Skocz do zawartości

Małe smaczki/mechaniki które tarmoszą siusiaka


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
10 minut temu, SlimShady napisał:

To nic dziwnego, bo endingi w Tekkenach to były CGI,


Dziękuję za wyjaśnienie kapitanie, ale to był sarkazm xD Sam przecież tłumaczyłem kwestię real time vs prerender :dog:

Opublikowano
30 minut temu, _Red_ napisał:

 

Czyli jednak o tym mowa co mówiłem xd No... raczej nie. W real time scenkach w większości przypadkow postać jest ubrana i wyekwipowana w to co nosiła w grze skoro scenki są liczone i tak na żywo na engine gry. Chyba że reżyseria sceny wymagała, aby postać np. weszła do pokoju tylko z pistoletem, bo zaraz będzie pojedynek (no to ciężko by miał w ręce wyrzutnie granatów).

 

Pierwsze co mi przychodzi do głowy:  FF7Remake. Nie dość, że broń jest faktycznie wyekwipowana, to jeszcze kulki materii widać jakie są włożone. Ale nigdy specjalnie nie myślałem, że to coś ponad standard :geek: 

No ale czy Cloud ma inną kontekstową animacje w zależności od tego jaką broń ma?

Na tym właśnie polega ten detal w Infinite że jeśli przerywnik zastał cię w trakcie trzymania wyrzutni granatów to te będziesz te wyrzutnię trzymał w dłoni w trakcie przerwynika. A postać będzie w trakcie tego przerywnika będzie stosowanie inaczej animowana. To też oznacza że że każda cutscenka w grze ma przygotowane kilkanaście różnych zestawów animacji (bo tyle jest mniej więcej różnych broni w grze, których trzymane w dłoni są inaczej animowane).

Nie chodzi mi o to że widać jaki skin ma postać bo to wiadomo, że normalne dla cutscenek renderowanych w czasie rzeczywistym.

 

 

Oj panowie, widzę że chyba nie graliście w Infinite.

 

39 minut temu, Pupcio napisał:

No to  minimum od 2010 jest ten super ficzer dzięki wybitnej grze red dead redemption 

A John Maraton nie trzyma w każdej cutscence rewolwera?

Opublikowano

No to już ustaliliśmy - dostosowanie animacji do sytuacji, zgoda, spoko deal.

 

Realny przedmiot z ekwipunku w ręce zamiast defaultowego  - standard w cut scenkach.

 

Opublikowano
8 minut temu, ASX napisał:

No ale czy Cloud ma inną kontekstową animacje w zależności od tego jaką broń ma?

Na tym właśnie polega ten detal w Infinite że jeśli przerywnik zastał cię w trakcie trzymania wyrzutni granatów to te będziesz te wyrzutnię trzymał w dłoni w trakcie przerwynika. A postać będzie w trakcie tego przerywnika będzie stosowanie inaczej animowana. To też oznacza że że każda cutscenka w grze ma przygotowane kilkanaście różnych zestawów animacji (bo tyle jest mniej więcej różnych broni w grze, których trzymane w dłoni są inaczej animowane).

Nie chodzi mi o to że widać jaki skin ma postać bo to wiadomo, że normalne dla cutscenek renderowanych w czasie rzeczywistym.

 

 

Oj panowie, widzę że chyba nie graliście w Infinite.

 

A John Maraton nie trzyma w każdej cutscence rewolwera?

Jak zmienisz na pistolet to nie :yakubu: no ale już wiem o co Ci chodzi. Pistolet to dalej tylko skin na rewolwer mimo że jest dobra podmiana dzwięku wystrzału itd. Ale nie ma czegoś takiego że jak przed scenką wyciągniesz strzelbe to na scence będzie ją trzymał

  • Plusik 1
Opublikowano

No cieszę się że nareszcie się zrozumieliśmy :lapka:

Tak już jest czasami, niby proste rzeczy a strasznie trzeba  się na roztłumaczać. 

tu chyba dobrze jeszcze o co chodzi, ta sama cutscenka dwie różne wyekwipowane bronie i różne animacje

Spoiler

 

 

Opublikowano
1 godzinę temu, Pupcio napisał:

Jak zmienisz na pistolet to nie :yakubu: no ale już wiem o co Ci chodzi. Pistolet to dalej tylko skin na rewolwer mimo że jest dobra podmiana dzwięku wystrzału itd. Ale nie ma czegoś takiego że jak przed scenką wyciągniesz strzelbe to na scence będzie ją trzymał

