Skocz do zawartości

DIABLO IV


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przed 4 sezonem wkurvialem się że drop jest tak chuyowy, a customizacja tak zyebaba że godzinami biegałem z tymi samymi rzeczami nałożonymi na siebie to od wczoraj tak to pozmieniali, że teraz nie warto przywiązywać się do czegokolwiek bo co chwilę na helltidach wpada coś nowego, a opcji customizacji oraz dostępność afiksow i aspektów jest banalna XDD totalnie wajcha przestawiona w drugą stronę przez blizzarda

 

W każdym bądź razie zdecydowanie jest to zmiana na plus względem tego co było

 

Co do sezonu to tak dowalili z tymi piekielnymi przypływami że wręcz sensu nie ma robić czegoś innego tylko trzeba cały czas tam siedzieć do pozygu xddd

 

Po paru godzinach mam 35lv, pełno fajnych itemkow na stan obecny, super szybko to leci. Niby fajnie ale jak endgame po 100lv+ nie zaskoczy to serio to jest celowe robienie z gry przez devow tworu do odpalania na te 20-30h co trzy miesiące 

Opublikowano

Nie no tier2 35lv może z 6h gry a już biegam z legendami i nawet dwa unikaty mam xdddd

 

Przeginka jak to teraz wypada na helltide co chwilę xddd mogli te zwykłe itemy w ogóle wyyebac teraz bo są do niczego nie potrzebne. Magiczne/rzadkie przerobic na legendy to też jeden klik bo aspekty są teraz po zdobyciu dostępne zawsze xddd

Opublikowano

Kto do chuja teraz ulepsza bronie i zbroje jak nie kowal? Tam jest wszystko fest pozmienianie, jakieś schematy do hartowania, aspekty to już wiem o co chodzi.  A żeby ulepszać te aspekty to trzeba niszczyć te bronie z aspektami, które podnoszą rangę czy jak?

Opublikowano

Nie ma lv broni u kowala jak kiedyś, teraz jest master working ale to się odblokowuje w późniejszej fazie endgame

 

Przetapiasz teraz bronie z aspektami by je dodawać do kodeksu jak jeszcze tego aspektu nie miałeś. 

 

Afiksy teraz znajdujesz w zwojach i hartujesz do itemkow, zawsze to losowa szansa na trafienie jakiegoś z kilku, każdy item ma określoną pulę możliwych losowań 

Opublikowano

No nie ma już ulepszania broni. Udał im się ten patch jeśli chodzi o itemizację, jest bardziej przystępnie i łatwiej, co nie zmusza Cię do mozolnego grindowania, żeby trafić na jakiś dobry afiks. 

Opublikowano

Na razie jest super fajnie sie gra po dluzszej przerwie - szkoda troszke zr teraz levelowanie jest za szybkie - capstone 1 zrobiony na 31 lvl a capstone 2 na 51 wiec za latwo - teraz latam loszki 105 poziom potworkow moim nekrosem 31 lvl nizej. Mam cicha nadzieje ze wyzwanie sie zacznie po setce na pitach, i uber uberach

Opublikowano

Lv wygląda na ustawione tak by ktoś grający regularnie mógł wbić w sezonie 100lv każdą klasą w gruncie rzeczy. 

 

Plus dodali te pity, które jak czytam jako jedyne faktycznie testują teraz gracza i tam już wbijanie przedmiotów do master craftingu nie idzie tak bez stresowo no i pojawia się ogólne wyzwanie więc jak ktoś chce siedzieć 3 miesiące na jednej postaci to może też będzie mieć co robić.

 

Ogółem zmiany mega na plus ale pole do poprawy i ulepszeń dalej duże. Mając na uwadze że za pół roku pewnie już będzie też dodatek to pierwszy raz od dawna przyszłość gry rysuje się w weselszych barwach 

Opublikowano
10 minut temu, Szermac napisał(a):

Te zmiany w lootcie to tylko w sezonie czy globalnie też coś pozmieniali, na takiej niesezonowej postaci ?

Globalnie.

 

Co wiecej ok 2tyg temu miałem komunikat w grze że chyba ma się w wieczności określony czas by pobawić się starymi itemami (tymi zdobytymi przed zmianami) zachowaniami w skrzyniach bo w związku z zmianami w lootcie przepadną po jakimś czasie bezpowrotnie.

 

Ten sezon to tak na prawdę bieganie w kółko po helltide by nabijać reputację Wilków by odbierać od nich nagrody, nie ma nic więcej w ściśle sezonowej zawartości.

