Skocz do zawartości

Resident Evil 3 Remake


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, Josh napisał:

 

Ten robaczany design to najgorszy (i najbardziej leniwy) kierunek w którym mogła pójść ta seria. Przecież bossowie z RE0 mają najsłabszy design w całej serii. Ja tam zawsze będę wolał Lickery, Tyranty czy inne kreatywne i stworzone w zasadzie od podstaw stwory niż przerośnięte glizdy czy skorpiony. Za to film Mimic całkiem fajny. Mira Sorvino wtedy to była petarda :obama:

 

ocen wykonanie a nie pomysl. widocznie w capcom nie ma zbyt wielu dobrych designerow potworow. widac to nawet po ukochanej 4ce.

 

btw: w RE1 polowa bossow to zwierzaki na supersterydach - wunsz, pajak, tunczyk. co innego gdyby byly zarazone G.

 

 

apropo slabego designu, to w tych materialach promo do 3 widac, jak im sie skonczyla paleta kolorow miesnych - Hunter Gamma i Drain Deimos sa bardzo podobni kolorystycznie, nie wspomne ze hunter gamma przypomina G-adult. ciekawe czy poleca w (pipi)a i Grave Digger tez bedzie rozowy xd

Edytowane przez Najtmer
  • Plusik 1
Opublikowano
13 minut temu, Najtmer napisał:

 

 

apropo slabego designu, to w tych materialach promo do 3 widac, jak im sie skonczyla paleta kolorow miesnych - Hunter Gamma i Drain Deimos sa bardzo podobni kolorystycznie, nie wspomne ze hunter gamma przypomina G-adult. ciekawe czy poleca w (pipi)a i Grave Digger tez bedzie rozowy xd

 

No i strój Jill wygląda jak ciuszki Claire z RE2R, tylko w innym kolorze. Dlatego mimo, że jaram się strasznie tą grą, to już nie jest takie oczekiwanie jak na dwójkę w zeszłym roku, nie ma mowy o tym jebnięciu świeżości, do tego obawiam się że masa rzeczy będzie przeniesiona na zasadzie kopiuj --> wklej. 

Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, Josh napisał:

 

Ten robaczany design to najgorszy (i najbardziej leniwy) kierunek w którym mogła pójść ta seria. Przecież bossowie z RE0 mają najsłabszy design w całej serii. Ja tam zawsze będę wolał Lickery, Tyranty czy inne kreatywne i stworzone w zasadzie od podstaw stwory niż przerośnięte glizdy czy skorpiony. Za to film Mimic całkiem fajny. Mira Sorvino wtedy to była petarda :obama:

 

Nic dodać nic ująć. Moim zdaniem lickery są mega, które są już od jedynki, a w remakeu dwójki da się obok nich przejść cichaczem (piękne rozwinięcie). Biegacze z remakeu jedynki też są mega, aż ciary przechodzą, jak se o nich pomyślę. Czy psy, których jest za mało w dwójce, a na widok których łapy się trzęsą. Niewiele już pamiętam z 0, czy Veronicki, ale tak mówisz te oparte na insektach itp. są najmniej ciekawe, aka skorpion z 0. W remakeu dwójki wszystko jest ok, "roślinki" pod koniec są spoko, czy natręt w kapeluszu, ale środek gry jest mocno średni, z krokodylem wciśniętym na siłę i na chwilę. Jedynka chyba najlepiej na tym tle wypada, jest trochę psów, lickierów, a wąż, czy pająk jakoś mi nie przeszkadzają. Dlatego jedynka (remake) jest moim zdaniem najlepsza, z tym czymś, żywcem wyciągniętym z Silent Hilla.

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano
8 godzin temu, zdrowywariat napisał:

 

Nic dodać nic ująć. Moim zdaniem lickery są mega, które są już od jedynki, a w remakeu dwójki da się obok nich przejść cichaczem (piękne rozwinięcie).

 

Jakby co to w oryginalnym RE2 też się dało obok nich przechodzić cichaczem, tylko mało kto o tym wie :) 

 

3 godziny temu, Plugawy napisał:

Huntery w RE3 mogly pozbawic czlowieka nerwow.

 

... oraz głowy jednym celnym uderzeniem. Yebać te koorwy prądem. 

Opublikowano

Garść informacji z kwietniowego EDGE (tłumaczone przez jakiegoś ziomeczka z reddita):

 

Cytat

-They've made the game harder than the original.

