Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Z ciekawostek:

- Medium, Call od the Sea i Scorn wyjdą w gamepassie day one

- te 3 gry powyżej + Ascent będą też tzw. "konsolowymi exami" wersję na ps5 wyjdą pewnie później

- każda z pokazanych wczoraj gier oprócz Medium i Scarlett Nexus, ma docelowo chodzić w 60 klatkach na sekunde, co się ceni (a dirt 5 nawet w 120 fpsach)

 

 

 

Edytowane przez ASX
Opublikowano
Godzinę temu, masta_g napisał:

Jedno trzeba przyznać ms ma lepszych ludzi jeśli chodzi o marketing ,sony może sie uczyć jak nawijać makaron na uszy :rofl:

Co Ty bredzisz? Jakie nawijanie makaronu? Nie kumam...

 

a) To u MS wiadomo,jak wygląda konsola.

b) Wiadomo jakie ma podejście MS do wstecznej w przypadku XSX.

c) Za(pipi)isty pomysł ze Smart Delivery.

d) Wszystkie gry MS Day One w XGP.

e) Na wczorajszej konferencji studia third party pokazały kilka swoich gier, z czego kilka jest na wyłączność MS i w Game Passie czego raczej nikt się nie spodziewał.

f) Znacznie mocniejsza konsola jak u konkurencji.

 

Gdzie Ty tu widzisz jakieś nakrecanie makaronu? Jeżeli tak ma wyglądać, to ja wchodzę,bo póki co Sony nie dało mi ŻADNEGO powodu, żeby kupić ich konsolę na premierę,  kiedy Xboxa preorder Day one.

 

  • Plusik 5
Opublikowano (edytowane)

Developerzy Scorn dlaczego zdecydowali się na współprace z xboxem:

Cytat

The authenticity of the game and being able to develop it as we conceptualized it is the highest priority. Before deciding to partner with Microsoft we made sure that they will not have any influence over the game's concept and development process. They were more than cooperative in that regard. The only thing they were interested in was exclusivity rights. Once all that was agreed upon it was a no brainer decision when you look at all the benefits Scorn will get from this partnership, from additional resources to much bigger exposure(marketing). It will certainly help us make Scorn a better, polished game in the end.„

 

Edytowane przez ASX
Opublikowano

Ascent  wyjdzie po 1-2 latach na inne konsole, jest dalej planowany na obecną generacje, zaś Scorn i Medium to prawdopodobnie deal'e w stylu Ryse. Co ciekawe twórcy Ascent mówią że XSX to konsola na której najłatwiej tworzy się gry.

 

MS z exów ma u siebie:

Halo Infinite

Hellblade 2

Project Mora

Everwild

MFS 2020

Ascent

Scorn

Call of the Sea

Medium

+ kilka gier jak jak Batttoads, Gears Tactics, itd.

 

:fsg:  a przed nami jeszcze kilka eventów w tym największe w lipcu. Do tego pełna wsteczna z ulepszeniami, gamepass, smart delivery, najmocniejsza konsola.

 

Porównajcie to sobie do maja w 2013 i zapowiedzianych gier na XO, co tam było? Forza 5, QB, Max, Lococycle i TV? xD

 

 

Opublikowano (edytowane)

No ja i tak skończę z obiema platformami prędzej czy później. Wpierw jednak ma chyba że Sony zaskoczy jakimiś exami na początku generacji. Na razie cisza i nic nie wiadomo z obozu Sony a ms non stop coś nowego daje na temat gier i konsoli.

 

Tak jak powtarzałem już nie raz i nie dwa. Jakość konsoli o to jestem spokojny przy Xbox a z PlayStation 5 to będzie pewnie loteria u pierwszych nabywców. Plus miałem do czynienia z serwisem Xbox i serwisem PlayStation. Serwisowałem na tej generacji konsole PS4 FAT i Xbox one x, serwisowałem dualshocka i pada od Xboxa. Podejście do klienta, czas oczekiwania na naprawę, sposób załatwienia kuriera etc. Ms wygrywa w przebiegach. Nie mówiąc już o dłuższej i lepszej gwarancji ms. 

