MaZZeo 14 241 Opublikowano 14 sierpnia 2019 Opublikowano 14 sierpnia 2019 Jak zwykle sprawdzi się w EA Access z czym to sie je. Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 14 sierpnia 2019 Opublikowano 14 sierpnia 2019 Sprzedaż pewnie sie zgadza to ghost dalej przy korycie siedzi. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 14 sierpnia 2019 Opublikowano 14 sierpnia 2019 2 godziny temu, Square napisał: Powiedziałbym, że Rivals, ale nie ma tak satysfakcjonującego gameplayu. Ogólnie to odczuwalnie słabsze te NFSy teraz, ale wiadomo, tamten robił przecież Criterion. Rivals moim zdaniem lipa. wymóg online i open world. Cytuj
Dante 451 Opublikowano 14 sierpnia 2019 Opublikowano 14 sierpnia 2019 Nie mogę się doczekać tego jakie "surprise mechanics" wepchną do gry tym razem. Ostatni był tak spartolony, że w to zagram tylko jak trafi do EA/Origin Accees. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 14 sierpnia 2019 Opublikowano 14 sierpnia 2019 4 godziny temu, SlimShady napisał: A z tych współczesnych enefesów to, który jest najbliżej poziomu NFS Hot Pursuit z 7 generacji? Żaden. Same guwna zrobili w tej generacji. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 14 sierpnia 2019 Opublikowano 14 sierpnia 2019 6 godzin temu, Ma_niek napisał: Co za gunwo. Czy oni sie wkoncu naucza ze najlepsze nfsy to byly te bez otwartego swiata? Jak sobie przypomne ten tragiczny Payback z polskim dubbingiem i (pipi)enie o jakies famili to mnie cring lapie ze ja w to grałem. Most Wanted był z otwartym światem i był najlepszy. Twoja teoria legła w gruzach, lmaooooooooooooo Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 1 godzinę temu, Rozi napisał: Most Wanted był z otwartym światem i był najlepszy. Twoja teoria legła w gruzach, lmaooooooooooooo Najlepszy był Hot Pursuit od Criterion. 1 Cytuj
Mendrek 569 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Ja się zgodzę z Rozim. Most Wanted od Criterion był bardzo przyjemny, wręcz relaksujący. Zdobywanie pojazdów polegało na jeżdżeniu po mieście i szukaniu, a jak chciałeś pościgać się to wybierałeś po prostu wyścig z listy danego pojazdu, lub fabułę. Do tego miasto było w zasadzie do beztroskiego pędzenia i było zbudowane z efektownych miejscówek. Oczywiście wszystko to było naleciałościami z Burnout Paradise. Criterion po prostu wie jak robić sandboxy dla wyścigów, a to nie to samo co zwykłe sandboxy miejskie. Te miasto z Payback jest nudne w ch*j. Takie genericowe, że odechciewa mi się grać, gdy przypominam sobie przyjemne zwiedzanie z Most Wanted. Mam też nadzieję, że NFS Heat nie będzie wymuszał online (nawet na początku) jak ten Need for Speed (bez podtytułu) z tej generacji... 1 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Ale ja mówiłem o Most Wanted tym: A nie tej abominacji z zeszłej generacji. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 no proszę nie spodziewałem się że Rozi okażę się fanem brum brumów z poprzedniej generacji. Jeżeli o mnie chodzi to moim zdaniem seria Need of Speed to od wielu lat po prostu przeciętna seria, mająca problem z identyfikacją własnej tożsamości. Nie zliczę ile różnych developerów pracowało nad grą i jak wielu pomysłów próbowano: były gimbusiarskie Undergroundy, Carbon i Most Wandet, bardziej sportowe: ProStreet i Shift, były również reskiny Burnoutów od Criterion ale chyba żaden pomysł nie chwycił bo jak widać EA wciąż miota się coraz bardziej z każdą kolejną częścią. A ja szczerze mówiąc już dawno straciłem jakiekolwiek zainteresowanie. Nisze arkejdowych racerów z otwartym światem skutecznie wypełnia świetna Forza Horizon, a kolejne części Need for Speedów nie oferują dla mnie nic interesującego. Cytuj
