Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oby się za bardzo nie rozpedzali, bo przy takim tempie zatrzymaja się dopiero w 2024 na dziesiatą rocznicę objecia sterów przez Spencera. Niech ich chuy, gdyby halo wyszło zgodnie z planem, to by nie mieli żadnego zapowiedzianego eksa na 2021 xd

Opublikowano

Przesadzacie E3 w wykonaniu Xboxa od 2018 trzymają poziom. 

 

Mało jest pierdolenia, tylko leci zapowiedź za zapowiedzią, jedyne do czego można się przyczepić to to że Microsoft lubi zapowiadać swoje gry zwiastunami CGI i brakuje na ich prezentacjach jakiś dłuższych fragmentów gamepalyu kiedy to developer może wyjść na scenę i opowiedzieć o swojej grze. A przydałoby się cos takiego bo teraz to wygląda tak jakby targetem ich konferencji były dzieci z ADHD i koniecznie chcą żeby nie było przestoju dłuższego niż 30 sekund.

 

Z tym "eventem" marcowym (celowo cudzysłów) to ja byłbym ostrożny, źródłem plotki jest Jeff Grub którego zapytali czy MS planuje coś z okazji przejęcia Bethesdy. A on odpowiedział że na pewno coś planuje, ale nie wiadomo jak to będzie wyglądać, może to być krótki filmik gdzie zaprezentują wszystkie studia Bethesdy i gry nad którymi pracują a może to będzie tylko krótki artykuł na stronie gdzie Xbox wyjaśni status ekskluzywności gier takich jak Starfield czy Elder Scrolls.

 

 

Opublikowano

ASX tylko jak to u MS-u zapowiedzi są najczęściej multiplatform, często bez daty premiery albo gameplayu. Nintendo na ostatnim direct zrobiło to wzorowo - 50 minut, gameplay za gameplayem, same daty, nawet update'y odnośnie już powstających gier. 

Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

ASX tylko jak to u MS-u zapowiedzi są najczęściej multiplatform, często bez daty premiery albo gameplayu.

nie no większośc prezentacji to gry first party i myślę że z roku na rok będzie ich coraz więcej patrząc na to jak organizacja się rozrasta. Brak gameplayu i brak dat premier, to się zgodzę wiadomo. O braku gameplayów sam pisałem post wyżej.

 

Dziwne że przywołujesz jako wzór Nintendo gdzie połowa zaprezentowanych gier (tak policzyłem to) to były akurat multiplatformy

 

dla porównania na Xbox Game Show pokazano ponad 20 gier z tego 13 to były gry first party, a jedyną multiplaformą było Destiny, reszta to były ekskluzywne gry third party jak Medium i Stalker 2,

Opublikowano

Wciąż bez gameplayu, więc 0 podjarki. MS musi się nauczyć, że gry konsole i usługi graczom hc i semi-hc sprzedają gry (i to duże, dla któych chce się mieć już tu i teraz), a nie obietnice. Mi tam już od 4 lat obiecują jak to nie zaorają, a zaorali jedynie siebie pokazem Halo Infinite. Nie przypominam sobie w ostatnim dziesięcioleciu równie przykrego blamażu u niebieskich czy czerwonych. Ich największy hit, SoT, rozkręcił się na dobrą sprawę w rok po premierze, ale reszta? Mocny meh.

 

Mają zerowe credibility.

Opublikowano
3 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Wciąż bez gameplayu, więc 0 podjarki. MS musi się nauczyć, że gry konsole i usługi graczom hc i semi-hc sprzedają gry (i to duże, dla któych chce się mieć już tu i teraz), a nie obietnice. Mi tam już od 4 lat obiecują jak to nie zaorają, a zaorali jedynie siebie pokazem Halo Infinite. Nie przypominam sobie w ostatnim dziesięcioleciu równie przykrego blamażu u niebieskich czy czerwonych. Ich największy hit, SoT, rozkręcił się na dobrą sprawę w rok po premierze, ale reszta? Mocny meh.

 

Mają zerowe credibility.

 

Kup sobie jeszcze jedną konsolę i będziesz miał wywalone na zapowiedzi jednego producenta. Dadzą coś fajnego to się ogra i zawsze będzie w co grać. 

Opublikowano
3 minuty temu, Ukukuki napisał:

@Paolo de Vesir Czy ja wiem, mam obecnie wszystkie platformy i jakoś nie przywiązuje się do zapowiedzi jednego producenta. Nintendo ostatnio miało bardzo kiepską prezentację która nie trafiła w moje gusta ale jakoś mnie to nie rusza bo mam jeszcze PC i Sony. 