Edytowane przez blantman
Opublikowano

Teasery Scorn i Medium były fantastyczne, ale nie jaram się dopóki nie zobaczę gameplayu. Scorn to tak mocna zrzyna z dzieł H. R. Gigera, że powinni prawnicy na nich wjechać. Medium w alternatywnym świecie przypomina mi obrazy Beksińskiego.

beksinski_cathedral.jpg

Opublikowano

mnie się spodobał artstyle w Call of the Sea, przypomina mi SoT. Szkoda że gierka zapowiada się raczej na symulator chodzenia

fa381553-c679-40aa-9f64-4e99ab37dd6f.jpgfa381553-c679-40aa-9f64-4e99ab37dd6f.jpg

Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, 20inchDT napisał:

Teasery Scorn i Medium były fantastyczne, ale nie jaram się dopóki nie zobaczę gameplayu. Scorn to tak mocna zrzyna z dzieł H. R. Gigera, że powinni prawnicy na nich wjechać. Medium w alternatywnym świecie przypomina mi obrazy Beksińskiego.

beksinski_cathedral.jpg

Takie samo skojarzenie z Beksinskim. Mogą śmiało czerpać bo koleś ma świetne prace, jest z czego czerpać inspirację.

Edytowane przez XM.
Opublikowano
1 godzinę temu, Daddy napisał:

Ascent  wyjdzie po 1-2 latach na inne konsole, jest dalej planowany na obecną generacje, zaś Scorn i Medium to prawdopodobnie deal'e w stylu Ryse


Nie praktykuje się tak długich okresów na wyłączność w branży, timed exlusive dotyczy zwykle od 6 do 12 miesięcy. To kosztuje, całkiem sporo zresztą. Nie wiem co masz na myśli przez: deale w stylu Ryse - bo Ryse był w całości finansowany przez MS (Scorn i Medium nie), był pełnym exlusivem (i nadal jest, MS ma first right of refusal - mimo, że nie posiadają praw do IP, bez zgody MS kolejna gra nie może powstać). W przypadku obu wytłuszczonych gier nie mamy z tym do czynienia, to nadal timed exlusive (tego samego spodziewam się w przypadku Godfall btw.)

 

 

1 godzinę temu, Daddy napisał:

Co ciekawe twórcy Ascent mówią że XSX to konsola na której najłatwiej tworzy się gry.


Nie widziałem nigdzie tego, że twórcy tej gry coś o tym wspominają. Widziałem natomiast artykuł na Eurogamerze, gdzie dev pracujący przy Chorus, w wywiadzie odpowiada na pytania o to jak pracuje się na XSX, gdzie pada też odpowiedź, że to najłatwiejsza konsola MS, na której pracowali.

No, ale jakoś mnie nie dziwi, że akurat ty tak to interpretujesz. Szkoda tylko, że mało faktów i prawdy w tym jest.

Co do wczorajszego pokazu,  sam jestem zadowolony, bo tego się spodziewałem, nie wiem po co tylko ten PR wcześniej, który ewidentnie źle ustawił oczekiwania widzów przed (a za, który później Greenberg "przeprasza").  Wczorajszy Inside pokazuje też jak małe studia, z ułamkiem budżetu gier AAA, są wstanie radzić sobie na next-genach i jak cross-gen mniej więcej może wyglądać.

Najlepiej zaprezentowało się Medium imo (a grę, która otworzyła wczorajszy Inside możecie sprawdzić na Steamie btw., to projekt, który już trochę trwa - na razie dostępny jest jeden poziom), no ale ludzie z Bloobera od dawna mają dobre pomysły.  Developing SCORN śledzę od dawna i tutaj niestety nie spodziewam się dobrej gry, mimo, że artstyle będący miszmaszem Beksińskiego i Gigera, to zdecydowanie moje klimaty.
 

  • Plusik 5
Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

Chcesz powiedzieć, że wyczuwasz pewną s t r o n n i c z o ś ć w jego postach? :cool:

Wyczuwam pękającą pewną cześć ciała gdzieś w Trójmieście u pewnego tatuśka ;)

Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, Moldar napisał:

Ehh słabizna, mogli sobie darować.

 

Moldar jak bardzo się nagrzałeś, że wczorajszy pokaz paru fajnych gier zmusił Cię do napisania takiego posta? 

 

Nie rozumiem.

 

Dla mnie bardzo spoko, zabrakło troszkę więcej gameplayów, najmocniej rozczarował mnie pokaz AC liczyłem na solidny urywek i pokaz nowych rzeczy, walki itp.

Edytowane przez Soul
dopisać złotą myśl
  • Minusik 1
Opublikowano

No to już niczyja to wina, pokaz był fajny, jedynie Ubi dało ciała z tym nowym AC, zobaczyliśmy parę nowych fajnie zapowiadających się gier.