Matriks_1111 300 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Ty, ale gimbusiarskie Underground czy Most Wanted były akurat najlepszym odświeżeniem serii od czasów pierwszego Hot Pursuit i zastanawiam się tylko nad tym dlaczego mają tak wielki problem w tym, żeby odtworzyć tamten klimat i zrobić coś na rodzaj odświeżenia serii, która już była. Za to świetnie im idzie wciskanie na siłę ziomalskich klimatów, których nikt nie kupuje, ale widać ktoś na górze ewidentnie nie umie w biznes gier wyścigowych. 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Miałem dosłownie zerowe oczekiwania, a i tak się zawiodłem Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Ja ta poprzednią część sprawdziłem jak wziąłem EA Access na miesiąc i wyrzuciłem po piętnastu minutach jak większość gierek tej firmy, więc oczekiwań w sumie dużych nie mam 1 Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 (edytowane) Zacznijmy od tego, że seria Burnout >>> wieśniacki NFS. Ludzie szukają teraz w NFSach namiastki radochy z gier Burnout, bo ich ulubiona seria zdechła. Najbliższy temu był NFS Hot Pursuit i był świetny. Natomiast w dzisiejszych czasach dostajemy NFSy z osr.anym otwartym światem, otwarte trasy, strong female protagonist i lawinę cringu, tfuu. edit. A i to jeżdzenie po pustym świecie jest tak słabe, że lepiej sobie odpalić GTA5 i pojechać na wyścig, bez wielkich różnic w grafice nawet będzie. Edytowane 15 sierpnia 2019 przez Plugawy 1 Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Mi się takedowny w paybacku w sumie to nawet podobały. Ale jeżdżenie po pustyni takie 6/10. Platynka w sumie nawet sama wpadła. NFS z 2015 mi chyba najbardziej siadł. Dużo przesiedziałem w garażu na modyfikacjach jednak. Cytuj
Gość Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 1 godzinę temu, oFi napisał: Platynka w sumie nawet sama wpadła. Jakie to ma znaczenie w kontekście dyskusji o tym, czy gra jest dobra czy nie? Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Takie ma znaczenie, że gameplay nie jest meczący. Cytuj
KOMARZYSKO 377 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Już lepiej jakby zrobili remake Most Wanted Cytuj
Gość Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 1 godzinę temu, oFi napisał: Takie ma znaczenie, że gameplay nie jest meczący. No to trzeba było tak napisać, bo to, że trofea są skonstruowane tak, żeby wpadały podczas normalnego przechodzenia gry wcale o tym nie świadczy. Poza tym platyna w Payback nie wygląda na samo-wpadającą, więc jednak trzeba było się "pomęczyć". Cytat Step 5: REP Level 50 Be prepared for a long grind. After all else is done you will likely be REP Level 25 or so. Getting to REP Level 50 is the most time consuming task for platinum. Check the trophy “Top Dog” for the best farming strategies. After this the platinum will be yours. Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 rep level 50 nie jest trudny jak wygyrwa się wszystkie wyścigi za pierwszym podejściem oraz usprawnia auta na bierząco. Cytuj
Mustang 1 775 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Opublikowano 16 sierpnia 2019 W dniu 15.08.2019 o 01:13, Rozi napisał: Most Wanted był z otwartym światem i był najlepszy. Twoja teoria legła w gruzach, lmaooooooooooooo Underground 2 też miał otwarty świat i raczej nie zalicza się do słabych gier. W każdym razie to nie otwarty świat czy też obecność lub nie gliniarzy definiuje jakość nfsów. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 16 sierpnia 2019 Opublikowano 16 sierpnia 2019 W dniu 14.08.2019 o 19:11, Ma_niek napisał: Co za gunwo. Czy oni sie wkoncu naucza ze najlepsze nfsy to byly te bez otwartego swiata? Jak sobie przypomne ten tragiczny Payback z polskim dubbingiem i (pipi)enie o jakies famili to mnie cring lapie ze ja w to grałem. A tam pyerdolisz, Underground 2 miał otwarty świat i był cymesik. Tutaj chodzi o to, że Ghost nie potrafi zrobić dobrego modelu jazdy. Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Opublikowano 16 sierpnia 2019 do tego ciągle na siłę wciskają nikomu niepotrzebną fabułę i te elo ziomalskie klimaty życia na ulicy. no kurna. wyścigi są jak pornole, ma być powód do akcji i tyle a nie silenie się na żałosną opowieść. nie wiem kto tam decyduje o zarysie odsłony ale ewidentnie jest retardem mentalnie gdzieś na poziomie 9 latka. 5 Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Payback swoim cringem fabularnym nawet przebił wd2 1 Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Lepiej chyba midnight cluba we wstecznej se odpalić niż łudzić się na fajny nowy wyścigowy open world. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.