El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 26 lipca 2023 Opublikowano 26 lipca 2023 (edytowane) 11 hours ago, Gregorius said: Akurat u Łotra jedna z trzech specjalizacji polega na podbijaniu siły uderzenia umiejętności głównej, umiejętnością podstawowową (max x3) także to o co pyta @Sedrakzależy od postaci. No chyba, że pytał stricte o Necro to już odpowiedzieliście. Ja moze go zle zrozumialem, ale wciaz nie ma sensu inwestowac w podstawowy atak. Ta specjalizacja u Rogue wymaga trzech trafien a nie trzech punktow umiejetnosci. U nekro jest podobnie, 1 pkt zupelnie wystarczy. 2 hours ago, ginn said: A u Łotra z jakiej specjalności korzystaliście? Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale korzystając z Wirującego ostrza jako umiejętności głównej, to właśnie punkty kombinacji dają największego boosta? To wewnętrzne spojrzenie niby jest spoko, ale 4s nielimitowanej energii to trochę mało. No czy ja wiem. 4s kiedy mozesz spamowac twisting blade za free to imo bardzo dobry deal. Szczegolnie na twardszych przeciwnikach i z barber heart. Edytowane 26 lipca 2023 przez El Loco Chocko 1 Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 26 lipca 2023 Opublikowano 26 lipca 2023 Maksymalny poziom zdobyty. Wszystkie ołtarze odszukane, każda baza odbita, eksploracja całej mapy odhaczona. Fabularnie gra nie spełniła oczekiwań. Początek jest klimatyczny, ale później wszytko się rozmywa. Zawiodłem się również na samych bossach. Ci najlepsi to... ale tego może nie będę zdradzał. Reszta jest bez wyrazu i nie zapadają w pamięć jak ikoniczni źli z drugiej części. Tak zwany "end game" też jest sporym problemem. Powyżej 80 poz. nic szczególnego się nie dzieje. Dość napisać, że przez ostatnie 30 godz. zmieniłem 3 przedmioty, a i tak różnice były rzędu +4. W ogóle tych unikatów jest zdecydowanie za mało, a spora część przedmiotów starożytnych jest nieszczególna, a miały być takie cudne. Biegałem z nim i do setnego poziomu nic lepszego nie znalazłem. Ta nowa aktualizacja to pomyłka. Niby można odnaleźć jakiś plus w osłabieniu defensywy, gra bowiem może być jakimś tam wyzwaniem teraz. Moja postać przez całą udrękę zginęła może z 3 razy. Po aktualizacji padła dwukrotnie w ciągu 4 godzin. Ale też nie chodzi o to by osłabiać wszytko co się da i jeszcze znacząco obniżać zdobywany poziom doświadczania. A skrzynie pełne i miejsca brak. Z drugiej strony zmienili ekran ładowania, więc zawsze to jakiś pozytyw. Niemniej grało mi się znakomicie. Wybrałem łotrzyka z nasyconymi ostrzami. W "Archiwum Burzowego Światła" występuje niejaki Szeth-syn-syn-Vallano dzierżący Ostrze Honoru, które emanuje mroczną poświatą. Jest to potężny skrytobójca. Tak mi się ta postać spodobała, że padło na łotrzyka właśnie, choć nekromanta kusił jak za czasów D3 i poprzedniczki. Na koniec, ikoniczna tarcza. 3 Cytuj
KOMARZYSKO 377 Opublikowano 26 lipca 2023 Opublikowano 26 lipca 2023 A jak Ci poszło z lochami T100 i Uber Lilit? Cytuj
ginn 803 Opublikowano 26 lipca 2023 Opublikowano 26 lipca 2023 (edytowane) Kapliczki Lilith i Renomę zrobić na World Tier 3, czy przed samym przejściem wyczyścić mapę? Chyba powinno być łatwiej? Edytowane 26 lipca 2023 przez ginn Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 26 lipca 2023 Opublikowano 26 lipca 2023 W dniu 24.07.2023 o 10:45, Shankor napisał: Gram sobie teraz druidem (20lvl) i idzie mi jak krew z nosa. Słaby dmg, co chwilę coś mnie zabija na Tier 1, no dramat. Przesiadka z necro bardzo bolesna. Tak jak wspominali moi przedmówcy, ewidentnie coś źle robisz. Zacząłem ostatnio grać HC Druidem, już po tych wszystkich osłabieniach, i jaki to jest czołg. Postać