Skocz do zawartości

Resident Evil 3 Remake


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poziom trudności znacząco by wzrósł i przeciętny gracz mógłby mieć problemy z ukończeniem gry. Przed Mr X uciekniesz bez problemu, jeśli nie będziesz się zatrzymywał, przy Nemesisie to by nie działało bo jest szybki i jeszcze atakuje macką.  Jedyna opcja to jak w oryginale, wraca w określonych momentach, ale jak już go ubijesz to nie wstanie po minucie, dzięki czemu spokojnie można zwiedzać lokacje. 

Opublikowano

nie no jasne, pewnie by sie nie obeszlo bez lekkich zmian.

 

mam pytanko, mysle czy by nie zrobic platyny. ominalem dwa akta przy 1 przejsciu. jak zaczne nowa gre to wystarczy, ze zbiore tylko te dwa? one sie sumuja? bo nie chce mi sie chyba znow szukac wszystkiego.

 

tak samo z szafkami, ominalem jedna i najgorsze, ze wiem ktora, ale olalem swiadomie bo myslalem, ze i tak kilka ominalem.

Opublikowano

no wlasnie sejwa nie mam. o tych filesach to przeczytalem w necie i one sie sumuja. czyli zbiore te dwa ominiete, reszty nie tkne i trofeum powinno wpasc. ale o szafkach ani slowa. planowalem takiego mini speedruna zrobic po drodze zahaczajac tylko o te brakujace rzeczy. otwieranie wszystkich szafek znow skomplikuje sprawe 

Opublikowano

Te laleczki charlie to są tak dobrze poukrywane, że nie wiem, czy w końcu nie sięgnę po youtubowy poradnik, tak samo nie wiem, gdzie mam przegapione 4 ostatnie dokumenty 52/56, a ja mocny szperacz jestem. A w ogóle to dalej mam mocny ból dupy o regres zombiaków, nie wiem, co im do łba strzeliło, żeby usunąć totalnie ragdolle i fizykę otoczenia, normalnie bym stawiał ten RE3 > RE2, mimo krótkiego grania do 6 godzin, a tak to wyszło jak wyszło.

 

Mam nadzieję, że tego RE4 już nie zepsują i będzie taki sam silniki jak RE2.

Opublikowano

Kij wie z tym capcomem, raz jak dojebią (re2r, monster hunter world) to nie ma co zbierać A potem robią takie chuy nie wiadomo co jak re8 i re3 :pechowiec:

Opublikowano
24 minuty temu, Faka napisał:

Mam nadzieję, że tego RE4 już nie zepsują i będzie taki sam silniki jak RE2.

A da się bardziej zepsuć niż to co jest aktualnie gdzie z horroru z zagadkami zrobiono szczelanke?

Opublikowano
38 minut temu, Faka napisał:

A w ogóle to dalej mam mocny ból dupy o regres zombiaków, nie wiem, co im do łba strzeliło, żeby usunąć totalnie ragdolle i fizykę otoczenia, normalnie bym stawiał ten RE3 > RE2, mimo krótkiego grania do 6 godzin, a tak to wyszło jak wyszło.

Z tego co słyszałem (chyba w jakimś podcaście) regres ragdolla i gore zombiaków był spowodowany RE Resistance i akcjami z dużą ilością przeciwników na ekranie (np. w szpitalu), silnik się krztusił przy za dużej siece i trzeba było coś uprościć.

Opublikowano (edytowane)

Sensowniejszą wymówką są obostrzenia dotyczące cenzury w krajach azjatyckich - Capcom musiał się podobno sporo nagimnastykować by RE2 poszedł z niektórymi scenami na tamtym rynku (a i tak dostali wersją ocenzurowaną). Problemem jest to, że w RE3 mieli totalnie wyjebane i gra miała powstać po taniości na fali sukcesu 2, więc cięli koszta na wszystkim - zrobili z tego liniowy korytarzyk z chujowym szczelankiem, a wrzucenie ragdolla zmusiłoby ich do wysilenia się z optymalizacją i przygotowaniem osobnej gry na rynki zachodnie.

 

Wymówka z obcięciem gore bO kOnSoLe NiE uCiOnGnOm jest tak kur.wa słaba, że szkoda komentować. Na PC też nie uciągną, dlatego dostali takiego samego kastrata? W 2000 roku wyszedł chociażby Solider of Fortune, który miał elegancki gore i fizyke, 21 lat później nie da się tego zrobić bo technologia jeszcze na to nie pozwala :reggie: W tej grze (i RE8) nie ma zadnej fizyki, pomieszczenia to wąskie korytarze, nie ma zaawansowanego dynamicznego oświetlenia, żadnej interakcji z otoczeniem, strzelanie to tragedia. W chu.ja polecieli z tymi grami i tyle. Te gry robiły inne teamy, cel produkcji był wyraźnie inny.
 