Opublikowano

A do sierpnia jeszcze dużo czasu na nowy sezon XD. Może do tego czasu się nie zajebię z nudów i spróbuję wskoczyć na setkę w rankingu. 

Opublikowano

No dobra. Zrobilem necro do 100 teraz sie wzialem za barba. Podoba mi sie w jaki sposob to teraz dziala. Levelowanie powinno byc szybkie i jest. Zaczalem od WT2 i skoczylem od razu na helltides. Imo fajne, nawet na dluzsza mete. Materialy na uber bossow leca niemal wszedzie. Holy Bolt eliksir ftw. Upgrady u kowala w koncu maja jakas wartos + masterwok daje jeszcze wiecej swobody. Codex i sposob w jaki teraz dziala sprawil ze stash mam praktycznie pusty. Ludzie mowia ze rare i magic przedmioty nie maja teraz wartosci. No i dobrze. Kolo 30-35 nie musze sie nawet zatrzymywac zeby je podniesc. Affixy maja w koncu sens i sa latwe do ogarniecia. Sezonowej aktywnosci brak, ale to bylo wiadome od dawna.

 

Podsumowujac wg mnie bardzo spoko zmiany. Pit jest ok jak ktos sie chce bawic w minmaxowanie. Teraz moga sie skupic na wiekszej ilosci aktywnosci zeby czlowiek mial wiekszy wybor gdy dobije do end game. POE to to nie bedzie, ale to akurat niekoniecznie musi byc wada. Anyway, jak ktos mial przerwe, to warto wskoczyc na tydzien dwa i sprobowac.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ogółem balans poziomu trudnosci ten patch rozłożył na łopatki, tier1 i 2 na dobrą sprawę mogliby wywalić teraz z gry i dodać tier5 i 6

 

Jeszcze te zmiany działają w kampanii więc teraz można ją kończyć przy wyłączonym ekranie bo tak łatwo 

Opublikowano

Z grupy na fb

 

1.Jak teraz wyciąga się aspekty?

Teraz wszystkie aspekty trafiają do kodeksu po zniszczeniu legendarnego przedmiotu u kowala i są wielokrotnego użytku.Podczas niszczenia przedmiotów lub sprzedawania przy niektórych widnieje specjalny znaczek i informuję to nas ,że warto go zniszczyć ponieważ jest to aspekt z większym bonusem niż ten ,który mamy aktualnie w kodeksie.

2.Dlaczego nie mogę ulepszać itemów u Kowala?

Od tego sezonu ulepszanie przedmiotów zostało zastąpione"Doskonaleniem" i jest ono dostępne po ukończeniu koszmarnych podziemii na poziomie 46(mobki lvl 100).Po ukończeniu w Kerigarze zostanie odblokowany specjalny monolit ,który otwiera nam dostęp do "Dołów"(eng.Pit/y)

3.Czym są Doły?

Jest to nowa zawartość endgemowa na czas (10 minut),która polega na jak najszybszym zabijaniu mobków by otworzyć portal do bossa i po jego zabiciu otrzymać nagrody w postaci materiałów do doskonalenia oraz legendarnych przedmiotów.

Gdy odblokujemy dostęp do dołów będziemy tam farmić materiały do doskonalenia naszych przedmiotów.Od 1 do 30 poziomu będzie to materiał na ulepszenia od 1 do 4 poziomu.

Od 31 do 60 będzie to materiał na ulepszenia poziomu od 5 do 8.Od 61 poziomu na ulepszenia od 9 do 12 poziomu.

Do otwarcia dołów potrzebny jest materiał, który dropimy między innymi ze skrzyń na koniec koszmarnych podziemii czy w skrzyniach piekielnego przypływu.

4. Co oznaczają gwiazdki czy afiksach na przedmiotach?

Gwiazdki są to tak zwane "greater afiksy" czyli są to afiksy ,które są o 50% mocniejsze niż standardowe i występują zawsze w maxymalnej możliwej wartości.

Opublikowano (edytowane)

Ostatnio grałem we wrześniu w sezon 1 i teraz się zastanawiam jak działają obrażenia. Moc ataku jest dalej nie miarodajna jak na premierze gry? Bo kiedyś słyszałem, że zrównali jakby zadawane obrażenia i np odsłonięcie i krytyczne są osłabione. Nie daje mi to spokoju, mam 80 lvl i nie wiem jakich statystyk w broni szukać. Np. statystyka w broni

"obrażenia 70%" podbija mi moc ataku o 3000, kiedyś to było przekłamane, jak jest dziś? Ogarnia ktoś jak to teraz działa?

