ASX 14 670 Opublikowano 8 października 2019 Opublikowano 8 października 2019 Dzisiaj premiera tej gierki i szczerze mówiąc dziwie się że nie ma jeszcze tematu na forumku. Nie jest to co prawda kolejna szablonowa produkcja AAA, ale mała oryginalna produkcja od mniej znanego developera firstparty czyli Pixelopus, która zgarnia całkiem niezłe oceny. Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 8 października 2019 Opublikowano 8 października 2019 Dziwne, że Sony tego nie reklamuje w jakiś lepszy sposób przy premierze, gdzie na e3 czy innych targach gra normalnie była pokazywana jako coś "konkretnego". Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 8 października 2019 Opublikowano 8 października 2019 Cena tez calkiem przystepna bo pudelko to okolo 110 zl Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 8 października 2019 Opublikowano 8 października 2019 (edytowane) Daily Star - 10/10 PlayStation Universe - 9.5/10 PlayStation LifeStyle - 9/10 GamesRadar+ - 9/10 Hardcore Gamer - 9/10 PowerUp! - 8,8/10 COGconnected - 88/100 Destructoid - 8/10 IGN 8/10 Game Rant- 8/10 God is a Geek - 8/10 New Game Network - 77/100 GamingTrend- 70/100 Push Square- 7/10 EGM 4/10 Fajnie, że cena, tak jak w przypadku MevekEvila, bardzo przystępna. Ciekawe czy znajdą się z dwie osoby na forum, które zdecydują się kupić ten tytuł na premierę. Pewnie bym kupił, gdybym miał dzieci. Edytowane 8 października 2019 przez YETI 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 8 października 2019 Opublikowano 8 października 2019 O co w tym gameplay w ogóle chodzi? Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 8 października 2019 Opublikowano 8 października 2019 Wygląda na bardzo relaksacyjny tytuł, w sam raz na kilka godzin grania. Pixel Opus zrobiło fajny krok do przodu - kto pamięta "Entwined", ten z pewnością zauważy spory przeskok. Z zakupem pewnie jednak poczekam na jakąś promocję. Choć kusi mnie sprawdzić ten tryb VR bo podobno całkiem niezły. Cytuj
Wredny 9 587 Opublikowano 8 października 2019 Opublikowano 8 października 2019 2 godziny temu, Cedric napisał: Choć kusi mnie sprawdzić ten tryb VR bo podobno całkiem niezły. No właśnie z tej recenzji powyżej wynika, że ch#jowy i dodany na siłę Cytuj
lothronik 254 Opublikowano 12 października 2019 Opublikowano 12 października 2019 W dniu 8.10.2019 o 18:59, Fanek napisał: O co w tym gameplay w ogóle chodzi? O malowanie ;-) Przeszedłem, zajęło mi to myślę, że z sześć / siedem godzin. I pisząc, że przeszedłem mam na myśli to, że do konta dopisałem kolejną platynę :-P Gra jest bardzo przyjemna, choć bardzo krótka - to w zasadzie półtorej lokacji, którą musimy pokolorować przy pomocy dżinów. Rozgrywka polega na tym, że nasz bohater dzierży wielki pędzel, którym na ścianach maluje z góry zdefiniowane wzory (wraz z postępem, zdobywany nowe). Na każdym etapie musimy, malując, zapalić lampki, aby przejść dalej. Pomagają nam w tym wspomniane dżiny, które wchodzą z nami w interakcję, posiadają różne właściwości (jeden potrafi włączać zasilanie, drugi dmuchać i przesuwać obiekty etc.). Aby nam pomogli, czasem trzeba spełnić ich prośbę, co sprowadza się do tego, że trzeba namalować wzór, którego sobie życzą. Największą wadą gry jest w zasadzie to, że nie zmusza do wysiłku intelektualnego, w zasadzie przechodzi się sama, a "zagadki" rozwiąże każdy, kto jest w stanie trzymać w rękach pada. Pewnie tak miało być, bo gra się rzeczywiście przyjemnie, tytuł jest bardzo odprężający i kolorowy oraz opowiada fajną historię o trudnym dzieciństwie, jednak przydałoby się trochę większe wyzwanie. Jest też tryb VR, ale go nie testowałem. Myślę jednak, że deweloper się rozkręci i pokaże pełnię możliwości na PS5, w Concrete Genie zabrakło wyzwania i długości. 3 Cytuj
Arkady 1 012 Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 @oFi prosiłeś o kilka słów Gra wpadła w mój gust, już od pierwszych minut wiemy o co będzie chodziło i na czym polegać będzie gameplay. W skrócie. Zdobywamy zagubione kartki z rysownika, które służą nam za wzory do rysowania dżinów, np. rogi, ogony i inne elementy wyglądu oraz różne motywy do malowania na ścianach o które proszą nas wspomniane dżiny, słońce, jabłko, totemy i cała masa innych. I tutaj jest jeden minus tej gry, wspomniany przez lothronika, stworki pokazują nam dokładnie co mamy im namalować, by te były zadowolone i ładowały nam wskaźnik super farby potrzebny do usuwania „złej mocy” aby ruszyć z fabułą do przodu. Gra przez to jest łatwa, ale nie mylcie tego z samogograjem, samo zdobywanie kartek może sprawić trochę problemu. Drugim minusem jest oczywiście czas gry, ale za 109 zł na premierę raczej można było się tego spodziewać. I jak dla mnie wady tytułu się kończą, a zaczyna lawina pozytywów. Gra jest normalnie za(pipi)ista, w zalewie strzelanek, przygodowek i remasterów/remake’ów to jest jakiś powiew świeżości. Miejscówki są mega klimatyczne, jest trochę elementów wspinaczkowych, trochę platformówki i jak dla mnie w końcu wykorzystanie pada. Wiem, że większość ma wywalone na akcelerometr, a na głośnik jeszcze bardziej, ale to jak to fajnie jest wymyślone i znikoma ilość gier, która wykorzystuje te ficzery, sprawia ze nie mogę oderwać od gry. Jeśli miałbym ocenić grę to dałbym 8 lub 8+/10. 2 1 Cytuj