hardkorowa rządzi się co prawda innymi prawami, ale postaram się wesprzeć radą. Na dzień dobry warto zainteresować się Uderzeniem Burzy. Odsłania wrogów, dodatkowo redukuje ich obrażenia aż o 15%. Po jakimś czasie tę opcję zmieniamy na Ziemny Kolec, dzięki któremu otrzymujemy umocnienie równe 8% podstawowego zdrowia. Wardo dodać aspekt zwiększający szybkość bazowego ataku, albo ochrony naszej postaci. Oba są bardzo dobre. Szybko, gładko i naturalnie wybieramy, kiedy tylko możemy, Spustoszenie. To potężny atak. Mocarny. Generalnie ubija 3/4 wrogów jednym szlagiem. Co istotne, jeżeli przeżyją (elity, mocniejsi przeciwnicy), to spustoszenie powoduje, że 20% obrażeń nam zadają. Żelazne Futro powoduje, że pod postacią niedźwiedziołaka mammy 9% redukcji obrażeń. Bulwark, czyli Ziemny Szaniec zapewnia nam dodatkową barierę pochłaniającą 50% obrażeń podstawowego zdrowia. Tuż obok tej umiejętności mamy, Obezwładniający Ryk, który przez 4sek. zmniejsza obrażenia wrogów o 70%. Dodatkowo zapewnia umocnienie i regeneruje żyćko. Wspaniale. Rewelacyjna opcją jest Trujący Pełzacz, który zadaje spore obrażenia od trucizny. Znakomite AoE. Mając go aktywujesz Zew Dziczy, który o 30% zwiększa obrażenia kompania. Super istotny jest Niedźwiedzi Szał. I znowu nasz czołg otrzymuje bonus do obrażeń oraz bonus do ochrony rzędu 20%. Jako special atakujesz Niedźwiedzią Siłę, która powoduje o 20% naszego zdrowia i zwiększa aż o 30% obrażenia. Pan Druid ma też tak zwane Duchowe Dary. Ja wybrałem 10% zmniejszone obrażenia od elitek, 10% zwiększoną szybkość ataku, 14% do maksymalnego zdrowia, Umocnienie o 15% zdrowia po użyciu umiejętności defensywnej, i przywracanie życia przy krytach. O, jeszcze Huragan. Też jest ekstra, ponieważ zapewnia nam barierę, spowalnia wroga i powoduje zmniejszenie obrażeń. Zatem Druid Z aspektów warto pochylić się nad tym, by spustoszenie stało się również umiejętnością ziemii, redukcji obrażeń podczas ataku, +2 do umiejętności ziemi gdy mamy umocnienie (a mamy często), jak i tego, by umiejętności główne zwiększały o 38% obrażenia. Trzymaj kciuki za mojego HC druida. 4 godziny temu, ginn napisał: A u Łotra z jakiej specjalności korzystaliście? Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale korzystając z Wirującego ostrza jako umiejętności głównej, to właśnie punkty kombinacji dają największego boosta? To wewnętrzne spojrzenie niby jest spoko, ale 4s nielimitowanej energii to trochę mało. Mechanika klasowa, czyli specjalizacja, Wewnętrzne Spojrzenie jest najlepsza, zdecydowanie. Kapitalnie sprawdza się ona przy bossach, gdy walczy się jeden na jednego, ponieważ zaznaczany jest najbliższy przeciwnik. Swoją pulę napełniasz relatywnie szybko, następnie, gdy całość się uruchomi, przez 4 sek. zadajesz potężne obrażenia, a poziom surowca cię nie interesuje. Warto, zdecydowanie. 15 minut temu, KOMARZYSKO napisał: A jak Ci poszło z lochami T100 i Uber Lilit? Podziemia Koszmarów +100 nie stanowiły żadnego wyzwania. Szczególnie przed aktualizacją. Jeżeli wybierałem +3 (a tak na ogół robiłem), to przez naście godzin nie maiłem mniej jak 8/9 buteleczek z życiem, a moja postać pięknie ubijała wszytko jak leci. Poszedłem w Nasycenie Cieniem i pamiętałem by 3/3 mieć Wysysające Uderzenia, gdzie kryty mają 3/4 szansy na przywrócenie 3% maksymalnego (448) zdrowia. Po aktualizacji było ciężej, bo czasami 3-4 butelki zużywałem, ale i tak było relatywnie łatwo, a grało się szalenie przyjemnie. No a Lilith... Miałem 98 poz. szło z nią nieźle, ale skubana miała mnie na jeden atak. Stwierdziłem, że dobije do 100 i wówczas ją odwiedzę. Dziewczyna stwierdziła jednak, że jedziemy do Szczawnicy by zdobyć szczyt do Korony Gór Polski i popływać kajakami, a jak wróciliśmy po kilku dniach, to mój łotrzyk ledwo co bił Lilith, a padał jeszcze szybciej... Cóż... Jeżeli uda się 50 lv. postacią HC zrobić, to zostanie mi jedno trofeum do więc nie będzie przebacz, ale na chwilę obecna Córa Nienawiści jest zbyt mocna. 3 1 Cytuj
