Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 5 grudnia 2019 Opublikowano 5 grudnia 2019 Bo tu nie chodzi o to żeby efekt końcowy miał być dokładnie takiej samej twarzy, mogą sobie później nanieść lekkie modyfikacje. Znane mordy były w grach już dawno np Jean Reno w Onimusha 3 a nie mieli wtedy takiej technologii. Imo takie twarze na pewno prezentują się realistyczniej niż z czasów RE 4 - Revelations 2. Cytuj
kiseki 791 Opublikowano 5 grudnia 2019 Opublikowano 5 grudnia 2019 @Dr.Czekoladachodziło tylko o przykład z poprzedniej strony, gdzie postać Jill ni (pipi)a nie jest podobna do modelki obok, na której niby się wzorowali. Chyba, że ją zeskanowali i zupełnie przemodelowali xD Cytuj
MEVEK 3 614 Opublikowano 5 grudnia 2019 Opublikowano 5 grudnia 2019 (edytowane) Przestancie psioczyc na nemesisa, bo uslysza i jeszcze przemodeluja mu face, a to sie wiaze z opoznieniami Ja chce w miare szybko w to zagrac Edytowane 5 grudnia 2019 przez MEVEK Cytuj
SlimShady 3 436 Opublikowano 5 grudnia 2019 Opublikowano 5 grudnia 2019 Z opóźnieniem już nic nie zrobisz. Jest jak jest. Cytuj
Josh 4 813 Opublikowano 5 grudnia 2019 Opublikowano 5 grudnia 2019 Jeżeli transformacja będzie tak udana jak w przypadku Sonica, no to chętnie poczekam. Chociaż moim zdaniem wystarczyłoby, gdyby spiłowali mu te zębiska. Cytuj
Bzduras 12 762 Opublikowano 5 grudnia 2019 Opublikowano 5 grudnia 2019 Teraz, Josh napisał: spiłowali mu te zębiska Zobacz, jak wyglądają ludzkie zeby bez dziąseł Osobiście poproszę tylko o legendarną szramę na środku głowy. Cytuj
Josh 4 813 Opublikowano 5 grudnia 2019 Opublikowano 5 grudnia 2019 (edytowane) 32 minuty temu, Bzduras napisał: Zobacz, jak wyglądają ludzkie zeby bez dziąseł No przecież nie tak Edytowane 5 grudnia 2019 przez Josh Cytuj
Pupcio 18 622 Opublikowano 5 grudnia 2019 Opublikowano 5 grudnia 2019 To jest gierka wideo :| 1 Cytuj
Il Brutto 1 628 Opublikowano 5 grudnia 2019 Opublikowano 5 grudnia 2019 Konsolomaniacy jak zwykle nie zawodza. Juz pomijajac te komentarze psycholi ktorzy pisza ze jest paskudna Jill, to dla gry typu survival horror postacie zenskie robia robote bardziej jezeli sa "normalne". Lepsza bylaby Jill calkiem nieatrakcyjna, bo kierowanie dupeczka 10/10, typu zenskie postaci z DMC zaprojektowane przez chinczyka w stanie wylewu spermy do mozgu, jest groteskowe i tylko zrobiloby z tego taki typowy horror klasy B. Co prawda taka jest konwencja tej gierki ale mimo wszystko jednak straszy i ma klimat co widac po remaku czesci 2. A Nemezis chu.jowy no ale miejmy nadzieje ze to jednak fanart. 1 1 Cytuj
Bzduras 12 762 Opublikowano 6 grudnia 2019 Opublikowano 6 grudnia 2019 (edytowane) https://twitter.com/PlayStation/status/1202936041113604096?s=09 10.12 o 15:00 odbędzie się State of Play. Biorąc pod uwagę wcześniejszy przeciek odnośnie "prezentacji gry jeszcze przed TGA" oraz zapewnienia Geoffa o tym, że RE3 nie zostanie zapowiedziane na TGA to prawdopodobnym jest, że za tydzień zobaczymy coś oficjalnego od Capcomu edyta herbuś: yup, jest na co czekać - gość od leaka daje niewerbalną wskazówkę, że dokładnie SoP miał na myśli Edytowane 6 grudnia 2019 przez Bzduras 2 Cytuj
Josh 4 813 Opublikowano 6 grudnia 2019 Opublikowano 6 grudnia 2019 Gdyby faktycznie zrobili jakieś DLC z Bradem to byłby świetny łącznik między RE2 i RE3. Idealne zakończenie przygody z drugą częścią i od razu konkretny przedsmak tego co czeka nas w trójce. