Skocz do zawartości

Małe smaczki/mechaniki które tarmoszą siusiaka


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Walenie budynków to dopiero było w Bad Company. Myślałem wtedy, że to zapoczątkuje jakiś standard w FPSach, ale gdzie tam, na co to komu. Ta gra miała bardzo fajne mechaniki, bo jeszcze spoko była opcja z tym respawnem i leczeniem się strzykawą.

Opublikowano

Niszczenie wszystkiego jak leci w bc2 i przychodzi yebany bf3 i możesz sobie zniszczyć ścianke w bloku :shieeet: gry się cofają w rozwoju drobnych smaczków tarmoszących siusiaczka od 2 generacji

Opublikowano
  W dniu 8.03.2023 o 12:22, krupek napisał(a):

Walenie budynków to dopiero było w Bad Company. Myślałem wtedy, że to zapoczątkuje jakiś standard w FPSach, ale gdzie tam, na co to komu. Ta gra miała bardzo fajne mechaniki, bo jeszcze spoko była opcja z tym respawnem i leczeniem się strzykawą.

Rozwiń  

Byli pracownicy Dice pichcą The Finals, gdzie możesz rozwalać całe piętro z podłogą.

 

  • Plusik 1
Opublikowano

 

Wolumetryczne chmury rzucające cień na otoczenie to rzadkość w grach wideo. Niewiele osób to dostrzeże, ale to szczegół który buduje buduje poczucie przestrzeni 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Dużo czasu minie zanim jakiś open world pobije RDR2. Chyba RDR3. W innych open worldach ta żyjąca fauna i flora bardzo szybko zaczyna walić schematami. Ot w taki sam sposób odlatuje ptak gdy się do niego zbliżymy (co mocno daje się we znaki w Zeldzie) czy znów znikąd pojawia się dzik 3 metry od nas. W RDR2 nigdy takiego wrażenia nie miałem. Wszystko jest po prostu takie naturalne.

Edytowane przez Lukas_AT
  • Plusik 2
Opublikowano

Czy robienie sequela gry która sprzedała się jak poyebana ale multi nie przyniosło tyle zysku ile chcieli będzie miało szansę za  x lat? :wujaszek:

Może niech najpierw wydadzą next gen pacza 5 lat po przemierze :kekw:

Opublikowano
  W dniu 19.03.2023 o 12:08, GearsUp napisał(a):

Chmury rzucające cień na otoczenie to nie jest smaczek. To ma co druga gra.

Rozwiń  

Co druga gra korzysta z lepszych lub gorszych sztuczek które próbują naśladować ten efekt, ale tytułów w których faktycznie są wolumetryczne chmury i do tego rzucają  one cień na otoczenia jest bardzo mało. 

Opublikowano

Dzganie przeciwnika nozem kiedy ten jeszcze lezy albo probuje wstac - zawsze mnie to jaralo juz od czasow Tekkena :banderas: A teraz w RE4r sprowadzanie do parteru jest jeszcze bardziej dopieszczone. Cudenko.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...