zagul 326 Opublikowano 26 lipca 2023 Opublikowano 26 lipca 2023 Mam druida lvl 59 i się zastanawiam gdzie teraz najlepiej ecxpic? Nadal koszmarne podziemia? Wiem, że zmiany były też z tymi bonusami +X% za zabijanie wrogów o wyższych poziomach.Chodzi mi oczywiście o postać niesezonowa. Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 26 lipca 2023 Opublikowano 26 lipca 2023 https://www.wowhead.com/diablo-4/news/urn-of-bargaining-season-blessing-also-increases-vendor-service-costs-334307 Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 27 lipca 2023 Opublikowano 27 lipca 2023 Ma ktoś może jakieś rzetelne info na temat wzrostu poziomu trudności wraz z ilością graczy? Wczoraj z 53lvl ruszyłem na podbój 4 tiera i pierwsze dwie komnaty bez problemu, dołączyło 2 znajomków i nagle ściana. Ledwo udało się doczłapać do Eliasza - dalej walka bez perspektyw, bo wkład 48lvl i 50lvl był znikomy. Cytuj
ginn 803 Opublikowano 27 lipca 2023 Opublikowano 27 lipca 2023 Chyba zyebałem. Mam dwa daggery i do obu chciałem wrzucić ten sam aspekt (żeby wzmocnić efekt) i gdy tak zrobiłem to w jednym z tych daggerów, bonus z aspekt zrobił się szary, co oznacza że jest nieaktywny(?), a to wyjaśnia, że źle kombinowałem? 1 Cytuj
jimmy 1 351 Opublikowano 27 lipca 2023 Opublikowano 27 lipca 2023 Te same aspekty się nie stackują, jeśli masz na szaro to znaczy, że nie działa bo już masz ten aspekt w innym itemie (tu, w drugim daggerze). 1 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 27 lipca 2023 Opublikowano 27 lipca 2023 Kuwa, mam 33 lvl i robię zadania sezonowe ale trochę bym podbił lvl postaci i na tym etapie gdzie najlepiej uderzyć? Jak też odblokować tier? W kampanii jakoś to naturalnie poszło a tutaj nie wiem gdzie tych podziemi szukać. Cytuj
Master_Lukas 202 Opublikowano 27 lipca 2023 Opublikowano 27 lipca 2023 Uderzaj na twierdze. Co do tier3, to musisz zrobić w Kiwosadzie jakąś świątynię czy jakoś tak. Tylko to chyba odblokowuje się na którymś levelu. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 27 lipca 2023 Opublikowano 27 lipca 2023 (edytowane) 3 hours ago, stoodio said: Ma ktoś może jakieś rzetelne info na temat wzrostu poziomu trudności wraz z ilością graczy? Wczoraj z 53lvl ruszyłem na podbój 4 tiera i pierwsze dwie komnaty bez problemu, dołączyło 2 znajomków i nagle ściana. Ledwo udało się doczłapać do Eliasza - dalej walka bez perspektyw, bo wkład 48lvl i 50lvl był znikomy. Potwory +100% HP za kazdego gracza. Poza tym dmg zadany i odebrany skaluje sie do kazdego gracza z osobna. Wiec jesli mieliscie problemy, to dlatego ze level aktywnosci byl zbyt duzy. Tier 4 to 70 o ile pamietam. Po ostatnim duzym patchu wszysko jest gorsze niz przed. Mniejsza redukcja obrazen i mniejszy pancerz + dluzsze cooldowny. I to czuc niestety. Ja robilem na 58 i sie musialem natrudzic mocno. Dla tych ziomkow z 48 i 50 to imo zbyt wysoki prog poki co. 17 minutes ago, PanKamil said: Kuwa, mam 33 lvl i robię zadania sezonowe ale trochę bym podbił lvl postaci i na tym etapie gdzie najlepiej uderzyć? Jak też odblokować tier? W kampanii jakoś to naturalnie poszło a tutaj nie wiem gdzie tych podziemi szukać. Ja mialem podobnie. Levelowanie do 50 to masakra byla po tym ostatnim patchu. Ale generalnie polecam robic Tree of Whispers + lochy z aspekatami, a