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 Lol, smierdzi to na kilometr czyms jaki ci ocalali. Sprint a->b. Beka bedzie jak objective bedzie brzmial "dobiegnij do posterunku policji" :p. W takim razie po drodze powinnismy spotkac jill w barze. Swoja droga takie dlc z jedna cutscenka na placu rpd zrobiloby cliff hanger i ten trailer moglby sobie wyjsc pozniej Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 Jedna rzecz, ktora marzy mi sie w Remake 3 to wprowadzenie stalego systemu zniszczen, ktore mozemy zaaplikowac Nemesisowi. Brakowalo tego bardzo w 2, gdzie walka z Mr X byla kompletnie bez sensu i nie bylo zadnego sposobu na powstrzymanie go na dluzej niz chwile. Chcialbym, by wygladalo to tak ze przy kazdym spotkaniu z Nemmy gracz mialby wybor - uciekac (jak w 2) czy podjac walke (jak w oryginale), W tym drugim przypadku nagroda bylaby jakas forma nawiazania do zbierania unikatowych broni z oryginalu oraz zapewnienie sobie dluzszej chwili spokoju od naszego przesladowcy (pojawilby sie znow w ustalonych odgornie momentach, lub po jakims dluzszym czasie np 30minutach). Do tego gra powinna pamietac zniszczenia jakie mu zadalismy, przy kazdym kolejnym spotkaniu powinien byc widoczny slad po kulach, spalona skora, slady krwi. Moze nawet po zniszczeniu mu limitera (te rury wokol szyi) pojawia sie szybciej kolejne mutacje (oczywiscie naprawde grube przemiany beda zwiazane wciaz z postepem fabularnym). W ten sposob pod koniec gry Nemek moze wygladac jak wielka zmasakrowana kupa miecha, lub zachowac swoja w miare ludzka forme jezeli gracz unikal walki. Niestety jesli gra jest tworzona od jakiegos czasu z mysla o obecnej generacji, to nic z tego nie dostaniemy :(. Aa, no i nie obrazilbym sie jesli wy(pipi)a calkowicie bazooke. To bylo preludium do zombiakow biegajacych z giwerami w 4, a poza tym nie widze za bardzo jak mozna by ja zastosowac w gameplayu w sensowny sposob. 1 Cytuj
Bzduras 12 762 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 https://gamexguide.com/british-store-leaked-resident-evil-3-remake-release-date/ - 31 marca według przecieku. Cytuj
Figaro 8 286 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 To nie jest możliwe, ponieważ Capcom już nie wyda żadnej gry do właśnie 31 marca 2020. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 24 minuty temu, smoo napisał: To bylo preludium do zombiakow biegajacych z giwerami w 4 To nie są zombie. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 Wiadomo, skrót myślowy - powinienem użyć słowa "przeciwników". Cytuj
Berion 207 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 (edytowane) @smoo Nie, powinieneś użyć słowa majini, czy tam jakieś uroborosy. ;p Edytowane 7 grudnia 2019 przez Berion Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 8 grudnia 2019 Opublikowano 8 grudnia 2019 (edytowane) Nie jestem może jakimś wielkim fanem nowego designu Nemesisa ale jest on bankowo straszniejszy i bardziej monstrualny niż oryginalny. W grze taki ryj w połączeniu z gabarytami i agresywnym poscigiem za Jill przy tej grafice zrobi robotę jak uj. Edytowane 8 grudnia 2019 przez Nemesis Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 8 grudnia 2019 Opublikowano 8 grudnia 2019 Próbowali go wielokrotnie przedstawić w spinoffach czy filmie i zdecydowanie nie robił już żadnego wrażenia. 2 Cytuj
Masorz 13 215 Opublikowano 8 grudnia 2019 Opublikowano 8 grudnia 2019 W dniu 7.12.2019 o 18:21, Berion napisał: @smoo Nie, powinieneś użyć słowa majini, czy tam jakieś uroborosy. ;p Są to tzw. ganados. 1 1 Cytuj
Josh 4 813 Opublikowano 8 grudnia 2019 Opublikowano 8 grudnia 2019 (edytowane) 5 godzin temu, Dr.Czekolada napisał: Próbowali go wielokrotnie przedstawić w spinoffach czy filmie i zdecydowanie nie robił już żadnego wrażenia. Mam nadzieję, że w Capcom zdają sobie sprawę jak wielką robotę robił głos Nemesisa w oryginale. Gość nawet nie musiałby się pojawiać na ekranie, wystarczyłby sam ryk "STARS!!!" gdzieś z daleka i gacie są już pełne. Trochę lipa, że facet odpowiedzialny za jego głos w RE3 już nie żyje, ale może uda im się zrobić coś podobnego, byle nie żadne metaliczne dźwięki jak w Darkside Chronicles, to było dopiero żałosne i niestraszne. Edytowane 8 grudnia 2019 przez Josh 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.