Skocz do zawartości

Everwild


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ładny artstyle, early in development, pewnie multi - michałek wprawdzie nie stoi, ale jestem jakoś wstępnie zainteresowany.

 

Premiera pewnie najwcześniej za 2-3 lata. @ASX mam nadzieję, że posty już przygotowane, coby temat nie podupadł? ;)

Edytowane przez Cedric
Opublikowano
16 minut temu, Cedric napisał:

@ASX mam nadzieję, że posty już przygotowane, coby temat nie podupadł?

Może być ciężko, trudno będzie pisać o grze o której nic się  wie i w którą nigdy nie grałem ;)

 

Z pierwszych notek wynika że znowu celują w jakieś oryginalne, innowacyjne doświadczenie. No i spoko, tego właśnie oczekuje od kreatywnych studiów, aby miały odwagę  wpuścić trochę świeżych pomysłów do gier AAA

Opublikowano

everwild_x019_2-1024x576.jpg

everwild_x019_5-1024x576.jpg

kilka informacji personalnych:

 

Gra powstaje pod kierunkiem Louise O'Connor - jednej z weteranek w Rare (zaczynała pracę jako animatorka Conkera)

za warstwę wizualną odpowiada Ryan Stevenson (Viva Pinata, Nuts&Bolts i Sea of Thieves), a muzyke komponuje niewdawno nagrodzony Ivor Novello Award Robin Beanland (kompozytor m.in Killer Instinct, Conkera i Sea of Thieves)

Opublikowano
7 minut temu, bebbop napisał:

Zalatuje Ksiezniczka Mononoke, takze jestem bardzo zainteresowany. Mam tylko nadzieje, ze to gra single player, a nie jakis multik.

co jest nie tak z grami multiplayer?

Opublikowano
7 minut temu, ASX napisał:

co jest nie tak z grami multiplayer?

Po prostu preferuje przygody single player. Kilkanascie, kiladziesiat godzin w jednym swiecie i przeskok do czego innego, niz nabijac statsy przez 2-3 lata w jednym swiecie i uzerac sie z gowniakami. 

 

Opublikowano
Teraz, bebbop napisał:

Po prostu preferuje przygody single player. Kilkanascie, kiladziesiat godzin w jednym swiecie i przeskok do czego innego, niz nabijac statsy przez 2-3 lata w jednym swiecie i uzerac sie z gowniakami. 

 

a kto powiedział że gry multiplayer nie mogą być fajną przygodą na kilkanaście/kilkadziesiąt godzin? Nikt nie każe ci grać 2 lub 3 lata w jedną grę.

 

Często mam wrażenie że ludzie nie wiedzą że gry multiplayer też mogą stać fajną fabułą, klimatem przygody i eksploracją

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, ASX napisał:

a kto powiedział że gry multiplayer nie mogą być fajną przygodą na kilkanaście/kilkadziesiąt godzin? Nikt nie każe ci grać 2 lub 3 lata w jedną grę.

 

Często mam wrażenie że ludzie nie wiedzą że gry multiplayer też mogą stać fajną fabułą, klimatem przygody i eksploracją

Wiadomo, ze nikt nie kaze spedzac komus dlugiego czasu z jedna gra, ale jak czlowiek poswieci jednej pozycji wiecej czasu i zdobedzie sporo stuffu to i trudniej sie z tym wszystkim rozstac. Znajomy sie tak np wciagnal w GTA 5 Online i chyba od pol roku gra tylko w to razem z bratem. To po prostu nie moja bajka. Wole w tym czasie przejsc kilka pozycji, niz ograniczac sie przez dlugi czas do jednej. Nie mowie, ze wszystkie gry multiplayer takie sa, ale wiekszosc nastawiona jest jednak, by zatrzymac gracza jak najdluzej. Tak samo nie trafia do mnie trend wydawania co jakis czas dodatkow do gier singleplayer i sztucznie przedluzac ich zycie. Dla wydawcy to pewnie dobre posunieniecie, ale ja, jako gracz podchodze do tego bardzo sceptycznie. Cale zycie sam przezywalem wirtualne przygody i chyba po prostu juz za pozno u mnie, by przestawic sie na inny typ rozgrywki. Nie wiem, moze jak zmajstruje kiedys gowniaka to padnie mi cos na mozg, swiat obroci sie o 180 stopni i bede pitolic calkiem cos innego:d

Edytowane przez bebbop
Opublikowano
20 minut temu, ASX napisał:

Często mam wrażenie że ludzie nie wiedzą że gry multiplayer też mogą stać fajną fabułą, klimatem przygody i eksploracją

Często mam wrażenie że ludzie nie rozumieją, że ktoś chce sobie usiąść z padem w ręku wieczorem i pograć offline, samemu, wczuwając się w historię.

  • Plusik 4
  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

no jeśli ktoś odczuwa awersje do grania z innymi ludźmi to rzeczywiście nic nie można poradzić.

 

uuu narrative designer:

wygląda na że drugi raz nie popełnią już tego samego błędu i nie wydadzą gry bez fabuły (przynajmniej na premiere)

Edytowane przez ASX
Opublikowano
23 minuty temu, Bzduras napisał:

Często mam wrażenie że ludzie nie rozumieją, że ktoś chce sobie usiąść z padem w ręku wieczorem i pograć offline, samemu, wczuwając się w historię.

Od tego są książki, polecam.

  • Minusik 1
Opublikowano
13 minut temu, 20inchDT napisał:

Macie tyle gier z kampania single, a wam ciągle mało. Te historyjki w gierkach to i tak klisze.

Możemy zacząć odbijanie piłeczki, kto ile ma gier single/multi i komu czego ciągle mało, ale czy to ma sens? Nikt nie zmieni niczyich preferencji swoimi postami, także odłożę piłeczkę na bok. Jeśli będzie to gra singlowa to spoko, sprawdzę, jeśli nie - przejdę obok. Jednak osobiście bardziej chciałbym, żeby sprawdziła się opcja numer jeden niż opcja numer dwa.

Opublikowano (edytowane)

https://www.videogameschronicle.com/news/rares-everwild-team-includes-viva-pinata-artist-sonic-racing-director/

 

obecnie nad grą pracuje około 50 osób, ale zespół ma się rozrosnąć. Gra jest na wczesnym etapie produkcji. Rare dalej zamierza wspierać i rozwijać SoT. Twórcy określają grę jako 3-osobową grę przygodową z "god elements" (?)

Edytowane przez ASX

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...