ASX 14 615 Opublikowano 24 lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2020 (edytowane) 20 minut temu, Hendrix napisał: No Rare samo do końca nie wie czym będzie gra, nie spodziewałbym się jej w przyszłym roku. Raczej po prostu dalej eksperymentuje z różnymi pomysłami i gameplayowymi mechanikami. Co jest jak chyba zrozumiale, ze gdy ktoś stara się stworzyć coś oryginalnego i unikalnego na rynku bo nie ma na czym się wzorować, to proces preprodukcji się wydłuża Edytowane 24 lipca 2020 przez ASX Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 24 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2020 (edytowane) No tak, jestem też pewien, że akurat jak już wyjdzie będzie ciekawą grą (ale mogli nie zapowiadać jej na XO, tylko zostawić na wczorajszy pokaz). Edytowane 24 lipca 2020 przez Hendrix Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 054 Opublikowano 24 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2020 17 minut temu, Hendrix napisał: No tak, jestem też pewien, że akurat jak już wyjdzie będzie ciekawą grą (ale mogli nie zapowiadać jej na XO, tylko zostawić na wczorajszy pokaz). Wyjścia nie mieli, bo przecież i tak MS miał fatalny PR w ciągu ostatnich dwóch lat. Musieli pokazać COKOLWIEK nawet na X lat przed premierą, żeby dać do zrozumienia, że nie odpusczają sobie Xboxa i giereczki będą. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 28 lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2020 czy jest studio w branży które tworzy gry z piekniejszym artstylem niż Rare? No nie sondze 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 054 Opublikowano 28 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2020 Zgadzam się w pełni. Ich art-style'u nie pomylisz z niczym innym. Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 28 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2020 Obejrzałem trailer kilka razy, tak bardzo mi się podoba oprawa audio i wideo. Będzie zayebisty gaasik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 395 Opublikowano 28 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2020 11 minut temu, 20inchDT napisał: Będzie zayebisty gaasik Lepiej żeby nie imo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 28 lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2020 Jeśli gra będzie kompletna na premiere to ja nie mam nic przeciwko temu żeby ją po premierzew ramach gaas Ale w sumie na razie to takie gdybanie bo na razie to nie wiadomo jak będzie wyglądać gra Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 28 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2020 Musicie się pogodzić, że MS będzie szedł inną drogą i nastawią się na multi. Dla mnie super, że będą wyróżniać się na tle konkurencji, ale ja jestem znudzony większością gier AAA, więc może inaczej na to patrzę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 054 Opublikowano 28 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2020 6 minut temu, Bzduras napisał: Lepiej żeby nie imo. Czemu niby? Jeśli ma być pełna zawartość dla pojedyńczego gracza + czasowe eventy czy co tam nie (jak w Godrizon 4) to byłbym kontent. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 28 lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2020 28 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Jeśli ma być pełna zawartość dla pojedyńczego gracza + czasowe eventy czy co tam nie (jak w Godrizon 4) to byłbym kontent. raczej kiepskie porównanie, Forza do samochodówka, a Everwild zapowiadane jest jako gra przygodowa. Spodziewam się raczej kontynuuacji pomysłów z Sea of Thieves, a nie jakiś czasowych eventów jak w Forzie. Zwłaszcza że grze zdaje się przyświecać to samo hasło "Players creating stories together", więc jeżeli miałbym zgadywać to szykuje się otwarty sandboxowy świat który będziemy eksplorowali ze znajomymi, oswajali i wykorzystywali zwierzaki w stylu pokemonów, ale walka będzie szczątkowa lub nie będzie jej w ogóle Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 054 Opublikowano 28 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2020 3 minuty temu, ASX napisał: otwarty sandboxowy świat który będziemy eksplorowali ze znajomymi, oswajali i wykorzystywali zwierzaki w stylu pokemonów, ale walka będzie szczątkowa lub nie będzie jej w ogóle To już mogli zrobić Viva Pinata 3. Wciąż liczę że wyjdzie z tego Zelda, a nie (pipi)gierka bez kontentu. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 28 lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2020 skąd wiesz że nie będzie "kontentu"? Cytuj Odnośnik do komentarza
