Opublikowano 15 lutego 20232 l Najlepszy smaczek to crash od naughty dog w uncharted 4 od naughty dog
Opublikowano 15 lutego 20232 l 8 minut temu, Daffy napisał: Jakie odbicia? Pierwsze czytam Uważaj z kim tańczysz Ficek: Spoiler
Opublikowano 15 lutego 20232 l Co macie, gówno a nie mechaniki. No proszę bardzo, w jakiej innej grze typu znana gra, albo nawet grze typu znana strzelanka, można tak zrobić? Nieustanne tarmoszenie siusiaka od 1996. To jest dopiero pieprz i komiksowy sznyt.
Opublikowano 15 lutego 20232 l 9 minut temu, ProstyHeker napisał: No proszę bardzo, w jakiej innej grze typu znana gra, albo nawet grze typu znana strzelanka, można tak zrobić? Np. w Timesplitters 2 i Future Perfect
Opublikowano 15 lutego 20232 l 6 minut temu, łom napisał: Np. w Timesplitters 2 i Future Perfect Całkiem zapomniałem o tej serii, a przecież dobrze się bawiłem w obu częściach, o pierwszej nic mi nie wiadomo :), to chyba też nawet ktoś robił z Rare, niegdyś mojego ulubionego developera. Przy okazji pamiętam, że nieraz się podniecałem nie robieniem nic w platformerach, ale już nie pamiętam kto był największym kozakiem w tej kwestii, niektórzy mieli po kilka animacji.
Opublikowano 15 lutego 20232 l Nie wiem, czy to można uznać za smaczek, ale nigdy żaden level 2D nie zrobił już na mnie takiego wrażenia, jeśli chodzi o pomysł, a trochę tych platformerów ograłem, trylogię DKya ze SNESa, Sonica z SMD, Gexa, Raymana, Super Froga itd.:
Opublikowano 15 lutego 20232 l 11 minut temu, zdrowywariat napisał: Całkiem zapomniałem o tej serii, a przecież dobrze się bawiłem w obu częściach, o pierwszej nic mi nie wiadomo :), to chyba też nawet ktoś robił z Rare Developerzy TSów (i Second Sight) Free Radical Design to byli pracownicy Rare Spoiler Most of Free Radical Design's initial employees previously worked for the game developer Rare. While at Rare, they (David Doak, Steve Ellis, Karl Hilton, Graeme Norgate, Lee Ray and James Cunliffe) worked on the Nintendo 64 first-person shooters GoldenEye 007 and Perfect Dark. From late 1998 to early 1999, this team left Rare to form Free Radical Design, which was established in April 1999 A same TSy miały masę smaczków, jak np. to że beczki z whisky (TS2) które trzeba było zniszczyć wylewały zawartość odpowiednią do tego gdzie się strzeliło (i jeden strzał blisko dna załatwiał sprawę).
Opublikowano 16 lutego 20232 l Niby tylko Nietoperz w lodzie, a dał tyle radości A co dopiero będzie, jak już dojdziecie, o co tak naprawdę chodzi - satysfakcja gwarantowana. Pozdro Panowie
Opublikowano 16 lutego 20232 l Czyli, że sprawa ma drugie dno? Tylko dla wtajemniczonych? Tylko dla elit?
Opublikowano 16 lutego 20232 l Mały Iwata bał się nietoperzy, a kolor fioletowy bo jego ulubioną konsolą był gamecube
Opublikowano 16 lutego 20232 l Trzeba założyć oddzielny temat - nietoperzowe smaczki Edytowane 16 lutego 20232 l przez GearsUp
Opublikowano 16 lutego 20232 l Ten moment gdy latamy sobie po mieście i podciągamy na dach budynku i wyskakuje to coś to autentycznie u mnie najstraszniejszy moment w mojej przygodzie growej ever. To się pojawia z takiego zaskoczenia że o matko, w zeszłym roku na decku kończyłem drugi raz i znowu serce puls 160 w tym momencie xddd
Opublikowano 17 lutego 20232 l 22 godziny temu, kazuyoshi napisał: Niby tylko Nietoperz w lodzie, a dał tyle radości A co dopiero będzie, jak już dojdziecie, o co tak naprawdę chodzi - satysfakcja gwarantowana. Pozdro Panowie Kazio zdradź tą bombę, bo nie daje mi to spokoju! A weekend tuż tuż, żeby nie powiedzieć już, w który chciałbym wkroczyć z uśmiechem po uszy. Czy w tej bryle lodu to teściowa Batmana?
Opublikowano 17 lutego 20232 l Teściowa Batmana - dobre dobre A tak na serio, to Zdrowy kiedyś pykniesz sobie w DKC Returns i później w DKC T Feeze i smaczek lepiej wejdzie - yoł.
Opublikowano 24 lutego 20232 l Autor Moje pierwsze podejście do SC - gra z 2002 roku przypominam. Nawet nie będę rozpływał się nad grafika i efektami oświetlenia, ale ilość smaczków których wiele gier do dziś nie ma to jakaś paranoja. Od razu kupiłem wszytskie części na promo.
Opublikowano 24 lutego 20232 l Jak mnie jarało ze zasłony tak realistycznie sie bujają SC klasa mocno.
Opublikowano 25 lutego 20232 l Splinter Cell kozak, cała trylogia, trójka to już w ogóle kozak nad kozaki, był jeszcze fajny smaczek w jedynce, a raczej motyw z Spoiler thermowizjerem i panelem, na którym się wpisywało kod, żeby drzwi odtworzyć zaraz po strażniku… Edytowane 25 lutego 20232 l przez zdrowywariat
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.