Edytowane przez Pure Bladestone
Opublikowano

Czyli już nie musze chomikować całej skrzyni itemów z aspektami, bo teraz wszystkie sa wielokrotnego uzytku, jak te slabe co wpadały za dungeony?

Opublikowano

Nie sądziłem, że doczekam się czasów z problemem ze złotem XD. Te ulepszanie i zmienianie afiksów czy klejnotów, zwłaszcza klejnotów tak wyjebały ceny usług, że trza ciułać non stop złoto XD 

Opublikowano

W tej grze da się zmienić poziom trudności? Gramy z bratem na weteranie i jest bardzo łatwo, nie ma wyzwania, nie rozumiem po co mi coraz lepszy sprzęt skoro to i tak wszystko jedno :dunno:

Opublikowano
6 minut temu, Krzysztof93 napisał(a):

W tej grze da się zmienić poziom trudności? Gramy z bratem na weteranie i jest bardzo łatwo, nie ma wyzwania, nie rozumiem po co mi coraz lepszy sprzęt skoro to i tak wszystko jedno

 

Musicie zrobić kampanię, pokonać bossa i możecie zmienić świat na TIER3,  po kolejnej takiej akcji możecie wejść na TIER4. Więcej poziomów nie ma, są cztery poziomy świata.

Opublikowano

Czyli mimo wybrania jedynego możliwego wyższego poziomu trudności musimy się przeklikać na siłę przez całą kampanie z banalnym wyzwaniem żeby powtórzyć to znowu? Ja wiem, że tak wygląda granie w diablo ale no tak łatwy to powinien być ten pierwszy poziom awanturnik :balon:
Ja mam mylne wrażenie, że klasy są bardzo podobne do siebie? Wydaje mi się, że brat czarodziej Hary Pota progresuje w bardzo podobny sposób na tym samym poziomie dostaliśmy skille obszarowe, każdy ma coś na chwilowe zwiększenie pancerza/obrony rozumiem, że chodzi tylko o fun i design, że jedna klasa używa skilla o nazwie ,,kamienny pancerz'' a druga ,,stalowa skóra'' i to ma odróżnić Harego Pote od Conana?
Blizzard ty szmato jak ty mnie zawodzisz.

Opublikowano
20 minut temu, Krzysztof93 napisał(a):

Czyli mimo wybrania jedynego możliwego wyższego poziomu trudności musimy się przeklikać na siłę przez całą kampanie z banalnym wyzwaniem żeby powtórzyć to znowu? Ja wiem, że tak wygląda granie w diablo ale no tak łatwy to powinien być ten pierwszy poziom awanturnik :balon:
Ja mam mylne wrażenie, że klasy są bardzo podobne do siebie? Wydaje mi się, że brat czarodziej Hary Pota progresuje w bardzo podobny sposób na tym samym poziomie dostaliśmy skille obszarowe, każdy ma coś na chwilowe zwiększenie pancerza/obrony rozumiem, że chodzi tylko o fun i design, że jedna klasa używa skilla o nazwie ,,kamienny pancerz'' a druga ,,stalowa skóra'' i to ma odróżnić Harego Pote od Conana?
Blizzard ty szmato jak ty mnie zawodzisz.

Powtórzyć nie :) Wskakujesz na TIER3 i lecisz inne aktywności, do kampanii już nigdy nie wracasz, nawet nową postacią.

Ale jak zrobisz nową, to pomijasz kampanię i aby wejść na Tier3 musisz bossa ubić, więc do 35 lvlu trzeba dobić żeby go luźno pokonać. A że teraz po zmianach lvl tak szybko rośnie, to jest kwestia 2-3 godzin na nowej postaci. Ogólnie w tym "sezonie" Diablo zrobiło się bardzo proste, doły=pity na wyższych poziomach mogą sprawić sporo trudności.

 

No różnice są w postaciach, ale sam rozwój skilli itp. jest tak uproszczony i tak schematyczny, że trudno się nad tym dłużej rozwodzić :)

Grałem wszystkimi oprócz druida i jednak Rougem mi się gra najlepiej, szybka postać, trzeba się pozycjonować żeby nie paść czasem na hita więc coś się dzieje.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...