Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawe czy ludzie załapali już, że Cyberpunk będzie miał osobną wersję na next-geny (i nie, to nie obejmuje smart delivery :v), więc na nowych konsolach będzie można zagrać w Cyberpunka w BC, Cyberpunka z patchem next-genowym, a na koniec w Cyberpunka Next-gen edition xD

  • WTF 1
Opublikowano (edytowane)

@Bigby
Nie no, nie myl pojęć, nikt posiadający elementarną wiedze na temat tego jak wygladają silniki i optymalizacja gier nie oczekuje, że gry z otwartym światem będą miał 4K/60fps a do tego jeszcze RT. Po prostu wydając grę na nową generacje mogli by się pokusić o dodanie opcji graficznych i na to liczyłem, że to będzie raczej standardem, typu dynamiczna rozdziałka, jak kiedyś pisał Hendrix na przykładzie Gears 5 gdzie została zastosowana i mało kto widział te spadki do niższych wartości i to jest prawda, siedząc parę metrów od telewizora tak na dobrą sprawę ciężko w akcji zobaczyć kiedy rozdzielczość spada, odmienna sytuacja do klatek, tutaj niestety wszystko poniżej stałej wartość to dla mnie nieprzyjemny widok (ale pal licho jak obracamy się w rejonach 60-45fps tutaj pomoże nam VRR) a w przypadku kiedy bazowa wartość to 30 fps, która czasem pewnie zanurkuje w rejony 25 fps przy dużej zadymie to otrzymujemy slideshow i czasem gra jest przez to autentycznie niegrywalna (The Last Guardian na PS4, kompletnie wytrącało mnie to z immersji i przez to olałem grę na bazowym modelu, jak już kupiłem Pro to nie miałem ochoty wracać) i tak jak Bzduras pisał stronę wcześniej, kilka suwaków i możemy cieszyć się grą w płynnej oprawie. 

Edytowane przez bluber
Opublikowano

Jak to jest że next geny mają taką moc i nie dają rady odpalić tego w 60 fps. Rozumiem lenistwo devow ale na pc bedzie taka płynność, więc co tam im się chce a tu nie? Podstawowe konsole ps4 miało 1,84 teraflopa xbox trochę mniej a gry wyglądały pięknie. Teraz mają przepaść w mocy obliczeniowej i co dalej to samo? Na obecną generację dadzą 720p i też będzie 30 klatek, płacimy tylko za to by gra śmigała w 4k? Przecież to dalej to samo tylko w lepszych ciuszkach. Chyba że nie wiem animacja postaci jest inna? Czekam na wewnętrzne gry obu korporacji, bo to co tu się dzieje nie mieści mi się w głowie. To tak jakbym się przesiadł do lepszej fury a osiągi te same, dramat. Pomijam fakt że przed prezentacją Ms pisał że celują w gry 4k 60fps,z możliwością odpalania do 120 fps, a tu tydzień nie mija a pompowana gra na ich konferencji strzela im w kolano. Marketingowo dno. 

Opublikowano

Jak dla mnie to tylko decyzja deva. Mają jedną wersję na konsolę i pewnie żeby się nie babrać dodatkową robotą tylko podmienią assety na bardziej next-genowe czy coś w tym stylu. Nie widzę innego wytłumaczenia. Gears 5 na koxie lata w 60fps a nie widzę, by graficznie było specjalnie gorze, od tej Valhalli.

Opublikowano (edytowane)

No chyba do Ciebie nie dotarło, że otwarte lokacje w Gears 5 jak najbardziej występują. 

 

Poza tym przecież XSX będzie znaaaaacznie mocniejszy od koxa, więc to żaden argument. Brak 60fps we Valhalli to moim zdaniem wymysł wyłącznie deva, nie braku mocy konsoli.

Edytowane przez Shago
Opublikowano
26 minut temu, Hendrix napisał:

Ciekawe czy ludzie załapali już, że Cyberpunk będzie miał osobną wersję na next-geny (i nie, to nie obejmuje smart delivery :v), więc na nowych konsolach będzie można zagrać w Cyberpunka w BC, Cyberpunka z patchem next-genowym, a na koniec w Cyberpunka Next-gen edition xD

?

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, MYSZa7 napisał:

?

 

Z tego co rozumiem, to będzie coś ala GTAV: wydadzą wersję na Current Gen i odpicowaną na Next Gen, a przy okazji lekko poprawiona pojawi się na XSX w ramach Smart Delivery.

Edytowane przez Shago
Opublikowano
Teraz, Shago napisał:

Jak dla mnie to tylko decyzja deva. Mają jedną wersję na konsolę i pewnie żeby się nie babrać dodatkową robotą tylko podmienią assety na bardziej next-genowe czy coś w tym stylu. Nie widzę innego wytłumaczenia. Gears 5 na koxie lata w 60fps a nie widzę, by graficznie było specjalnie gorze, od tej Valhalli.


