zloto 737 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Strasznie fajny efekt z nowych pudzianów, który solidnie wytarmosił mi siusiaka, a jest jeszcze fajniejszy, że ma solidne zastosowanie w gameplayu, czyli to nie tylko bajer dla bajeru. 6 1 Cytuj
XM. 11 410 Opublikowano 11 września 2019 Autor Opublikowano 11 września 2019 Serio w tej grze są takie zniszczenia? Jeśli tak to siusiaczek zostal wytarmoszony, coś pięknego. 2 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 496 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Brachol pokazywał mi jak kruszy kamienny piedestał, dosłownie kawałeczek po kawałeczku, tak mi michałek nie stał od czasu RF Guerilla i BF:BC1 Cytuj
SlimShady 3 518 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 (edytowane) Z tego, co zerknąłem, to jak dla mnie nowa jakość w TPS-ach, ale nie mam Koksa, a nie chcę sobie psuć doświadczenia(nowa generacja jest niezbędna). Wystarczy, że raz popełniłem ten błąd przy kotopsie, więc liczę, że po dwóch fabularnych dodatkach wyjdzie dokokszona wersja GOTY pod koniec następnego roku. Połączenie destrukcji otoczenia i fizyki, właśnie czegoś takiego oczekuje od nowej generacji, a Panowie z Remedy dostarczyli już teraz. No przymykając oko na karygodną optymalizację, ale widząc, co się tutaj dzieje, to nic dziwnego, że kilkuletnie sprzęty wysiadają. Edytowane 11 września 2019 przez SlimShady 2 Cytuj
Ukukuki 7 545 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Właśnie wszyscy to chwalą w Control plus ray tracing jest podobno bardzo dobrze wspierany w tym tytule. Ja jeszcze nie testowałem, może w przyszłym tygodniu uda mi się pograć. Cytuj
XM. 11 410 Opublikowano 12 września 2019 Autor Opublikowano 12 września 2019 14 godzin temu, SlimShady napisał: Z tego, co zerknąłem, to jak dla mnie nowa jakość w TPS-ach, ale nie mam Koksa, a nie chcę sobie psuć doświadczenia(nowa generacja jest niezbędna). Wystarczy, że raz popełniłem ten błąd przy kotopsie, więc liczę, że po dwóch fabularnych dodatkach wyjdzie dokokszona wersja GOTY pod koniec następnego roku. Połączenie destrukcji otoczenia i fizyki, właśnie czegoś takiego oczekuje od nowej generacji, a Panowie z Remedy dostarczyli już teraz. No przymykając oko na karygodną optymalizację, ale widząc, co się tutaj dzieje, to nic dziwnego, że kilkuletnie sprzęty wysiadają. Coś pięknego, prawdziwy next-gen, a nie tylko graficzka. Marzą mi się Gearsy z takimi zniszczeniami. Cytuj
Pupcio 19 257 Opublikowano 8 października 2019 Opublikowano 8 października 2019 (edytowane) @XM. MASZ C00RWA! Poyebana akcja że to ja musze robić screeny z yebanego ps3 na którym rdr działa w 360p gdzie xboty mają w 4k i jeszcze mogą screeny normalne zrobić. Yebane nygusy Edytowane 8 października 2019 przez Pupcio 3 2 3 Cytuj
ASX 14 939 Opublikowano 8 października 2019 Opublikowano 8 października 2019 Plusik za poświęcenie Cytuj
XM. 11 410 Opublikowano 8 października 2019 Autor Opublikowano 8 października 2019 Te mrówki są niesamowite. Lepsze niż życie. Cytuj
XM. 11 410 Opublikowano 20 listopada 2019 Autor Opublikowano 20 listopada 2019 Włosy w DMC V coś pięknego 1 Cytuj
SlimShady 3 518 Opublikowano 20 listopada 2019 Opublikowano 20 listopada 2019 Zobaczcie sobie fragment od 5:25 Spoiler (kawałki szkła po wybuchu granatu w pobliżu okna wbijają się w ciało), nawet o tym nie wiedziałem. Masakra. 1 Cytuj
