Skocz do zawartości

DIABLO IV


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zacząłem grać ostatnio, wziąłem druida, po 10h jakoś średnio mi się chce ciągnąć te gre dalej. Na razie zawód roku, a nawet w D3/ultimate spędziłem 300h.

 

Liczę mimo wszytsko, że zaskoczy :(

Opublikowano
18 godzin temu, El Loco Chocko napisał:

Xp nerf ciężko ocenić, ale chyba nie jest tak źle póki co.

 

Taki to xp nerf że 100 level wbija się teraz szybciej niż przed patchem.

Wolniej jest tylko jeśli biegasz po open worldzie albo zwykłych dungach a nikt normalny tak nie leveluje.

Opublikowano

No jezeli chcesz wbic level sezonowy to chyba musisz wykonywac te wszytskie miejse typu pobiegaj po mapie, poczysc piwnice, przejmij twierdze itp...

Jak niby inaczej levelować?

 

Opublikowano
W dniu 23.07.2023 o 08:52, Pure Bladestone napisał:

U Nekro najlepszy skill po głównym to trupie macki, znajdźcie do nich choćby podstawowy askepkt w lochu i włóżcie go do amuletu(obrażeniax100%). Macki zbierają hordę potworów w jednym miejscu i dzięki aspektowi jest duża szansa na krytyka i mocno podbija obr. krytyczne. 

 

Teraz jest jeszcze bardziej przegięty ten skill: jedno z plugawych serc automatycznie aktywuje umiejętność zwłok - w efekcie problem "stygnięcia" macek nie istnieje, co chwilę skill się dopala i mamy oszołomione grupki potworów. Trzeba być jedynie w centrum wydarzeń, ale to nie problem (mgła).

 

Ogólnie sługi do wywalenia i mamy potężnego samotnika. Wczoraj wbiłem na 4 tier na 39 poziomie i w jednej z piwnic wyleciał mi unikatowy hełm pod włócznie z kości :banderas:

Helltide się robi z palcem w nosie, tylko teraz skrzynia kosztuje 250 shardów,

 

Druid był super, ale muszę przyznać, że nekrusem z całym tym mrocznym klimatem gra się ciekawiej (do tego ten wygląd - maska ze skóry wymiata).

 

Fajny sezon na razie, jest co robić :lapka:

 

  

10 godzin temu, XM. napisał:

Zacząłem grać ostatnio, wziąłem druida, po 10h jakoś średnio mi się chce ciągnąć te gre dalej. Na razie zawód roku, a nawet w D3/ultimate spędziłem 300h.

 

Liczę mimo wszytsko, że zaskoczy :(

 

Początek jest ciężki, bo moc druida jest wyjątkowo uzależniona od aspektów (do tego problem z zasobami). Ma za to świetnie przemyślanie synergie miedzy skillami - warto dać mu szansę.

 

  

11 godzin temu, Shen napisał:

baal runy all day long

 

Bzdura totalna - https://maxroll.gg/d2/resources/terror-zones

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
39 minut temu, easye napisał:

No jezeli chcesz wbic level sezonowy to chyba musisz wykonywac te wszytskie miejse typu pobiegaj po mapie, poczysc piwnice, przejmij twierdze itp...

Jak niby inaczej levelować?

 

Tzn jeśli mówimy o levelach 1-50 to tak, trzeba renown wyfarmic zeby paragony dostać. Jest też opcja z farmieniem strongholdów Temple of Rot i Onyx Watchtower, zabija się elity, leave game i powtórka.

Później w nightmare dungi się idzie i tam teraz więcej expa wpada za skończenie dunga + na wyższych tierach potwory są łatwiejsze i szybciej giną po tym ostatnim małym patchu więc jeśli trzymamy się optymalnego tiera 3 levele wyżej niż nasz farmienie zajmuje mniej czasu niż wcześniej.

Edytowane przez UberAdi
Opublikowano

No - juz Rouge lepiej sobie radzi ciaglymi odskokami. W ogole zaczyna mnie irytowac ciagly brak many - totalnie z dupy sa te podstawowe skille i przestaje mi sie podobac w ogole to, ze sluza wylacznie do ladowania many, ktorej i tak co chwile brakuje. Mialoby to sens, gdyby podstawowy skill potrafil kogokolwiek zabic, chocby te najslabsze mobki, a tak - jak juz napelnimy energie, to sie okazuje, ze starcza na 3 ataki i znowu wracamy do strzelania w mobki by zabrac im 5% energii. 

Opublikowano

W co konkretnie poszedłeś?

 

Na początku musem jest:

  • Earthen Bulwark (koniecznie odblokować aspekt z Sealed Archives w Suchych Stepach);
  • Blood Howl;

Pod kątem ataku combo Storm Strike (odłosnięcie i DR) + potężny Pulverize okraszony dwoma dodatkowymi źródłami dmg (aspekt z Belfry Zakara w Havezarze + trochę szczęścia pod aspekt z falą)

 

Do kontroli wrogów Poison Creeper

 

Dwuręczna broń jest dużo lepsza (z uwagi na 100% mocy aspektu), warto także wrzucić coś pod zwiększenie szybkości ataku (szybsza generacja zasobu).

 

 

  • This 1
Opublikowano
Gram sobie teraz druidem (20lvl) i idzie mi jak krew z nosa. Słaby dmg, co chwilę coś mnie zabija na Tier 1, no dramat. Przesiadka z necro bardzo bolesna. 