To zawsze jest decyzja deva. Ale nie, Gearsy 5 nie są bardziej technologicznie zaawansowane niż Odyssey na PC w ustawieniach Ultra, jest odwrotnie (a w takie "ustawienia" w next-genach celują), o samej Valhali nic nie wiemy jeszcze, chociaż w ostatnim teaserze wszystkie volumetric effects stały na bardzo wysokim poziomie (a to dość taksujące dla sprzętu) - co ma sens, bo ciężko sobie wyobrazić wikingów/wczesnej Anglii bez mgły :V

I tak jak Bluber pisał, idealnie powinien być wybór między trybami: performance/visual - tylko no, cross-genowe gry to zawsze pewne ustępstwa (i nie chodzi o to, że mają jedną wersję i podmieniają assety - po prostu nie ma czasu na większą optymalizację, szczególnie jak masz 8 platform)

Opublikowano (edytowane)

Nie interesuje mnie co jest na PC. Na konsoli widzę Gears 5 latające w 60 fps będąc przy okazji top najładniejszych gier. A Valhalla graficznie nie wyznacza jakiś standardów sądząc po trailerach, więc grafika nie tłumaczy 30fps na nowej konsoli.

Edytowane przez Shago
Opublikowano
5 minut temu, Shago napisał:

 

Z tego co rozumiem, to będzie coś ala GTAV: wydadzą wersję na Current Gen i odpicowaną na Next Gen, a przy okazji lekko poprawiona pojawi się na XSX w ramach Smart Delivery.

Nie za bardzo kumam po co się bawić w takie rzeczy, ale bardziej mi chodzi o źródło takich informacji? Domysły, przewidywania czy któryś z devów tak twierdzi?

Opublikowano
Teraz, MYSZa7 napisał:

Nie za bardzo kumam po co się bawić w takie rzeczy, ale bardziej mi chodzi o źródło takich informacji? Domysły, przewidywania czy któryś z devów tak twierdzi?

A to już pytanie do Hendrixa, bo to on rzucił taki wątek :dunno:

Opublikowano (edytowane)
45 minut temu, Shago napisał:

Bez przesady, nie po to kupuję konsolę, żeby się bawić w suwaki..

 

No ale wiesz, że tego typu suwaki już wystepują? Jak chociażby FOV, ogrywałem ostatnio Outer Worlds i tam na luzie można było się nim pobawić, domyślnie może być tak, że są dwa lub trzy tryby (jak na przykład w Monster Hunterze) ale dla chcących się pobawić mogli by i dać kilka innych opcji. Ty nie chcesz się bawić, ale może ktoś inny chce? 

 

Ale no generalnie sens tego powoli się zaciera i jak sobie myślę, że nadal trzeba się będzie użerać z grami w 30 fps bo developerzy nie mają czasu na optymalizacje (to nie ich wina, taki biznes) to zdecydowanie lepiej złożyć kompa gdzie mamy wszystkie gry 1st party od MS (ale tak serio wszystkie, wliczając Age of Empires, Gears Tactics czy Flying Sima), gry od Sony jak Horizon Zero Dawn, Death Stranding, które nadchodzą i mieć wolność wyboru, jedyną barierą jest cena bo w sumie nie wiadomo ile te nowoczesne dyski SSD będą kosztować na PC (no i gorszy gamepass na PC).

 

  

5 minut temu, MYSZa7 napisał:

Jeszcze jakby to była zwykła wsteczna, jak teraz na One, to spoko. Ale nie po oficjalnym stanowisku Redów, jak i tego jak reklamuje to MS.

 

Ale co w tym takiego? Kupujesz grę raz i masz ją dostępną na każdej konsoli czy to Xbox One czy Xbox Series X/S w tej najlepszej wersji dostępnej na dany sprzęt (ale tej pierwotnej) - to jest smart delivery. Next genowa wersja Cyberpunka to będzie oddzielna gra, przykład GTA V to doskonale obrazuje. 

Edytowane przez bluber
Opublikowano

@MYSZa7

na ostatnim conference call padło:

"Smart delivery will be used for a free, next-gen update on Xbox Series X when that version of Cyberpunk 2077 is available. There will be a separate sku for the next-gen version, which will be available later on. They can't comment on other first party policies.

Dla mnie nowe SKU sugeruje nową, dopieszczoną wersję, coś jak GTAV, nie standardowy cross-gen (no chyba, że Cyberpunk 2077 w ogóle nie będzie dostępny na premierę nowych konsol, w innej wersji niż BC, w co BARDZO wątpię).

Oczywiście marketing dopiero się zacznie, więc do czasu premiery będą musieli dokładnie wyjaśnić, co rozumieją przez next gen version i next-gen update.

  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

No czyli jednak będę musiał zapłacić dwa razy za tę samą grę odwołując się do tweeta Redów.  :potter:

 

Myślę, że osobne wydanie wersji next-genowej miałoby rację bytu na ten moment w przypadku PS5, bo tam dalej nie wiemy jak jest rozwiązana wsteczna kompatybilność i czy będzie coś na zasadzie Smarta Delivery z Xboxa. 

Edytowane przez MYSZa7
Gość suteq
Opublikowano

No dobra, ale jak wychodziło GTA V na PS4 to nie było czegoś takiego jak Smart Delivery, że kupiłeś grę na X360 więc odpalisz sobie ją na XO w lepszej jakości. 

Opublikowano

Ja to widzę tak, że w ramach Smart Delivery gra dostaje darmowego patcha, który przyspiesza loadingi i wykorzystuje większą moc sprzętu, ale ma się to nijak to wersji napisanej wyłącznie pod next-gena.

  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...