oFi 2 392 Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 na pewno sobie platynkę w tym wbiję. Ale gra wyszła tego samego dnia co także kupi się za stówkę za 2 tygodnie jak stanieje Cytuj Odnośnik do komentarza
Matriks_1111 288 Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 13 godzin temu, McClane napisał: NFS Heat i EA Access. Przed premierą miałem jeszcze 9 godzin do pogrania, teraz nie odpala się (jest kłódka na grze, gram na PS4). Tak powinno być? Na pewno zamknąłeś grę przed wyłączeniem konsoli? Jak zostawisz ją e stanie uśpienia i nie wyłączysz gierki to licznik cały czas bije. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 11 908 Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Kurła, ale to jest dobry racerek Grałem na XOX i na PC, zdecydowanie polecam opcję numer dwa. 30 klatek kaleczy ten tytuł niesamowicie i jestem cholernie zły na Ghost, że na konsolach premium nie dali opcji 1080p/60fps. Co tu dużo mówić, jest kozak qurwa gierka. Pierwsze kroki w świecie Heat potrafią być bolesne po przejściu z innych racerów, model jazdy jest specyficzny i typowo Ghost-NFSowy, do driftowania trzeba się przyzwyczaić, ale jak już wyczuje się auta to śmiganie jest przyjemne, płynne i satysfakcjonujące. Poczucie pędu urywa łeb przy samych piętach, generując adrenalinę jak za najlepszych czasów serii i pozwala się wyszaleć po ciężkim dniu. Jeżdżonko podzielono na dwie sekcje, dzień i noc (dodałbym do listy trzecią pozycję która imo zasługuje na osobne wyróżnienie, czyli jazdę swobodną w open worldzie), podczas których zdobywamy albo kasę na nowe furki, upgrade'y i pierdółki do kupienia, albo reputację, która owe furki, upgrade'y i pierdółki do kupienia odblokowuje. Jeśli jest jedna rzecz, którą NFSy robiły od zawsze dobrze to dawanie graczowi poczucia progresji w miarę upływu czasu i nie inaczej jest tutaj. Podział na wyścigi legalne i nielegalne z osobnymi walutami jest bardzo zgrabnie wpleciony do gry i zmusza gracza do przeplatania pór dnia i aktywności z nimi związanych jednocześnie wprowadzając swego rodzaju urozmaicenie między wyścigami. I pewnie, gra w czasie gdy słońce świeci na niebie, a panie kasjerki w Biedrze odliczają ile jeszcze czasu zostało im do końca zmiany wygląda zaledwie dobrze, za to gdy jeździmy w nocy oczy mogą cieszyć się tym, co oferuje silnik Frostbite. Mokre nawierzchnie, neony, gra świateł - Palm City po zmroku wygląda obłędnie i potrafi zachwycić zarówno od strony technicznej, jak i designerskiej. W całym tym przepychu razi tylko niewielki ruch uliczny i brak jakichkolwiek NPCów, ale to trochę czepialstwo na siłę (z tego co pamiętam to w peaku open-worldów w NFS było podobnie). Noc ma też do siebie to, że przywodzi mi na myśl... Dying Light. Ściganko w eventach to jedno, ale ulice patrolowane przez policję - to drugie. W każdym momencie nocnego wożonka po mieście, niezależnie od tego, czy jeździmy sobie swobodnie czy bierzemy udział w zawodach, na naszej drodze może pojawić się Sierżant Bagieta z kolegami i rozpocząć pościg. Kurła, nie jest łatwo ich zgubić! Skurczybyki są zawzięte, szybkie i nie odpuszczają w taranowaniu fury gracza, a wraz z wydłużającym się czasem pościgu zwiększa się nasz heat level (taki odpowiednik gwiazek z GTA - im więcej tym bardziej mamy przeyebane), co prowadzi do zwiększenia liczby goniących nas aut, rozstawienia kolczatek czy blokad, aż po helikopter i jednostki typu Rhino, szarżujące na nas i dążące do dewastującej czołówki. Deawstującej, bo każde auto ma swoją wytrzymałość - gdy zostaniemy mocno obici i spadnie ona do zera wózek zwyczajnie się rozkraczy i wystawi nas bagietom na srebrnej tacy. I gdzie to Dying Light, o którym wspomniałem? Otóż im więcej nocnych wyścigów zaliczymy pod rząd i im dłużej bawimy się w ściganego tym bardziej rośnie nam multiplier reputacji, którą zdobywamy. Jednak gdy złapią nas psiarskie - cała zdobyta tej nocy reputacja przepada (wraz z jakimś procentem kasy, którą zdobyliśmy ścigając się legalnie). Wprowadza to element "high risk-high reward" do zabawy i działa to wyśmienicie. Tylko od nas zależy, jak bardzo zaryzykujemy i kiedy skończymy noc (a ta kończy się wraz z wjazdem do bezpiecznego garażu). Jest to niewielki powiew świeżości w serii, ale był on bardzo potrzebny i tutaj sprawuje się tak, jak powinien. Osobny akapit należy się tuningowi, i o ile ten mechaniczny jest dość standardowy (podziałka na części, odblokowujemy coraz lepsze i coraz droższe ulepszenia do furki, standard), tak