Skocz do zawartości

Half-Life: Alyx


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli wyjdzie nawet wersja bez VR to kupię ją do ogrania, a jeśli w jakiś magiczny sposób Valve zaczaruje myszy i klawiatury tak, żeby działało to równie dobrze co w goglach to będę się cieszyć, bo im więcej osób pozna grę tym bardziej legenda odżyje i szanse na HL3 może wzrosną z zerowych do jednej milionowej procenta :)

 

BTW, dunkey zrobił już materiał, może ze dwa lekkie spoilery (i fragment, w którym moja zbroja wypełniła się rzadkim gunwem po raz pierwszy):

 

 

Edytowane przez Bzduras
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza

Dotarłem do wymian ognia z combine i jest sroooogo. Chowanie za zasłoną, stresik przy przeładowaniu no kurła. Po patchu z płynnym obrotem jest tak jak powinno być. 

Najbardziej cieszy mnie że "to wyszło" Valve i ogólnie VR'owi co daje szansę na to że zaczną się pojawiać sztosy w większej ilości. 

Co do oglądania tego na YT czy graniu po kombinacjach na klawie/padzie. Tego się nie da podrobić ale to już wiecie. Ta gra na zwykłym TV zostałaby zmasakrowana w ocenach. Widać dlaczego to chodzi na wszystkim bez większego problemu - są duże ogrniczenia - ta gra to na ten moment (5 lvl) liniowy korytarzyk. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Bartg napisał:

Patrząc ile lat powstawało to nie liczyłbym na wysyp nagle gier AAA na VR, teraz niewielu może sobie pozwolić na robienie gry więcej jak 3 lata.

Teraz to wogle nie wiadomo kiedy się wszystko pozbiera po epidemi. Ale pamiętaj że gra nie musi być w cale bardzo skomplikowana żeby była za(pipi)ista w VR (beat saber). 

Odnośnik do komentarza
26 minut temu, maciucha napisał:

wyobraź sobie kombojów 2 w vr :obama: 

Ja sobie wyobrażam, okropne by to było. Jazda konno na kuniu, który robi patataj na wyboistej dróżcei połowa użytkowników nie zagra dłużej niż pięć minut ze względu na mdłości, a Ci, którym się to uda odpadną przy pierwszym upadku z większej wysokości. Niby jest jakiś mod do GTA 5 na VR, ale wolę jednak gry stworzone od początku do końca z myślą o goglach i nawet nie mam zamiaru próbować. Sam VR nie gwarantuje, że to co dobre będzie jeszcze lepsze - najpierw musi być to ładnie przystosowane do działania w takim środowisku.

 

A co do samej gry - 7 chapter rozpalił moją wyobraźnię i ja chcę Silent Hilla na VR :banderas: Co tam się działo, matuchno przenajdroższa

Odnośnik do komentarza

Spoko, też wyobrażałem sobie miliony tytułów w VR, ale jak już się spędzi trochę czasu z tymi goglami to widać wyraźnie, że większość tych marzeń okazałaby się kolosalnym rozczarowaniem.

 

No nie mogę się uspokoić po tej siódemce, rewelacja. Niestety ciachnąłem skriny w trochę innych miejscach, bo podczas tego cudeńka nie miałem czasu. Pięknie to wygląda:

ohx67qw.jpg

 

5Kqma8w.jpg

 

SFL85fb.jpg

Odnośnik do komentarza

Skończyłem, co tam się działo :obama: Najlepsza gra na VR, bez dwóch zdań. Mimo bycia liniowym shooterem robi rzeczy udowadniające, że jeśli się chce i umie to można oddać graczowi do rąk... ręce właśnie, a on już sam zrobi z nich należyte narzędzie. Oprócz segmentów z poruszaniem się na wysokościach naprawdę nie mam się do czego doczepić, solidne 9.5/10 ode mnie.

 

A, i do grających - nie skipujcie napisów, trwają krótko, a po wszystkim jest jeszcze coś. HL3 MUSI się robić w tym momencie, no nie ma wafla.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
58 minut temu, Bzduras napisał:

Skończyłem, co tam się działo :obama: Najlepsza gra na VR, bez dwóch zdań. Mimo bycia liniowym shooterem robi rzeczy udowadniające, że jeśli się chce i umie to można oddać graczowi do rąk... ręce właśnie, a on już sam zrobi z nich należyte narzędzie. Oprócz segmentów z poruszaniem się na wysokościach naprawdę nie mam się do czego doczepić, solidne 9.5/10 ode mnie.

 

A, i do grających - nie skipujcie napisów, trwają krótko, a po wszystkim jest jeszcze coś. HL3 MUSI się robić w tym momencie, no nie ma wafla.

Jaki masz sprzęt i jakie gogle? I jak na Twoim sprzęcie to wyglądało?

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, ListuniO napisał:

Jaki masz sprzęt i jakie gogle? I jak na Twoim sprzęcie to wyglądało?

Ryzen 7 2700,RTX 2060 (bez Super), 16GB RAM DDR4 2400mHz, gierka odpalona z HDD, gogle to Rift S. Jak wyglądało? Świetnie! Source 2 to dobry silnik, chociaż czasami wkradał się stuttering na presecie High (pojawiło się to po nowym patchu ze smooth turning - być może to naprawią, na 1.0 nie uświadczyłem zadnej ścinki). Wrzucałem wczesniej zrzuty ekranu, tak jak widzisz to na ekranie tak było w ogoglach (oczywiście ostrość podyktowana jest rozdzielczością, Rift S to najtańszy sensowny sprzęt, na którym gry wyglądają dobrze). 

Odnośnik do komentarza
Teraz, Bzduras napisał:

Ryzen 7 2700,RTX 2060 (bez Super), 16GB RAM DDR4 2400mHz, gierka odpalona z HDD, gogle to Rift S. Jak wyglądało? Świetnie! Source 2 to dobry silnik, chociaż czasami wkradał się stuttering na presecie High (pojawiło się to po nowym patchu ze smooth turning - być może to naprawią, na 1.0 nie uświadczyłem zadnej ścinki). Wrzucałem wczesniej zrzuty ekranu, tak jak widzisz to na ekranie tak było w ogoglach (oczywiście ostrość podyktowana jest rozdzielczością, Rift S to najtańszy sensowny sprzęt, na którym gry wyglądają dobrze). 

A jesteś w stanie powiedziec (w sensie czy korzystałeś również) jak Rift S ma się do PSVR?

Odnośnik do komentarza

PSVR operuje w rozdziałce 960x1080 na oko, Rift S ma 1280x1440 na oko. Obraz jest ostrzejszy i klarowniejszy niż w PSVR, ale postawiony obok sprzętu z górnej półki cenowej przegrywa, naturalnie. FOV jest zbliżone i bardzo ciężko uchwycić tu jakiekolwiek różnice. Największą różnicą jest jednak sposób trackingu kontrolerów - PSVR używa do śledzenia zarówno gogli jak i kontrolerów jednej kamerki, obracasz się do niej plecami i jest kicha w tym momencie. Oczulus ma pięć kamer którymi śledzi ruchy rąk, a jeśli na chwilę ustawisz dłonie poza ich zasięgiem to żyroskopy i AI próbują kompensować dane, przez co ruch jest śledzony po prostu dokładniej i wierniej.

Edytowane przez Bzduras
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...