Amer 1 376 Opublikowano 20 października 2019 Opublikowano 20 października 2019 Skończyłem dziś. Wspaniała gra, serio, warta każdej złotówki i poświęconego czasu. Artystycznie i designersko położyła mnie na łopatki, a sam gameplay (o który przed zakupem troszeczkę się obawiałem) także trzyma bardzo przyzwoity poziom. I wcale nie jest to zabawa na jedno posiedzenie - no chyba że siądziemy rano i spędzimy przy konsoli cały dzień. Dużo tu dobrego humoru, ciepła i świetnego wyczucia, którym wykazali się autorzy. No i PL dubbing - rewelacja, idealnie oddaje ducha gry i słucha się go po prostu przyjemnie. Za takie pieniądze, przy takiej nucie świeżości, w tak sympatycznej otoczce? Brać bez chwili zastanowienia. 1 Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 20 października 2019 Opublikowano 20 października 2019 Też zacząlem wczoraj i poszły od razu dwie godzinki. Lubie w zalewie ostatnich sandboxow, które ogrywam odskoczyc w coś prostszego a przy tym bardziej skondensowanego. Nie zabijamy, nie mordujemy a malujemy i szukamy. W dodatku w świetnej stylistyce i pierwszorzędnym wykonaniu szczególnie od strony audio. Polecam 1 Cytuj
Kmiot 13 709 Opublikowano 16 grudnia 2019 Opublikowano 16 grudnia 2019 Miałem ochotę na jakiś krótki przerywnik growy i Concrete Genie sprawdza się w tej roli wyśmienicie. 6-8 godzin i po krzyku. Bez bólu, bez kombinowania. Pewnego rodzaju detoks. Z początku czuć trochę drętwoty w sterowaniu, a sam znak firmowy, czyli malowanie jest bardzo uproszczone, ale im dalej w grę, tym bardziej byłem wdzięczny twórcom, że powstrzymali się przed komplikowaniem tego elementu. Dzięki temu rozgrywka przebiega bez większych przestojów i samo malowanie nie staje się znienawidzonym fragmentem w rodzaju "ech, znowu gupie mazianie pędzlem". Rach ciach, lecimy dalej z grą, żadnego ślęczenia przy ścianie. W ogóle im dalej w grę, tym jest lepiej. Nie rewelacyjnie, ale lepiej. Bo miasteczko jest niewielkie, ale niezwykle urokliwe i udekorowane mnóstwem detali, a jaskrawe kolory naszych malunków dodają mu baśniowego czaru. Śmiganie po dachach jest przyjemne i zajmujące, elementy platformowe są poprawne, zagadki środowiskowe łatwe. Wiadomo, gra w dużej mierze skierowana do dzieci, więc raczej nie mogło być inaczej. Co ważne, gra przez całą swoją długość (krótką długość, HEHE) robi dużo, by gracza nie zanudzić. A to dorzuci nową umiejętność, a to zmieni klimat i wydźwięk historii, a to znowuż wprowadzi znaczące urozmaicenie stylu rozgrywki. Wspomniane 6-8 godzin jest w tym przypadku zaletą, bo nikły stopień rozbudowania mechanik tej gry nie pozwala na więcej. Trzeba wiedzieć kiedy powiedzieć pas. Miałem dwa wieczory rozluźniającej zabawy i szczerze mówiąc niczego więcej od tej gry nie oczekiwałem. Aha, tryb VR to kreatywna i ładna popier'dółka, ale może jakiegoś szkraba zajmie na godzinę. No i platynka łatwa. 2 Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 (edytowane) Ale ta gra jest dobra. Jestem juz przy koncu, myślałem że jest tu tylko malowanko, a jednak twórcy mnie zaskoczyli. Feeling chodzenia i platformuwkowania bardzo przypomina mi sly coopera. Dzięki sony ze dalo pieniążki naa taki projekt bo w dobie rozwleczonych sandboxow, dostajemy krótką, satysfakcjonującą grę, która nie nudzi nawet przez chwilę. Warto zagrac, malowanie żyroskopem w padzie jeszcze nigdy nie było tak dobrze skalibrowane jak tutaj. Ode mnie gra dostaje zasłużony tytuł 'nie spodziewałem się' z dodatkową wlepą 'must play' Edytowane 21 kwietnia 2020 przez oFi 4 Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 21 kwietnia 2020 Opublikowano 21 kwietnia 2020 Ta dobra, dobra. Na hard nawet z dwóch bosów było ciężkawo. Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 21 lutego 2021 Opublikowano 21 lutego 2021 Gra ktoś?Powiedźcie czy jest jakiś chapter select czy coś żeby sobie po przejściu dobierać znajdzki?Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
Kafaresko 37 Opublikowano 21 lutego 2021 Opublikowano 21 lutego 2021 38 minut temu, Schranz1985 napisał: Gra ktoś? Powiedźcie czy jest jakiś chapter select czy coś żeby sobie po przejściu dobierać znajdzki? Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka to jest open world, do tego nie jest on ogromny. Po fabule bez problemu możesz wrócić do gry i dokończyć zbieranie znajdziek. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.