Żeby nie było, RE2 to też nie jest gra idealna, czuć tam cięcia szczególnie w drugiej połowie gry i braku prawilnych scenariuszy B. Ale to wciąż lata świetlne przed 3 i 8.

Wydali 3 gry "AAA" jedna po drugiej w odstępie nawet nie 12 miesięcy, czy nikomu nie zapala się tutaj żadna lampka?

Edytowane przez smoo
  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, smoo napisał:

Wymówka z obcięciem gore bO kOnSoLe NiE uCiOnGnOm jest tak kur.wa słaba, że szkoda komentować. Na PC też nie uciągną, dlatego dostali takiego samego kastrata?

Już od dawna nie tworzy się osobnych wersji gier na konsole i PC. Ja jestem skłonny w ograniczenia konsol uwierzyć. Raz, że gra śmiga w 60 fps (albo celuje), co już wystarczająco poci Jaguara, a dwa - skoro wszystko było gotowe do przeniesienia z RE2 - to czemu to wycinać. Trupy w RE2 nie znikają, a przy ich o wiele większej ilości w RE3 to by na starych konsolach nie przeszło. Oczywiście nie jest to dla mnie usprawiedliwieniem Capcomu. Trzeba było projektować RE3 tak by tę fizykę zachować.

 

Z drugiej strony jednak, patrząc na to co starsi magicy z Capcomu wycisnęli z PS2 i GameCube’a przy okazji Resident Evil 4 może się mylę i rzeczywiście zabrakło talentu.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

A RE6 nie robilo czasem jakos absurdalnie wiele osob i wiekszosc Capcomu? Just asking, cos takiegi pamietam.

 

O M-Two malo mozna znalezc, moze sa zmyslonym studiem Capcomu i zwalaja na nich wine za wszystkie mniej udane projekty xd

Opublikowano

Tak, RE6 tworzył Capcom (wg wiki 600 osób przy nim pracowało) i do tego jeszcze część assetów robili podwykonawcy. RE3 Remake też był robiony przez Capcom tylko tu już była zewnętrzna pomoc "Capcom was assisted by subsidiary K2 Inc and external companies Red Works and M-Two", chyba jedyny duży RE gdzie większość roboty zrobiło zewnętrzne studio to Code Veronica. A jak to dokładnie było przy RE3 Remake będzie wiadomo jak za 15 lat wyda ktoś kolejną książkę na temat RE.

Opublikowano

Mi gierka sie bardzo podobala. Remake 2-ki jest bardziej horrorem i podszedl mi bardziej a 3-ka jest nastawiona na akcje i to najbardziej je rozni. Najbardziej nie podobal mi sie czas gry, mogliby cos wymyslec albo zmienic usuniete lokacje i bardziej ja wydluzyc. Jak narazie gre przeszedlem tylko raz ale czuje ze skoncze ja na kazdym poziomie trudnosci w przyszlosci jak znowu stane sie posiadaczem Xboxa

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

no robaki zrobione....

 

.....ale tym razem utknąłem na pierwszej walce z nemessisem na dachu. po rozwaleniu zbiornika z paliwem, ładuje w niego 5 strzałów z granatnika i dalej żyje. kur,va.  i tak się zastanawiam, czy w momencie kiedy klęka po rozwaleniu zbiornika jest odporny na dmg i muszę zaczekać aż wstanie ? linki do jakiegoś dobrego guida ? przypominam - hardcore.

 

pomijając ink ribony, to dwójka wydawała mi się mniej trudna przy pierwszym podejściu na hardcore. przynajmniej z birkinem miałem mniej problemów, niż teraz z brzydalem :[ 

Opublikowano

Skoro już teraz masz problemy, to co będzie w ostatniej walce.    :reggie: Strzelasz w zbiornik na plecach i poprawiasz zwykłymi granatami. Po hardcore są jeszcze 2 poziomy trudności, chociaż można to sobie ułatwić grając z bonusami.  Ale Inferno bez ułatwiaczy jest znacznie trudniejszy niż hardcore z RE2. 

  • Dzięki 1
Opublikowano

 

Cytat

Skoro już teraz masz problemy, to co będzie w ostatniej walce.    :reggie:

 

nie ostatnia ale przedostatnia. z 15 podejść już miałem i kiedy byłem blisko, to ginąłem od comba gdzie macha tymi mackami. o ile w dwójce hardcore na świeżo był spoko, tak tu żałuję, że nie wybrałem standard. 

 

yeeeeesssss

 

ubiłem gada

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...