Skocz do zawartości

Resident Evil 3 Remake


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

koniec koncow dostaniemy "POWIEKSZONE" Raccoon City z okrojona fabula. Jesli tym chca zamknac serie rimejk, to chyba troche szkoda potencjalu.

 

z kapelusza rodzi sie pomysl by byc moze poskracac historie do tych 5-6h, ale zwiekszyc ich ilosc. krotkie epizody roznych bohaterow, stylow gry i mechaniki jak cocby epizodyczny coop, hostage mission czy cokolwiek wykorzystujace nieduzy hub bedacy wycinkiem miasta. cos na co mialem nadzieje podczas rimejku2, m.in. wobec Kendo i Hunka, a dostalem korytarzowy backtracking na czas.

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano
51 minut temu, Bzduras napisał:

Co do gore - widać, że jest, po prostu kończyny znikają. No cóż, zamiast świetnej gry dostaniemy dobrą i krótką, już się z tym pogodziłem :(

 

Już srał pies to okrojone gore (bo jest okrojone, polecam zagrać w demo RE2 i zaraz potem w RE3) ale kompletny brak fizyki to jest skandal. Zobacz na tym filmiku poniżej w 6:05 co się dzieje z ciałami (oprócz tego że odpalają generyczne animacje jak w grach sprzed 10 lat, to to przenikanie aż wypala oczy). Tak się (pipi) kończy outsourcing pod presją czasu. W RE2 zombiaki potrafiły się potykać o siebie nawzajem, a tutaj serwują takie coś.

 

Spoiler

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Osobiście nie przypominam sobie takiej akcji ale OK, niech będzie że w takiej konkretnej sytuacji się przenikały. Natomiast w RE3 takie zachowanie mamy na porządku dziennym.

Opublikowano

No chociaż ten resistance można już sprawdzić.
Atmosfera w temacie mocno siadła, w sumie ff7 też troche znaków zapytania.
Zapowiadał się sztos rok a może być rozczarowanie za rozczarowaniem.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dlatego też wspomniałem - zamiast świetnej gry (jak RE2) dostaniemy tylko dobrą - krótszą, mniejszą, mniej zaawansowaną technicznie. Sprzeda się gorzej (mam nadzieję) niż poprzedniczka i może będzie to sygnałem dla chinoli, żeby przestali jeść nietoperze i wzięli się do roboty. Sam rdzeń rozgrywki nadal jest dobry i pewnie te 6-7h rozgrywki nie będzie polegało na męczarni. Zresztą, do piątku niedaleko - sprawdzi się samemu, kto jest zafiksowany na RE i tak kupi (:lapka: ), kto szuka dobrej gierki kupi pudełko i puści dalej albo poczeka na srogą przecenę (która pewnie wpadnie szybciej niż później).

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano
14 godzin temu, Nyu napisał:

Głównie dlatego, że co chwilę za uja nie wiadomo gdzie iść i tracimy na poszukiwaniu godzinę, a potem się okazuje, że trzeba wrócić na początek gry, co zajmuje kolejną.

Czekać na remake? :D Bo w zasadzie tylko to mi zostało do ogrania z serii.

Opublikowano (edytowane)

To Resistance fajne takie, niezbyt angażujące :nosacz3:
Niczego więcej się w sumie nie spodziewałem. Taki deserek do pogrania przez godzinkę lub dwie i wy(pipi)ania

Edytowane przez Frantik
Opublikowano
17 minutes ago, frankfuter said:

Czekać na remake? :D Bo w zasadzie tylko to mi zostało do ogrania z serii.

 

Radze poczekac na info, jak brakuje Ci starych Residentow to tak. Kolega ktory napisal ze gra jest dluga dlatego ze wraca sie na sam poczatek godzine zaprzeczyl sam sobie przez ilosc lokacji ktora jest duza. Jedyne co mnie draznilo w Code Veronica to wstawki ktore czasami psuly klimat

Opublikowano
13 minut temu, Masorz napisał:

To teraz mnie wkórwili z lekka.

Z tym clock tower to tak nie do końca ;)

Tak czy owak, jestem w stanie zrozumieć brak jakiejś lokacji w zamian za rozszerzenie innej, brak jakiegoś przeciwnika, no dobra, niech będzie, brak wyborów... to, że gra mogłaby być tylko dużym DLC do dwójki, ale do jasnej cholery brak zapisu przy maszynach tylko autosave nawet na najwyższym poziomie trudności ? Proszę państwa to jest już gruuuba przesada. 
Mimo tego czekam, zapewne będę się świetnie bawił ale braku Inków nie jestem w stanie zrozumieć i żadne tłumaczenie twórców nie jest w stanie tego zmienić. 

Opublikowano
34 minuty temu, _D23 napisał:

Mimo tego czekam, zapewne będę się świetnie bawił ale braku Inków nie jestem w stanie zrozumieć i żadne tłumaczenie twórców nie jest w stanie tego zmienić. 

No :/ Jeden z lepszych elementów Hardcore w RE2.

  • Lubię! 1
Opublikowano

Potwierdzam: brak Inków w grze to jakaś niezrozumiała patologia. RE2 nawet nie włączyłem w trybie normal bo to właśnie było siła Reaidentow: zgon miał być okraszony "karą" w postaci przymusu przechodzenia jakiegoś segmentu gry jeszcze raz. Dłuższego segmentu. Walka z Nemkiem nie będzie emocjonująca wiedząc, że i tak dostaliśmy wcześniej checkpoint... :/

  • Lubię! 1
Opublikowano
W dniu 30.03.2020 o 22:38, ListuniO napisał:

 

Jeszcze się okaże że jest dobre:)

 

Ej no powiem szczerze że beta nawet mnie wciągnęła :sapek:

Ma potencjał i daje sporo frajdy, oczywiście ma swoje bolączki i braki w podstawowej funkcjonalności (połączenie p2p zamiast serwera, brak możliwości mutowania graczy czy autouzupełniania teamów) ale zdecydowanie dam szansę pełnej wersji i będę próbował wymaxować po premierze.

  • Plusik 1
Opublikowano

No niby jest taka opcja, w demie nie było trybu hardcore, ale i tak decyzja niezrozumiała - assety mieli, w RE2 fani chwalili taką decyzję a tutaj jakby chcieli nam powiedzieć: - Serio? Podobały się wam te zyebane inki? E tam, pokażemy wam, że się chooya znacie i nara, dawać hajs :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...