Gość kufir Opublikowano 9 września 2019 Opublikowano 9 września 2019 Nie wiem jak mogłem o tym nie wiedzieć wcześniej !!! Doom 1 2 i 3 za do kupienia na PSN na Ps4 Oczywiście już gram Doom 3 jest z 2 dodatkami (Wreszcie go ukończę bo LOAD game i SAVE game trwa 5 sekund a nie 155 jak to było na PS3 ) Doom 2 z 22 nowymi poziomami jako osobne pojedyncze poziomy oraz z możliwością grania na kodach (IDKFA itp ) oraz z nowym logiem na starcie. Doom 1 bez fajerwerków prócz fajnego loga na starcie Pytanie dla tych co już mają i grają w DOOM 1 i 2.... W grach nie ma Full Screena, po bokach mamy waski pasek, da się to jakoś zlikwidować czy trzeba się po prostu przyzwyczaić ? Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 9 września 2019 Opublikowano 9 września 2019 To po Brutal Doom jest jeszcze sens wracać do starych odsłon? Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 9 września 2019 Opublikowano 9 września 2019 Nie ma. Zwlaszcza ze bamthesda wymaga zakladania konta na ich guwnoplatformie zeby zagrac w 1&2 xDDDD Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 9 września 2019 Opublikowano 9 września 2019 nie wymaga, juz to spatchowali, a przynajmniej na switchu Cytuj
Gość kufir Opublikowano 9 września 2019 Opublikowano 9 września 2019 Zalozenie konta na PS4 jest wymagane ale trwa to 2 minuty Panowie Cytuj
Nyu 773 Opublikowano 9 września 2019 Opublikowano 9 września 2019 15 godzin temu, Wiolku napisał: To po Brutal Doom jest jeszcze sens wracać do starych odsłon? ??? Zartujesz, prawda? Brutal doom jest kiepsko zbalansowany, nie ma w nim za grosz klimatu i jest przeladowany syfiastymi rozwiazaniami. Doom tylko raw, a jak mody, to sa duzo ciekawsze rzeczy jak D4V, Slayers Chronicles itp. 1 Cytuj
Nyu 773 Opublikowano 9 września 2019 Opublikowano 9 września 2019 16 godzin temu, Grabek napisał: Nie ma. Zwlaszcza ze bamthesda wymaga zakladania konta na ich guwnoplatformie zeby zagrac w 1&2 xDDDD Nie, nie wymaga. Do autora tematu - moze warto poczekac, bo w przygotowaniu jest patch majacy usprawnic wazne rzeczy. Ale fullscreena nie bedzie chyba. Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 9 września 2019 Opublikowano 9 września 2019 11 minut temu, Nyu napisał: Nie, nie wymaga. No, od 15 sierpnia faktycznie nie wymaga, nie interesowalem sie specjalnie od premiery. Bethesda? Niesamowity wydawca Cytuj
Gość kufir Opublikowano 10 września 2019 Opublikowano 10 września 2019 (edytowane) 6 godzin temu, Nyu napisał: Do autora tematu - moze warto poczekac, bo w przygotowaniu jest patch majacy usprawnic wazne rzeczy. Ale fullscreena nie bedzie chyba. Oooo co mają usprawnić ? Podziel się informacjami Skończyłem 1 epizod w DOOM 1 i na końcu mamy takie fajne "Cut scenki" wycięte w gry, jak to miało miejsce przy zakończaniu najnowszego Dooma. Mała rzecz a cieszy oko Znacie ? Edytowane 10 września 2019 przez kufir Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 10 września 2019 Opublikowano 10 września 2019 Doom 3 PS4 to moja gra sierpnia. Bawiłem się świetnie, wreszcie poznałem oba dodatki i wbiłem przyjemną platynę. Gra śmiga ultrapłynnie w 60 klatkach, a loadingi są sekundowe. Edycja BFG z 2012 jakoś mi umknęła w zalewie ówczesnych hitów. Tym razem kupiłem grę bo naszła mnie ogromna ochota by sprawdzić jak zniosła próbę czasu. Grałem w Doom 3 w 2004 na piecu, byłem z tych nielicznych którym gra się podobałała. Satanistyczny survival-horror w FPP? Łykam bez popitki! Egipskie ciemności, potwory wyskakujące z licznych schowków, wizyta w piekle? Miód na moje serce Jak wiadomo, aktualna