MEVEK 3 552 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 (edytowane) Tobie na pewno. Jeszcze przez dlugi czas. Ja i tak zdania nie zmienie. Edytowane 19 marca 2020 przez MEVEK Cytuj
_D23 83 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 Jeszcze i w tej części naoglądasz się się ponurych, brudnych i śmierdzących lokacji, zapewniam Cię 1 Cytuj
Bielik 733 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 HDR zrobiony lepiej niż w dwójeczce? Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 Nie podniecajcie się tak, zaraz Beiron, czy jak mu tam, przyjdzie i Was wyjaśni. 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 Demko ograne, ogólnie jest bardzo dobrze, ale mam nadzieję że to jakiś stary build. Pokrótce co mi się nie podobało: - niestabilny framerate na ps4 pro - brak dynamicznych cieni, przez co grafika wygląda sterylnie w wielu miejscach, szczególnie gdy mamy obiekty położone tuż przy źródłach światła (głownie ogień). Leżące na ziemi zombie mocno "odstają" od reszty - okrojona fizyka (ragdoll) i brak odstrzeliwania kończyn (i ogólnie gore) to chyba moje największe rozczarowanie. Bardzo traci na tym rajcowność - Nemesis ma bardzo graniczone pole działania i nawet w tym krótkim demie to widać. Jest wiele miejsc do których nie może wejść, "chowanie" się przed nim w safe roomie czy w alejce prosi się o muzyczkę z benny hilla i mocno zaburza immersję. Osoby które narzekały na Mr X raczej niech sobie od razu odpuszczą granie, bo widać że tutaj Nemesis będzie pojawiał się co chwila i nie można mu uciec. Podstawą będzie wymasterowanie uniku, nie da się mu uciec truchtem tak jak w dwójce - wygląda na to że unik będzie tutaj tak samo istotny, jak np parry w Sekiro. W pełnej wersji podobno da się go "ubić" na dłużej po kilku powaleniach, w demie to nie działa. Wiele z tych zarzutów to może być kwestia specjalnie zrobionego dema (możliwe że w pełnej wersji będzie to wyglądało inaczej, i taką mam nadzieję), ale powtórze to po raz trzeci: powinni byli poczekać z tą grą na następną generację. I mówię to ja, "psychofan" Residentów. Tak czy siak day one, a dla porównania sobie odpale jeszcze demko na PC (ale wątpię że będzie dużo lepiej, design gry powstał wszak pod current geny). Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 (edytowane) Zapomniałem dodać, ze mamy nowego przeciwnika. Cos ala RE4(widać inspiracje obcym). Daje w spoiler.. Spoiler Nie będzie tak ciężko. Nemesis klęka za 3 strzałem ze strzelby w klatkę piersiową P.S Jak zmienicie poziom trudności to jest większy ekwipunek i kałach do dyspozycji. Edytowane 19 marca 2020 przez MEVEK Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 A widziałeś Ty kiedys "kałacha"? 7 Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 (edytowane) Na moje oko to jest M4. Wiem bo jestem specjalistą. Grałem w CoDa, Dywizję, PUBG i w Battlefielda Edytowane 19 marca 2020 przez Ryo-San 1 1 Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 Ale cudeńko - w zasadzie to więcej tego samego, co w RE2 (czyli podobnie, jak w oryginale), ale bardziej nastawione na strzelanie i akcję (czyli znów podobnie jak w 1999). Początkowa scenka to trochę cringe, bo dialogi są residentowo żenujące, ale Jill wygląda świetnie, podobnie jak fryzura Carlosa :) No i klimacik gęsty jak cholera, muzyki prawie nie ma, w zamian mamy jakiś przeciągły, niepokojący dźwięk, który wierci nam dziurę w mózgu, ciemno (niestety znów nie ma swobodnej latarki, tylko skrypty), każdego trupa sprawdzam nożykiem, lokacje pieczołowicie wykonane, masa szczegółów, skróty niczym w Dark Souls... Coś pięknego Jeszcze nie przeszedłem, bo zayebau mnie Nemesis - będzie ciężko z tym sukinkotem, bo mimo naszej większej mobilności to wciąż Resident, a nie jakiś dynamiczny slasher, a ten gnojek to dużo zwinniejsza bestia od tego klocka z RE2 - będzie płacz co bardziej przeczulonych jednostek. Teraz wracam do DOOMa, ale jak mi się znudzi rzeź demonów to wrócę na rewanż w Racoon City. 1 Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 (edytowane) 2 minuty temu, Wredny napisał: Jeszcze nie przeszedłem, bo zayebau mnie Nemesis - będzie ciężko z tym sukinkotem Przecież tam wystarczy strzelić w to elektryczne gunwo to go sfreezuje i palisz wrotki po schodach na górę i elo Edytowane 19 marca 2020 przez Ryo-San Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 No spoko, ale zupełnie tego nie zauważyłem i w sumie trenowałem uniki przed jego atakami, a także sprawdzałem możliwości, obrażenia z broni itp. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 (edytowane) Ogólnie to po demku wydaje mi się że w trójce będzie większa interakcja z otoczeniem podczas walki. Edytowane 19 marca 2020 przez Ryo-San Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 Godzinę temu, Wredny napisał: A widziałeś Ty kiedys "kałacha"? Nope. Jedynie strzelalem z paintballa ale wiadomo o co chodzi. O karabin Cytuj
