 Opublikowano 4 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2019 Nikt bo tluczenie szyb bylo juz w Duke Nukem 3d. Ktory zreszta smaczkami byl wypchany po korek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 994 Opublikowano 4 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2019 (edytowane) Fizyka opadania klockow w tetrisie Czerwone od przeswitujacego swiatla malzowiny uszu w RDR2. Pierdoła, ale jakis dev musial specjalnie nad tym siasc. Nie pamietam juz tytulu, ale w jakiejs grze w trybie FPP gdy najezdzalo sie kamerą na dekolt npc żeńskiej to reagowaly komentując cos w stylu 'you perv'. Od tego czasu w kazdej grze testuje czy jest ta mechanika. Edytowane 4 sierpnia 2019 przez _Red_ Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 826 Opublikowano 4 sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2019 (edytowane) Z tymi uszami to pierwsza gra którą to miała było U4 i pamiętam, że ostro mnie to zniszczyło 7:40 Edytowane 4 sierpnia 2019 przez XM. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
REZOK 1 019 Opublikowano 4 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2019 Nie jakaś mechanika, ale zapamiętałem ten moment z far cry 3, gdzie w jednej z misji trzeba było wypalić pole ganji. Włączał się tam za(pipi)iscie pasujący kawałek skrillexa. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 608 Opublikowano 4 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2019 To prawda pierwszą grą której zobaczyliśmy prześwitujące małżowiny to Uncharted 4, co nie powinno dziwić bo Naughty Dogs znane jest z takiego przywiązania do detali Cytuj Odnośnik do komentarza
REZOK 1 019 Opublikowano 4 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2019 Sławna gra na - 8 ma sporo smaczków które swego czasu gniotły kulki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Andreal 2 123 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2019 (edytowane) Fizyka zniszczeń w pierwszym Red Faction (+ oczywiście szyby :D) Swego czasu grą kupiona została na premierę, świetny tytuł Edytowane 6 sierpnia 2019 przez Andreal 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 322 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2019 Pamiętam że grałem w demko z kilkanaście godzin kopiąc tunele w ścianach rakietnicą xD Cytuj Odnośnik do komentarza
SlimShady 3 376 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2019 A taki Figaro podnieca się szybą w Resistance. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andreal 2 123 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2019 Wspomnę również, że w grze można było poruszać się różnymi pojazdami, a w cuscenkach postacie miały fajną mimikę, chociaż jak teraz zobaczyłem przykład na YT, to już nie wygląda tak mocarnie. W każdym razie grę i tak mocno polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.