najlepiej laczyc obydwie aktywnosci, kiedy tylko sie da. Dopiero w ND level zaczyna leciec. Tier odblokujesz w Kyowashad przy tym duzym drzewie, a loch bedzie na polnoc od niego. Aaa jak kolega pisze powyzej, twierdze mozna resetowac. Wszyscy polecaja Temple of Root, gdzie w klatkach siedza elity. Dobry exp tam leci. Edytowane 27 lipca 2023 przez El Loco Chocko 1 Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 27 lipca 2023 Opublikowano 27 lipca 2023 14 minut temu, PanKamil napisał: Kuwa, mam 33 lvl i robię zadania sezonowe ale trochę bym podbił lvl postaci i na tym etapie gdzie najlepiej uderzyć? Jak też odblokować tier? W kampanii jakoś to naturalnie poszło a tutaj nie wiem gdzie tych podziemi szukać. do 50lvl robilem dungeony z questem dla drzewa, 2 dungi, drzewko, powtórz. Dobry exp i dropy. 1 Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 27 lipca 2023 Opublikowano 27 lipca 2023 Godzinę temu, El Loco Chocko napisał: Ja robilem na 58 i sie musialem natrudzic mocno. Dla tych ziomkow z 48 i 50 to imo zbyt wysoki prog poki co. Poprzednio na 55lvl druidem małymi kroczkami wyczyściłem lochy Eliasza (boss to inna para kaloszy). Teraz wspomnianym nekromantą idzie o wiele lepiej, zdziwił mnie jedynie skok trudności po dołączeniu dwóch graczy. Godzinę temu, El Loco Chocko napisał: Potwory +100% HP za kazdego gracza. Masz jakiś oficjalne źródło? Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 27 lipca 2023 Opublikowano 27 lipca 2023 Dzięki Pany, robię właśnie dungeony tam gdzie są misje dla drzewa póki co bo wymaga tego seasson pass ale exp leci jak lvl z dupy Myślałem, że jest jakaś alternatywa no ale zostaje się trochę pomęczyć. CO ciekawe 33 lvl i ani jedna legenda nie dropnęła, musieli kurek przykręcić. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 27 lipca 2023 Opublikowano 27 lipca 2023 (edytowane) 34 minutes ago, stoodio said: Poprzednio na 55lvl druidem małymi kroczkami wyczyściłem lochy Eliasza (boss to inna para kaloszy). Teraz wspomnianym nekromantą idzie o wiele lepiej, zdziwił mnie jedynie skok trudności po dołączeniu dwóch graczy. Masz jakiś oficjalne źródło? Patch notes 1.1 Edytowane 27 lipca 2023 przez El Loco Chocko 1 Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 28 lipca 2023 Opublikowano 28 lipca 2023 Tak jak myślałem - solo dużo łatwiej w tym przypadku. Ależ ta walka była świetna, nekrus to jest jednak kozak: Wygląd postaci w tej części to kosmos - te detale. 2 Cytuj
ginn 803 Opublikowano 29 lipca 2023 Opublikowano 29 lipca 2023 Każdy z aspektów jest przypisany do danego podziemia, gdzie możemy go zdobyć, czy jest też jakaś pula aspektów, która może wydropić randomowo w innych miejscach? Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 29 lipca 2023 Opublikowano 29 lipca 2023 1 minutę temu, ginn napisał: Każdy z aspektów jest przypisany do danego podziemia, gdzie możemy go zdobyć, czy jest też jakaś pula aspektów, która może wydropić randomowo w innych miejscach? Są aspekty których nie można zdobyć w podziemiach, trzeba wydropić na itemach 1 Cytuj
ginn 803 Opublikowano 29 lipca 2023 Opublikowano 29 lipca 2023 (edytowane) I te z itemów można tylko raz wykorzystać, bo później nie można już ich ponownie wyciągnąć z przedmiotu? Czyli trzeba mądrze zarządzić, gdzie ostatecznie taki aspekt dodamy Edytowane 29 lipca 2023 przez ginn Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 29 lipca 2023 Opublikowano 29 lipca 2023 To jest właśnie trzon tzw. itemizacji w DIV. Liczenie na farta z rodzajem aspektu oraz jego statystykami, bo oczywiście nie ma miejsca czy mobka, który dropi w pewnym stopniu coś konkretnego. Podstawą