ASX 14 629 Opublikowano 23 stycznia 2020 Autor Opublikowano 23 stycznia 2020 Doublw Fine pracuje naxtgenową grą na UE4 z elementami sieciowymi Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 23 stycznia 2020 Opublikowano 23 stycznia 2020 Czyli Spensor znowu zmusił kolejne studio do robienia multiplayer Jeszcze pewnie GAAS zaraz ktoś powie, reeeee 2 Cytuj
Paolo de Vesir 9 097 Opublikowano 23 stycznia 2020 Opublikowano 23 stycznia 2020 wilk w owczej skorze Cytuj
ASX 14 629 Opublikowano 23 stycznia 2020 Autor Opublikowano 23 stycznia 2020 twórcy mają wolność kreatywną tylko wtedy gdy robią singlowe gry gdy chcą zrobić grę multiplayer, lub co gorsza gaas to od razu wiadomo że zostali do tego zmuszeni tak to działa Cytuj
Daddy 4 223 Opublikowano 23 stycznia 2020 Opublikowano 23 stycznia 2020 DF niech się bierze za Brutal Legend 2 lub jakieś IP Rare (Banjo, Conker, Kameo). 1 Cytuj
funditto 657 Opublikowano 23 stycznia 2020 Opublikowano 23 stycznia 2020 Chętnie bym zobaczył Conkera od Double Fine Cytuj
ASX 14 629 Opublikowano 23 stycznia 2020 Autor Opublikowano 23 stycznia 2020 Ja bym chciał aby Double Fine robiło po prostu takie gry jakie chcą robić. Jeśli mają pomysl na Conkera i czują pasje to spoko, ale na pewno bym ich nie zmuszał do robienia jakieś gry na siłe bo kilka osob na forum tego chce 2 Cytuj
Paolo de Vesir 9 097 Opublikowano 23 stycznia 2020 Opublikowano 23 stycznia 2020 Ja bym zobaczyl jakis GAAS MP only. :)) Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 23 stycznia 2020 Opublikowano 23 stycznia 2020 Jak macie xbossa na XBL to wyślijcie jemu linka do forumka, to niech przeczyta, że nie musi jednak tego Conkera robić Cytuj
ASX 14 629 Opublikowano 23 stycznia 2020 Autor Opublikowano 23 stycznia 2020 Rynek gaas multiplayer only wydaje sie być dzisiaj przesycony. Nawet taki gigant jak Ubisoft notujący przecież pasmo sukcesów zaliczył ostatnio 2 wtopy z Dywizją 2 i Breakpoint. Teraz jest tyle tych gier usług rywalizujących o ograniczony czas graczy że naprawde trzeba mieć jakiś zayebisty pomysł żeby się wybić i zdobyć stałą grupe fanow która nie odejdzie po kilku miesiącach 5 minut temu, 20inchDT napisał: Jak macie xbossa na XBL to wyślijcie jemu linka do forumka, to niech przeczyta, że nie musi jednak tego Conkera robić Przecież nigdzie nie napisałem że nie chce Conkera, wspomnialem tylko że przede wszystkim chciałbym gierek robionych z pasją. Nie wiem co w tym kontrowersyjnego? Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 23 stycznia 2020 Opublikowano 23 stycznia 2020 Żartuje tylko, no hard feelings. Conkera to ktoś mógłby zrobić, bo przydałaby się jakaś maskotka konsoli. MS jest podobno w dobrych stosunkach z CDP, a ostatnio byli w Polsce, to może nauczyli się jak robić crunch i spróbowaliby w Rare z wiewiórem Kurde, chyba odpalę Rare replay i zagram. Cytuj
ASX 14 629 Opublikowano 23 stycznia 2020 Autor Opublikowano 23 stycznia 2020 Zgadzam się że xbox ma za mało za mało "maskotek" i chętnie zobaczyłbym jego powrót, nie wiem tylko kto mogłby go zrobić. Z rare jest ten problem ze niemal nikt z oryginalnych twórcow Conkera juz tam nie pracuje, to trochę taka sytuacja jakby wymagać od Naughty Dogs zrobienia nowego Crasha, gdy wiadomo że dzisiejsza ekipa ma inne priorytety i woli pracować nad TLOU2 (i wcale im się nie dziwie). Studia się zmieniają, ludzie przychodzą i odchodzą a ponad 20 lat w branży gier to prawdziwa epoka. Cytuj
funditto 657 Opublikowano 24 stycznia 2020 Opublikowano 24 stycznia 2020 Mało jest firm w branży, które potrafią zrobić dobre strzelanie w swoich grach i dobre sekcje platformowe. Właściwie przychodzą mi do głowy dwa studia, ale oba są obecnie poza zasięgiem Microsoftu: Retro i Insomniac. Dlatego mimo wszystko spróbowałbym z Double Fine Cytuj