20inchDT 3 361 Opublikowano 28 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2020 Kurde, takie poksy w multi mogłyby być fajne, ale bez walki to juz nie brzmi tak dobrze ;/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 28 lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2020 (edytowane) To tylko moje przypuszczenia/zgadywanki, na pierwszym zwiastunie widać wrogo nastawione wilki, ale wydaje mi się szczątkowe materiały sugerują że nacisk z zamyśle ma być położony będzie na ochronę przyrody, krąg życia jak w Królu Lwie i tzw. "nurty ekologizmu". Jak się to przełożny na gameplay? trudno powiedzieć, ale brzmi całkiem oryginalnie i ambitnie. Na pewno nie spodziewam się klona Zeldy, czy innego popularnego action adventure Edytowane 28 lipca 2020 przez ASX Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 054 Opublikowano 28 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2020 4 minuty temu, ASX napisał: skąd wiesz że nie będzie "kontentu"? Nie wiem, ale patrząc jak startowały w tej generacji Sea of Thieves, Fallout 76, Anthem, Destiny 2, The Division, Apex i generalnie gry nastawione mocno na multiplayer/kooperację spodziewam się, że tak może być, a wiesz dlaczego? Dlatego, że te gry mają zabrabiać w dłuższej perspektywie i trzymać przy konsoli. Nikt nie wie jak przyjmie się nowa gra sieciowa, nawet oparta na popularnych fundamentach (casus Gigantic czy Paragon), więc twórcy wydają przedsmak tego co ma być i patrzą co z tego będzie. Nie opłaca się dawać wszystkiego na start, bo jak gracze się nie zaczepią to wszystko pójdzie w błoto. Everwild jest taką niewiadomą i stąd moja obawa. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 28 lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2020 (edytowane) Możesz mieć rację, ale z drugiej strony wcześniejsza ich gra, mimo że odniosła niekwestionowany sukces, to stan w takim została wydana odbiła się trwale na wizerunku gry i nie wiem czy Rare będzie chciało to powtarzać drugi raz tę sytuacje, zwłaszcza że sami przyznają że nauczyli się wiele na przykładzie SoT. https://www.usgamer.net/articles/rare-sea-of-thieves-organic-growth-everwild-news teraz też ich sytuacja jest inna, produkcja poprzedniej gry od pierwszych szkiców na białej tablicy do premiery trwała zaledwie 4 lata, Everwild powstaje już ponad 3 i premiery wciąż nie widać na horyzoncie. O sytuacje finansową też nie muszą się martwić bo Piraci są u szczytu swej popularności i prawdopobnie generują ze sprzedaży, abonamentu i mikrotranskacji worki gotówki, więc nie muszą się też spieszyć z premierą nowej gry. Edytowane 28 lipca 2020 przez ASX Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 4 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 sierpnia 2020 W dniu 28.07.2020 o 12:32, ASX napisał: czy jest studio w branży które tworzy gry z piekniejszym artstylem niż Rare? Może nie tyle co piękniejsze, ale na pewno w niczym im nie ustępuje: 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 2 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 września 2020 Nowy urywek soundtracka do Everwild ( ewentualnie kolejny dodatek do SoT), w sumie nie wiadomo. Ale brzmi fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 8 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 września 2020 (edytowane) Nowa pogadanka podsumowanie: i nowe concept arty Edytowane 8 września 2020 przez ASX Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 29 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 października 2020 https://www.videogameschronicle.com/news/rares-everwild-has-lost-its-creative-director/ Jeden z dyrektorów odpowiedzialnych za gre opuścił Rare Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 5 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 marca 2021 tyle lat w jednej robocie Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 054 Opublikowano 5 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 marca 2021 Oj, będzie coś pięknego. RARE ma wzloty i upadki, ale jak to zawsze powtarzam - ich gier nie da się pomylić z żadną inną. Z przyjemnością zobaczyłbym jakiś dłuższy fragment rozgrywki (googlałem, nie ma ). Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 14 czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2021 wg Jeffa Grubba po odejściu jednego z dyrektorów, produkcja gry została rebootowana i obecnie tytuł planowany jest na 2023 r. ale może zostać przesunięty nawet później ze względu na ciasny kalendarz Xbox Game Studios Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 615 Opublikowano 14 czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2021 nowe informacje na temat Everwild, kolejna redakcja potwierdza że po odejsciu Simon Woodroffa, rok temu produkcja gry zaliczyła reboot, a stery na grą przejął Gregg Mayles, chyba najbardziej utytułowana postać w Rare (koleś jest ojcem Banjo&Kazooie, Vivy Pinata i Sea of Thieves) i jeden z nadłuższych stażem pracowników (pracuje od 1989). Wg źródeł VGC obecnie Everwild planowane jest na 2024 r. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.