Na początku Aron powiedział, że wiedzą, że wszyscy czekają na ich gry i jeszcze będzie trzeba do tego lipca poczekać :)

  • Minusik 1
Opublikowano

@Hendrix Skąd masz info, że te dwie gry to czasowe exy? Myślałem, że przestali się bawić w takie rzeczy, szczególnie, że jakiś czas temu Spencer dawał wywiad, w którym mówił, że nie lubi takich praktyk.

Opublikowano

Musiałem odczekać, aż ochłonę po wczorajszej prezentacji. Myślę sobie a zobaczę co tam szykuje się na next gena, tym bardziej, że to multiplatformy więc nawet jak wybiorę ponownie konsole Sony to w te gry zagram. Duże oczekiwania, nawet mały hype się pojawił a koniec końców skoczyło się na niesmaku, zawodzie i smutku. Tak nie powinno reklamować się nowego sprzętu, te gry poza pozycją nr 1 wyglądały jak z obecnej generacji, zero "wow". Jeśli ten pokaz coś mi dał, to tyle, że ciśnienie na zakup nowego sprzętu spadło do poziomu minimum. 

Nie cieszy mnie to zupełnie! To tylko pokazuje, że wpadliśmy w jakąś czarną dziurę, próżnię sezonu ogórkowego. Do końca roku wyjdą 4 duże tytuły które zwracają moją uwagę, 2 exy na Sony, oraz Cyberpunk i właśnie ten nieszczęsny AC. Mam nadzieję, że to cisza przed burzą i w Lipcu zobaczymy gry wewnętrznych studiów MS, które spowodują opad szczęki. A tak Sony siedzi cicho bo konkurencja nie robi nic oszałamiającego, a wręcz sobie szkodzi takimi pokazami, gdzie hype jest wynoszony pod niebiosa a później każdy dostaje zimny prysznic na głowę. Fajnie, że MS stara się walczyć i reklamować swój produkt, że pokazali konsole, która jest najmocniejsza, że omawiają różne jej aspekty, darmowe ulepszenia gier, to jest ok. Tylko gracze czekają, aż dostaną w mordę jakimś gameplay-em, który powali ich na ziemie, a tak się nie dzieje.

MS nie wykorzystał szansy, wystarczyło pokazać gameplay z nowych gier: Cyberpunk, AC, dying light 2, strasznie liczyłem na Far Cry 6, który jest jakimś wyznacznikiem możliwości sprzętu. A tak jest materiał dla szkół marketingowych jak nie należy reklamować sprzętu.Ogólnie zawód i prezentacja poniżej krytyki, bez względu gdzie by była pokazana! Czasem to milczenie jednak jest złotem, a tak zrobili sobie tylko krzywdę i nam przy okazji, dodatkowo rozleniwiając Sony jeszcze bardziej, które pewnie nie ma nic do pokazania a MS wyciąga im pomocną dłoń dając czas na przygotowanie. Obym w Lipcu zmienił zdanie i obie firmy spowodowały u mnie ból głowy, a tak szkoda kasy na to samo w lepszych szatach. No i szybszym wczytywaniu no bo wiecie SSD. Jako gracz liczę na więcej. A tak jakby to powiedział Kratos do obu firm: don't be sorry, be better.

Opublikowano
5 minut temu, 20inchDT napisał:

@Hendrix Skąd masz info, że te dwie gry to czasowe exy? Myślałem, że przestali się bawić w takie rzeczy, szczególnie, że jakiś czas temu Spencer dawał wywiad, w którym mówił, że nie lubi takich praktyk.


No, ale co z tego, że Spencer dał wywiad*? To normalne praktyki, szczególnie, że w przypadku gier debiutujących na gamepassie, gdzie wchodzą spore pieniądze dla developerów, płatne z góry dodatkowo. Z Blair Witch było tak samo. Małym devom to się opłaca swoją drogą, rzadko jest czas i wolne godziny robocze na produkcję dwóch wersji na raz. 

Zaręczam, że gdyby były to gry w pełni ekskluzywne, to MS dałby to jasno do zrozumienia w swoim komunikacie. 

* Ten wywiad już trochę czasu ma, co nie przeszkodziło MS w posiadaniu timed exlusive'ów, biznes to biznes, oferujesz pomoc/pieniądze, chcesz czegoś w zamian. 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...