Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 20 grudnia 2019 Opublikowano 20 grudnia 2019 (edytowane) tak to wygląda panowie, normalna reakcja na POTEŻNĄ anakondę Edytowane 20 grudnia 2019 przez Paolo de Vesir 1 2 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 20 grudnia 2019 Opublikowano 20 grudnia 2019 Widzę że pogodziłeś się już z królem i miłość do Xboxa odżyła xd Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 20 grudnia 2019 Opublikowano 20 grudnia 2019 @kubson omamił mnie wizją potężnego wsparcia 1st. Równie potężnego co nowy Xbox. Dam mu jeszcze szansę. Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 20 grudnia 2019 Autor Opublikowano 20 grudnia 2019 Mam nadzieje że przez "potężne wsparcie" rozumoesz wysyp niskobudżetowych gier usług z obowiązkowym trybem multiplayer, bo inaczej może być srogi zawód Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 20 grudnia 2019 Opublikowano 20 grudnia 2019 (edytowane) 19 minut temu, ASX napisał: Mam nadzieje że przez "potężne wsparcie" rozumoesz wysyp niskobudżetowych gier usług z obowiązkowym trybem multiplayer, bo inaczej może być srogi zawód Grounded robi rzekomo 13 osób z 200 osobowego teamu. Jeśli podzielić Obsidian na równe części to da nam ok. 15 trzynastoosobowych teamów. Miesiąc w miesiąc giereczki 1st party, tak jak Król Spencer obiecywał. Edytowane 20 grudnia 2019 przez Paolo de Vesir Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 20 grudnia 2019 Opublikowano 20 grudnia 2019 Ciekawe, czy bedzie to dostepne w konsolach next-gen? https://www.dsogaming.com/news/amd-releases-a-multithreaded-cpu-library-for-deformable-material-physics-femfx/ Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 22 grudnia 2019 Autor Opublikowano 22 grudnia 2019 pytani tylko e3 czy x20? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 22 grudnia 2019 Opublikowano 22 grudnia 2019 no czyli w skrocie im blizej do premiery konsoli tym wiecej informacji beda podawac, niesamowite 1 Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 22 grudnia 2019 Opublikowano 22 grudnia 2019 W następnym odcinku: Czy Sony odpowie projektem gry "AAAAA"? Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 23 grudnia 2019 Opublikowano 23 grudnia 2019 15 godzin temu, ASX napisał: pytani tylko e3 czy x20? W ich przypadku E3 to chyba za wcześnie, jeszcze rok tamu TI miało jednego level designera, dzisiaj 10ciu, no i podobno mocno im pomaga Coalition przy nowej grze. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 24 grudnia 2019 Opublikowano 24 grudnia 2019 kilka ciekawostek z podcastu ze Spencerem HellBlade 2 was planned to be at X0, but they kept it for the Series X reveal as it was a better fit. They were thinking of some other things for the game awards, but they got pushed back for the Series X/Hellblade 2 reveals. "There will be other events." They have never had consoles at home this far in advance of launch, Xbox One definitely wasn't 360 was closer. They have the time this time around to polish and refine the platform, feels really good about the progress the team is making. Game Pass is doing "very, very well" on Pc, "The success on PC has been incredible." Console Game Pass has "blown the doors off." "The only concern I ever see is 'is it sustainable', and I'll say Game Pass right now is doing very well for us and for the people who are in it." Interesting quote about the "full team" at Obsidian working on their next game, implying one big team. Reiterates that it's hard to look at a show coming up where they're not going to be announcing a game or two. Hints at more Minecraft projects in the works. 1 Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 27 grudnia 2019 Opublikowano 27 grudnia 2019 (edytowane) Kolejne dywagacje odnosnie nowego Xboxa. Spoko material. Edytowane 27 grudnia 2019 przez bebbop Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 28 grudnia 2019 Opublikowano 28 grudnia 2019 (edytowane) Czas rozruszać wątek. W ten weekend część B3D (i ja również), przejrzało prywatne wpisy pracownika AMD na Githubie (welp, ktoś zostanie zwolniony). I tak: Wychodzi, że rzeczywiście: a) Arden - prawdopodobna nazwa kodowa XSX, posiada 56 CU, co wskazuje rzeczywiście na prawdopodobne 12 TF (albo delikatnie niżej, zależy od taktowania), VRS i RT potwierdzone. b) Oberon - w zasadzie 100% nazwa kodowa APU PS5, posiada 36 CU i zegary na poziomie 2000Mhz, co daje 9.2 TF, nie ma odnośników do RT i VRS, jest odnośnik do Ardena (ale raczej zwykła pomyłka). Teraz tak, znajomi devsi z którymi rozmawiałem, od dawna mówią, że nie będzie dużej różnicy między obiema konsolami, więc trochę jestem zdziwiony znalezionymi informacjami, tym bardziej, że RT jest potwierdzony przez Cernego, a Sony ma własne patenty związane z VRS. Hmmm, teraz stawiam na: Xbox Series S - 4TF - 299$ PS5 - 9.2TF (może oddzielny chip do RT?, to by tłumaczyło podobne osiągi między konsolami, dunno) - 399$-499$ Xbox Series X - 12.1 TF 499$/499$+ No, to szczęśliwego nowego roku :v Edytowane 28 grudnia 2019 przez Hendrix 6 1 Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 28 grudnia 2019 Autor Opublikowano 28 grudnia 2019 Nawet nie będe udawał że wiem co oznaczają terminy B3D, CU i czym jest Github, ale z tych kilku słow ktore zrozumiałem wynika ze nowy xbox zapowiada się na spoko maszyne do grania 3 Cytuj
