Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

Opublikowano

Będę nieobiektywny. Yakuzka w 60fpsach na premierę to piękna sprawa. Nawet mimo tego że nie ma tam rt.

 

Jeszcze film od df

 

  • Odpowiedzi 32,9 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Jak ja lubie to dodawanie sobie kompetencji z dupy. Urodził się na początku lat 90 i od razu staż gracza mu się zaczął liczyć, już jak berbeć bez umiejętności srania do nocnika sobie CV redaktora budo

  • Ladnie Spencer obchodzi 25-cio lecie Playstation 

  • Po całej generacji spędzonej z PS4 zakup klocka wydawał się jedynym sensownym rozwiązaniem. Głównie z uwagi na gamepass i całą bibliotekę nieogranych gier. Pierwsze wrażenie to radość z unboxingu, bo

Opublikowano

Zagraj w 4. Nie wiem czy starczy ci sił, żeby przejsc tyle czesci jedna po drugiej.

Edytowane przez 20inchDT

Opublikowano

Nawet to pustynia fajnie teraz wygląda.

 

up - obadałbym 3 i 4 wcześniej, obie ulepszone pod 4K tylko 3ka mocno się zestarzała, imo jedna z gorszych jeśli chodzi o singla.

Opublikowano

Niech jeszcze w wersji na XSX wyrzuca z Gearsów 5 te elementy openworldowe i będzie git :reggie:

Opublikowano

Tylko kto teraz chciałby w to grać? Chyba, że chwalimy technologię samą w sobie, która tak dobrze ulepsza gry z poprzednich generacji.

Edytowane przez MYSZa7

Opublikowano

To prawda. Jak miałbym grac, to wolałby odpalic 3. Technologia jest niesamowita, ciekawe ktore gry jeszcze pozwola na cos takiego. Z tego co czytalem, to zalezy od silnika, na ktorym została napisana gra. Po cichu licze na 60fps w dark souls 3.

Opublikowano

Pisałem to kilka razy, ale Crackdown 3 mi się bardzo podobał. 4K 60fps to spoko wynik i PC mi nie wyrabial na maks detalach. 

Opublikowano

Ja kurde nie wiem gdzie preorderowac. Czuje się jak alkoholik przed pierwszą wizytą na AA bo nigdy nie robiłem preordera na konsole :obama: z drugiej strony może będą na paletach w dniu premiery. 

Opublikowano
9 godzin temu, Daddy napisał:

Nawet to pustynia fajnie teraz wygląda.

 

Ja tam od początku nie rozumiem narzekania na tę pustynię: masa drobnych, pięknie mieniących się elementów, odsłanianie podłoża gdy po nim chodzimy, burze piaskowe i te kryształowe drzewa które powstawały po uderzeniu piorunu. :banderas:Jasne, że geometria w otwartym świecie nie robiła szału, ale ogólnikowo Gearsy 5 wyglądają fantastycznie.

Opublikowano
  • Autor

 

Dzisiaj pewnie będą pokazywać darmowy remaster Gearsow 5.

 

Wygląda na to że jesteśmy już na takim etapie że codziennie będzie mijać embargo na coś nowego.

Opublikowano
9 hours ago, 20inchDT said:

Zagraj w 4. Nie wiem czy starczy ci sił, żeby przejsc tyle czesci jedna po drugiej.

Chyba jednak przejdę wszystkie po kolei + Gears 5 od razu do multi. Ostatnio w jakąkolwiek grę na multi grałem na PS3 zanim wprowadzili haracz więc nie bijcie za bardzo.

Edytowane przez Czoperrr

Opublikowano
  • Autor

 

Nowy projekt InXile ma całkiem ciekawych ludzi za kierownicą.

 

Tak w ogóle robi wrażenie ile legend branży pracuje teraz dla Xboxa, Brian Fargo, Tim Schafer, Todd Howard ...

Opublikowano

The Initiative to kolejny dream team.

 

 

 

Edytowane przez Bigby

Opublikowano

Tego brakowało w różnorodnym portfolio od zespołów Microsoftu. :kaz:

Opublikowano
  • Autor

Fajna wiadomość, bo co jak co, ale animacje w grach w Naughty Dog zawsze stały na swiatowym poziomie.

 

Patrząc na profil zatrudnianych ludzi w Initiative mam też wrażenie że będzie to studio które ma dostarczyć cinematic action-adventure w stylu tych serwowanych przez studia Sony.

 

XGS ma ponad 20 ekip, odpowiedzialnych od racerow, po shootery i gry RPG, ale w tym gatunku akurat mają lukę wydawniczą, która prędzej czy później beda musieli zapelnic, jeśli naprawdę celują w to co mówi Spencer czyli stanie się najlepszym wydawca first party na rynku.

Opublikowano

Ekipa to jedno, ktoś musi tej osobie jednak powiedzieć, że warto robić tą animację i poświęcać czas, która niewiele wnosi, ale po prostu wygląda ładnie. I najwidoczniej tak to w ND działa, dzięki czemu ich gry są ciągle bardzo wysoko jeżeli chodzi o dbałość o każdy szczegół.

Niemniej miło, że doświadczone osoby pracują w tym nowym studio, niech tylko pokażą co robią.

Opublikowano
  • Autor

Tą "odpowiedzią" na Godrizona ZD jest właśnie Fable.

 

Ale nie sugerowałbym się tym za bardzo bo tekst ten pochodzi z ogłoszenia rekrutera niezwiązanego z Microsoftem.

Opublikowano
Cytat

Microsoft Flight Simulator player adds a towering Xbox Series X to Redmond, Washington

EkPiMG9WsAI2SYG?format=jpg&name=large

:xboss:

Opublikowano
Godzinę temu, Moldar napisał:

Ekipa to jedno, ktoś musi tej osobie jednak powiedzieć, że warto robić tą animację i poświęcać czas, która niewiele wnosi, ale po prostu wygląda ładnie. I najwidoczniej tak to w ND działa, dzięki czemu ich gry są ciągle bardzo wysoko jeżeli chodzi o dbałość o każdy szczegół.

 

Oprawiłbym to w ramkę. Zgadzam się co do słowa.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.