ten optyczny, wiejski jest po prostu banderasem, o takim o: Uwielbiałem dłubać się w wyglądzie aut w NFS:U2 i tutaj opcji jest tyle samo, jak nie więcej, co w tamtej części. Można malować, wlepiać wlepki, nakładać vinyle, zmieniać spoilery, felgi, spinnery, zderzaki, progri, walnąć neony, zmienić kolor ognia z rury wydechowej przy użyciu nitro, zmienić dźwięki wydechu... Jest tego naprawdę OGROM i jeśli graliście w Undergroundy i z łezką wspominacie swoje najbardziej obciachowo odpicowane auta to tutaj możecie zrobić wręcz remasterka tamych projektów. Nie ukrywam, że to właśnie ten bajer jest dla mnie najbardziej rajcujący w NFSach i tutaj został on zrobiony mistrzowsko, przez co michałek urus mocno. Dodatkowo można, na wzór Forzy Horizon, przejrzeć i ściągnąć sobie projekty z sieci bądź wrzucić owoce swojej ciężkiej pracy wieśniackiego tunera na serwer i udostępnić je do pobrania innym. A że community jak zawsze ma kilku magików to i niektóre wzory robią niesamowite wrażenie. Zresztą, co ja będę mówić, wrzucę parę takich fotek w spoiler: Spoiler Do tego zero mikrotransakcji, możliwość grania online w ekipie albo offline samemu... Byłem bardzo sceptycznie nastawiony do tego Heata przez fabułkę (która jest głupia i upchnięta na siłę) i całą tą elo otoczkę dla milenialsów, ale to są detale, które giną w morzu tego, jak za(pipi)istą ścigałką jest nowy NFS. Z minusów wrzuciłbym to, co napisałem przed sekundą i OST (chyba, że ktoś lubi umcyś umcyś rytmy i mruczących murzynków), w którym brack rocka, metalu i jakichś ikonicznych kawałków znanych z poprzedniej części. Poza tym - warto w wuj, EA w końcu zrobiło coś dobrze! 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 392 Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 I tymi wypocinami Pan @Bzduras przekonał mnie do kupna NFSa pewnie jeszcze w tym roku, bo malowanko to mój konik od zawsze był w NFSach. A to co napisałeś, że gameplay daje fun i nie nuży, to platynka jak dla mnie będzie znowu OBOWIĄZKOWA. I gdzie ja mam czytać recenzje gierek jak nie na forumku szkoda, że 30 fpsów na prosiakach,xoxach -ale w paybacku czy wreckfescie nie przeszkadzało mi to jakoś znacząco. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 11 908 Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 3 minuty temu, oFi napisał: I tymi wypocinami Pan @Bzduras przekonał mnie do kupna NFSa pewnie jeszcze w tym roku, bo malowanko to mój konik od zawsze był w NFSach Nie zawiedziesz się, tutaj malowanko i reszta to jest creme de la creme ze wszystkich części 3 minuty temu, oFi napisał: A to co napisałeś, że gameplay daje fun i nie nuży Fury prowadzą się inaczej, każdą tuningujesz, możesz nawet odpalić w dowolnym momencie podczas jazdy swobodnej tak zwany Live Tuning i tam pozmieniać suwaczkami, czy chcesz ustawić sobie furę bardziej pod drift, offroad czy do wyścigów. Proste, a świetne - zamiast lecieć do garażu czy zmieniać furę przed wyścigiem specjalnie na tę okazję to cyk, chwila zabawy i masz auto dostosowane do tego, co chcesz zrobić, a po akcji znów minuta i wracasz do tego, co miałeś. Są aktywności poboczne (strefy driftu, fotoradary, bilboardy) i jeśli model jazdy Ci podejdzie to jest co robić. No i te pościgi, ajjjj 7 minut temu, oFi napisał: szkoda, że 30 fpsów na prosiakach,xoxach -ale w paybacku czy wreckfescie nie przeszkadzało mi to jakoś znacząco. Jak Ci nie przeszkadzało w średnich częściach to i w bardzo dobrej nie będzie, jednak po sprawdzeniu triala z EA Access moje hajsy poszły na wersję PC i raczej do konsolowej wersji już bym nie wrócił. Poczucie pędu jest zbyt potężne, żeby z niego rezygnować. Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 392 Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 no nie mam niestety dostępu do potężnego PC, ale końcówka generacji jednak daje ograniczenia sprzętowe żeby podnieść performance w nowych grach. I tak będzie jezdzone Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 11 908 Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Tyle dobrego, że te 30 klatek jest solidne, stabilne i stałe, nie ma żadnych odchyłek pod tytułem "spadki do 25" czy "spalony framepacing" Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 302 Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 (edytowane) Wczoraj skończyłem i jedyne czego mi zabrakło to fajnych skrótów wąskimi uliczkami i widowiskowych kraks... walka z policją w Rivals była o wiele fajniejsza, szybciej można było się ich pozbyć, na pewno w bardziej efektowny sposób, tutaj bardziej to irytuje niż sprawia jakąkolwiek frajdę. Zróżnicowanie terenu mimo wszystko tez było większwiększe, ale w Heat i tak postarali się znacznje bardziej niż w ostatnich częściach. W ramach 1 miesiąca abonamentu skończyłem Star Warsy, nowego NFS, jestem na końcu Plague Tale i zobaczyłem nowego Warhamera Chaosbane, jednak mega wygoda te netflixowe podejście do grania. Edytowane 23 Listopada 2019 przez easye 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
