Skocz do zawartości

Małe smaczki/mechaniki które tarmoszą siusiaka

Featured Replies

  • Odpowiedzi 312
  • Wyświetleń 51,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Piękna sprawa jak urokliwy nadal jest Metroid Prime i jak wspaniała jest rozgrywka gdzie trzeba wysilić szare komórki. Niestety dzisiaj jedynym smaczkiem w tych gówno gierkach pokroju Horizon, Ra

  • Ja poproszę w kolejnej części Donkey Konga niech Retro zamrozi zdrowego i kazuyoshi, moga być w jednej bryle lodu.

  • temat troszeczkę przycichł więc pozwólcie że podzielę się kolejnym małym detalem o którym chyba mało kto wie     otóż w Sea of Thieves każdy przedmiot począwszy od kubków, przez łopaty, broń

Opublikowano

Najlepszy smaczek to crash od naughty dog w uncharted 4 od naughty dog :banderas:

Opublikowano

Jakie odbicia? Pierwsze czytam 

Opublikowano
8 minut temu, Daffy napisał:

Jakie odbicia? Pierwsze czytam 

 

Uważaj z kim tańczysz Ficek:

 

Spoiler

spacer.png

 

Opublikowano

Co macie, gówno a nie mechaniki. No proszę bardzo, w jakiej innej grze typu znana gra, albo nawet grze typu znana strzelanka, można tak zrobić? Nieustanne tarmoszenie siusiaka od 1996. 

 

To jest dopiero pieprz i komiksowy sznyt.

 

 

Opublikowano
9 minut temu, ProstyHeker napisał:

No proszę bardzo, w jakiej innej grze typu znana gra, albo nawet grze typu znana strzelanka, można tak zrobić?

Np. w Timesplitters 2 i Future Perfect

Opublikowano
6 minut temu, łom napisał:

Np. w Timesplitters 2 i Future Perfect

 

Całkiem zapomniałem o tej serii, a przecież dobrze się bawiłem w obu częściach, o pierwszej nic mi nie wiadomo :), to chyba też nawet ktoś robił z Rare, niegdyś mojego ulubionego developera.

 

Przy okazji pamiętam, że nieraz się podniecałem nie robieniem nic w platformerach, ale już nie pamiętam kto był największym kozakiem w tej kwestii, niektórzy mieli po kilka animacji.

Opublikowano

Nie wiem, czy to można uznać za smaczek, ale nigdy żaden level 2D nie zrobił już na mnie takiego wrażenia, jeśli chodzi o pomysł, a trochę tych platformerów ograłem, trylogię DKya ze SNESa, Sonica z SMD, Gexa, Raymana, Super Froga itd.:

 

 

Opublikowano
11 minut temu, zdrowywariat napisał:

Całkiem zapomniałem o tej serii, a przecież dobrze się bawiłem w obu częściach, o pierwszej nic mi nie wiadomo :), to chyba też nawet ktoś robił z Rare

Developerzy TSów (i Second Sight) Free Radical Design to byli pracownicy Rare

Spoiler

Most of Free Radical Design's initial employees previously worked for the game developer Rare. While at Rare, they (David Doak, Steve Ellis, Karl Hilton, Graeme Norgate, Lee Ray and James Cunliffe) worked on the Nintendo 64 first-person shooters GoldenEye 007 and Perfect Dark. From late 1998 to early 1999, this team left Rare to form Free Radical Design, which was established in April 1999

A same TSy miały masę smaczków, jak np. to że beczki z whisky (TS2) które trzeba było zniszczyć wylewały zawartość odpowiednią do tego gdzie się strzeliło (i jeden strzał blisko dna załatwiał sprawę).

Opublikowano

Dalej część gorsza niż Tropical Freeze 

Opublikowano

Niby tylko Nietoperz w lodzie, a dał tyle radości :) 

A co dopiero będzie, jak już dojdziecie, o co tak naprawdę chodzi - satysfakcja gwarantowana.

Pozdro Panowie ;) 

Opublikowano

Czyli, że sprawa ma drugie dno? Tylko dla wtajemniczonych? Tylko dla elit?

Opublikowano

Mały Iwata bał się nietoperzy, a kolor fioletowy bo jego ulubioną konsolą był gamecube

 

 

Opublikowano

Trzeba założyć oddzielny temat - nietoperzowe smaczki

 

 

Edytowane przez GearsUp

Opublikowano

Ten moment gdy latamy sobie po mieście i podciągamy na dach budynku i wyskakuje to coś to autentycznie u mnie najstraszniejszy moment w mojej przygodzie growej ever.

 

To się pojawia z takiego zaskoczenia że o matko, w zeszłym roku na decku kończyłem drugi raz i znowu serce puls 160 w tym momencie xddd

Opublikowano
22 godziny temu, kazuyoshi napisał:

Niby tylko Nietoperz w lodzie, a dał tyle radości :) 

A co dopiero będzie, jak już dojdziecie, o co tak naprawdę chodzi - satysfakcja gwarantowana.

Pozdro Panowie ;) 

 

Kazio zdradź tą bombę, bo nie daje mi to spokoju! A weekend tuż tuż, żeby nie powiedzieć już, w który chciałbym wkroczyć z uśmiechem po uszy. Czy w tej bryle lodu to teściowa Batmana?

Opublikowano

Teściowa Batmana - dobre dobre :) 

A tak na serio, to Zdrowy kiedyś pykniesz sobie w DKC Returns i później  w DKC T Feeze i smaczek lepiej wejdzie - yoł.

Opublikowano
  • Autor

Moje pierwsze podejście do SC - gra z 2002 roku przypominam. Nawet nie będę rozpływał się nad grafika i efektami oświetlenia, ale ilość smaczków których wiele gier do dziś nie ma to jakaś paranoja.

 

Od razu kupiłem wszytskie części na promo.

 

 

 

Opublikowano

Jak mnie jarało ze zasłony tak realistycznie sie bujają :banderas: SC klasa mocno.

Opublikowano

Splinter Cell kozak, cała trylogia, trójka to już w ogóle kozak nad kozaki, był jeszcze fajny smaczek w jedynce, a raczej motyw z

 

Spoiler

thermowizjerem i panelem, na którym się wpisywało kod, żeby drzwi odtworzyć zaraz po strażniku…

 

Edytowane przez zdrowywariat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.