Opublikowano 22 kwietnia 20204 l Inferno z bazooką pękło w 1h i 30 min. Ten Nemesis Ta ostatnia walka Potem jeszcze raz zagrałem na Standardzie dla trofea za nieotwieranie skrzyni i ten ostatni boss wydawał się taaaaki woooolny. Roznica jest kolosalna. W sumie fajnie, ze wyzszy poziom trudnosci zmienia zachowanie przeciwników. Czuję się w sumie na siłach, by przejsc Inferno bez bezooki i ułatwiaczy, ale martwi mnie jedynie ten ostatni boss. Nie wiem czy psychicznie to wytrzymam. Mozna magnuma cala gre oszczedzac w sumie, ale nadal bedzie to trudne zadanie. Obecnie mam juz na koncie 33h z gra i zostalo jedno trofeum za zebranie wszystkich files. Edytowane 22 kwietnia 20204 l przez Lukas_AT
Opublikowano 22 kwietnia 20204 l Godzinę temu, Lukas_AT napisał: Czuję się w sumie na siłach, by przejsc Inferno bez bezooki i ułatwiaczy, ale martwi mnie jedynie ten ostatni boss. Nie wiem czy psychicznie to wytrzymam. Mozna magnuma cala gre oszczedzac w sumie, ale nadal bedzie to trudne zadanie. Na Inferno są trudniejsze momenty (np. uciekanie przed Nemesisem po mieście - sam się przekonasz jak to wygląda bez bazooki). Polecam przed tym poćwiczyć sobie bez ułatwiaczy na Nightmare i na tej bazie wyciągnąć wnioski, które segmenty sprawiają Ci największe problemy, tak żebyś na Inferno wiedział kiedy warto zrobić save'a (jest to kluczowe). A z tym oszczędzaniem ammo do magnuma to też bym nie był taki optymistyczny, bo sam chciałem tak zrobić, a do ostatniego bossa nie zostało mi nic poza pistoletem to tylko na speedrunach distortion2 wygląda na takie łatwe.
Opublikowano 22 kwietnia 20204 l Ten Nemesis w mieście to nawet z bazooką masakra, bo robi uniki i dobija nas jednym ciosem zanim zdążymy wymierzyć ponownie. Nightmare pękło bez ułatwiaczy i już wtedy Nemesis dał w kość. Potem 30 prób przy ostatniej walce i na nowo nauka przy Inferno, bo wali juggle tymi łapami. Edytowane 22 kwietnia 20204 l przez Lukas_AT
Opublikowano 24 kwietnia 20204 l Odpalam i juz pierwsze co rzucilo mi sie w polskiej wersji napisow to jakies dziwne skrotowce poucinane w połowie wyrazow typu rozpocz.gry, wyrab.wiekszej il.amunicji, automat.odzyskiwanie , total. bezsens jak dla mnie.
Opublikowano 24 kwietnia 20204 l Mi to nawet nie przeszkadzało bo domyślam się o co chodzi w tych skrótach
Opublikowano 24 kwietnia 20204 l 3 godziny temu, Nemesis napisał: Mi to nawet nie przeszkadzało bo domyślam się o co chodzi w tych skrótach 4 godziny temu, Popi napisał: Odpalam i juz pierwsze co rzucilo mi sie w polskiej wersji napisow to jakies dziwne skrotowce poucinane w połowie wyrazow typu rozpocz.gry, wyrab.wiekszej il.amunicji, automat.odzyskiwanie , total. bezsens jak dla mnie. To jest szesc puzzli, ktore trzeba zebrac do kupy i poskladac w calasc. Edytowane 24 kwietnia 20204 l przez MEVEK
Opublikowano 24 kwietnia 20204 l U mnie też wpadła platynka w REsistance. Ktoś tu pisał żart o trudności 7/10 - w ogóle się nie zgadzam. Ocalałymi były ze 3 trofiki, które wymagały starania się o nie, ale głównie potrzebne było trochę szczęścia i wyuczenia gry, nie skilla. A w dążeniu do ostatniego i tak po milion razy wychodziły czynności, które dałyby nam ponownie tamte trofea. Trudność 4 czy 5/10. A Mastermind? Grałem z 6 godzinek i wszystko wpadło tak o. 2/10. Po prostu o niektórych trofeach trzeba pamiętać i w momencie gdy będziemy w sytuacji sprzyjającej im, to nie zapomnieć o tym, co mamy zrobić :p Spoko giereczka, spoko Resident w multi. Szkoda, że dostanie (pipi)-wsparcie, bo przydałyby się mapy na ulicach Raccoon, komisariat, szpital, posiadłość Bakerów, Claire, Leon, Chris, Wesker, Barry jako ocalali i bossowie Nemesis i Baker.
Opublikowano 25 kwietnia 20204 l Musze sie przypieprzyc do jednej rzeczy ktora mi sie nie spodobała. Obrona szpitala to trochę żart. Niemożność wybicia zombiaka przez szybę co było mozliwe 15 lat temu w RE4 jak ktos slusznie zauwazyl. I te wybuchające ciała, bo silnik by sobie nie poradził z gromadą leżących ciał...
