drozdu7 2 795 Opublikowano 14 lutego 2023 Opublikowano 14 lutego 2023 Hehe z Rdr2 to są całe serie kilkudziesięcio minutowych filmików z różnymi mechanikami czy detalami, no ale cóż xd 1 Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Trochę to smutne, że niektórzy tu, mylą normalne mechaniki zaimplementowane przez dewelopera z prawdziwymi smaczkami typu nietoperz w bryle lodu w Donkey Kong Country Tropicel Freezy - kumaci skumają o co biega, lub włosy Jaka w Jak i Daxter Renegade lub papierosek w MGS i schodząca mana, odbicie twarzy Samus w hełmie który ma na głowie, zwierciadła w Mario Sunshine, tech demowe pomieszczenie w Silen Hilu pierwszym, rozmywające się tło w pierwszej osadzie, którą odwiedza Squall ze swą nauczycielką. Są to przykłady, które później już trudno znaleźć gdziekolwiek indziej i przy których developer musiał wykazać się mega kreatywnością, wyobraźnią i nie raz wyżyłować sprzęt - na którym gra hulała, do absolutnego maximum. Mógłbym jeszcze wymienić duża oj dużo więcej przypadków smaczków z prawdziwego zdarzenia, ale na to przyjdzie jeszcze czas. Natomiast zrozumcie, że łopatologiczne, generyczne mechaniki zawarte w dzisiejszych grach, którymi tu wielu się podnieca - jak pierwszą masturbacją, to gówno a nie smaczki, są to twory do zobaczenia w co drugiej dzisiejszej gówno super produkcji. 2 4 2 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 (edytowane) Ja do takich zaliczam, albo bardzo oryginalne pomysły na dany element (hologram w Dead Space, mapka 3D w Metroid Prime), albo szczególiki, bez których gra by się obeszła, jak spływające krople w MP na powyższym filmiku, czy zmiana magazynka w Uncharted, gdy Nathan wisi na skarpie. Tu faktycznie zaciera się granica, co jest smaczkiem, a co powinno być zaimplementowane w grze. Nie wiem, czy do takich można zaliczyć efekty na szybce w MP, które siłą rzeczy powinny być, albo animację obrażeń i umieranie w Killzone 2, która była wybitna, pięknie się patrzyło na przyszłych nieboszczyków. Z tego co pamiętam to devi zastosowali najpierw motion capture (do obrażeń), a gdy opponent stracił całą energię to potraktowali go efektem szmacianej lalki, do dziś robi to wrażenie. Zresztą Killzone 2 to moim zdaniem jeden z cudów technicznych na swoje czasy, tak jak Metroid Prime, dzięki właśnie masie różnorakich efektów, no i oświetlenie robiło mega robotę, gra zasługuje na większy aplauz. Edytowane 15 lutego 2023 przez zdrowywariat Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Wrzuć ktoś tego nietoperza, jestem zaintrygowany. 7 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 10 minut temu, messer88 napisał: Wrzuć ktoś tego nietoperza, jestem zaintrygowany. Proszę bardzo, dałem w spoiler, bo nie wiem, czy wszyscy są na to gotowi: Spoiler 6 Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 a jest do niego jakieś LORE? Cytuj
Boomcio 4 073 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Qrwa co ja czytam dzisiaj. 1 Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 9 minut temu, zdrowywariat napisał: Proszę bardzo, dałem w spoiler, bo nie wiem, czy wszyscy są na to gotowi: Ukryj zawartość no to niezły nietoperzowy smaczek Cytuj
drozdu7 2 795 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Przysięgam że o efektach na szybce w Metroid Prime to czytam praktycznie w każdym temacie już xd Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Killzone2 zdrowy to wogole jeśli chodzi o detale i animacje umierania wrogów to do dziś jest jakaś abstrakcyjna topka. Niesamowite długo musieli to rzeźbić. Ale ta część to był wyjątek w serii pod tym względem, trójka czy część z PS4 mimo że ładniejsze to już widać, że na innych kwestiach się koncentrowali i pod niektórymi względami dwójka jest niedościgniona. Napisałbym, że mogli by dać remastera ale zaś by pewnie dali samego singla, a to co było najpiękniejsze w dwójce to arcyfajne multi 3 1 Cytuj
