Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W związku z tym, że ostatni raz na PC grałem jakieś 25 lat temu:problem: i nigdy nie widziałem k/s w większej wartości niż 60 to mam pytanie.

Naprawdę jest taka różnica 60 vs 120? Na papierze, wiadomo x2, ale dla mnie sztywne 60 jest tak płynne, że nie wyobrażam sobie jak to może śmigać. Oczywiście nie chodzi mi pod granie w jakieś esporty, czy skillowe fps w multi.

 

Opublikowano
26 minut temu, ASX napisał:

Pod jakim pseudonimem pisze maciomaniak?

 

Trochę sztryms przykładać rękę do popularyzacji tego ścieku, więc niech się sam macio wypuli. Od siebie mogę dodać taki mały hint, że nie każdy ma takie same uprawnienia na portalu i niektórzy mogą pisać recki, a inni nie. :kaz: 

Opublikowano
21 minut temu, balon napisał:

W związku z tym, że ostatni raz na PC grałem jakieś 25 lat temu:problem: i nigdy nie widziałem k/s w większej wartości niż 60 to mam pytanie.

Naprawdę jest taka różnica 60 vs 120? Na papierze, wiadomo x2, ale dla mnie sztywne 60 jest tak płynne, że nie wyobrażam sobie jak to może śmigać. Oczywiście nie chodzi mi pod granie w jakieś esporty, czy skillowe fps w multi.

 

Piszą, że różnica jest większa jak miedzy 30, a 60. Choć jakoś sobie tego nie mogę wyobrazić

Opublikowano
22 minuty temu, Michał102 napisał:

Piszą, że różnica jest większa jak miedzy 30, a 60. Choć jakoś sobie tego nie mogę wyobrazić

Jeżeli w grach będzie to tak odczuwalne jak 60vs90hz na moim telefonie to będę pluł sobie w brodę, że nie mam TV z HDMI 2.1 bo płynność już na poziomie 90 robi robotę, a fhd na HDMI 2.0 jednak będzie kupą rozmazaną na moich 65 calach.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, balon napisał:

W związku z tym, że ostatni raz na PC grałem jakieś 25 lat temu:problem: i nigdy nie widziałem k/s w większej wartości niż 60 to mam pytanie.

Naprawdę jest taka różnica 60 vs 120? Na papierze, wiadomo x2, ale dla mnie sztywne 60 jest tak płynne, że nie wyobrażam sobie jak to może śmigać. Oczywiście nie chodzi mi pod granie w jakieś esporty, czy skillowe fps w multi.

 

Mniej się męczy wzrok, znacznie, ale to znacznie bardziej responsywne sterowanie, jakby zerowy inputlag. Ładniej wyglądające animacje. Brak poczucia rozrywania ekranu. VRR>VSYNC. Nie musisz mieć stabilnych, ciągłych 120fps. Mogą być spadki, ale nie odczuwasz tego jak spadków przy 60, lub 30. Każda gra zyskuje przy większej ilości klatek, w szczególności gry, w których czas reakcji jest istotny.

 

Jescze mały edit. Możecie zapomnieć o nacisku na 120fps w nowych grach 1P. Cała pompa leci w wizualia, które widać na ekranie. 120fps nie da się pokazać na trailerze dla mas na YouTubie. Tam ma być RTX, tekstury mają wyglądać w przybliżeniu 300% jakbyś oglądał w rzeczywistości. Ma się błyszczeć i ty masz to widzieć i powiedzieć o tym koledze. Kij w twoje oko, że to wszystko w 30 klatkach na sekundę. Ma być ładnie, bo ładne zawsze się sprzedaje. Żeby osiągnąć 120fps trzeba zrobić grę z mocno obciętymi detalami, a tego nikt nie lubi (Craig drama). 

Edytowane przez pistaczek
  • Dzięki 1
Opublikowano
2 minuty temu, pistaczek napisał:

Mniej się męczy wzrok, znacznie, ale to znacznie bardziej responsywne sterowanie, jakby zerowy inputlag. Ładniej wyglądające animacje. Brak poczucia rozrywania ekranu. VRR>VSYNC. Nie musisz mieć stabilnych, ciągłych 120fps. Mogą być spadki, ale nie odczuwasz tego jak spadków przy 60, lub 30. Każda gra zyskuje przy większej ilości klatek, w szczególności gry, w których czas reakcji jest istotny. 