mugen 1 951 Opublikowano 24 stycznia 2020 Opublikowano 24 stycznia 2020 12 godzin temu, ASX napisał: (...) Z rare jest ten problem ze niemal nikt z oryginalnych twórcow Conkera juz tam nie pracuje (...) Tylko czy to ma teraz jakiekolwiek znaczenie? W obecnych czasach doświadczenie z robienia platformówek 3D w XIXr. niekoniecznie stanowi jakikolwiek atut. Cytuj
ASX 14 629 Opublikowano 24 stycznia 2020 Autor Opublikowano 24 stycznia 2020 Nie mówie że Rare nie ma doświadczenia w platformówkach 3D bo wciąz pracują tam ludzie odpowiedzialni za np. Banjo&Kazooie (Gregg Mayles np.). Chodzi o to że ludzie którzy wymyślili postać wiewiórki, zaprojektowali ją, napisali scenariusz, wymyślali żarty już nie pracują w Rare, a osoby które są teraz na ich miejscu mogą zwyczajnie nie "czuć" tej postaci. Swoją drogą Chris Seavor ojciec Conkera powiedział niedawno że nie mógłby dzisiaj zrobić Conkera, bo te żarty, klimat gry był efektem atmosfery lat 90-tych. Cytuj
ASX 14 629 Opublikowano 24 stycznia 2020 Autor Opublikowano 24 stycznia 2020 V-ce prezydent i szef martketingu Netflixa dołącza do Xboxa. Patrząc na ambicje Microsoftu który otwarcie mówi o tym że chcę uczynić z gamepassa Netflix do gier to chyba naturalny ruch. West pracował w Microsofcie w latach 2008-2011 Cytuj
Daddy 4 223 Opublikowano 28 stycznia 2020 Opublikowano 28 stycznia 2020 Cytat Xbox head Phil Spencer prefers higher frame rates than resolution"The feel of the games [is] definitely something that we wanted to have more focus on, not just throwing more pixels up on the screen." Spencer stawia płynność nad rozdzielczością Grafiki jednego z pracowników PGG Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 28 stycznia 2020 Opublikowano 28 stycznia 2020 To jeszcze nie ta generacja aby gry były fotorealistyczne, może na PS6. Posłużyłem się PlayStation bo nie wiadomo jak nazwą XBoxa XD Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 28 stycznia 2020 Opublikowano 28 stycznia 2020 Na 9tf na pewno nie będą 2 Cytuj
aph 155 Opublikowano 28 stycznia 2020 Opublikowano 28 stycznia 2020 5 godzin temu, Daddy napisał: Spencer stawia płynność nad rozdzielczością Jeśli dalej będą robić gierki też i pod Łońka, to za wiele tej płynności nie będzie;) Ładne shoty z UE4. Cytuj
ASX 14 629 Opublikowano 28 stycznia 2020 Autor Opublikowano 28 stycznia 2020 Przecież daleko tym screenom wyzej do fotorealizmu. Mysle ze spokojnie to poziom do osiągnięcia w nastepnej generacji. Co do słow Spencera framerate zawsze spoko. Poproszę update graficzny Sea of Thieves w 60fpsach w nastepnej generacji Cytuj
Daddy 4 223 Opublikowano 28 stycznia 2020 Opublikowano 28 stycznia 2020 Godzinę temu, ASX napisał: Przecież daleko tym screenom wyzej do fotorealizmu. Mysle ze spokojnie to poziom do osiągnięcia w nastepnej generacji. Zwłaszcza po tym jak wygląda fm4 z 2018 :] nie wiem czy niektóre konsolomanikami od premiery siedzą tylko na ps4 fat/xo fat czy to może wina gorszych możliwości wizualnych studiów od sony że dwie osoby na forum nie wierzą w grafikę hellblade 2 (lol) Równie dobrze może powklejać materiały MFS 2020 który ma wyjść również na XO a graficznie zamiata wszystko co pokazano na 2020 i wyżej. 1 godzinę temu, ASX napisał: Co do słow Spencera framerate zawsze spoko. Poproszę update graficzny Sea of Thieves w 60fpsach w nastepnej generacji w piratach niech ogarną loadingi Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 28 stycznia 2020 Opublikowano 28 stycznia 2020 Hmm, ciekawe co to initiative robi. Old things in new ways - może jakiś reboot? Cytuj
Daddy 4 223 Opublikowano 29 stycznia 2020 Opublikowano 29 stycznia 2020 (edytowane) plotkowało się o perfect dark w tpp...później grze w stylu interstellar a ostatnio o grze z iron man/superman. Edytowane 29 stycznia 2020 przez Daddy Cytuj
ASX 14 629 Opublikowano 29 stycznia 2020 Autor Opublikowano 29 stycznia 2020 Te plotki o ironmanie i supermanie xd Jestem prawie pewny że Initative będzie kolejnym po 343, Coalition, Turn10 i Worlds Edge studiem jednej marki czyli Perfect Dark. Nawet logo Initiative jest podobne Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.