Skocz do zawartości

Resident Evil 3 Remake


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

 

14 minut temu, Wesker napisał:

Tak sobie oglądam po raz kolejny zwiastun z Resident Evil 3 i zobaczcie kto wraca do znanej ekipy - Patrick
 

CE00FBEC-_qarwhqx.jpg

 

Fajnie jakby trochę bardziej rozbudowali historie niektórych postaci. 

 

 

Enyłej  trochę już mi emocje opadły, więc teraz na spokojnie. Przyznam, że pierwszy trailer RE2 zamiótł mną podłogę tak mocno, że przez tydzień nie mogłem się pozbierać, a tu jest "tylko" efekt WOW połączony z niezdrowym hajpem. Tak czy inaczej strasznie mi się podoba to co zobaczyłem, widać że zmiany będą grubsze niż w poprzedniej części. Przede wszystkim wygląda na to, że w końcu wiarygodnie pokażą rozprzestrzenianie się epidemii w Raccoon - w oryginale rzadko trafiało się na kogoś żywego, a tutaj biegają jeszcze całe tłumy ocalałych, dzięki czemu łatwiej mi uwierzyć, że wirus dopiero opanowuje miasto. Brad chyba odegra większą rolę, a przynajmniej chciałbym, żeby tak było, bo w klasyku zginął bardzo szybko. Carlosa prawdopodobnie spotkamy już na posterunku (wnioskując z dialogu). Jeden z największych mankamentów RE2 poprawiony, czyli ślamazarny bieg postaci, Jill porusza się w miarę żwawo i kozacko, że nie zapomnieli o unikach. Oby tylko wykorzystali potencjał miasta, no i oczywiście Nemesisa. O tego drugiego boję się najbardziej, cały czas mi to dziwnie wygląda, ale za to głos chyba będzie miał taki jaki powinien mieć. 

 

Ciekawi mnie czy będziemy uciekać tylko przed Nemesisem czy też trafi się Mr.X? Niby hasło "STARS" rzucone przez stwora mówi samo za siebie, ale chwilę wcześniej widać inną znajomą sylwetkę i nie wydaje mi się, żeby należała do Nemesisa 

 

 

uUUfAkj.jpg

 

No chyba, że go aż tak odchudzili. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja usłyszałem coś brzmiącego jak początek tego słynnego "hasła" jak pojawił się jego zarys, taki lekki tease, ale może się przesłyszałem. 

 

Generalnie słaby ten trailer, pocięte szybkie ujęcia, nic ciekawego w sumie nie pokazano. No i teraz mogę się przychylić do narzekających na szpetną Jill, szkoda jej trochę, bo za czasów "starego" designu to była najlepsza du.pa w serii. 

  • Plusik 1
Opublikowano
12 minut temu, _D23 napisał:

Gdzie Wy niby słyszycie to STARS w wykonaniu Nemesisa ?

1 minutę temu, kotlet_schabowy napisał:

Ja usłyszałem coś brzmiącego jak początek tego słynnego "hasła" jak pojawił się jego zarys, taki lekki tease

 

 

Opublikowano

Zrobia tak samo jak te 20 lat temu. Wydadzą RE3 niecałe półtora roku po RE2. To się dzieje naprawdę. Ale mam wrażenie, że też będzie liniowo. Wszystko będzie ograniczone barykadami, autami, itp. Będzie może kilka opcjonalnych ścieżek i tyle. Mi tam pasuje wierność tradycji.

 

Opublikowano

Sądzę ,że pracowali równolegle nad obydwoma Remakami. Gdyby nawet ,,dwójka,, kiepsko się sprzedała, Capcom wydał grę online w klimatach Resident Evil w 2020 roku.

Opublikowano
35 minut temu, Nemesis napisał:

Ale mam wrażenie, że też będzie liniowo. Wszystko będzie ograniczone barykadami, autami, itp. Będzie może kilka opcjonalnych ścieżek i tyle.

I bardzo dobrze. Niech to będzie poziom "otwartości" lokacji z REmake 2, tylko w samym Raccoon i ekstraklasa. Open worldy zostawmy innym tytułom.

