Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 18 grudnia 2019 Opublikowano 18 grudnia 2019 24 minuty temu, Rozi napisał: Na takim klapy z CW ogrywają gry z Xboxa. Cytuj
zloto 737 Opublikowano 18 grudnia 2019 Opublikowano 18 grudnia 2019 No POTĘŻNA KONSOLA. Zarówno z specyfikacji, jak i wymiarów. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 18 grudnia 2019 Opublikowano 18 grudnia 2019 Ale będzie pole do popisu z naklejkami z biedronki, opier.do.lę ja całą w gang świeżaków Cytuj
Moldar 2 274 Opublikowano 18 grudnia 2019 Opublikowano 18 grudnia 2019 W poziomie słabo to wygląda, w pionie lepiej, ale nawet nie mam gdzie postawić. Wygląd i bryła dramat Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 18 grudnia 2019 Opublikowano 18 grudnia 2019 piękna, za każdym razem gdy ją widzę Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 18 grudnia 2019 Autor Opublikowano 18 grudnia 2019 o jak wyjaśnione 2 1 Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 18 grudnia 2019 Opublikowano 18 grudnia 2019 (edytowane) Ten fan to mógłby dokończyć kurs photoshopa z YT przed wrzuceniem czegoś takiego do internetu. Edytowane 18 grudnia 2019 przez 20inchDT 1 Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 19 grudnia 2019 Opublikowano 19 grudnia 2019 Najbrzydsza konsola ever. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 19 grudnia 2019 Autor Opublikowano 19 grudnia 2019 https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2019-xbox-series-x-reveal-analysis Cytat All of this is in service of what Microsoft believes to be the most powerful console of the next generation era. Previously known by its codename of Anaconda (under the Project Scarlett umbrella) the aim has always been to double the outgoing X's prowess with 12 teraflops of compute performance as an internal target. Microsoft sees performance leadership as the crucially important for the core gamer, with Xbox One X - and indeed PS4 Pro - as a successful trial in establishing that committed gamers will pay more for a premium experience. Cytat Meanwhile, the PS5 GPU may be shrouded in mystery, but if the indications are true for Series X, Microsoft has developed a console GPU that is more performant and more feature-rich than any Navi part AMD has shipped in 2019. Cytat Our measurements for the first-gen PlayStation 3 currently top the power consumption charts at 209W during gameplay. Based on what we know of Navi GPUs from the existing, seemingly less capable Radeon RX 5700-series, not to mention the size of the Series X casing, I wouldn't be surprised to see the new console move beyond 300W" Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 19 grudnia 2019 Autor Opublikowano 19 grudnia 2019 Nie moge się doczekać Cytuj
Ps4Player 8 Opublikowano 19 grudnia 2019 Opublikowano 19 grudnia 2019 Co do tych xboxow z postu maciekww28 - jak dla mnie wszystkie ładne. Gdybym kupował , ciężko byłoby mi się zdecydować którego wybrać , nawet pomimo że wygląd konsoli ma dla mnie niewielkie znaczenie. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 19 grudnia 2019 Opublikowano 19 grudnia 2019 @ASX Też, chociaż Tom trochę za dużo fanbojuje w niektórych wpisach (ale to zrozumiałe, bo zajmuje się tematyką i newsami związanymi z MS profesjonalnie). Tak VRS, zarządzanie pamięcią poprzez ulepszone stronicowanie czy ulepszone drivery związane z RT odegrają ważną rolę w przyszłej generacji, a sam nowy Core OS zapowiada się dobrze, ale magii w tym nie ma Spoiler a konkurencja nie śpi Cytuj
Moldar 2 274 Opublikowano 19 grudnia 2019 Opublikowano 19 grudnia 2019 Co generacja się słyszy to samo, że directx, że coś tam Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 19 grudnia 2019 Opublikowano 19 grudnia 2019 Dwunastka akurat mocno pomogła kartom AMD w konkurencji z Nvidią, więc coś tam jednak zdziałali. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 19 grudnia 2019 Opublikowano 19 grudnia 2019 DX12 to dobre API, Vulkan jednak naciska mocno, więc mają większą konkurencję na rynku PC (a Google wybierając Vulkana do Stadii nadepnął na odcisk MS). Oczywiście wspomniane przez Toma stronicowanie pamięci jest prawdopodobnie związane z dyskami SSD i tym jak wpłynie na ich działanie. Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 20 grudnia 2019 Opublikowano 20 grudnia 2019 Co wy wąchacie? Przecież Dx12 to porażka od początku do końca. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 20 grudnia 2019 Opublikowano 20 grudnia 2019 5 minut temu, Shankor napisał: Co wy wąchacie? Przecież Dx12 to porażka od początku do końca. lolwut? Przecież karty AMD, przynajmniej Polarisy, dopiero przy DX12 rozwijają skrzydła. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 20 grudnia 2019 Autor Opublikowano 20 grudnia 2019 Cytat "Dzięki temu, że użyliśmy centralnego, dużego wiatraka, mogliśmy dokładnie regulować, jak cichy jest Xbox One X. (...) Tak samo jest z Xbox Seies X. Jeśli nie wskażesz gościom w domu, że system jest włączony, w ogóle tego nie zauważą - sprzętu po prostu nie słychać. (...) Pojedynczy wiatrak Xbox Series X kręci się tak wolno, że generuje dźwięk na poziomie szeptu" - zapewniał w rozmowie z GameSpot Phil Spencer. ale bym słuchał szeptu tego seksownego skurczybyka Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 20 grudnia 2019 Opublikowano 20 grudnia 2019 DX12 jest rozwijanym API, początek miał fatalny, ale obecnie jest ok, jak pisałem, konkurencja Vulkana mocno wpłynęła na to. Najlepsze rzeczy słyszę o low level GNM i wysokopoziomowym odpowiedniku GNMX - wszyscy devsi, których znam, bardzo sobie chwalą w tej generacji to co z narzędziami i API zrobiło Sony. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 20 grudnia 2019 Autor Opublikowano 20 grudnia 2019 3 minuty temu, Hendrix napisał: DX12 jest rozwijanym API, początek miał fatalny, ale obecnie jest ok, jak pisałem, konkurencja Vulkana mocno wpłynęła na to. Najlepsze rzeczy słyszę o low level GNM i wysokopoziomowym odpowiedniku GNMX - wszyscy devsi, których znam, bardzo sobie chwalą w tej generacji to co z narzędziami i API zrobiło Sony. chyba chciałeś napisać - Microsoft :D 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 20 grudnia 2019 Opublikowano 20 grudnia 2019 No nie, nie chciałem - to nie jest zresztą jakaś specjalna tajemnica (ani fanboystwo), dużo devów po prostu bardzo sobie ceni API i narzędzia od nich. Wyciągnęli wnioski po PS3, historia tej konsoli jest tak dobra, że nie dziwię się, że PS4 było jej odwrotnością 1 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 20 grudnia 2019 Autor Opublikowano 20 grudnia 2019 No niedokońca wynikało to z kontekstu wypowiedzi, bo najpierw pisałeś o DirectX 12 , a potem nagle zacząłeś chwalić API i narzędzia Sony, więc wolałem się upewnić czy to nie zwykłe przejęzyczenie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.