LukeSpidey 929 Opublikowano 31 października 2020 Opublikowano 31 października 2020 Ach ten parkour. Szkoda, że nowe Asasyny bardzo uprościły te mechaniki. Mogę zrozumieć, że zabudowany Origins czy Odyssey nie pozwala na takie wygibasym, ale Unity robiło to cudowanie. Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 16 lutego 2021 Autor Opublikowano 16 lutego 2021 Odpalam cudo RE2make po raz pierwszy i od razu smaczek który siura obraca w majtkach. Podoba mi sie ze postać pokazuje ból i cierpienie zwiazane z małą ilością HP, no kurde podoba mi się to Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 16 lutego 2021 Opublikowano 16 lutego 2021 poziom grafiki w tej grze jest absurdalny człowiek patrzy na te wszystkie gry na pierwsze, drugie czy nawet trzecie playstation i nie może wyjść z podziwu, jak dobrze wyglądają 'dzisiejsze' gry Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 20 marca 2021 Opublikowano 20 marca 2021 Źle to zabrzmi ale zwierzęta w tej grze to potrafią wytarmosić siusiaczka ale nie ma mrówek jak w jedynce więc beka z tych rockstarów trochę 1 Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 20 marca 2021 Opublikowano 20 marca 2021 Czy w RDR2 możesz rozpyerdolić niedźwiedzia z bazooki? NIE Wniosek jest prosty: Far Cry 5> RDR2 Cytuj
Aleks 488 Opublikowano 20 marca 2021 Opublikowano 20 marca 2021 Jestem po ograniu Quantum Break i wszystkie wizualne aspekty związane z 'czasem' to małe mistrzostwo świata. 2 Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 20 marca 2021 Opublikowano 20 marca 2021 Też mam ochotę zagrać tylko jakoś ten serial mnie tak odciąga. U mnie z ostatnich gierek to QR w Gearsach i Gnusher. No jaka to jest kozacka animacja Cytuj
lukas_k96 306 Opublikowano 20 marca 2021 Opublikowano 20 marca 2021 Nie jest aż tak strasznie z tym serialem, mi się akurat podobała taka odskocznia. Inna sprawa, że chyba można pominąć te odcinki. Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 23 lipca 2021 Opublikowano 23 lipca 2021 malutki smaczek, w Halo 3: ODST i Halo Reach wszyscy żołnierze mają na zbrojach napisaną grupę krwi 2 Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 fajny detal z TLoU part 2 2 Cytuj
LukeSpidey 929 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Opublikowano 17 sierpnia 2021 Nie narysowała penisa. Nie liczy się. Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 27 sierpnia 2021 Opublikowano 27 sierpnia 2021 Pomyśleć, że UBISOFT to kiedyś była firma, która wprowadzała rzeczy wcześniej w grach niespotykane... Ten Splinter Cell to był tytuł, wyprzedzający swoje czasy pod wieloma względami. 1 1 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 27 sierpnia 2021 Opublikowano 27 sierpnia 2021 Granat antygrawitacyjny w The Ascent, super smaczek kiedy przeciwnicy lecą w górą razem z elementami otoczenia i kończy to się pięknym pierdolnięciem z równie cudownym efektem dźwiękowym dla ucha Po zrobieniu gierki na 100% czasami sobie odpalam żeby porzucać tym granatem i mielić wrogów na 1000 kawałeczków. 1 Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 26 września 2021 Opublikowano 26 września 2021 w Halo Infinite można tworzyć obwody elektryczne Cytuj
Bielik 734 Opublikowano 11 grudnia 2021 Opublikowano 11 grudnia 2021 To był dla mnie absolutny szok, takie przywiązanie do detali, a ktoś mógł to po prostu pominąć. 1 Cytuj
krzysiek923 1 675 Opublikowano 8 maja 2022 Opublikowano 8 maja 2022 The Lost World: Jurassic Park Miałem wtedy mocną fazę na Park Jurajski, a tę grę kupili mi - z zaskoczenia - rodzice na urodziny, więc sentymencik jest do dzisiaj. No i wiecie, to uczucie, że czwarta, CZWARTA do kolekcji (MOJA!) oryginalna gra na PSX. Był klimacik filmu, licencja, różne gatunki dinusiów, różne gameplayowo grywalne "postacie" (dinozaury + myśliwy), muzyczka, no i te wstawki z dinozaurami podczas loadingów... Tarnanowanie i pożeranie T-Rexem, skakanie na ludzi raptorem Gierka średnia, ale dla samych tych elementów lubiłem odpalać. No i tyle lat minęło, a przekaz doktora Iama Malcolma po ukończeniu gry wciąż tak samo wymowny i aktualny Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 21 czerwca 2022 Opublikowano 21 czerwca 2022 W Halo Infinite widać w cutscenkach broń którą trzymaliśmy w trakcie gameplayu, co jest fajnym smaczkiem. Nie widziałem tego w innych grach. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 142 Opublikowano 21 czerwca 2022 Opublikowano 21 czerwca 2022 Kolego, przykro mi to mówić, ale mam to w wowie od dobrych kilku lat. 2 Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 21 czerwca 2022 Opublikowano 21 czerwca 2022 2 godziny temu, ASX napisał: W Halo Infinite widać w cutscenkach broń którą trzymaliśmy w trakcie gameplayu, co jest fajnym smaczkiem. Nie widziałem tego w innych grach. fajna rzecz, ale kurcze widzialem to gdzies juz wczesniej, ale no od kilku minut nie moge sobie przypomniec gdzie rzadkie to, ale musialo to juz byc wczesniej Cytuj
Ukukuki 7 036 Opublikowano 21 czerwca 2022 Opublikowano 21 czerwca 2022 A która gierka mająca scenki na silniku gry tego nie ma? W tą stronę będzie łatwiej. Eldenik to ma, Wieźmin 3 to ma, raczej obecnie standard. 5 Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 21 czerwca 2022 Opublikowano 21 czerwca 2022 Bez kitu przecież to jest STANDARD a nie tarmoszenie siura Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 21 czerwca 2022 Opublikowano 21 czerwca 2022 No dokładnie, tylko prerendery siłą rzeczy mają odgórnie narzucone modele 3D (przez co jest wytrącenie z immersji gdy nagle nosimy inny strój itp.) ale w realtime to przecież normalne, że postać trzyma w łapach wszystko co jej założyliśmy. Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 21 czerwca 2022 Opublikowano 21 czerwca 2022 11 minut temu, Ukukuki napisał: Eldenik to ma, Wieźmin 3 to ma, raczej obecnie standard. w Eldenika nie grałem jeszcze, ale Wiedźminie co prawda widać nasz rynsztunek czy zbroje, ale nasz ekwipunek z tego co pamiętam w żaden sposób nie wpływa na animację Geralta w trakcie cutscenek. W Infinite, w zależności jaką broń trzymasz masz też inny setting animacji, bo Master Chief jest inaczej animowany gdy np. trzyma jakiś karabin, a inaczej gdy ma młot grawitacyjny. Cytuj
Paolo de Vesir 9 142 Opublikowano 21 czerwca 2022 Opublikowano 21 czerwca 2022 no dobra, to troszkę inny klimat, faktycznie tylko nie wynikało to kompletnie z poprzedniego posta Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.