edycja Doom 3 bazuje na BFG, jest więc rozjaśniona (moim zdaniem niepotrzebnie) i pozbawiona motywu "latarka albo broń" (to akurat dobra zmiana). Graficznie jest okej, choć niektórych mogą razić rozpaćkane tekstury. W dalszym ciągu daje radę oświetlenie i wygląd potworków. Walki z bossami to poezja (no może oprócz pająka). Dodatki są okej, zwłaszcza RoE. Najlepszą rzeczą którą one oferują jest rewelacyjna dwururka. O mamo jaka to jest potęga! W trybie nightmare bardzo się przydaje (tak samo jak quicksave) Generalnie polecam mocno jak ktoś nigdy nie grał. Może i w 2004 wyszły lepsze gry jak Far Cry, Half-Life 2 czy San Andreas, ale poczciwy, niekochany Doom 3 na zawsze będzie w mojej pamięci gracza. 9/10 2 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 10 września 2019 Opublikowano 10 września 2019 2004 jeden z najlepszych lat dla gatunku fps zawsze w sercu Cytuj
Gość kufir Opublikowano 10 września 2019 Opublikowano 10 września 2019 23 minuty temu, aux napisał: Doom 3 PS4 to moja gra sierpnia. Bawiłem się świetnie, wreszcie poznałem oba dodatki i wbiłem przyjemną platynę. Gra śmiga ultrapłynnie w 60 klatkach, a loadingi są sekundowe. Edycja BFG z 2012 jakoś mi umknęła w zalewie ówczesnych hitów. Tym razem kupiłem grę bo naszła mnie ogromna ochota by sprawdzić jak zniosła próbę czasu. Grałem w Doom 3 w 2004 na piecu, byłem z tych nielicznych którym gra się podobałała. Satanistyczny survival-horror w FPP? Łykam bez popitki! Egipskie ciemności, potwory wyskakujące z licznych schowków, wizyta w piekle? Miód na moje serce Jak wiadomo, aktualna edycja Doom 3 bazuje na BFG, jest więc rozjaśniona (moim zdaniem niepotrzebnie) i pozbawiona motywu "latarka albo broń" (to akurat dobra zmiana). Graficznie jest okej, choć niektórych mogą razić rozpaćkane tekstury. W dalszym ciągu daje radę oświetlenie i wygląd potworków. Walki z bossami to poezja (no może oprócz pająka). Dodatki są okej, zwłaszcza RoE. Najlepszą rzeczą którą one oferują jest rewelacyjna dwururka. O mamo jaka to jest potęga! W trybie nightmare bardzo się przydaje (tak samo jak quicksave) Generalnie polecam mocno jak ktoś nigdy nie grał. Może i w 2004 wyszły lepsze gry jak Far Cry, Half-Life 2 czy San Andreas, ale poczciwy, niekochany Doom 3 na zawsze będzie w mojej pamięci gracza. 9/10 A jak to z tą platyną ? Dwa razy trzeba grę przejść na 2 stopniach trudnosci ? Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 10 września 2019 Opublikowano 10 września 2019 (edytowane) W sumie sześć razy trzeba przejść grę, bo nightmare jest zablokowany w podstawce i dodatkach Czyli najpierw zrobiłem Doom 3, RoE i Lost Mission na hardzie, a potem od nowa na nightmare. Jest trochę roboty, ale miałem urlop i wielką chęć zaliczyć to wszystko na 100%. W poradniku na PSTrophy napisali że to trudna platyna na 8/10 bo nightmare niszczy. Ja bym z tym polemizował, gdyż mamy w grze quicksave, nawet w czasie walk z bossami. Więc ten najwyższy poziom robi się co chwilę sejwując. Dla mnie poziom trudności platyny to jakieś 6,66/10 Aha, dźwięk w tej grze to poezja! Dopiero teraz doceniłem ten aspekt gry (kiedyś miałem tanie komputerowe głośniczki 2.0). Niesamowite są te wszystkie głosy, szumy i niepokojące dźwięki w dalszej części gry. Grać tylko w nocy na słuchawkach Edytowane 10 września 2019 przez aux Cytuj
Gość Opublikowano 12 września 2019 Opublikowano 12 września 2019 No nie wiem czemu ale ja akurat dużo lepiej bawiłem się grając w Doom 3 i RoE, niż w odsłonę z 2016 roku. Teraz chciałem sobie tego Dooma 3 kupić na PS4 ale trochę zgapiłem bo był w promocyjnej cenie za 20 parę złoty, a później już kicha. Jak będzie ponownie w promocji z pewnością zakupię. Przy okazji, jestem tu nowy i witam wszystkich użytkowników forum Cytuj
