Faka 4 055 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Opublikowano 6 sierpnia 2019 (edytowane) Na pewno Soldier od Fortune wywarło na mnie ogromne wrażenie mechaniką rozwalania przeciwników i duże gore przemocy. Jak na tamte czasy to jeszcze żadna gra nie była w stanie zaoferować tyle co SoF. Edytowane 6 sierpnia 2019 przez Faka 1 Cytuj
Amer 1 389 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Cover system z pierwszego Gears of War. Tak mi ta mechanika siadła, że oj, oj. To było wówczas taaakie świeże i taaakie dobre. Zresztą do dziś jest. Cytuj
maciucha 11 668 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Opublikowano 6 sierpnia 2019 jak system destrukcji to koniecznie trzeba wspomnieć o pierwszym Bad Company Cytuj
Pupcio 18 862 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Opublikowano 6 sierpnia 2019 nie lepiej dwójke? To samo tylko lepiej Cytuj
maciucha 11 668 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Opublikowano 6 sierpnia 2019 no tak, ale pierwsze było pierwsze i zrobiło najlepsze pierwsze wrażenie Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 8 sierpnia 2019 Opublikowano 8 sierpnia 2019 Pamiętam, że na początku zeszłej generacji wrażenie na mnie zrobiła mechanika moknięcia/schnięcia ubrań w Uncharted 1 . Teraz to jest coś normalnego, ale 12 lat temu to głupia mała lokacja na początku gry, z oczkiem wodnym na środku zapewniała parę minut zabawy. W ogóle seria uncharted jest pełna takich smaczków/detali (śnieg w dwójce czy piasek w trójce). 2 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 8 sierpnia 2019 Opublikowano 8 sierpnia 2019 Basen na dachu był w dwójce? Cudowna miejscówka. Tak samo kupę zabawy dostarczała rezydencja w pierwszych Tomb Raiderach, te skoki do basenu, ach... Cytuj
krupek 15 504 Opublikowano 8 sierpnia 2019 Opublikowano 8 sierpnia 2019 I ten kamerdyner z tacą Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 sierpnia 2019 Opublikowano 8 sierpnia 2019 Którego zamykało się w chlodni Cytuj
XM. 11 136 Opublikowano 13 sierpnia 2019 Autor Opublikowano 13 sierpnia 2019 (edytowane) Odbicie Samus ostro robiło. Ahh te seksi chowanie broni Edytowane 13 sierpnia 2019 przez XM. 6 Cytuj
Mejm 15 416 Opublikowano 14 sierpnia 2019 Opublikowano 14 sierpnia 2019 Jak zobaczylem screen ze Splinterem to myslalem, ze za chwile wykona szpagat medzy scianami. Fajny bajer ale uzylem moze raz. Cytuj
Wredny 9 787 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Mrówki noszące listki w Horizon Zero Dawn: Spoiler Real time rozkład martwych zwierzaków w RDRII 2 Cytuj
XM. 11 136 Opublikowano 24 sierpnia 2019 Autor Opublikowano 24 sierpnia 2019 (edytowane) Ehh ten RDR2 W grach zawsze moja uwage najbardziej przykuwa draw distance, odwzorowanie błota/sniegu/terenu, efekty czasteczkowe oraz warunki pogodowe. Burza w RE4, Zeldzie i RDR2 na zawsze w serduszku Tutaj jak dopiero idzie - efekt rozpyerdala Edytowane 25 sierpnia 2019 przez XM. 5 1 Cytuj
okens 541 Opublikowano 26 sierpnia 2019 Opublikowano 26 sierpnia 2019 W dniu 6.08.2019 o 14:29, Faka napisał: Na pewno Soldier od Fortune wywarło na mnie ogromne wrażenie mechaniką rozwalania przeciwników i duże gore przemocy. Jak na tamte czasy to jeszcze żadna gra nie była w stanie zaoferować tyle co SoF. Wlascie samo gore bylo fajne ale prawdziwe wrazenie w SoF zrobil na mnie fakt,ze tworcy podczas twozenia gry konsultowali sie z prawdziwym najemnikiem. Cytuj
Wredny 9 787 Opublikowano 26 sierpnia 2019 Opublikowano 26 sierpnia 2019 3 minuty temu, okens napisał: prawdziwe wrazenie w SoF zrobil na mnie fakt,ze tworcy podczas twozenia gry konsultowali sie z prawdziwym najemnikiem. Co Ty wiesz o prawdziwym najemniku i gierce o nim? Odpal sobie Rogue Warrior z legendarnym DICK'iem Marcinko - Chuck Norris to przy nim pedau Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 sierpnia 2019 Opublikowano 26 sierpnia 2019 o (pipi) rogue warrior, ale to był crap xD Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 26 sierpnia 2019 Opublikowano 26 sierpnia 2019 Trzy typy gunplayu, oraz brutalnośći w shooterach tpp w VII generacji. czyli Gearsy, MP3, oraz TLOU za: - komiksowo groteskowe mielenie Lolductwa na 1000 pieces od pała w górę, oraz soczyste headshoty ze snajperki - niesamowicie stylowe reakcje na trafienia przeciwników (+ przecudna fizykę w slow motion) - dosadnie realistyczny gunplay i mechanika odrywania kończyn i głów Ciężko wybrać, który najlepszy, bo każdy z nich jest zupełnie odmienny, ale mi najbardziej przypadł do gustu ostatni. Mocno przypomina mi zabawę z dopalonym shotgunem i magnum w RE2. W tegorocznym rimejku historia zakończyła zresztą ładnie kołeczko, ale tym razem w jedynym słusznym ujęciu, zerżniętym z RE4. CUDEŃKO Cytuj
Pupcio 18 862 Opublikowano 26 sierpnia 2019 Opublikowano 26 sierpnia 2019 nom tylko szkoda że w europie jak w lesie i urywanie łbów na multi w tlou masz jak sobie narysujesz Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 26 sierpnia 2019 Opublikowano 26 sierpnia 2019 tego właśnie za cholerę nie rozumie, w singlu ok, ale w multi za ostre Cytuj
XM. 11 136 Opublikowano 27 sierpnia 2019 Autor Opublikowano 27 sierpnia 2019 W dniu 1.08.2019 o 12:53, Pupcio napisał: Mrówki odkryte w rdr1 po kilku latach od premiery mnie rozyebało nie mogę znaleźć nawet screena na necie więc później chyba wstawię swoje foto z duszą Cały czas czekam :) Cytuj
Pupcio 18 862 Opublikowano 27 sierpnia 2019 Opublikowano 27 sierpnia 2019 Kumpel odda mi ps3 to zrobie Myślisz że odpalić ps3 bez przygotowania psychicznego to kaszka z mleczkiem? Cytuj
Wredny 9 787 Opublikowano 27 sierpnia 2019 Opublikowano 27 sierpnia 2019 Mrówki w RDR Żona do dziś to wspomina, jak jej pokazałem glebę w Fort Mercer przez lunetę snajperki. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 27 sierpnia 2019 Opublikowano 27 sierpnia 2019 Coś mi się wydaje, że przydałby się fanpage albo profil na TT odpisujacy codziennie czy Pupcio wrzucił w końcu wideo z mrowkami z RDR. Cytuj
ASX 14 740 Opublikowano 10 września 2019 Opublikowano 10 września 2019 woda w rdr2 śnieg w god of warze 2 Cytuj
XM. 11 136 Opublikowano 10 września 2019 Autor Opublikowano 10 września 2019 Piękna deformacja https://i.imgur.com/gJnNvUh.gifv Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.