Skocz do zawartości

Resident Evil 3 Remake


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Najtmer napisał:

wszystko?
czyli:
-ammo crafting + enhancing
-spory kawalek prerenderowanego miasta

-quick 180

-dodge mechanics

-live selection

 

story moze byc uwazane za lepiej napisane, ale ze gameplay lepszy? hmmmm no ok, to argument dla tych ktorzy wola slow pase blizszy jedynce

 

Ok, z tym "wszystkim" ciut się zapędziłem, gierka ma kilka mocnych punktów również poza Nemesisem, ale wszyscy dobrze wiemy czemu przede wszystkim zawdzięcza swój sukces. Bez Nemka, to byłaby po prostu zwykła, bezpieczna, niczym specjalnym nie wyróżniająca się kontynuacja. Dla mnie nawet z nim jest ciut za RE2 (zwłaszcza w kwestii klimatu), no ale to już jest kwestia subiektywna. 

 

I dalej będę się upierał, że w RE3 jest znacznie więcej akcji. Więcej ammo, więcej strzelania, więcej wrogów. Fakt, to dalej nie jest taka masowa rzeźnia jak RE4, ale zestawiając wszystkie gry z oryginalnej trylogii trójeczka jest zdecydowanie najbardziej strzelankowa. Ekipa z Capcom twierdząc, że w remake'u będą chcieli zachować ten styl sami to potwierdzają. 

Opublikowano

ale nikt w zasadzie nie mowi ze trojka nie jest nastawiona na akcje. kazda gra ma swojego hetmana bez ktorego nie ma solidnej partii szachow. w trojce to nemesis, a w dwojce to komisariat. jak obierzesz re2 z komisariatu to co ci pozostaje w stosunku do 1? kustykanie i bieganie marynarzykiem, niesamowite zmiany.

  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Odin91 napisał:

Serio? Oglądałem jakiś czas temu przez chwilę gameplay na hardzie z oryginalnego RE3 i mocno się zdziwiłem, jak Jill po kilkunastu minutach gry miała ponad 120 ammo do handguna. Nie porównywałem co prawda jak było w RE2, ale tak samo szybko zdobywa się SG i magnum.

Ja w RE 2 tez tak umiem. 

Edytowane przez ListuniO
Opublikowano
20 godzin temu, ListuniO napisał:

Kurde, dla mnie dwójka i trójką są niemal identyczne. Pomijając oczywiście Nemezisa i kilka kosmetycznych zmian w rozgrywce (uniki, wybory przy kilku akcjach) to bym powiedział że to jedna i ta sama gra. Trójka mogłby bardziej być dodatkiem (w rozumieniu że mało zmian w grze) do dwójki. 

 

Nigdy by mi nie przyszło do głowy żeby napisac że te dwie częsci mają inny klimat i rozgrywkę. 

Różnią się. W Trójce na dzień dobry od razu karabin maszynowy.Wesoła strzelanka do hord zombiaków.

Porównaj ściężkę dzwiękową w Dwójce na Komisaracie, Laboratorium,,spotkania z Lickerami,, do rozwałki u Jill Valentine.

Część lokacji wykorzystano raz jeszcze vide Posterunek R.P.D

 

 

Opublikowano
18 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

3 i tak straszniejsze od CV. Chłopaczek z dwoma złotymi lugerami raczej nie powoduje obsranych gaci, chyba że ze śmiechu.

 

No to bez wątpienia. Pedałek Steve, jacyś transwestyci, Wesker popylający po ścianach jak w jakimś Matrixie, bardzo słabi bossowie (za wyjątkiem Nosferatu) i jeszcze ta kolorowa grafika w konwersji na ps2 / current geny. To nie jest zła gra, ale na pewno już nie tak straszny RE jak części 1-3. Pewnie dlatego w ogóle mi nie zależy, żeby ją remake'owali. 

  • Plusik 2
Opublikowano

To był pierwszy resident z ruchoma kamera wiec tez trochę graficznie wyszło nieudolnie. Pomijając jednak Leo Di Caprio to ta cześć miała klimacik. Zwłaszcza ta cześć gry w zimowej w scenerii.

  • Plusik 1
Opublikowano
51 minut temu, bartez85 napisał:

Różnią się. W Trójce na dzień dobry od razu karabin maszynowy.Wesoła strzelanka do hord zombiaków.

Porównaj ściężkę dzwiękową w Dwójce na Komisaracie, Laboratorium,,spotkania z Lickerami,, do rozwałki u Jill Valentine.