Bzduras 12 581 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Yamakasi narobił smaka, a potem daje nietoperza w lodzie. Na to jest chyba jakiś punkt w regulaminie 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Przecież mogli zrobić tylko zwykłą, przezroczystą bryłę lodu i też by była, ale nie, nie Retro, Retro zamroziło nietoperza, który umarł z uśmiechem na ustach. Tak, to jest smaczek, najpierw gdy go mijałem na beczce to jebnąłem zdziwko, później uśmiechnąłem się pod nosem, a następnie rozwaliłem się o skarpę. Utkwił mi w pamięci nie mniej jak level z tsunami na plaży w Returns i płonąca savanna w Tropical Freeze. Dziękuję Kazio za przypomnienie dla mnie o tym smaczku. 4 Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Teraz, drozdu7 napisał: Przysięgam że o efektach na szybce w Metroid Prime to czytam praktycznie w każdym temacie już xd Do premiery nowej Zeldy zdrowywariat będzie o niej pisał kilka razy w tygodniu, potem będziemy zalewani postami o zrzucaniu jabłek z drzewa w nowej Zeldzie. Zdrowy wariat to niegroźny użytkownik, widać że jarają go gierki, ale przydałoby się mu trochę umiaru, we wszystkim, w temacie jabłek z Zeldy, szybki z Metroida, covida czy chimeroplastyki. 1 2 Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Oho zdrowy zaś się odpala bo Donkey Kong na tapecie xddd Dobrze że przyjął do wiadomości, która część najlepsza w serii i jest nią Tropical Freeze 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 15 lutego 2023 Autor Opublikowano 15 lutego 2023 Ja poproszę w kolejnej części Donkey Konga niech Retro zamrozi zdrowego i kazuyoshi, moga być w jednej bryle lodu. 1 1 1 5 1 Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Pokaże wam mega smaczek, który jest tak unikatowy, że nigdy więcej nie pojawił się w magicznym świecie gier. To wszystko w czasie rzeczywistym: 1 Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 5 minut temu, zdrowywariat napisał: Retro zamroziło nietoperza, który umarł z uśmiechem na ustach. Ale czy to jest jakiś znany nietoperz z innej części tej gry? Czy zwykły nietoperz random robiący za tło? 1 Cytuj
GearsUp 202 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 (edytowane) 16:06 ogólnie trochę tych EE było w tej części Konga https://www.zeldarocks.com/donkeyKongCountryTropicalFreezeEasterEggs.html Edytowane 15 lutego 2023 przez GearsUp Cytuj
Bzduras 12 581 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Ale mi ta mała mechanika/smaczek wytarmosiła siusiaka Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Teraz kumam, coś w stylu ostatniego Ragnaroka, gdzie można znaleźć martwego i zmrożonego Spoiler smoka, na którym latał nieznajomy w czwórce Żaden rozpierdol, mrugnięcie okiem i tyle. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Ktoś tu smaczki myli z easter eggami 1 Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Retro miało po prostu gotowy model nietoperza więc wrzucili go do lodu na tej zimowej planszy żeby coś się działo w tle, ale dla osób Nintendo to wystarczy i będą dorabiać do tego ideologię o wyjątkowości Nintendo i Retro. 1 Cytuj
GearsUp 202 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 Dla jednego easter egg będzie smaczkiem a dla drugiego jakaś mechanika w grze ale lepiej tych pierwszych tu nie wymieniać bo np taki Fallout 2 to jeden wielki easter egg Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 15 lutego 2023 Opublikowano 15 lutego 2023 to astro bot mozna podciagnac pod jeden wielki smak, smaczysko. Przeciez ta czesc z dysku ps5 to jest jeden wielki easter egg, a nie kuvva glupi nietoperz randomowy w lodzie od blogoslawionego retro Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.