To coś nie tak masz. Tez mam teraz 20 lvl i podniosłem sobie na Tier 2 bo na 1 za łatwo. Nie do zabicia druid w porównaniu do czarodziejki która poprzednio grałem.
Opublikowano
3 godziny temu, Shankor napisał:

Gram sobie teraz druidem (20lvl) i idzie mi jak krew z nosa. Słaby dmg, co chwilę coś mnie zabija na Tier 1, no dramat. Przesiadka z necro bardzo bolesna. 

Też się przesiadłem z Necro na Druida, zgodzę się że jest inaczej, ale musisz mieć coś nie tak ustawione jeśli tak łatwo dostajesz po du.... 

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję wszystkim za rady. Byłem przekonany, że twierdze skalują się o te 3 poziomy od postaci. Otóż nie, próbowałem zdobyć takie o poziomie 35 i 40. Dlatego mnie bili :shieeet:

Edytowane przez Shankor
Opublikowano

Nie wiem czy wiecie ale... ;) sezonowy boss Varshan na T4 (udręka) ma gwarantowany drop itemów na 800 item power. Rzuca od 1 do 5 sztuk itemków świętych lub starożytnych oraz ma szansę na drop czarnych serc. Sam boss jest na 80 lvl, także prościej niż uber lilit (100 lvl).

  • Plusik 1
Opublikowano

Chodziło mi czy np. jak inwestuje w tą pierwszą umiejętność co generuje esencję atakiem kości, a później w włócznie z kości to ona dostaje przez to bonus. Czy nie ma to znaczenia?

Opublikowano
37 minutes ago, Sedrak said:

Chodziło mi czy np. jak inwestuje w tą pierwszą umiejętność co generuje esencję atakiem kości, a później w włócznie z kości to ona dostaje przez to bonus. Czy nie ma to znaczenia?

Nie do konca rozumiem, ale basic skills sa mega slabe. Jeden punkt w umiejetnosc + jeden w enhance + jeden w trzecie okienko to max co musisz zainwestowac. Core skills z kolei wypada i trzeba wymaxowac.

  • Plusik 1
Opublikowano
56 minut temu, Sedrak napisał:

Chodziło mi czy np. jak inwestuje w tą pierwszą umiejętność co generuje esencję atakiem kości, a później w włócznie z kości to ona dostaje przez to bonus. Czy nie ma to znaczenia?

nie

  • Plusik 1
Opublikowano

Nekro + te serca na automatycznie wybuchające zwłoki to jest gruby OP. Czuję się jak w jakimś Vampire Survivors, tylko spaceruję, a wokół mnie wszystko ginie.

  • Plusik 1
Opublikowano

A u Łotra z jakiej specjalności korzystaliście? Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale korzystając z Wirującego ostrza jako umiejętności głównej, to właśnie punkty kombinacji dają największego boosta? To wewnętrzne spojrzenie niby jest spoko, ale 4s nielimitowanej energii to trochę mało.

Opublikowano
11 godzin temu, Sedrak napisał:

Pytanie nooba. Czy tutaj jest też synergia między skillami jak w D2? Nigdzie nie widzę tego w opisach chyba, że ślepy jestem. 

 

11 godzin temu, Sedrak napisał:

Chodziło mi czy np. jak inwestuje w tą pierwszą umiejętność co generuje esencję atakiem kości, a później w włócznie z kości to ona dostaje przez to bonus. Czy nie ma to znaczenia?

 

Jako fanatyk D2 od premiery śmiało mogę stwierdzić, że w najnowszej odsłonie jest ciekawiej.

 

Nie tylko zwiększamy dmg/radius/duration ale także modyfikujemy samą umiejętność.

Nie jest także tak od czapy jak w drugiej części: np. aura Vigor zwiększała obrażenia młotków, albo umiejętności błyskawic zabójczyni Fire Blasta :we_need_to_go_deeper:

Przykład z wspomnianego Nekromanty:

  • Zabicie trafionego mobka (ulepszonym) Reapem w ciągu 2 sekund zwiększa nam szybkość ataku o 30% na 3 sekundy;
  • Mając stosowne pasywki zwiększamy jednocześnie szybkość ruchu o 15% (Reaper's Pursuit) oraz mamy szanse na 3 sekundowe ogłoszenie (Crippling Darkness);
  • ulepszenie Akolity tworzy natomiast pod trafionym mobkiem zwłoki (efekt występuje co 4 sekundy) - tu się robi ciekawie... :vegeta_smile2:
  • jedno z sezonowych serc powoduje, że stojąc w pobliżu zwłok aktywujemy umiejętność z nimi związaną - automatycznie odpalają się macki*, które ściągają mobków w kupkę, spowalniają ich i ewentualnie (zależnie od wybory ulepszenia) powodują odsłonięcie lub mają szanse na wygenerowanie Blood Orba;
  • Orb nas leczy i zależnie od posiadanego aspektu może zwrócić nam zasób (przy pełni sił) albo przyspieszyć stygnięcie Ultimate'a**; jeśli mamy pewną unikatową zbroję (wczoraj takowa mi wypadła), po 6 zebranych orbach odpalam darmowego Bone Spirita***;
  • ściśnięty przez macki bezbronny motłoch masakrujemy włócznią z kości (najlepiej przy ścianie), która dopakowana odpowiednim unikatem zostawia za sobą wybuchowy ślad

* - jeden z aspektów zwiększa szanse na krytyki o 20% na 6 sekund po rzuceniu macek oraz zwiększa krytyczne obrażenia o 40% ranionym nimi wrogom

** - Ultimate tworzy naokoło postaci tornado z raniących kości, redukuje obrażenia o 15% i zwiększa szanse na krytyka o 20%

*** - nie wymaga umieszczania umiejętności w pasku skilli 

 

No pięknie to wszystko się zazębia :banderas:

  • Plusik 1
  • Lubię! 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...