Nyu 773 Opublikowano 14 września 2019 Opublikowano 14 września 2019 W dniu 10.09.2019 o 12:29, aux napisał: W sumie sześć razy trzeba przejść grę, bo nightmare jest zablokowany w podstawce i dodatkach Czyli najpierw zrobiłem Doom 3, RoE i Lost Mission na hardzie, a potem od nowa na nightmare. Jest trochę roboty, ale miałem urlop i wielką chęć zaliczyć to wszystko na 100%. W poradniku na PSTrophy napisali że to trudna platyna na 8/10 bo nightmare niszczy. Ja bym z tym polemizował, gdyż mamy w grze quicksave, nawet w czasie walk z bossami. Więc ten najwyższy poziom robi się co chwilę sejwując. Dla mnie poziom trudności platyny to jakieś 6,66/10 Aha, dźwięk w tej grze to poezja! Dopiero teraz doceniłem ten aspekt gry (kiedyś miałem tanie komputerowe głośniczki 2.0). Niesamowite są te wszystkie głosy, szumy i niepokojące dźwięki w dalszej części gry. Grać tylko w nocy na słuchawkach Platyna na PS3 jest trudniejsza. Trzeba zrobić dokładnie to samo, ale dodatkowo zrobić ustawkę w multi na śmieciowe (choć zajmujące 10 minut) trofiki + rozwalić oryginalne dwa DOOM-y na poziomie Ultra Violence. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 2 października 2019 Opublikowano 2 października 2019 Doom 1 i Doom 2 doczekały się aktualizacji, ktoś wie co one zmieniły ? Cytuj
Nyu 773 Opublikowano 10 stycznia 2020 Opublikowano 10 stycznia 2020 DOOM i DOOM 2 na PS4, Switcha i XO dostały potężny update. - 60 klatek na sekundę. Testowałem i gra się wybornie, smooth as fuck! - Darmowe DLC. Łącznie 82 nowe poziomy podzielone na 4 kampanie* i w planach regularne dodawanie następnych! - Quick save i quick load <3 - Ikonki broni przy ich wybieraniu + szybki wybór niektórych na d-padzie - Normalne ratio 4:3, co jest ważne, bo w 16:10 był obraz rozciągnięty - OFC po pobraniu DLC nie trzeba potem być online, żeby w nie grać No to panowie, macie super szansę na zasmakowanie pogiercowania w WADy 1. SIGIL - piąty epizod do pierwszego DOOM-a 2. Final DOOM - kontynuacja DOOM-a 2 3. No Rest for the Living - wydana w 2010 kampania dla X360 WNOSZĘ O PRZENIESIENIE TEMATU DO MULTI! 3 1 Cytuj
devilbot 3 709 Opublikowano 10 stycznia 2020 Opublikowano 10 stycznia 2020 No i dość istotna zmiana zastąpili ocenzurowane apteczki które do tej pory w wersji konsolowej zamiast czerwonego krzyża miały logo pigułek - zielonym krzyżem i imo lepiej to się prezentuje bardziej klasycznie niż jakieś tabletki : Warto kupić switcha dla takiego dooma czekałem żeby ograć Sigil na switchu jak tylko pojawiły się info o tej aktualizacji i się doczekałem. Ciekawe jakie następne klasyczne wady wlecą. Pierwsze jakie mi się nasuwają na myśl to Alien Vendetta, Scythe, Hell Reveald. W sumie to mogliby wrzucać wszystkich lauretów Cacowards. Cytuj
Nyu 773 Opublikowano 11 stycznia 2020 Opublikowano 11 stycznia 2020 Nie wiemy też na jakie wady pozwala ten port. Czy Eviternity to już za daleko, czy nie. Cytuj
devilbot 3 709 Opublikowano 11 stycznia 2020 Opublikowano 11 stycznia 2020 (edytowane) Nie działa Eviternity. W wersji na PC tego portu można dodawać mody do katalogu i po prostu uruchamiać. Te skomplikowane nie działają. Ale jest i tak masa kompatybilnych bez żadnych bajerów. Edytowane 11 stycznia 2020 przez devilbot Cytuj
