WisnieR 2 774 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Siusiak mi odpadł wręcz. Taki wytarmoszony. 4 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Najlepszy smaczek to crash od naughty dog w uncharted 4 od naughty dog 1 Cytuj
Homelander 2 226 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Nowa strona, więc warto wspomnieć o odbiciach w Metroid Prime Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Jakie odbicia? Pierwsze czytam Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 8 minut temu, Daffy napisał: Jakie odbicia? Pierwsze czytam Uważaj z kim tańczysz Ficek: Spoiler Cytuj
ProstyHeker 1 926 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Co macie, gówno a nie mechaniki. No proszę bardzo, w jakiej innej grze typu znana gra, albo nawet grze typu znana strzelanka, można tak zrobić? Nieustanne tarmoszenie siusiaka od 1996. To jest dopiero pieprz i komiksowy sznyt. 1 3 Cytuj
łom 2 033 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 9 minut temu, ProstyHeker napisał: No proszę bardzo, w jakiej innej grze typu znana gra, albo nawet grze typu znana strzelanka, można tak zrobić? Np. w Timesplitters 2 i Future Perfect 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 6 minut temu, łom napisał: Np. w Timesplitters 2 i Future Perfect Całkiem zapomniałem o tej serii, a przecież dobrze się bawiłem w obu częściach, o pierwszej nic mi nie wiadomo :), to chyba też nawet ktoś robił z Rare, niegdyś mojego ulubionego developera. Przy okazji pamiętam, że nieraz się podniecałem nie robieniem nic w platformerach, ale już nie pamiętam kto był największym kozakiem w tej kwestii, niektórzy mieli po kilka animacji. Cytuj
ProstyHeker 1 926 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 11 minut temu, łom napisał: Np. w Timesplitters 2 i Future Perfect 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Nie wiem, czy to można uznać za smaczek, ale nigdy żaden level 2D nie zrobił już na mnie takiego wrażenia, jeśli chodzi o pomysł, a trochę tych platformerów ograłem, trylogię DKya ze SNESa, Sonica z SMD, Gexa, Raymana, Super Froga itd.: 1 Cytuj
łom 2 033 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 11 minut temu, zdrowywariat napisał: Całkiem zapomniałem o tej serii, a przecież dobrze się bawiłem w obu częściach, o pierwszej nic mi nie wiadomo :), to chyba też nawet ktoś robił z Rare Developerzy TSów (i Second Sight) Free Radical Design to byli pracownicy Rare Spoiler Most of Free Radical Design's initial employees previously worked for the game developer Rare. While at Rare, they (David Doak, Steve Ellis, Karl Hilton, Graeme Norgate, Lee Ray and James Cunliffe) worked on the Nintendo 64 first-person shooters GoldenEye 007 and Perfect Dark. From late 1998 to early 1999, this team left Rare to form Free Radical Design, which was established in April 1999 A same TSy miały masę smaczków, jak np. to że beczki z whisky (TS2) które trzeba było zniszczyć wylewały zawartość odpowiednią do tego gdzie się strzeliło (i jeden strzał blisko dna załatwiał sprawę). 1 Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Dalej część gorsza niż Tropical Freeze Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 16 lutego 2023 Opublikowano 16 lutego 2023 Niby tylko Nietoperz w lodzie, a dał tyle radości A co dopiero będzie, jak już dojdziecie, o co tak naprawdę chodzi - satysfakcja gwarantowana. Pozdro Panowie Cytuj
Boomcio 4 160 Opublikowano 16 lutego 2023 Opublikowano 16 lutego 2023 Czyli, że sprawa ma drugie dno? Tylko dla wtajemniczonych? Tylko dla elit? Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 16 lutego 2023 Opublikowano 16 lutego 2023 Mały Iwata bał się nietoperzy, a kolor fioletowy bo jego ulubioną konsolą był gamecube Cytuj
krzysiek923 1 711 Opublikowano 16 lutego 2023 Opublikowano 16 lutego 2023 to pewnie ten nietoperz którego chinczyk z wuhan zjadł ZE SMACZKIEM Cytuj
GearsUp 299 Opublikowano 16 lutego 2023 Opublikowano 16 lutego 2023 (edytowane) Trzeba założyć oddzielny temat - nietoperzowe smaczki Edytowane 16 lutego 2023 przez GearsUp Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 16 lutego 2023 Opublikowano 16 lutego 2023 Ten moment gdy latamy sobie po mieście i podciągamy na dach budynku i wyskakuje to coś to autentycznie u mnie najstraszniejszy moment w mojej przygodzie growej ever. To się pojawia z takiego zaskoczenia że o matko, w zeszłym roku na decku kończyłem drugi raz i znowu serce puls 160 w tym momencie xddd Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 17 lutego 2023 Opublikowano 17 lutego 2023 22 godziny temu, kazuyoshi napisał: Niby tylko Nietoperz w lodzie, a dał tyle radości A co dopiero będzie, jak już dojdziecie, o co tak naprawdę chodzi - satysfakcja gwarantowana. Pozdro Panowie Kazio zdradź tą bombę, bo nie daje mi to spokoju! A weekend tuż tuż, żeby nie powiedzieć już, w który chciałbym wkroczyć z uśmiechem po uszy. Czy w tej bryle lodu to teściowa Batmana? 1 Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 17 lutego 2023 Opublikowano 17 lutego 2023 Teściowa Batmana - dobre dobre A tak na serio, to Zdrowy kiedyś pykniesz sobie w DKC Returns i później w DKC T Feeze i smaczek lepiej wejdzie - yoł. 1 Cytuj
XM. 11 042 Opublikowano 24 lutego 2023 Autor Opublikowano 24 lutego 2023 Moje pierwsze podejście do SC - gra z 2002 roku przypominam. Nawet nie będę rozpływał się nad grafika i efektami oświetlenia, ale ilość smaczków których wiele gier do dziś nie ma to jakaś paranoja. Od razu kupiłem wszytskie części na promo. 4 2 Cytuj
pawelgr5 1 513 Opublikowano 24 lutego 2023 Opublikowano 24 lutego 2023 Jak mnie jarało ze zasłony tak realistycznie sie bujają SC klasa mocno. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 25 lutego 2023 Opublikowano 25 lutego 2023 (edytowane) Splinter Cell kozak, cała trylogia, trójka to już w ogóle kozak nad kozaki, był jeszcze fajny smaczek w jedynce, a raczej motyw z Spoiler thermowizjerem i panelem, na którym się wpisywało kod, żeby drzwi odtworzyć zaraz po strażniku… Edytowane 25 lutego 2023 przez zdrowywariat Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.