krupek 15 537 Opublikowano 20 listopada 2019 Opublikowano 20 listopada 2019 Ta brutalność i przywiązanie do detali w okaleczaniu ciała w SoF 2 stało na wysokim poziomie. Pamiętam, że można było regulować w opcjach nasilenie brutalności lub całkiem wyłączyć. Świetny FPS to był, ajj. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 22 listopada 2019 Opublikowano 22 listopada 2019 Ja się pytam, gdzie jest next genowy Manhunt 1 Cytuj
_Red_ 12 124 Opublikowano 22 listopada 2019 Opublikowano 22 listopada 2019 To mogloby byc lekko niepokojace w obecnej grafice. Gralbym. Cytuj
ASX 14 939 Opublikowano 26 stycznia 2020 Opublikowano 26 stycznia 2020 Wolumetryczbe chmury w RDR2 :Obama: Cytuj
Wredny 10 041 Opublikowano 1 marca 2020 Opublikowano 1 marca 2020 Gram teraz w MudRunnera i sporo rzeczy tarmosi siusiaka, choćby fizyka wody i błota, czy praca kół w tych ciężkich warunkach, ale najbardziej rozwaliło mnie barwienie paliwem kałuż, czy ogólnie wody, jak za długo w pobliżu jakiegoś zbiornika będziemy smrodzić naszym "Kamazem" 3 Cytuj
LukeSpidey 946 Opublikowano 7 marca 2020 Opublikowano 7 marca 2020 Co do MudRunnera to warto wspomnieć jeszcze o tym, że za każdym razem jak jedzie się tą samą trasą to jedzie się coraz gorzej, bo są większe koleiny. Wczoraj miałem taką akcję, że przejechałem przez rzekę z ładunkiem i nie było problemu. Wracając tą samą trasą na pusto też ok, ale jak już ponownie jechałem załadowany to się zakopałem i bez wyciagarki ani rusz. Ta fizyka błota z tej gry to wyprzedza swoją generację. 2 Cytuj
Tarantino 78 Opublikowano 13 marca 2020 Opublikowano 13 marca 2020 On 11/22/2019 at 8:23 AM, Wiolku said: Ja się pytam, gdzie jest next genowy Manhunt Co w tym ma być fajnego oprócz hardkorowej brutalności? Podobało mi się bo miałem 15 lat, ale co ma wnieść dwójka? Cytuj
Boomcio 4 309 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Lubię w grach taki element, że shotgun ma zainstalowaną latarkę, która świeci po lekkim wciśnięciu celowania. Coś takiego było w Manhuncie na ps2 i pamiętam, jak się tym jarałem. Cytuj
ASX 14 939 Opublikowano 11 lipca 2020 Opublikowano 11 lipca 2020 Kolejny mały smaczek o którym mało kto wie i który łatwo przegapic Pewnie niektórzy z was pamiętają motyw green flash z Piratów Karaibów, kiedy słońce chowa się pod horyzontem to miało się zdarzać że wypuszczało zielony błysk Otóż to zjawisko występuje również czasami przy zachodzie słońca w Sea of Thieves Co ciekawe nie jest to tylko filmowy motyw, ale prawdziwe zjawisko atmosferyczne występujące w naturze https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Zielony_promień W ogóle w grze postawiono bardzo duży nacisk na tego typu smaczki, o znajdującej się w grze gwieździe polarnej już pisałem, ale oprócz tego w grze co kilkadziesiat dni w regularnych odstępach występuje częściowe zaćmienie slonca, oraz funkcjonują gwiazdozbiory (jedna z misji w grze opiera się na nawigowaniu wg kierunków wskazanych przez gwiazdy) 2 1 2 Cytuj
zdrowywariat 540 Opublikowano 16 września 2020 Opublikowano 16 września 2020 Jak ktoś wcześniej wspomniał odbicie Samus w Metroid Prime ostro robiło, ale i inne efekty, między innymi wturlanie się "kulką" do wody. Mapka też była unikalna. Tak jak hub w Dead Space. No i oczywiście zbieranie ołowiu w Killzone2, jak oni sugestywnie upadali. A tak poza tym zawsze stoję nieruchomo postacią, żeby zobaczyć co robi "w wolnym czasie" :). Cytuj
Paolo de Vesir 9 609 Opublikowano 16 września 2020 Opublikowano 16 września 2020 6 minut temu, zdrowywariat napisał: Tak jak hub w Dead Space. Najlepszy HUD w historii IMO. Nawet anty-OLEDowcy by nic przy tej grze nie wypalii. Po Silencie bedzie powrot do DS1, akurat jest sezon na horrory. 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.