  • Plusik 3
Opublikowano

Dokładnie. Na rynku i tak jest zatrzęsienie gier z otwartym światem, nie trzeba tego wp*erdalać gdzie popadnie. Poza tym Residenty zawsze były najlepsze jako korytarzówki. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Również podzielam niektóre Wasz obawy, ale po kolei:

 

Po pierwsze, gra wychodzi strasznie szybko po RE2 i trudno znaleźć jakieś jednoznaczne źródło wyjaśniające, jak to jest możliwe. Jedni mówią o równoległym powstawaniu RE2 i RE3, z drugiej strony nie tak dawno była informacja, że Project Resistance został outsorcowany jakiemuś innemu studiu. Jeśli pierwsza wersja to prawda i od początku byli pewni sukcesu RE2 - to dlaczego gra dostała ograniczony budżet i wycięto z niej tyle potencjalnego contentu (chociażby scenariusze A i B, lepiej nakreślone interakcje głównych bohaterów)? Jeśli druga wersja jest prawdziwa, to w najgorszym wypadku możemy dostać produkt dużo niższej jakości niż RE2, stworzony tylko pod nadzorem Capcomu, a skleconym "na szybko" przez kogoś innego...

 

Z jednej strony wiadomo, że gra powstaje w dużej mierze na assetach z RE2, ale to może być jak dla mnie największy jej problem. Już w RE2 widać było momentami obiekty żywcem wyjęte z RE7 - tutaj będzie to zapewne jeszcze bardziej prominentne. Weźmy na przykład nową Jill - pomijając generyczny design, jej ciuch wygląda niemal jak żywcem skopiowane defaultowe wdzianko Claire (nie robiłem porównania, ale pierwsze skojarzenie jest bardzo mocne). Zombie przed którym Jill robi unik również wygląda bardzo znajomo, jakby żywcem wzięto model z RE2 - mam nadzieję, że przynajmniej dostaniemy dużo nowych skinów dla zombiaków a nie copy paste z 2.

 

Skoro już przy unikach jesteśmy, to fajnie że je dodają - w końcu Jill to nie obes.rany ze strachu zółtodziób/cywil jak Leon i Claire, tylko członkini sił specjalnych która nie dawno przeszłą niezłe piekło w posiadłości. Tylko żeby nie przedobrzyli z tymi unikami, bo większości gier tpp z tą mechaniką psują one rozgrywkę i robią grę banalną (tak było w RE Revelations i Evil within 2).

 

Co do Jill to fajny jest ten motyw jak w lustrze widzi swoje "zombiacze" odbicie - widać że będzie grany motyw z jakimś ptsd po akcjach w posiadłości, a później jak Nemmy wiadomo co jej zrobi to mogą ten motyw fajnie rozwinąć. Potencjał jest spory.

 

No właśnie, potencjał to to czego najbardziej będzie mi szkoda, o czym napisałem posta kilka dni temu - chciałem bardzo mocno, by ten tytuł był pisany stricte pod nowe konsole. Tutaj na pewno nie będę w pełni usatysfakcjonowany i zawszę będzie z tyłu głowy ta myśl "o ja, gdyby ta gra wyszyła na nową generację, to to i to można by jeszcze bardziej dopracować - chociażby ten rozbudowany model obrażeń Nemesisa...

 

Tak czy siak biorę day1 i mocno myślę nad kolekcjonerką. Natomiast wiem jedno - początek roku 2020 to jakiś mokry sen, chyba wystrzelam się z całego urlopu w marcu i kwietniu a tytuł gry GOTY będzie chyba losowany z opaską na oczach - tyle sztosów wychodzi.

 

Aaa jeszcze co do podobieństwa Nemesisa do Mr X - zasadniczon Nemesis to jest wkaśnie MrX z wszczepionym pasożytem (podobnym do plagias lub nawet plagas, nie pamiętam dokładnie - stąd pozszywana głowa), który pozwalał na większą kontrolę nad bydlakiem oraz zwiększał nieco jego inteligencję.

 

 

  • Lubię! 1
Opublikowano

Najlepsze że idealnie zahaczą o posterunek z re2, pamiętam że w oryginale nie do końca wizyta na posterunku kleiła się z wydarzeniami w re2. Tutaj może nawet spotkamy więcej bohaterów z dwójki niż tylko Brada.

Może dowiemy się co się stało dalej ze sklepikarzem,  dom Komisarza, no i ten szpital muszą rozbudować. Żądam co najmniej tyle co posterunek.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...