Skocz do zawartości

Małe smaczki/mechaniki które tarmoszą siusiaka


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co macie, gówno a nie mechaniki. No proszę bardzo, w jakiej innej grze typu znana gra, albo nawet grze typu znana strzelanka, można tak zrobić? Nieustanne tarmoszenie siusiaka od 1996. 

 

To jest dopiero pieprz i komiksowy sznyt.

 

 

  • Plusik 1
  • Lubię! 3
Opublikowano
9 minut temu, ProstyHeker napisał:

No proszę bardzo, w jakiej innej grze typu znana gra, albo nawet grze typu znana strzelanka, można tak zrobić?

Np. w Timesplitters 2 i Future Perfect

  • Dzięki 1
Opublikowano
6 minut temu, łom napisał:

Np. w Timesplitters 2 i Future Perfect

 

Całkiem zapomniałem o tej serii, a przecież dobrze się bawiłem w obu częściach, o pierwszej nic mi nie wiadomo :), to chyba też nawet ktoś robił z Rare, niegdyś mojego ulubionego developera.

 

Przy okazji pamiętam, że nieraz się podniecałem nie robieniem nic w platformerach, ale już nie pamiętam kto był największym kozakiem w tej kwestii, niektórzy mieli po kilka animacji.

Opublikowano

Nie wiem, czy to można uznać za smaczek, ale nigdy żaden level 2D nie zrobił już na mnie takiego wrażenia, jeśli chodzi o pomysł, a trochę tych platformerów ograłem, trylogię DKya ze SNESa, Sonica z SMD, Gexa, Raymana, Super Froga itd.:

 

 

  • Lubię! 1
Opublikowano
11 minut temu, zdrowywariat napisał:

Całkiem zapomniałem o tej serii, a przecież dobrze się bawiłem w obu częściach, o pierwszej nic mi nie wiadomo :), to chyba też nawet ktoś robił z Rare

Developerzy TSów (i Second Sight) Free Radical Design to byli pracownicy Rare

Spoiler

Most of Free Radical Design's initial employees previously worked for the game developer Rare. While at Rare, they (David Doak, Steve Ellis, Karl Hilton, Graeme Norgate, Lee Ray and James Cunliffe) worked on the Nintendo 64 first-person shooters GoldenEye 007 and Perfect Dark. From late 1998 to early 1999, this team left Rare to form Free Radical Design, which was established in April 1999

A same TSy miały masę smaczków, jak np. to że beczki z whisky (TS2) które trzeba było zniszczyć wylewały zawartość odpowiednią do tego gdzie się strzeliło (i jeden strzał blisko dna załatwiał sprawę).

  • Plusik 1
Opublikowano

Ten moment gdy latamy sobie po mieście i podciągamy na dach budynku i wyskakuje to coś to autentycznie u mnie najstraszniejszy moment w mojej przygodzie growej ever.

 

To się pojawia z takiego zaskoczenia że o matko, w zeszłym roku na decku kończyłem drugi raz i znowu serce puls 160 w tym momencie xddd

Opublikowano
22 godziny temu, kazuyoshi napisał:

Niby tylko Nietoperz w lodzie, a dał tyle radości :) 

A co dopiero będzie, jak już dojdziecie, o co tak naprawdę chodzi - satysfakcja gwarantowana.

Pozdro Panowie ;) 

 

Kazio zdradź tą bombę, bo nie daje mi to spokoju! A weekend tuż tuż, żeby nie powiedzieć już, w który chciałbym wkroczyć z uśmiechem po uszy. Czy w tej bryle lodu to teściowa Batmana?

  • Haha 1
Opublikowano

Moje pierwsze podejście do SC - gra z 2002 roku przypominam. Nawet nie będę rozpływał się nad grafika i efektami oświetlenia, ale ilość smaczków których wiele gier do dziś nie ma to jakaś paranoja.

 

Od razu kupiłem wszytskie części na promo.

 

 

 

  • Plusik 4
  • Lubię! 2
Opublikowano (edytowane)

Splinter Cell kozak, cała trylogia, trójka to już w ogóle kozak nad kozaki, był jeszcze fajny smaczek w jedynce, a raczej motyw z

 

Spoiler

thermowizjerem i panelem, na którym się wpisywało kod, żeby drzwi odtworzyć zaraz po strażniku…

 

Edytowane przez zdrowywariat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...