Skocz do zawartości

Everwild


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, Hendrix napisał:

No Rare samo do końca nie wie czym będzie gra, nie spodziewałbym się jej w przyszłym roku.

Raczej po prostu dalej eksperymentuje z różnymi pomysłami i gameplayowymi mechanikami. Co jest jak chyba zrozumiale, ze gdy ktoś stara się stworzyć coś oryginalnego i unikalnego na rynku bo nie ma na czym się wzorować, to proces preprodukcji się wydłuża

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza
17 minut temu, Hendrix napisał:

No tak, jestem też pewien, że akurat jak już wyjdzie będzie ciekawą grą (ale mogli nie zapowiadać jej na XO, tylko zostawić na wczorajszy pokaz).

 

Wyjścia nie mieli, bo przecież i tak MS miał fatalny PR w ciągu ostatnich dwóch lat. Musieli pokazać COKOLWIEK nawet na X lat przed premierą, żeby dać do zrozumienia, że nie odpusczają sobie Xboxa i giereczki będą.

Odnośnik do komentarza
28 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Jeśli ma być pełna zawartość dla pojedyńczego gracza + czasowe eventy czy co tam nie (jak w Godrizon 4) to byłbym kontent.

raczej kiepskie porównanie, Forza do samochodówka, a Everwild zapowiadane jest jako gra przygodowa. 

 

Spodziewam się raczej kontynuuacji pomysłów z Sea of Thieves, a nie jakiś czasowych eventów jak w Forzie. Zwłaszcza że grze zdaje się przyświecać to samo hasło "Players creating stories together", więc jeżeli miałbym zgadywać to szykuje się otwarty sandboxowy świat który będziemy eksplorowali ze znajomymi, oswajali i wykorzystywali zwierzaki  w stylu pokemonów, ale walka będzie szczątkowa lub nie będzie jej w ogóle

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, ASX napisał:

otwarty sandboxowy świat który będziemy eksplorowali ze znajomymi, oswajali i wykorzystywali zwierzaki  w stylu pokemonów, ale walka będzie szczątkowa lub nie będzie jej w ogóle

 

To już mogli zrobić Viva Pinata 3. Wciąż liczę że wyjdzie z tego Zelda, a nie (pipi)gierka bez kontentu.

Odnośnik do komentarza

To tylko moje przypuszczenia/zgadywanki, na pierwszym zwiastunie widać wrogo nastawione wilki, ale wydaje mi się szczątkowe materiały sugerują że nacisk z zamyśle ma być położony będzie na ochronę przyrody, krąg życia jak w Królu Lwie i tzw. "nurty ekologizmu".

 

Jak się to przełożny na gameplay? trudno powiedzieć, ale brzmi całkiem oryginalnie i ambitnie.

 

Na pewno nie spodziewam się klona Zeldy, czy innego popularnego action adventure

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, ASX napisał:

skąd wiesz że nie będzie "kontentu"?

 

Nie wiem, ale patrząc jak startowały w tej generacji Sea of Thieves, Fallout 76, Anthem, Destiny 2, The Division, Apex i generalnie gry nastawione mocno na multiplayer/kooperację spodziewam się, że tak może być, a wiesz dlaczego? Dlatego, że te gry mają zabrabiać w dłuższej perspektywie i trzymać przy konsoli.

 

Nikt nie wie jak przyjmie się nowa gra sieciowa, nawet oparta na popularnych fundamentach (casus Gigantic czy Paragon), więc twórcy wydają przedsmak tego co ma być i patrzą co z tego będzie. Nie opłaca się dawać wszystkiego na start, bo jak gracze się nie zaczepią to wszystko pójdzie w błoto. Everwild jest taką niewiadomą i stąd moja obawa.

Odnośnik do komentarza

Możesz mieć rację, ale z drugiej strony wcześniejsza ich gra, mimo że odniosła niekwestionowany sukces,  to stan w takim została wydana odbiła się trwale na wizerunku gry i nie wiem czy Rare będzie chciało to powtarzać drugi raz tę sytuacje,  zwłaszcza że sami przyznają że nauczyli się wiele na  przykładzie SoT.

https://www.usgamer.net/articles/rare-sea-of-thieves-organic-growth-everwild-news

 

teraz też ich sytuacja jest inna, produkcja poprzedniej gry od pierwszych szkiców na białej tablicy do premiery trwała zaledwie 4 lata, Everwild powstaje już ponad 3 i premiery wciąż nie widać na horyzoncie. O sytuacje finansową też nie muszą się martwić bo Piraci są u szczytu swej popularności i prawdopobnie generują ze sprzedaży, abonamentu i mikrotranskacji worki gotówki, więc nie muszą się też spieszyć z premierą nowej gry.

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza
  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

 

nowe informacje na temat Everwild, 

 

 

kolejna redakcja potwierdza że po odejsciu Simon Woodroffa, rok temu produkcja gry zaliczyła reboot, a stery na grą przejął Gregg Mayles, chyba najbardziej utytułowana postać w Rare (koleś jest ojcem Banjo&Kazooie, Vivy Pinata i Sea of Thieves) i jeden z nadłuższych stażem pracowników (pracuje od 1989). Wg źródeł VGC obecnie Everwild planowane jest na 2024 r. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...