ASX 14 662 Opublikowano 15 grudnia 2019 Autor Opublikowano 15 grudnia 2019 (edytowane) Z tego co powtarzają w wywiadach to celują aby konsola była cichsza lub tej samej glośności co Xbox One X. Ciekawe jaką literke dostanie wersja Lockhart. Logiczne byłoby jako następce Xboxa One S nazwać go Xbox Series S, ale skrót Xbox SS chyba słabo by sie kojarzył xd. Więc myśle że nazwią go Series D od Digital Edytowane 15 grudnia 2019 przez ASX Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 Serio @Daddy powineneś się leczyć. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 Xbox SS będzie trzymał graczy za mordę Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 Ta premiera razem z Halo zrobi swoje. Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 15 grudnia 2019 Autor Opublikowano 15 grudnia 2019 Teraz, areka napisał: A czemu nikt nie mówi o tym, że ta "konsola" będzie stosunkowo słaba? Być może dlatego że ta konola (sx) nie będzie stosunkowo słaba Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 1 minutę temu, areka napisał: A czemu nikt nie mówi o tym, że ta "konsola" będzie stosunkowo słaba? No co ty? 12 TF c dobrym cpu? Bedą czary. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 (edytowane) SS? Edytowane 15 grudnia 2019 przez Daddy Cytuj
Michał_K 196 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 Dla mnie sama myśl że gry na nową generację będą defaultowo wyglądać jak najlepsze w obecnej jest wystarczająca. Tyle razy w tej generacji mnje zatykało że teraz już tylko muszą robić dobre fabuły i wspaniałe gry. Gta6 na kolejna generacje to będzie poziom cgi w irlandczyku. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 No, ale gracze zamiast się cieszyć, będą się kłócić, o to kto i gdzie ma o 1-2 fps więcej, albo przy zbliżeniu 300-500% mniej skuteczny VRS i słabsze odbicia światła. Tak będzie. Przynajmniej generalnie walka o dashboardy zniknie xDDDDDD Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 15 grudnia 2019 Autor Opublikowano 15 grudnia 2019 1 minutę temu, Hendrix napisał: No, ale gracze zamiast się cieszyć, będą się kłócić, o to kto i gdzie ma o 1-2 fps więcej, albo przy zbliżeniu 300-500% mniej skuteczny VRS i słabsze odbicia światła. Tak będzie. Przynajmniej generalnie walka o dashboardy zniknie xDDDDDD Może to będzie pierwsza generacja gdzie różnice w archtiekturze i mocy będa tak niewielkie że problem CW zniknie? Chciałbym w to wierzyć Cytuj
Michał_K 196 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 1 minutę temu, ASX napisał: Może to będzie pierwsza generacja gdzie różnice w archtiekturze i mocy będa tak niewielkie że problem CW zniknie? Chciałbym w to wierzyć W jakim temacie wyśmiewałbyś wtedy użytkowników playstation? Chyba dla frustratów zawsze będzie potrzebne takie Cw 7 minut temu, Hendrix napisał: No, ale gracze zamiast się cieszyć, będą się kłócić, o to kto i gdzie ma o 1-2 fps więcej, albo przy zbliżeniu 300-500% mniej skuteczny VRS i słabsze odbicia światła. Tak będzie. Przynajmniej generalnie walka o dashboardy zniknie xDDDDDD najkorzystniej wypadają uzytkownicy switcha, gra za grą, gry piękne i nowe mimo ograniczeń. Nie mają czasu na bzdurne walki konsolowe. Mam zamiar w 2020 dołączyć do właścicieli sprzętu. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 (edytowane) @ASX Będą malutkie w porównaniu do tej generacji (bez sytuacji PS4 >>>> XB1, czy XBX >>>> PS4Pro), nie będzie też różnic w architekturze jak w przypadku PS3 i X360, albo różnic prawie generacyjnych jak w przypadku Ps2 i Xboxa Wcale nie przesadzam, że różnice w multiplatformach będą sprowadzały się do minimalnych fpsów, "lepszym" wykorzystaniu VRS* (czego NIKT nie zobaczy gołym okiem), różnic w dynamicznej rozdzielczość scen (znowu, nie do zobaczenia gołym okiem) czy szybszego wczytywania gry. *VRS - variable rate shading - stosunkowo nowa technika w renderingu; sprowadza się do tego, że moc GPU jest kierowana do tych fragmentów sceny, które tego wymagają najwięcej, a mniej do tych, które nie. Przykład, tłumacząc bez technicznych detali: trailer Hellbade II ma dużo ciemnych scen, w miejscach, gdzie jest "ciemniej" GPU automatycznie kieruje procentowo mniej mocy, niż do tych fragmentów danej sceny, które wymagają więcej detali. VRS jest bardzo przydatny, niektórzy developerzy szacują, że można zaoszczędzić do 50% mocy GPU dzięki VRS 2.0 (PC) Edytowane 15 grudnia 2019 przez Hendrix 7 Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 15 grudnia 2019 Autor Opublikowano 15 grudnia 2019 Technologia o której piszesz brzmi interesująco, nie moge sie doczekać nowej