jest jeszcze stosowna baza w postaci żółtego przedmiotu. To tyle. Zwykłe, magiczne, legendarne oraz 90% rzadkich to zwykly śmietnik do recyklingu. Na ten moment to jest największy problem gry, przez który większość graczy traci zainteresowanie w okolicy 80lvl. 1 Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 29 lipca 2023 Opublikowano 29 lipca 2023 (edytowane) 2 godziny temu, stoodio napisał: To jest właśnie trzon tzw. itemizacji w DIV. Liczenie na farta z rodzajem aspektu oraz jego statystykami, bo oczywiście nie ma miejsca czy mobka, który dropi w pewnym stopniu coś konkretnego. Podstawą jest jeszcze stosowna baza w postaci żółtego przedmiotu. To tyle. Zwykłe, magiczne, legendarne oraz 90% rzadkich to zwykly śmietnik do recyklingu. Na ten moment to jest największy problem gry, przez który większość graczy traci zainteresowanie w okolicy 80lvl. Mam złą wiadomość, tak jest w każdym ARPGu xd W PoE jeszcze bym dodał, że 99% a nie 90% legendarnych itemów nie nadaje się do niczego, tam nawet aspektu z tego nie wyciągniesz Gry tego rodzaju polegają na farcie i farmieniu, nie za bardzo wiem czego się spodziewałeś po Diablo. Zaczyna się nowy sezon, robisz nową postać, farmisz gear i próbujesz swój build jak najbardziej dopakować uzywając nowej sezonowej mechaniki. Tyle. Edytowane 29 lipca 2023 przez UberAdi 1 1 Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 29 lipca 2023 Opublikowano 29 lipca 2023 Bez żartów, żeby nie szukać daleko - grałeś w Diablo 2? W biały przedmiot wstawiasz sockety, tworząc świetną bazę pod pożądane runewordsy (do tego superior z lepszymi statystykami); Niebieskie mają maksymalny + do skilla, dokokszone runami/ jewelami, tworzą potężne przedmioty; Żołte przedmioty z największą ilością przydatnych afiksow/sufiksow to istne białe kruki (słyszałeś np o tri-res butach?); Brązowo-złotawe to podstawa endgame'owego ekwipunku o wyjątkowych wlasciwosciach; Zielone dają dodatkowe bonusy, niewymagajac wcale całego setu; Crafty przy szansie na maksymale statystki to marzenie każdego szczęśliwca, który wylosuje wymarzoną "6" jak w totku. Wszystko, co podnosisz może okazać się wartościowe, nawet durny gem zbliża cie do niezwykle przydatnego skillera. Widzisz subtelną różnice? PS mam asskę na 99lvl hc, nie pisz mi, proszę, o farcie i farmieniu XD 1 Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 29 lipca 2023 Opublikowano 29 lipca 2023 4 godziny temu, stoodio napisał: Bez żartów, żeby nie szukać daleko - grałeś w Diablo 2? W biały przedmiot wstawiasz sockety, tworząc świetną bazę pod pożądane runewordsy (do tego superior z lepszymi statystykami); Niebieskie mają maksymalny + do skilla, dokokszone runami/ jewelami, tworzą potężne przedmioty; Żołte przedmioty z największą ilością przydatnych afiksow/sufiksow to istne białe kruki (słyszałeś np o tri-res butach?); Brązowo-złotawe to podstawa endgame'owego ekwipunku o wyjątkowych wlasciwosciach; Zielone dają dodatkowe bonusy, niewymagajac wcale całego setu; Crafty przy szansie na maksymale statystki to marzenie każdego szczęśliwca, który wylosuje wymarzoną "6" jak w totku. Wszystko, co podnosisz może okazać się wartościowe, nawet durny gem zbliża cie do niezwykle przydatnego skillera. Widzisz subtelną różnice? PS mam asskę na 99lvl hc, nie pisz mi, proszę, o farcie i farmieniu XD Itemizacja była bardziej złożona ale to w żaden sposób nie zmienia faktu, że 90% lootu to było gówno jak wszędzie indziej. Do tego D2 nie miało określonych tabel lootu z levelami itemów dla poszczególnych przeciwników czy aktów przez co losowość dropów była jeszcze większa. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.