-Nemesis looked even more like Mr.X on the previous builds, so they've changed him to make him more OP.

-Nemesis can find you from any place in the game.

-Main goal is to make people who played the original to feel like they are playing a new game.

-Capcom wanted to have two distinct horror experiences between both remakes.

-Three years of production.

 

  • Plusik 1
Opublikowano

 

Dzisiaj o 20:00 więcej gameplayu.

 

Pewnie pokażą demko i wrzuca na store na dniach.

 

Będzie dylemat czy oglądać, bo jednak pokazali już sporo...

Opublikowano
10 minut temu, smoo napisał:

Będzie dylemat czy oglądać, bo jednak pokazali już sporo...

Do poziomu szajby z RE2, gdzie co chwilę pokazywali po 15-20 minut gameplayów jeszcze daleko :) Ale tak, demko by się przydało.

  • Plusik 1
Opublikowano

trzeba docenic capcom za takie darmowe dema w starym dobrym stylu.

a nie jak reszta rynku dema w nowym zlym stylu gdzie sie sprzedaje niedokonczona gre ktora sie potem bedzie patchowac i nawet sie nie ma przyzwoitosci by to nazwac early access jak capcom z street fighter 5.

  • Plusik 3
Opublikowano

 

 

Tu jest wersja angielska.

 

Ogólnie nic wielkiego, lekka eksploracja uliczkami z trailera plus 2-3 wnętrza. No ale widać ekwipunek, elementy UI, trochę zagadek.

Skrzynki rozwalane nożem jak w RE4 (chyba nawet ten sam dźwięk co w 4).

 

Coś mi nie gra z oświetleniem (wygląda to momentami dość sterylnie, jakby postaci nie rzucały cienia), brakuje większej interakcji z otoczeniem (eksplozja beczki aż się prosi o fruwające lementy i jakieś efekty cząsteczkowe). No tutaj niestety wychodzi to czego się obawiałem od dawna, czyli ograniczenia sprzętowe tej generacji. Ta część zdecydowania powinna wyjść dopiero na next geny.

 

I na dotychczasowych materiałach nie widziałem efektów gore typu odpadające kończyny, mam nadzieję że nie poszło to pod nóż w związku z większą ilością przeciwników... Wersja japońska to raczej kwestia cenzury.

 

Niemniej gra wygląda spaniale, RE2 na sterydach.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

juz re2re cierpial na brak jakichkolwiek interakcji z otoczeniem. boli najbardziej wlasnie ten system oswietlenia i fakt ze nie szlo zestrzelic ani jednej zarowki.

 

w erze tak technicznie zaawansowanych gier jak RDR2 az ciezko jest myslec ze taka pol korytarzowka (bo w wiekszosci czasu modele zaslaniaja mocno horyzont) problemem sa mozliwosci konsol. raczej obstawiam ze capcom mocno narzuca swoim pracownikom niskie koszta produkcji. no wiecie, capcom nigdy nie doil graczy.... a nie, czekaj...

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano

Szaleją z tymi materiałami nawet bardziej niż przed premierą RE2, jeszcze trochę i pół gry pokażą. Poza pierwszym trailerem oraz kilkoma screenshotami nic nie widziałem, nawet dema nie zamierzam ruszać. W przypadku tego tytułu zaskoczenie odgrywa tak dużą rolę, że aż szkoda sobie spoilerować zabawę. 

  • WTF 1
Opublikowano

Ja też nic nie oglądam chcę w to zagrać. Mają po re 2 remake moje pieniądze już od roku zaklepane :)  Boję się tylko czy wytrzymam. Przed panem x można się było czasem gdzieś schować a nemesis z tego co słyszę może wejść wszędzie. Będzie to stresujące doświadczenie :) 

Opublikowano

Przed premierą RE2 pokazywali na okrągło fragment z dema z początku posterunku, tutaj pewnie to jest analogiczny fragment gry i będą go wałkować do premiery (demo to pewnie będzie ten sam obszar).

Opublikowano

Ciekaw jestem,  czy będzie trochę nowych lokacji, tak jak w remakeu jedynki. Powinno być dużo nowych miejsc powiedziałbym nawet. Bo jest jeden scenariusz, a poza tym trójka ponoć krótka była. Nie wiem, nie pamiętam. Raz w życiu przeszedłem, wieki temu. Jeszcze miałem PSXa pożyczonego na nockę. Ale może podczas grania, tak jak w dwójce, coś zacznie świtać :).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...