No i taki to jest ten twój Rockstar. W starych Max Paynach od Remedy już były takie rzeczy(na pewno w dwójce prawie 20 lat temu). Zależy, co wybierzesz, to będzie trzymał jedną, lub dwie krótkie bronie w dłoniach, lub jedną długą. Ktoś tam pisał wcześniej, że w trójce nie było, ale wydaje mnie się, że krótka na pewno się zgadzała, a jak miałeś długą, to trzymał ją po prostu w drugiej ręce, nisko zawieszoną, a może było to pomieszane i raz się zgadzało, a raz nie, musiałbym sprawdzić. Może też chodzić o kontekst fabularny i siłą rzeczy pewnych rzeczy nie pokażesz.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Gamechanger xdd
Nadal czekam na grę, która remasterowałaby fizykę rozszarpywania ciał na kawałki jak w Soldier of Fortune 2 na PC, tak jak powinno to być w 2022 roku pańskim. Każda kula odrzucałaby daną część ciała z impetem, aby w końcu było czuć siłę broni, a nie pifpaf i przeciwnik dalej idzie przed siebie.

Opublikowano

Jeszcze w nowym Ratchecie, no ale to kreskówka. Chętnie przyjąłbym takiego "realistycznego" shootera jak pierwszy Soldier of Fortune (z wyłączeniem ostatniego etapu z jakimiś energetycznymi brońmi). Albo coś jak dobrze zrobiona pierwsza połowa Kane&Lynch. Chyba nie ma takich gier obecnie

Opublikowano (edytowane)

 

od 2:40

 

Gierka sprzed 20 lat. W RDR czy TLOU2 po prostu odpadają części ciała, tu to wygląda o wiele lepiej (pomijając oczywiście oczywistą archaiczność).

 

Ogólnie gry się mega uwsteczniły pod względem fizyki. Nvidia PhysX w serii Batman - ostatnio gram w Origins, sam dym/para robią tam taką robotę, że kilka minut sobie chodziłem w te i we wte w chmurze dymu patrząc jak pięknie reaguje z Batmanem, pomijając już to jak zajebiście wyglądają. Płatki śniegu reagujące na powiewy wiatru, reagujące dywany, kartki papieru, pajęczyny, niszczące się płytki w miejscu gdzie spadnie przeciwnik. Coś pięknego. To samo seria Metro, gruz sypiący się z powierzchni w czasie strzelania, i to wszędzie, a nie jakieś skrypty. Zajebista technologia, szkoda że obecnie zapomniana. Wszystko wymuskane i sterylne.

Edytowane przez tjery
Opublikowano

Sztuczność i plastikowość światów bardzo jest teraz widoczna, grafika ma taki poziom, że wyobraźni nie zostaje nic do roboty. Ja najbardziej widzę to w przepięknym Horizon Zero Dawn, gdzie piękny świat w ogóle nie reaguje na naszą obecność. Razi to mocno. 

Opublikowano

The Last of Us 2 - jest w chuj dobre pod tym względem - można się nabawić PTSD. To nie jest gore groteskowe jak z Mortala, czy starych Kratosów, no i jest w mega dopracowane, jest tam masa smaczków, których nawet nie ma w SoF.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Ta gra jest nafaszerowana smaczkami, para wodna na szybce od ciepła wymiata, albo gdy podejdziesz zbyt blisko naelektryzowanego przeciwnika to zaczyna tracić się nam obraz, robi się ziarno, przez zakłócenia.

Opublikowano

Piękna sprawa jak urokliwy nadal jest Metroid Prime i jak wspaniała jest rozgrywka gdzie trzeba wysilić szare komórki.

Niestety dzisiaj jedynym smaczkiem w tych gówno gierkach pokroju Horizon, Ragnaroka, RDR, GTA i kolejnego filmo badziewia od sony/M$ czy tam od innych firm np ostatnio wydany gówno sztosa Hogwarth Legacy, jest popier.alanie na wirtualnych nóżkach przez otwarty drętwy świat stworzony szablonowo i wykonywanie rozkazów od NCPów jak potulny baranek.

  • beka z typa 13
  • Minusik 2
Opublikowano
16 minut temu, kazuyoshi napisał:

RDR, GTA

Te gry są królami smaczków tarmoszących siusiaka, co ty pierdolisz typie w ogóle?

Opublikowano

Jak mozna sie zgodzić ze ostatnie gta jest wyprane z fajnej fabułki i średniego klimatu ogólnie miejscówki w której ta odsłona trafiła, tak nie można jej na pewno odmówić MASY ukrytych smaczków, które są wplecione w rozgrywkę na każdym kroku. A RDR2 to chyba już w ogóle po bandzie z tym poleciało jeśli chodzi o ilość. 

 

@kazuyoshi tym razem tylko klaun, ale następnym razem będzie raport do administracji za sianie scamu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...