Bzduras 12 628 Opublikowano 22 stycznia 2020 Opublikowano 22 stycznia 2020 Jest sens kupna starszych Doomów jeśli nigdy nie grałem w te części? Cena niska, status kultowej gierki, ale boję się, że w 2020 to już jest niegrywalny szrot. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 22 stycznia 2020 Opublikowano 22 stycznia 2020 IMO jedyneczka i dwójeczka to dalej sztosiki no ale trzeba przysiąść do nich z przeświadczeniem, że te gierki mają prawie 30 lat na karku. Trochę siara Bzduras, że takie sztosiki nie ograne. Cytuj
Bzduras 12 628 Opublikowano 22 stycznia 2020 Opublikowano 22 stycznia 2020 (edytowane) Urodziłem się po Doomach, a na pierwszym komputerze jarałem się raczej Tony Hołkiem 4, który wyglądał lepiej niż na posiadanym PSX 2 minuty temu, suteq napisał: trzeba przysiąść do nich z przeświadczeniem, że te gierki mają prawie 30 lat na karku. To akurat nie problem, retro w serduszku mi gra. Dobra, niech stracę, nie ma co się rozwodzić nad dwiema dychami. Edytowane 22 stycznia 2020 przez Bzduras Cytuj
Gość suteq Opublikowano 22 stycznia 2020 Opublikowano 22 stycznia 2020 Ja zarówno jedyneczkę jak i dwójeczkę skończyłem dopiero w 2010 roku. Wcześniej to tylko jakieś wersje shareware były grane z jednym chapterem. Cytuj
Nyu 773 Opublikowano 22 stycznia 2020 Opublikowano 22 stycznia 2020 (edytowane) Obejrzyj sobie pierwszą połowę, jest o pierwszych dwóch DOOM-ach. Od siebie dodam, że obie pierwsze części są jak najbardziej aktualne. Sterowanie jest szybkie, responsywne i płynne, zresztą w pewnych kręgach jest czczone jak movement w Mario, bo fizyka poruszania się pozwala na ciekawe sztuczki. Design poziomów bije o głowę wszystko, łącznie z nowym DOOM-em. Tutaj masz ciekawe labirynty zaprojektowane tak, by zaskakiwać gracza, gubić go, zmusić do myślenia, zapamiętywania, szukania sekretów, etapy są rozległe, ale różnorodne, wielopoziomowe. Nie ma tutaj łażenia od kill-rooma do kill-rooma. Pomieszczenia z armią wrogów są, ale głównie przeciwnicy są porozstawiani po planszy normalnie i blokują przejścia do kluczy, przełączników itp. Walka jest super, bo każda broń ma power a każdy przeciwnik zachowuje się inaczej i trzeba inaczej się zachowywać wobec danej sytuacji na planszy. 4 Cacodemony i 2 barony wymuszą inne zachowanie (i dobór broni) niż 8 Impów i 6 Pinkydemonów. Większość przeciwników to nie hitscannerzy, więc deszczu pocisków wrogów da się unikać strafe'owaniem, a wokół armii, o ile plansza pozwala, można zabłysnąć circle-strafe'ingiem. Mało? Silnik gry pięknie się zestarzał. Jest niepowtarzalny i urokliwy, to nie (dość już brzydki) Quake. Obecnie bardziej myślę o tej grze jako stylizowanej na konkretny patent niż ograniczonej czasem. Co potwierdza powrót retro FPS-ów i... setki tysięcy poziomów stworzonych przez graczy, które obecnie są milion razy bardziej dopracowane niż oryginalne. Ta gra nie tylko się nie zestarzała, ale jest wieczna, uniwersalna i bardziej aktualna niż Ci się wydaje - tutaj znów warto się odnieść do tego, jak pięknie mapy są zaprojektowane w oryginałach, a jak w obecnych FPS-ach. DOOM (2016) ma super plansze, ale to nie ta liga. Właśnie pracuję nad piekielnym rimejkiem E1M1: Serdecznie polecam te cuda. Czy idealizuję? Nie. Polecam ograć wersje na PS4/XO/NS - są supcio, 60 klatek i kilkadziesiąt dodatkowych map w cenie. A jeśli na kompa, to odradzam Brutal Dooma. Gra nie ma balansu, jest śmiesznie łatwa, zbyt komiksowa, traci zupełnie klimat, ma mnóstwo pokradzionych niespójnych rzeczy itp. Zachęcam po prostu do kupienia oryginalnego DOOM-a i ogrania go za pomocą source-porta "GZDOOM". Edytowane 22 stycznia 2020 przez Nyu 3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.