zloto 737 Opublikowano 28 grudnia 2019 Opublikowano 28 grudnia 2019 @ASX B3D to po prostu taki forumek skupiający dewów i nie tylko, zajmujący się tematyką szeroko. Rozumianej grafiki. Heh. https://forum.beyond3d.com/ Polecam, jeśli nudzi Ci się w pracy. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 28 grudnia 2019 Opublikowano 28 grudnia 2019 @ASX B3D - forum Beyond 3D, zrzeszające entuzjastów (i devów też) związanych z szeroko pojętą grafiką komputerową, CU - compute units, GitHub – hostingowy serwis internetowy przeznaczony dla projektów programistycznych :v Jeśli XSX jest rzeczywiście tak dużym APU, to nie zdziwię się, jeśli cena przekroczy 499$. Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 28 grudnia 2019 Opublikowano 28 grudnia 2019 W sumie jakiś czas siedziałem na xo jako głównej konsoli posiadając PS4,a teraz siedzę na ps4 pro będąc wcześniej posiadaczem koksa. Dlatego z czystym sumieniem mógłbym w przyszłej gen zainwestować w ps5 i series s (jeżeli takowa będzie). Różnica 2 teraflopów teraz nie jest aż tak bardzo odczuwalna (widać, ale nie jest to dealbreaker), to przy tych 9-12 powinna być jeszcze mniejsza. Czekam jak zły na pełny pokaż konsol i ich premierę. Co wjedzie pierwsze? Po prezentacji series x i kupnie tyłu devów, coraz trudniej będzie wybrać. Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 28 grudnia 2019 Opublikowano 28 grudnia 2019 47 minut temu, Hendrix napisał: Xbox Series S - 4TF - 299$ PS5 - 9.2TF (może oddzielny chip do RT?, to by tłumaczyło podobne osiągi między konsolami, dunno) - 399$-499$ Xbox Series X - 12.1 TF 499$/499$+ XSS słabszy niż XOX? Może KoX będzie kompatybilny w górę? Cytuj
Ukukuki 7 017 Opublikowano 28 grudnia 2019 Opublikowano 28 grudnia 2019 Oby dowalili do pieca, martwi mnie tylko Halo rozkraczone między dwoma generacjami. Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 28 grudnia 2019 Opublikowano 28 grudnia 2019 (edytowane) Wątpię. Najsłabszym ogniwem teraz jest CPU i koks nie będzie kompatybilny w przód. A series s i x będą się różnić w zasadzie grafiką i ilością ram co powinno się przekładać na rozdzielczość. Fizyka, ai, otwartość i interakcja świata opiera się głównie na CPU. Edytowane 28 grudnia 2019 przez creatinfreak Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 28 grudnia 2019 Autor Opublikowano 28 grudnia 2019 6 minut temu, marbel007 napisał: XSS słabszy niż XOX? Może KoX będzie kompatybilny w górę? XSS ( o ile taki powstanie, bo podobno los Lockharta wciaż nie jest przesadzony) nie będzie słabszy niż XOX. Terafanki terafankom nierówne Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 28 grudnia 2019 Opublikowano 28 grudnia 2019 (edytowane) @marbel007 Tak, absolutnie wszystko wskazuje na TF w okolicach 4TF, plus ten sam CPU (niżej taktowany), mniej ramu i ten sam dysk SSD. Nie, XBX nie będzie "kompatybilny" w górę, w tym sensie, że jeśli gra będzie pisana tylko pod nową generację, to taka gra nie "uruchomi się" na XBX. MS jednak planuje dłuuugi okres cross-genowy, więc gry będą wychodziły na wszystkie konsole MS, w tym pierwszego XB1 (spodziewam się, że MS pozycjonuje XSX jako urządzenie premium, 4K/60+FPS, zresztą w grach pisanych pod XB1 w zasadzie 60+ fpsów jest pewne). I tak, RDNA jest bardziej wydajne per TF. Kilka innych obserwacji: PS5 prawdopodobnie będzie miało bandwidth na poziomie 431-530 GB/S, co przy wysokich zegarach (2000Mhz to wyżej niż 5700XT) zapewni bardzo wysoki pixel fillrate i geometry fillrate, więc będą pewne zadania robione przez GPU, które bardzo skorzystają na tym, jeśli bandwidth będzie w okolicach 500 GB's, to będzie też optymalnie dostosowany do ilości TF, co daje minimalne bottlenecki. Jeśli ktoś czytał co pisałem latem w temacie o PS5, to dokładnie takiej konsoli się spodziewałem, teraz najbardziej ciekawią mnie rozwiązania dotyczące Ray-Tracingu, możliwe, że Sony skorzysta z rozwiązań Power VR. XSX zapowiada się na droższą konsolę (albo podobną cenowo, muszę pierw wiedzieć co zamierza Sony jeśli chodzi o RT), większą i mocniejszą (ale nadal bez takiej różnicy co między PS4 >> XB1, czy XBX >> PS Pro). Tak jak pisałem kilka/kilkanaście stron wstecz, to będzie dobra generacja Edytowane 28 grudnia 2019 przez Hendrix Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 28 grudnia 2019 Opublikowano 28 grudnia 2019 Skoro różnica między XSX a ps5 ma wynosić aż 3TF i inne bajery to bankowo MS ma drugą tańszą konsolę żeby cenowo być konkurencyjnym. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 28 grudnia 2019 Opublikowano 28 grudnia 2019 Jak XSS nie będzie miał napędu to jest szansa na biały, mniejszy o połowę klocuszek Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 28 grudnia 2019 Opublikowano 28 grudnia 2019 XSS powinien być ZNACZĄCO mniejszy, stawiam też na bardziej tradycyjną, płaską konsolę, XSX może pozwolić na inną formę, bo też pewnie zostanie reklamowany jako sprzęt premium. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.