PiPoLiNiO 809 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Yyy, idzie skończyć grę na access? Cytuj Odnośnik do komentarza
sprite 1 769 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 W Origin Access Premier tak. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 11 908 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 W EAA nie, bo jest cap do 10 levelu. 10h to ja spędziłem do tej pory olewając totalnie fabułę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Polski dubbing w tej grze to jest jakiś kryminał. ;x Ale jeździ się całkiem przyjemnie, szczególnie nocą gdzie pojedynki z policją dodają lekkiego urozmaicenia podczas ścigania się. Mimo tego nie sądzę abym w tej grze został na dłużej, pewnie ogram te 10h w EAA i będę miał przesyt. Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymek 1 044 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 ten sam model jazdy czy cos zmienili ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Jest na pewno lepiej niż w NfS z 2015 roku. No i poziom trudności też wydaje się być lepiej zbalansowany nawet na normalu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rillas 96 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Ja z poziomem trudnosci w nfs mam dziwne wspomnienia po paybacku. Granie na hardzie bylo dla mnie trudne - wymagalo dodatkowego grindu i odpowiednio dopakowanej fury zeby przy bezbłędnym przejezdzie zalapac sie na pierwsze miejsce. O chamskim rubberbandingu gdzie przeciwnik wylatywal z zakretu i chwile po tym znow siedzial Ci na zderzaku nie mowie. Niestety za tymi meczarniami nie stalo ani wiecej hajsu, ani doswiadczenia wiec w pewnym momencie przelaczylem na nizszy poziom. Na heata znajde czas dopiero w styczniu i mam nadzieje, ze tu rozwiazali to lepiej. Chociaz juz slyszalem o tym, ze policja jest od pewnego poziomu poscigu zbytnio OP, ale to akurat dla mnie plus Cytuj Odnośnik do komentarza
Szymek 1 044 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 podobno seria wraca pod skrzydla Criterionu a na ppe zastanawiaja sie czy to dobrze xD tam serio same dzbany pracuja Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 20 971 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 660 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 (edytowane) O jakiś boomer ma mokro przez ten dźwięk bo dał serduszko, a to pewnie tylko teaser DLC do HEAT. Obym się mylił... Edytowane 18 Czerwca 2020 przez devilbot 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Colin 1 963 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Z tego co wiem wsparcie dla Heat się skończyło dlatego wylądował w EAA. Możliwe że jakaś pierdoła albo powoli kuszą nową odsłoną. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hubert249 4 255 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Przecież dzisiaj jest EA Play. NFS Underground Remaster : Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 660 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Remaster to mam na PC. Niech robią reboot albo UG 3 albo (pipi)ją. Cytuj Odnośnik do komentarza
Patricko 1 379 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 A to pewnie dodatkowa ścieżka dźwiękowa do Heat będzie Cytuj Odnośnik do komentarza
PiPoLiNiO 809 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Kuuuuuuuuuuurczaki, jak zrobią Underground to od razu mają preorder + 100 zł + loda!! Najlepszy NFS! Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 392 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Jak zrobią remake to mam nadzieje ze tego nie spyerdolą remake jedyneczki bez generycznego open miasta po prosze Cytuj Odnośnik do komentarza
Faka 3 942 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 (edytowane) Jezuuu, ale ten get low jak poruszył moją nostalgię i piękne czasy Underground. Zaraz się okaże, że robią remake, w sumie nie miałbym im tego za złe. Edytowane 18 Czerwca 2020 przez Faka Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.