Skocz do zawartości

Resident Evil 3 Remake


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, zdrowywariat napisał:

Wnioskuję po komentarzach, że większości najbardziej podoba się ta część, którą jako pierwszą ogrywali :).


Chyba faktycznie tak jest, bo moim ukochanym Residentem jest RE2 - pierwsza styczność z serią, zaledwie jedna płyta i to po niemiecku :)

Opublikowano
W dniu 16.01.2020 o 12:43, Nemesis napisał:

Na screenach często pokazywane jest metro....

 

Całe życie myślałem, że Raccon City to miasteczko 10tys mieszkańców gdzie każdy każdego zna, a tu rok temu, wraz z RE2 dowiaduję się że to (pipi)itna metropolia z metrem. 

Opublikowano (edytowane)

ciekawe jest to, ze w sumie bedzie to wygladalo troche podobnie do wiekszosci survival horrorow w tpp, ale tez z drugiej strony ten gatunek potrzebowal takiego impulsu. skrypt re3 jest za(pipi)isty, martwi mnie wykonanie pewnych elementow oraz dystans do tego co urozmaicalo gameplay i nadawalo charakteru. (to w przypadku jesli ploty o braku life selection okaza sie prawidzwe. z dwojki wykastrowali zapping system).

 

multiayer jakis bedzie. :dog:

... a re3 moglby byc fajnym coopem. zaczynacie w roznych miejscach, macie odmienny objective az w koncu potrzebujecie siebie nawjazem do ocieczki.:kojima:

 

beda tak teraz rzezbic wacikiem kilka odslon, kolejna dekade. 

Edytowane przez Najtmer
  • Minusik 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Najtmer napisał:

 z dwojki wykastrowali zapping system).

 

Dobrze rozumiem że masz na myśli zazębianie się scenariuszy? Bo dużo czytałem zarzutów że w RE2 R to zostało schrzanione ale sorry w oryginale te scenariusze się słabo zazębiały. Było może kilka momentów że gdzieś się postacie niby spotkały na odwrocie scenariusza ale jeśli chodzi o czynności to scenario A i B w większości powielał czynności tylko przedmioty czasem w innym miejscu leżały. 

Opublikowano

Coop zabija jakiekolwiek elementy horroru, przynajmniej w residencie. Próbowali tego od czasu Outbreak i nie mówię, że źle się tam bawiłem bo fajnie było z ludźmi połazić ale to byłoby kompletnie inne doświadczenie od tego, jakie oczekuję po oryginalnych odsłonach.

Opublikowano

No coś w tym jest. W RE5 zupełnie inaczej grało się niż w RE4, a w zasadzie to jest ta sama gra. Później miałem takie same oczekiwania od RE6 co w RE5 i w sumie to bezsensowna strzelanka z tego wyszła bo horror to żaden nie był. 

Opublikowano (edytowane)

latwo zadowolic konsolowcow serwujac im na odmulke to samo ubrane w inne modele.

 

jakas forma interakcji miedzy graczami musi zaistniec. albo slady po sobie jak w death stranding, envasions jak w soulsach albo cos pomiedzy. jakbys mial dwa odrebne scenariusze do rozegrania online, ktore tylko kilkukrotnie sie zazebiaja, dosyc istotnie, pozwalajac na wymiane itemow, lub pomaganie w odciaganiu nemesisa. w trybie rouge like, czyli na jednym sejwie to by nie przeszlo?

 

fajnie byloby po prostu spotkac zywych npc, szczegolnie w otoczeniu mmorpg jakim jest miasto jako tako. jest 2020 juz.

Edytowane przez Najtmer
  • WTF 3
  • Smutny 2
  • Minusik 4
Opublikowano

Z jednej strony CAPCOM potrafi implementować nowe rozwiązania do swojej serii. CO-OP w RE5 na generacji w której multi ładnie się rozwineło. Implementacja sterowania do PS MOVE w RE5 czy implementacja VR w RE7. Potrafią to robić uważam. Jednak z ddrugiej strony Resident Evil to gra tylko i wyłącznie single player - błagam niech nie kombinują. 

Opublikowano
6 godzin temu, Najtmer napisał:

latwo zadowolic konsolowcow serwujac im na odmulke to samo ubrane w inne modele.

 

jakas forma interakcji miedzy graczami musi zaistniec. albo slady po sobie jak w death stranding, envasions jak w soulsach albo cos pomiedzy. jakbys mial dwa odrebne scenariusze do rozegrania online, ktore tylko kilkukrotnie sie zazebiaja, dosyc istotnie, pozwalajac na wymiane itemow, lub pomaganie w odciaganiu nemesisa. w trybie rouge like, czyli na jednym sejwie to by nie przeszlo?

 

fajnie byloby po prostu spotkac zywych npc, szczegolnie w otoczeniu mmorpg jakim jest miasto jako tako. jest 2020 juz.

Brzmi jakbyś miał pomysł na fajne nowe ip.

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, Faka napisał:

Ni uj, nigdy więcej coop w re. Grając samemu z guwnianym botem tylko wkuwiał.

 

Też nie jestem fanem coopa w RE, mimo że w RE5 nawet spoko pykało się z drugim graczem, a szóstka bez tego byłaby praktycznie niegrywalna. Wydaje mi się, że dobrym kompromisem byłoby tu tworzenie kolejnych pełnoprawnych Residentów (czyli tych z cyferkami przy tytule) jako gier singlowych, wiernych swoim korzeniom, a wszelakie eksperymenty gameplay'owe niech ładują do spinoffów. Takim Outbreakiem 3 z trybem sieciowym (czy jeszcze lepiej - kanapowym) na pewno bym nie pogardził. 

 

 

And btw, mało prawdopodobna, ale bardzo ciekawa opcja 

 

 

 

Edytowane przez Josh
Opublikowano (edytowane)

coz, nie dziwie sie ze gry nadal stoja w erze ps3 z grafika z pc z 2012 roku, skoro nawet fani sa krytykowani za probe wymagania od gry czegos innego niz to samo przez x dekade xd. zaloze sie ze bzduras jak uslyszal o fpp i opcjonalnym vr w VII to wysmarowal sciany kupa.

Edytowane przez Najtmer
  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...