 

No to smaka narobiłeś. Taki jestem zadowolony z obecnego TV, chciałem czekać ze zmianą jeszcze z 2-3 lat i wziąć od razu jakiś micro oled.
 

A jak to będzie puszczane przez TV UHD jak nie ma hdmi 2.1? Np takie Gearsy5 są w 120 k/s. Wtedy docelowo polecą 4k/60 czy 1080(1440p)/120?

Opublikowano

@balon

Tego Ci raczej nikt teraz nie powie z dokładnością w 100%. Zależy też od softu w TV. Jak podłączysz konsolę to możesz sprawdzić jakie rozdziałki w jakim odświeżaniu możesz odpalić. Dopiero to da Ci gwarancję na 100%.

Opublikowano
1 godzinę temu, balon napisał:

W związku z tym, że ostatni raz na PC grałem jakieś 25 lat temu:problem: i nigdy nie widziałem k/s w większej wartości niż 60 to mam pytanie.

Naprawdę jest taka różnica 60 vs 120? Na papierze, wiadomo x2, ale dla mnie sztywne 60 jest tak płynne, że nie wyobrażam sobie jak to może śmigać. Oczywiście nie chodzi mi pod granie w jakieś esporty, czy skillowe fps w multi.

 

Tylko w pro gamingu ma to jakieś większe, zauważalne znaczenie, ale zeby to wszystko miało sens to pad,tv i internet nie powinien mieć praktycznie laga, w świecie konsol to tylko marketing i próba sprzedaży większej ilości TV.

Opublikowano
1 godzinę temu, balon napisał:

W związku z tym, że ostatni raz na PC grałem jakieś 25 lat temu:problem: i nigdy nie widziałem k/s w większej wartości niż 60 to mam pytanie.

Naprawdę jest taka różnica 60 vs 120? Na papierze, wiadomo x2, ale dla mnie sztywne 60 jest tak płynne, że nie wyobrażam sobie jak to może śmigać. Oczywiście nie chodzi mi pod granie w jakieś esporty, czy skillowe fps w multi.

 

 

 

Odpaliłem FM7 na PC z licznikiem FPS i było w okolicach 80/90. Czuć różnice. W Horizon też. 

W przypadku COD też czuć różnicę, ale jak mam 68 czy 90, to ja bez licznika nie widzę różnicy. Na takim pływaniu nie odczuwam zmian, ale jak mi spadnie do 50 i mniej to już wiem że klatki spadły. Więc nie wiem czy zobaczę 60/120. 

Obstawiam że większość nie zobaczy różnicy. Kwestia input laga, matrycy, to wtedy te fps mają znaczenie w takim CS.

Opublikowano
36 minut temu, Figuś napisał:

Pierwszy materiał z naszego rynku

 

(pipi)a jedna z największych redakcji w Polsce i oni nie mieli nawet One S na stanie, żeby zrobić lepsze porównanie padów?

Opublikowano
10 minut temu, MYSZa7 napisał:

(pipi)a jedna z największych redakcji w Polsce i oni nie mieli nawet One S na stanie, żeby zrobić lepsze porównanie padów?

Nie zmieniam swojego zdania i X ląduje u mnie na premierę ale trzeba przyznać, że M$ dał dupy z tym, że nie ma chociaż jednego killera graficznego na start nowej konsoli. Wiem, że to kwestia czasu ale jednak tu i teraz jakiś tytuł startowy byłby mile widziany.

Opublikowano

No na ten moment brak konkretnych tytułów startowych na Series X to jedyny minus dla mnie. Choć 9 dni później wychodzi Cyberpunk 2077, więc myślę, że brak tytułów startowych nie będzie mi doskwierał aż tak bardzo.

Opublikowano
1 minutę temu, izon napisał:

Nie zmieniam swojego zdania i X ląduje u mnie na premierę ale trzeba przyznać, że M$ dał dupy z tym, że nie ma chociaż jednego killera graficznego na start nowej konsoli. Wiem, że to kwestia czasu ale jednak tu i teraz jakiś tytuł startowy byłby mile widziany.

Z tego co wiem to nie miałeś wcześniej xone, więc spokojnie możesz traktować jako taki tytuł Horizona4. Sądzę, że FH4 + smart delivery zerwie szczenę na dobrym tv z hdr i wydaje mi się, że to będzie najładniejsza gierka pierwszego miesiąca (dwóch) next genów, a do tego w 60 k/s. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...