Bzduras 12 581 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 Na PC demo działa bezbłędnie - stałe 60 klateczek z włączonym co się da (i wyłączonym blurem, bo wiadomo - po co to istnieje?) i sprzęt nawet nie wchodzi z wiatrakiem na obroty. Magiczny jest ten silnik, a po demie już wiem, jaka platforma będzie najsłuszniejsza do ogrywania tego mesjasza. Cytuj
MarJanOS 27 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 Potwierdzam. W re2 również grałem na PC i płynność była wzorowa. Wydaje mi się, że poprawili też czerń względem poprzedniczki. Swoją drogą kolejny raz gra na słuchawkach miażdży . Btw Jaką masz kartę graficzną ? Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 19 marca 2020 Autor Opublikowano 19 marca 2020 Brakiem gore w demku bym się nie stresował, albowiem bazuje ono na ocenzurowanej wersji gry skierowanej zapewne znów do Chińczyków Japończyków Cytuj
Bzduras 12 581 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 22 minuty temu, MarJanOS napisał: Jaką masz kartę graficzną ? RTX 2060, bez Super. Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 Ta muzyczka na początku demka Cytuj
Amer 1 376 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 U mnie na 1660ti też zapiernicza aż miło. Zero spadków. Wsio na wysokich detalach. I to się właśnie nazywa solidna optymalizacja! Cytuj
Bzduras 12 581 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 Tak w ogóle to ta klasyczna muzyczka w save roomie Nie powiem, nostalgia wjechała z kopa w paszczę aż miło, taki subtelny callback do oryginału zawsze jest mile widziany. Nadal ciekawi mnie również, czy reszta oryginalnego OSTa będzie dostępna i w jakiej formie (może cięgi jakie zebrał Capcom za sprzedawanie klasycznych kawałków wystarczą, żeby podmianka OSTa była ficzerem w samej grze, a nie płatnym dodatkiem) - chyba nie odniesiono się oficjalnie do tej sprawy. Tak czy siak, takie rimejki mogę przygarniać i jeśli oznacza to "niskie oczekiwania" to spoko, jakoś to przeżyję 1 Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 Do preorderowcow @teampudelko. Jak wyglada sprawa z dostepnoscia? Obilo mi sie o uszy, ze w dniu premiery bedzie dostepna tylko cyfra. Retail bedzie opozniony. Prawda czy sciema? Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 zagralem w demko. wrazenia bardzo dobre. jedyne co mi sie nie podobalo: -jill sie zachowuje jak suka. koles jej mowi ze staraja sie ratowac cywili a ta go praktycznie wysmiewa, cywile przebiegaja obok niej a ta zamiast krzyczec zeby biegli do metra to jedynie komentuje jakby karaluchy znowu zobaczyla w kuchni. co do zachowania do najemnikow moge zrozumiac bo umbrella wiec ich nie lubi ale obawiam sie ze cala gre bedzie taka mila dla wszystkich #notmyjill -jak probowalem wrocic do sejfu z celownikiem by sobie skrocic droge to sie okazalo ze zombiak ktorego tam zabilem jednak udawal i teraz wali w drzwi, fajnie by bylo jakby sie przebil i je otworzyl zamiast blokowac wiecznie i musialem dluzsza droga (skrypt sie zbugowal czy jak) -nemesis jest o wieeeeele latwiejszy do wykiwania w pole niz sie spodziewalem, latwiej go zgubic niz zombiaka. za to jego spadanie z nieba jak superman to chyba nie ta gierka. -nadal nie mozna uzyc herba ktory podnosze przy pelnym inventory? -sub bronie jak noz na minus, wolalem jak pomagalo to uciekac od zombie ale pewnie razem z unikami i beczkami byloby za latwo wiec rozumiem no i sciagneli ostatnia rzecz z revelations 2 o ktorej zapomnieli przy sciaganiu do re2remake czyli uniki. ale dobrze je tutaj rozwineli trzeba przyznac. raz mi sie udalo zrobic ten autounik co jill robi jak sie chce strzelic do typa co jest za blisko (w oryginale za chiny tego nie umialem opanowac) gierka bedzie solidnym remakiem Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 @MEVEK dzisiaj trafiłem na oficjalną informacje odnośnie FF7 Remake że będzie problem z pudełkami. W sensie że bądą oczywiście wersje pudełkowe ale nie dla wszystkich starczy także zakładam że z RE3 może być podobnie. Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 Nie podoba mi się ten Nemesis. 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.