Opublikowano 25 kwietnia 20204 l To jest dobre miejsce do farmienia killi. Ale w koncu i tak da sie wybic wszystkich. Ja po nightmare jestem. Teraz robie luzne przejscie i zabieram sie za inferno. P.S Przyznam, ze troszke dluzsza ta gre zapamietalem
Opublikowano 25 kwietnia 20204 l Jak to zrobiles? Ja tluklem 2000 killi wlasnie i zrobil sie nieskończony respawn jak probowali sie dorwać do Jill. Przedostatni Nemek ktory szarzowal po tych scianach i zbiornikach to mutacja Simmonsa z Re6 z kampanii Leona. No nie ma możliwości ze przy Re3 nie pracowal team odpowiedzialny za Re6. Za duzo tych nalecialosci widac.
Opublikowano 25 kwietnia 20204 l Mialem unlimited ammo do kalacha Inaczej sie niestety nie da. Edytowane 25 kwietnia 20204 l przez MEVEK
Opublikowano 25 kwietnia 20204 l Koledzy jak myślicie, wałek? https://allegrolokalnie.pl/oferta/resident-evil-3-remake-nemesis-gra-ps4-pl-hto Trochę kusi
Opublikowano 25 kwietnia 20204 l Na allegro od: mniej niż miesiąc 10k wystawionych sztuk Cena mocno zanizona Wyglada legitnie xD Swoja droga 110 osob kupilo. Ciekawe stracili pieniadze czy tez jakies alter konta zeby podbic wiarygodnosc Ogolnie to ja na allegro lokalnie nie kupilbym nic z przedplata, tylko odbior osobisty. Tak samo jak na olx
Opublikowano 28 kwietnia 20204 l Jak wymasterowaliście już RE3 i chcielibyście więcej takich klimatów to mogę wam polecić crapa którego właśnie ogrywam - DAYMARE 1998. To ta gra która miała być remakiem RE2, ale po ogłoszeniu że Capcom robi swój, włoski developer musiał dodać coś od siebie. No i dodał hehe. Wyszedł klon Residenta z całkiem ciekawą fabułą który jest pastiszem lub hołdem, zależy jak patrzeć, dla całego gatunku survival horror. Dialogi są cudownie sztucznie (dramatyczne momenty śmieszą okrutnie), cut-scenki niekiedy tak złe że aż dobre. Na przykład Spoiler dwóch typków się bije na dachu, jest poważnie, mrocznie, a w pewnym momencie jeden drugiemu... wyrywa ręce! Myślałem że skisnę ze śmiechu. Lokacje są całkiem w porządku (poza pierwszą), widać pozostałości po RE2 (chapter 3), dla niepoznaki dodali na przykład jakieś bieganie po lesie rodem z... Firewatch Technicznie jest kupa (niby Unreal engine ale tego nie czuć), razi fatalny framerate i ten cholerny lag przy strzelaniu. Mimo tego shotgun i magnum dają radę. Po fatalnym pierwszym rozdziale przychodzi drugi który jest... świetny. Podobał wam się etap w szpitalu w RE3? Mnie bardzo, a w DAYMARE ten szpital jest dużo większy i ciekawszy. I co ciekawe, magnum znajdujemy w tym samym miejscu Wątek o DAYMARE 1998 znajduje się w dziale PC jakby ktoś szukał.
Opublikowano 28 kwietnia 20204 l Ja właśnie wróciłem do malowania RE3. Obecnie Koszmarek leci bez cheatow a potem Inferno.
Opublikowano 28 kwietnia 20204 l Godzinę temu, Nemesis napisał: Ja właśnie wróciłem do malowania RE3. Obecnie Koszmarek leci bez cheatow a potem Inferno. Chcialbym jeszcze sie pobawic w Residencie, ale zycie ucieka, a musze garaz w tym roku skonczyc Niestety nie uda mi sie tego wyczynu dokonac w tym roku. Juz skip zamowinony. Ale trzymam kciuki za innych, bo to ciezka przeprawa przez moczary
Opublikowano 28 kwietnia 20204 l 5 godzin temu, aux napisał: Wątek o DAYMARE 1998 znajduje się w dziale PC jakby ktoś szukał. Wezmę na pewno, ale to jak cena spadnie do 50-60zł. Edytowane 28 kwietnia 20204 l przez Josh
Opublikowano 28 kwietnia 20204 l W dniu 27.04.2020 o 02:57, MEVEK napisał: Bardzo ładny screen, jaki trofik wpadl u Ciebie jako przedostatni? U mnie jak zwykle screen z platyny ze statystyk jak w kazdym Residencie.
Opublikowano 28 kwietnia 20204 l To jest fejkowy platyna screen W wątku Platinum Club chłopaki pisali jak zrobić taką sztuczkę żeby mieć ciekawy obrazek w tle.
Opublikowano 29 kwietnia 20204 l 9 godzin temu, aux napisał: To jest fejkowy platyna screen W wątku Platinum Club chłopaki pisali jak zrobić taką sztuczkę żeby mieć ciekawy obrazek w tle. Chlopaki nie pisali, bo nie wiedza. Ja pisalem. I to nie jest fake. Screen robiony konsola, bez ingerencji komputera Edytowane 29 kwietnia 20204 l przez MEVEK
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.