Skocz do zawartości

Resident Evil 3 Remake


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ograłem dzisiaj demko jeszcze raz i bardziej mi sie podoba niż za pierwszym razem. Jill rzeczywiście wygląda bardzo fajnie, znalazłem w opcjach, że kamerę mozna sobie oddalić i od razu lepiej się gra, wyłączyłem HDR i mleko mniejsze. Brakuje mi większej interakcji, bo ta aktualnie jest na poziomie psx/ps2. Czy to przypadłość dema, że nie mogę rozwalić nawet paczki chipsów w kiosku? W aptece pełno pudełek i butelek, ale nic nie można z nimi zrobić, nic nawet się nie przewróci. Tak ma być? Przez to mam wrażenie, że biegamy po renderach, ale w 3D. W dwójce było podobnie, ale tak to nie raziło.

Opublikowano (edytowane)

jakby kogos to cos to sprawdzilem skrypt nemessisa. chlop pojawia sie po zebraniu weza i wyjsciu z budynku. gania nas po wszystkich lokacjach az nie uzyjemy weza na hydrancie. dodatkowo podczas "nemessis action time" zombie ktory lezal wczesniej dead teraz dobija sie pod drzwi.duzy  jest niezabijalny i niepozbywalny i mozna go jedynie ogluszyc na jakies 10s waląc z czegos ciezkiego

 

u was tez kolory byly jakies takie wyprane i obraz byl troche zamglony (deufaultowe ustawienia) ?    

Edytowane przez Kazub
  • Lubię! 1
Opublikowano
jakby kogos to cos to sprawdzilem skrypt nemessisa. chlop pojawia sie po zebraniu weza i wyjsciu z budynku. gania nas po wszystkich lokacjach az nie uzyjemy weza na hydrancie. dodatkowo podczas "nemessis action time" zombie ktory lezal wczesniej dead teraz dobija sie pod drzwi.duzy  jest niezabijalny i niepozbywalny i mozna go jedynie ogluszyc na jakies 10s waląc z czegos ciezkiego
 
u was tez kolory byly jakies takie wyprane i obraz byl troche zamglony (deufaultowe ustawienia) ?    
Dzięki za cynk co do skryptu . Ogram sobie kolejny raz na spokojnie

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
5 minut temu, Kazub napisał:

u was tez kolory byly jakies takie wyprane i obraz byl troche zamglony (deufaultowe ustawienia) ?    

 

Kolory są soczyste cały czas, chyba, że masz czerwony pasek życia to wtedy wszystko się staje wyblakłe. Może to od tego? Albo od włączonego HDR?

Opublikowano
W dniu 20.03.2020 o 21:30, XM. napisał:

Dekapitacji kończyn nie będzie w r3make'u?

W dniu 20.03.2020 o 21:40, smoo napisał:

Jest dekapitacja ale mocno obcięta - po wpakowaniu kilku kul w nogę czy rękę następuje "krytyk" i kończyna... znika. Nie ma walających się po podłodze członków


Ale zdajecie sobie sprawę, że "dekapitacja" to pozbawienie głowy? :reggie:

 

  • Haha 1
Opublikowano

Pomęczyłem sobie nemesisa i na tym etapie walka z nim jest łatwa. Wystarczy rzucić mu granat pod nogi i od razu klęka podnosząc rękę do góry czyli rani go maksymalnie co daje dużo  czasu na ucieczkę. Naboi to mi szkoda na niego marnować. Granat naprawdę jest przekokszony, rzuciłem nim w grupkę zombie i działa prawie jak czerwona beczka. Trzeba będzie mieć zawsze granat przy sobie. 

Ciekawe czym będzie się otwierać te żółte kłódki? będzie jeden uniwersalny klucz? Tych kłudek jest z 4-5 w tym małym etapie, w tym jedna w sklepie zabawkowym. Backtracking gwarantowany, gdzieś tam pewnie jest bezcenny powiększony plecak. Dzięki tym ukrytym, zamkniętym przedmiotom gra nie może być krótka. Jaram się.

Opublikowano
8 minut temu, Pure Bladestone napisał:

te żółte kłódki?

8 minut temu, Pure Bladestone napisał:

Tych kłudek

Najbardziej palące pytanie to: jakim cudem to się stanęło?

 

  • Haha 1
Opublikowano
11 minut temu, Pure Bladestone napisał:

Ciekawe czym będzie się otwierać te żółte kłódki? będzie jeden uniwersalny klucz?

fusy w kawie ktorej nie pije mowia mi ze najprawdopodobniej bedzie to:

jill master of unlocking znajdzie swoj firmowy wytrych

  • Plusik 1
  • Haha 1
Opublikowano

Pewnie przez stres w walkach z nemesisem :obama:

 

14 minut temu, Gattz napisał:

fusy w kawie ktorej nie pije mowia mi ze najprawdopodobniej bedzie to:

 

  Pokaż ukrytą zawartość

jill master of unlocking znajdzie swoj firmowy wytrych

 

Pewnie tak, najrealniejsza opcja

Opublikowano (edytowane)

Nie zawsze granat jest potrzebnym. Czasem wystarczy strzelic w uszkodzone skrzynki elektryczne w poblizu. Jezeli prad dosiegnie i porazi N to ten dostaje  dluzszego stuna. 

 

No i bardzo latwo sie go dashuje. Zrobilem na nim te 25 unikow zeby policjant wypadl z wozu, gdzie jest lalka do ubicia. Nie bylo jakos specjalnie ciezko. 

 

Nie wiem tylko, jak wywabic zombiaka z apteki. Ten co lezy na stole w srodku ? Zmiksowalem prochy, co jeszcze moge zrobic?

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano

Ten niebieski efekt gdy uda się zrobić unik wygląda podobnie lub nawet tak samo jak w RE6 gdy udało się wykonać QTE. Bardzo mi się to nie podoba.

Opublikowano

Nie mam w zwyczaju czytac o grach na ktore czekam ale widze ze tu sie neizle odjaniapawlilo.

 

Nie ma gore? Przeciez trofeum kadłubek re2 to jedne z bardziej chorych akcji od dlugiego czasu w grach.

Nie ma ink ribbonów? Wiezy? Mam nadzieje ze to zart. 

 

Ok czyli mamy nowego residenta z nemesisem ale prosze was. Nie nazywajcie sie re3 remakiem.

 

Ale zeby nie bylo , demko mi sie bardzo podobalo rozwalanie lbow zombie dalej jest supcio :)

Opublikowano

Dokładnie się nie wczytywałem w spoilery, ale z tego co mi mignęło to Clock Tower jako tako jest tyłe że mocno zmienione i trafiamy tam tylko na moment. Za to szpital jest mocno rozbudowany i podobno jest to totalny :banderas:

 

Ja tam kupuje day one, mam nadzieję że nie będę sobie pluł po tym w brodę. Ale to RE3, taki rimejk powstanie tylko raz.

 

Plz Capcom nie rób wiochy i wpat(pipi) gore w day1 patchu.:hi:

  • Plusik 1
Opublikowano

Pobawiłem się dłużej tym demkiem. Polecam wrócić w trakcie gry do punktu startowego - można usłyszeć zabawny dialog o Carlosie. Strasznie mnie wkurza automatyczna latarka, są tu na prawdę ciemne miejsca gdzie przydałoby się światło.

Opublikowano

Kolejny obszar łamie embargo - gra będzie dostępna od jutra w Południowej Afryce :/

 

Oby to samo się nie powtórzyło z resztą premier jak np z FF7 czy Tlou2. To by była katastrofa spoilerowa.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...