Część lokacji wykorzystano raz jeszcze vide Posterunek R.P.D

 

 

 

Karabin maszynowy na poczatku dostawalo sie tylko w trybie easy. Na hardzie bylo dosc ciezko do czasu zgarniecia granatnika z posterunku (ale tam bylo 50% na magnum). Oczywiscie mowa o pierwszym podejciu, bo przy kolejnych wiadomo ze uzywa sie najbardziej optymalnych taktyk.

 

49 minut temu, Josh napisał:

 

No to bez wątpienia. Pedałek Steve, jacyś transwestyci, Wesker popylający po ścianach jak w jakimś Matrixie, bardzo słabi bossowie (za wyjątkiem Nosferatu) i jeszcze ta kolorowa grafika w konwersji na ps2 / current geny. To nie jest zła gra, ale na pewno już nie tak straszny RE jak części 1-3. Pewnie dlatego w ogóle mi nie zależy, żeby ją remake'owali. 

 

CV to byla padaka pod wzgledem fabuly, juz nic z niej prawie nie pamietam. Jedyne co bylo fajne to powrot Weskera. Osobiscie licze ze kolejny remake to bedzie wlasnie CV, bo jesli zamierzaja retconowac cala serie to tam nalezy zaczac ograniczajac moce Weskera. Pewnie dostaniemy remake CV z figurka Claire. Wierze, ze jesli zabiora sie za CV z takim samym pietyzmem jak RE2 i RE3, to dostaniemy bardziej przyziemne podejscie do tematu i bedzie sztosik. Potem za kilka lat ewentualnie odswiezenie RE4 i stonowanie plagasow i bedzie mozna kontynuowac serie bez zazenowania.

 

Chociaz po RE3 dostaniemy na 99% RE8. Bylbym ta mysla mocno podekscytowany, gdyby nie totalnie ciulowa koncowka RE7.

Opublikowano

no wlasnie CV nalezy sie rimejk, bo gra ma swoje dobre strony.

 

jak na 2000 rok i rok od poprzedniej czesci to skok graficzny byl skokiem generacji. srodowisko full 3d, bardzo duzo wyrenderowanych cut scenek no i to intro.

zagadki byly dosyc trudne, amunicji bylo o wiele za malo. story glupie nie bylo, znowu rezydencja, alfred schizofremik.

 

oczyscic to ze stylistyki power ranger, weskera odrzec z biegania po scianach no i steve... dorobic mu po prostu jaja i powinno byc git. :D

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, bartez85 napisał:

Różnią się. W Trójce na dzień dobry od razu karabin maszynowy.Wesoła strzelanka do hord zombiaków.

Porównaj ściężkę dzwiękową w Dwójce na Komisaracie, Laboratorium,,spotkania z Lickerami,, do rozwałki u Jill Valentine.

Część lokacji wykorzystano raz jeszcze vide Posterunek R.P.D

 

 

RE3 miał dwa tryby - Easy i Hard. Karabin masz na Easy i jest to identyczny tryb do Rookie z RE2.

 

Gun Survivor nawet assety miał z RE2 użyte ponownie xd co za leniwa produkcja to ja nawet nie.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano

Lol. 200zł za grę na 40 minut? Ładnie. Pamiętam, że to był mój prezent na urodziny jak miałem z 9 lat i wtedy nawet mi się podobało. Na pewno było lepsze niż GS2 lub Dead Aim. 

Opublikowano

Po RE3, raczej bankowo wjedzie ósmy Resident w fpp, co będzie fajną sprawą. Siódemka była bardzo dobra. 

Potem mam nadzieję na odświeżenie Dino Crisis, żeby coś innego było. Albo Onimusha :)

Opublikowano (edytowane)

Z tym że REmake miał pre renderowane tła a DC miał w pełnym trójwymiarze, coś jak Code Veronica (mniej kosztowne i czasochłonne). W DC ta podążająca kamera w pewnych momentach była dobrym zabiegiem, bo budowała napięcie podczas pościgów.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano

Z DC jest tylko taki problem, że obecnie nie ma absolutnie żadnego hype na temat dinozaurów, a grę trzeba sprzedać komuś więcej niż garstce starych byków wychowanych na PS1. Zombie są "na fali" więc RE kupują też casuale. Czy gra o dinozaurach będzie miała szansę na taką sprzedaż? Trudno powiedzieć, ale może być ciężko.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...