generacji Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 (edytowane) Developerzy tak naprawdę dopiero zaczynają się bawić VRSem, na razie oficjalnie VRS jest na kartach z serii Turing od Nvidii. Możliwe, że podczas styczniowego CES, AMD powie coś więcej o swojej implementacji Edit: edytowałem, bo pamięć mnie zawiodła, obecnie więcej API wspiera VRS Edytowane 15 grudnia 2019 przez Hendrix Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 Powiem tak: jeśli nowe gry to będzie mniej więcej poziom tego trailera z H2 to jestem w 100% usatysfakcjonowany. Gdyby jeszcze doyebali z fizyką, brakiem sterylności środowiska, większą interaktywnością to już wogole będzie sztos. Jeśli chodzi natomiast o samą konsolę to mi się podoba. Jest inna niż dotychczas, minimalistyczna, zakładam też że z dobrego materiału. Fajny design. Nazwa zakładam że nie będzie tak brzmiała jak pokazali. Wydaje mi się że ms chce w koncu oznaczyc jakos te swoje konsole w uporządkowany sposób dzieląc je po prostu na serie x,s itd. Ten klocek nie zdziwie się jeśli będzie się nazywał Xbox one X2. 1 Cytuj
Michał_K 196 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 5 minut temu, Jakim napisał: Xbox one X2. To wtedy to "one" kompletnie by już straciło sens. Cytuj
Michał_K 196 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 Jeszcze "X" nie ma sensu, bo mocniejsza wersja albo dopiero będzie, albo jej nie będzie. Przepraszam Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 Ma sens bo wynika to z tego całego " Series X". Kazda kolejna topowa konsola bedzie z oznaczeniem X, średnia wersja S i co tam sobie wymyślą. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 VRS jest w skrócie wytłumaczone (z przykładem jak to wygląda) w ostatnim filmiku od DF: https://youtu.be/ItxgU32M6cc?t=540 [od 9. minuty]. Jak wiadomo, że nie będzie zbytnio różnic w multiplatformach, tak ciekawi mnie na ile będą dostrzegalne w exach. W końcu studia od M$ będą musiały brać pod uwagę series x, lockhart, pc, a na początku generacji jeszcze nawet xbox one/s/x (jak jest choćby w przypadku Halo Infinite), a z tego co mówił Jason Schreier to już na start nowej generacji są przygotowywane tytuły powstające tylko z myślą o PS5, więc to na pewno musi jakoś zaprocentować - jak całe studio może być skupione tylko na jednej maszynce. Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 15 grudnia 2019 Autor Opublikowano 15 grudnia 2019 Ciekawi mnie jeszcze jak Microsoft wyobraża sobie transfer swoich gier na następna generacje, wiemy że w 2020 planują wydać sporo gier na kończąca sie generacje, do tego mają kilka tzw. "Gier usług" ktore wciąż dostają nowa zawartośc, a niektore z nich jak np. Gearsy 5 dopiero co wystartowały. Wiemy też że w modelu jakim jest Gamepass Microsoftowi szczególnie zalezy aby ludzie grali w jego gry jak najdluzej aby maksymalizować przychody z abonamentu I ciekawe co w tej sytuacji zrobi MS? Czy te gry dostaną jakiś updejt graficzny ktory podciagnie je do nowych standardow czy raczej w swojej głupocie porzuci je i uśmierci? Wolalbym to pierwsze Cytuj
Michał_K 196 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 6 minut temu, Jakim napisał: Ma sens bo wynika to z tego całego " Series X". Kazda kolejna topowa konsola bedzie z oznaczeniem X, średnia wersja S i co tam sobie wymyślą. No ale kto uwierzy że nie czeka nas w połowie generacji znowu ps5 pro i xbox series x scarlett 2? Ja w to nie wierzę. Dlatego xbox nazwie to wtedy serią np. Z, a nie xbox x2x 1 minutę temu, ASX napisał: I ciekawe co w tej sytuacji zrobi MS? Czy te gry dostaną jakiś updejt graficzny ktory podciagnie je do nowych standardow czy raczej w swojej głupocie porzuci je i uśmierci? Wolalbym to pierwsze A kto wolałby to drugie? Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 No i pewnie tak bedzie. Teraz bazowa seria to bedzie X, biedo wersja S a jesli faktycznie w połowie generacji beda chcieli wydac cos mocniejszego to nazwa to Z Cytuj
Ukukuki 7 014 Opublikowano 15 grudnia 2019 Opublikowano 15 grudnia 2019 Transfer żyjących gier usług odbędzie się w prosty sposób, jest wsteczna to ludzie będą grać a oni wspierać dopóki ruch na serwerach nie zmaleje do poziomu który ich nie będzie zadowalał. 59 minut temu, Jakim napisał: Gdyby jeszcze doyebali z fizyką, brakiem sterylności środowiska, większą interaktywnością to już wogole będzie sztos. No ja za to trzymam kciuki jednak w to nie wierzę zbytnio. Zelda na Switcha pod tym względem jest lepsza niż 99% gier na rynku. A wyszła na najsłabszą platformę więc problemem jest lenistwo twórców a nie moc platformy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.