Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, schabek napisał:

Hehe bo wiecie 3 i pol bomby. No ale tak, ds to jest remaster. Gierki z podbita rozdzialka i fpsami to po prostu gierki z podbita rozdzialka i fpsami. Dotyk Spencera nie zmienia w nich nic poza tym

 

Niedlugo to remaster bedziecie pisac o gierkach ktore dostaly day one patcha :yao:

Ds to remake, a nie remaster. Chociaż tylko graficzny, ale wciąż remake.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Figuś napisał:

Bez paczki nowych tekstur w wyższej rozdzielczości różny może być efekt

|Nowych tekstur nie da się tak po prostu wrzucić do starych gier bez udziału developerów ale technologia darmowych remasterów oprócz podbicia rozdzielczości  i fpsów, poprawia też filtrowanie textur dzięki czemu są ostrzejsze

Xbox-Series-S_-Backwards-Compatibility_-

Odnośnik do komentarza
19 minut temu, schabek napisał:

Hehe bo wiecie 3 i pol bomby. No ale tak, ds to jest remaster. Gierki z podbita rozdzialka i fpsami to po prostu gierki z podbita rozdzialka i fpsami. Dotyk Spencera nie zmienia w nich nic poza tym

 

Niedlugo to remaster bedziecie pisac o gierkach ktore dostaly day one patcha :yao:

Coooooo? XDDD 

Odnośnik do komentarza
28 minut temu, 20inchDT napisał:

W tych sķładankach hd gier z ps2 to chyba nawet nie podbijali fps

 

Ostatnio zakupiłem GTA Vice City na PS4. Myślałem, że chodziaż będzie stabilny framerate, a tu wyszedł taki kupsztal, nie dało się w to grać. Rozumiem, że tak chodziła gra na PS2 i szczerze współczuję wszystkim, którzy tak grali. Finalnie 40 zł w plecy (na szczęście była promka), oczywiście zwrócić odpalonej gry na PSN się nie da. Wyszło na to, że kupiłem w końcu wersję na iPhone.

 

Co innego w przypadku Xboxa, z przyjemnością ogrywam teraz tytuły ze wstecznej. Część z nich ma podbite rozdzielczości i framerate.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, XM. napisał:

Nie ilość lecz dobór gier bym tutaj wyśmiewal.

okej można wyśmiewać ilość i jakość

 

ale sama technologia robi wrażenie, możliwość podbijania frameratu bez żadnej ingerencji w kod gry i bez udziału twórców, daje nadzieje że zobaczymy wiele gier które z tego skorzystają,

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, A_Bogush napisał:

 

Ostatnio zakupiłem GTA Vice City na PS4. Myślałem, że chodziaż będzie stabilny framerate, a tu wyszedł taki kupsztal, nie dało się w to grać. Rozumiem, że tak chodziła gra na PS2 i szczerze współczuję wszystkim, którzy tak grali. Finalnie 40 zł w plecy (na szczęście była promka), oczywiście zwrócić odpalonej gry na PSN się nie da. Wyszło na to, że kupiłem w końcu wersję na iPhone.

 

Co innego w przypadku Xboxa, z przyjemnością ogrywam teraz tytuły ze wstecznej. Część z nich ma podbite rozdzielczości i framerate.

 

w tym gta nie ma chyba nawet 30 fps, gra chodzi jakby była przyblokowana na 24

serio dali podnieść tam rozdziałkę a FPS już nie

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...