Skocz do zawartości

Resident Evil 3 Remake


Rekomendowane odpowiedzi

Ja obejrzałem sobie cały materiał. Spojlerów fabularnych nie ma, są to wycinki gameplay'u. Co sie rzuca w oczy to bardziej rozbudowane i zróznciowane lokacje. Naprawdę super o wygląda. No i przede wszystki nasz główny bohater RE3, czyl NEMESIS. Ta bestia będzie wekszym wrzodem na tyłku, niż MR.X. Jest bardziej szybka (dosłownie skacze jak kangur), wściekła, używa macek do chwtyania i transportu na wyższe lokacje. Posiada broń, ognia się nie boi i złowieszczo powatrza swoją mantre "S.T.A.R". Ogólnie rzecz biorąc jest bardziej madafakerska, niż nasz prześladowca z RE2. Czekam z niecierpliwością na Remake.

Odnośnik do komentarza

Turbodobrze to wygląda. Jest ładnie, dynamiczniej niż w dwójce, miejscówki są bardziej zróżnicowane, muzyka dobrze pasuje do tego co widać na ekranie... Jedyne co mnie martwi to modele zombie - chyba w całości przeniesione z dwójki, tutaj można by oczekiwać jednak większej różnorodności. Nic to, na kwiecień trzeba brać urlop i grać. Seria od siódemki idzie w dobrym kierunku i Japończyki mają moją uwagę wraz z następnymi częściami. Oby tylko Capcomowi nie odbiła palma, a przyszłość będzie wyglądać bardzo dobrze :)

Odnośnik do komentarza
54 minuty temu, Pupcio napisał:

Trochę dziwnie wygląda jak nemek przyciąga jill macką i leży sobie kilka sekund A stworek stoi i tyle xD

 

Leżąc Jill może odturlać się na bok lub strzelać (coś jak w RE6). Typ grający na materiale po prostu nic nie naciskał i dlatego to dziwnie wyglądało.

 

Btw, potwierdzili też że Nemmy będzie dropił fanty jak w oryginale (ammo i upgrady do spluw), więc będzie sens i możliwość powstrzymania go od czasu do czasu :)

Unik ma mieć mechanikę skuteczności w zależności od wciskania przycisku w odpowiednim momencie. Oby nie był zbyt przesadzony po krótkim treningu.

 

Widać, że gra będzie dużo bardziej w stylu RE4 niż RE2 i zapewne bardziej liniowa. Jedyne o co się jeszcze martwię, to długość rozgrywki. Mam nadzieję, że nie pokazali za dużo.

Odnośnik do komentarza
28 minut temu, smoo napisał:

 

Leżąc Jill może odturlać się na bok lub strzelać (coś jak w RE6). Typ grający na materiale po prostu nic nie naciskał i dlatego to dziwnie wyglądało.

 

 

Tu raczej chodzi o to, że Nemesis zachowuje się jak cymbał i zamiast atakować leżącą Jill to stoi i cierpliwie czeka aż gracz się łaskawie podniesie. Mam nadzieję, że typ gra na easy i na normalu / hardzie nie będzie takich cyrków. 

Odnośnik do komentarza

Jill w ruchu nawet nie tak brzydka, jak na materiałach promocyjnych z e-sklepu, a nawet to najładniejsza Jill w historii serii. Tylko, że nadal jest taka sobie z tym gigantycznym odsłoniętym czołem...

 

Gdzie jest celownik? Czy oni mają zamiar z tego całkowicie zrezygnować? WTF?

 

Postać niewspółmiernie ślamazarna do Nemesisa. Coś czuję, że położy to ten remake/reimagine/rewujwieco.

 

@walek Szybsza, a nie bardziej szybka...

Edytowane przez Berion
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...