Skocz do zawartości

Małe smaczki/mechaniki które tarmoszą siusiaka


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Odpalam cudo RE2make po raz pierwszy i od razu smaczek który siura obraca w majtkach. Podoba mi sie ze postać pokazuje ból i cierpienie zwiazane z małą ilością HP, no kurde podoba mi się to

 

Opublikowano

poziom grafiki w tej grze jest absurdalny 

 

człowiek patrzy na te wszystkie gry na pierwsze, drugie czy nawet trzecie playstation i nie może wyjść z podziwu, jak dobrze wyglądają 'dzisiejsze' gry 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Źle to zabrzmi ale zwierzęta w tej grze to potrafią wytarmosić siusiaczka  :) ale nie ma mrówek jak w jedynce więc beka z tych rockstarów trochę  :/

  • Lubię! 1
  • 4 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pomyśleć, że UBISOFT to kiedyś była firma, która wprowadzała rzeczy wcześniej w grach niespotykane... :frog:
Ten Splinter Cell to był tytuł, wyprzedzający swoje czasy pod wieloma względami.
 

 

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

 

Granat antygrawitacyjny w The Ascent, super smaczek kiedy przeciwnicy lecą w górą razem z elementami otoczenia i kończy to się pięknym pierdolnięciem z równie cudownym efektem dźwiękowym dla ucha  :banderas:

Po zrobieniu gierki na 100% czasami sobie odpalam żeby porzucać tym granatem i mielić wrogów na 1000 kawałeczków.

  • Plusik 1
  • 5 tygodni później...
  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

The Lost World: Jurassic Park

 

Miałem wtedy mocną fazę na Park Jurajski, a tę grę kupili mi - z zaskoczenia - rodzice na urodziny, więc sentymencik jest do dzisiaj. No i wiecie, to uczucie, że czwarta, CZWARTA do kolekcji (MOJA!) oryginalna gra na PSX.:ohboy:

Był klimacik filmu, licencja, różne gatunki dinusiów, różne gameplayowo grywalne "postacie" (dinozaury + myśliwy), muzyczka, no i te wstawki z dinozaurami podczas loadingów... :banderas: Tarnanowanie i pożeranie T-Rexem, skakanie na ludzi raptorem:banderas: Gierka średnia, ale dla samych tych elementów lubiłem odpalać.

 

No i tyle lat minęło, a przekaz doktora Iama Malcolma po ukończeniu gry wciąż tak samo wymowny i aktualny :kekw:

 

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W Halo Infinite widać w cutscenkach broń którą trzymaliśmy w trakcie gameplayu, co jest fajnym smaczkiem. Nie widziałem tego w innych grach. 

 

Halo Infinite] In cutscenes where Master Chief visibly holds a weapon, he  will be holding whatever primary weapon you had equipped, rather than a  preset one for the scene. : r/GamingDetails

Halo Infinite] In cutscenes where Master Chief visibly holds a weapon, he  will be holding whatever primary weapon you had equipped, rather than a  preset one for the scene. : r/GamingDetails

 

 

 

  • beka z typa 1
Opublikowano
2 godziny temu, ASX napisał:

W Halo Infinite widać w cutscenkach broń którą trzymaliśmy w trakcie gameplayu, co jest fajnym smaczkiem. Nie widziałem tego w innych grach. 

Halo Infinite] In cutscenes where Master Chief visibly holds a weapon, he  will be holding whatever primary weapon you had equipped, rather than a  preset one for the scene. : r/GamingDetails

Halo Infinite] In cutscenes where Master Chief visibly holds a weapon, he  will be holding whatever primary weapon you had equipped, rather than a  preset one for the scene. : r/GamingDetails

 

 

 

 

fajna rzecz, ale kurcze widzialem to gdzies juz wczesniej, ale no od kilku minut nie moge sobie przypomniec gdzie

 

rzadkie to, ale musialo to juz byc wczesniej

Opublikowano

No dokładnie, tylko prerendery siłą rzeczy mają odgórnie narzucone modele 3D (przez co jest wytrącenie z immersji gdy nagle nosimy inny strój itp.) ale w realtime to przecież normalne, że postać trzyma w łapach wszystko co jej założyliśmy.

Opublikowano
11 minut temu, Ukukuki napisał:

Eldenik to ma, Wieźmin 3 to ma, raczej obecnie standard. 

 

w Eldenika nie grałem jeszcze, ale Wiedźminie co prawda widać nasz rynsztunek czy zbroje, ale nasz ekwipunek z tego co pamiętam w żaden sposób nie wpływa na animację Geralta w trakcie cutscenek. W Infinite, w zależności jaką broń trzymasz masz też inny setting animacji, bo Master Chief jest inaczej animowany gdy np.  trzyma jakiś karabin, a inaczej gdy ma młot grawitacyjny. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...