 

Nie działa, bo jeśli będę miał 1 czy 3 konsole to i tak dalej będę niezadowolony z sytuacji XGS dopóki nie zobaczę gier AAA.

Opublikowano
6 minut temu, Ukukuki napisał:

Kup sobie jeszcze jedną konsolę i będziesz miał wywalone na zapowiedzi jednego producenta

Na obecnym etapie kupno obu konkurencyjnych systemów mija sie z celem. Raz, że ilość eksów, dla których warto to zrobić jest bliska zeru i to sie nie zmieni szybko. Dwa, że chyba każdy przeciętny gracz ma spory backlog, który bezproblemowo nasyci głód giereczek.

Pewnie są goście którzy ogrywają wszystko na premierę i może ich dotknąc syndrom "nie ma w co grać", ale to margines mimo wszystko.

Opublikowano

Zgadzam się z Ukukukim, że trzy platformy to całkiem dobre rozwiązanie. W tym momencie mam Series X do Forz, Ori i multiplatform, na Switchu gram w exy, a PS5 chciałbym kupić dla Spidermana, Sackboya i dwóch kolejnych już zapowiedzianych gier. Wtedy jak któraś konsola będzie mieć słabszy miesiąc mogę odpalić drugą.  
 

 

  • Plusik 2
Opublikowano

Wiadomo ,że idealnym rozwiązaniem jest jedna platforma na której będą dostępne wszystkie dobre gry no ale to nierealne. Może kiedyś Sony zacznie standardowo wydawać gierki również na PC (które jest w miarę neutralną platformą) ale na Nintendo nie ma co liczyć chyba ,że będzie magik jak z WiiU. 

Opublikowano
38 minut temu, funditto napisał:

Zgadzam się z Ukukukim, że trzy platformy to całkiem dobre rozwiązanie. W tym momencie mam Series X do Forz, Ori i multiplatform, na Switchu gram w exy, a PS5 chciałbym kupić dla Spidermana, Sackboya i dwóch kolejnych już zapowiedzianych gier. Wtedy jak któraś konsola będzie mieć słabszy miesiąc mogę odpalić drugą.  
 

 

Ps5 jeszcze dla Asto <3

 

Osobiście mam tak jak powyżej i nawet przez sekundę nie pomyślałbym że nie mam w co grać i co chwilę wpada coś nowego do ogrania. 

Opublikowano

Spoko ja rozmawiam m.in o tym, że plan wydawniczy Xboxa na 2021 oparty na Medium, MFS, Psychonauts 2 czy Halo jest dla mnie bardzo okey i pięknie uzupełni gierki z Sony i Nintendo, więc osobiście nie mam na co narzekać. 

Opublikowano

Microsoft ogłosił kolejną edycję Game Stacka, czyli stream dla developerów tworzących gry. Mimo stricte technologicznego charakteru wydarzenia, kilka paneli zapowiada się ciekawie nawet dla zielonych w temacie, jeżeli ktoś interesuje się nowymi technologiami i przyszłością nextgenowych gier

Oto kilka z ciekawszych paneli

Cytat
  • Graphics Keynote: Delivering the New Generation of Gaming Graphics
    New consoles and graphics cards usher in a new wave of more immersive video games. In this session, we will cover the latest innovations to our graphics platform, making it easier for game developers to push the limits of graphics on both PC and Xbox with DirectX, HLSL, PIX, HDR, and more.
  • Accelerating DirectX Innovation
    The DirectX team has been working on a way to change the game for developers who want to be on the bleeding edge of graphics. We're finally ready to show the world how we're pushing the envelope with an exciting new update.
  • Tier 2 Variable Rate Shading in Gears
    This talk will discuss the usage of Variable Rate Shading in Gears 5 and Gears Tactics. Our implementation targets zero perceptual drop in visual quality, works seamlessly with dynamic resolution, and runs across Xbox Series X|S and PC. Performance improvements will be discussed as well as how VRS was tuned to work across different rendering passes. We will also discuss some challenges and integration tips that can be applied to any game engine.
  • Denoising Raytraced Soft Shadows on Xbox Series X|S and Windows with FidelityFX (Presented by AMD)
    With raytraced visuals bumping rendering quality even higher than ever before, a significant amount of fine tuning is required to maintain real-time performance. A typical way to achieve this is to trace fewer rays, and to make sense of the noisier output that method delivers. This presentation will explain how the AMD FidelityFX Denoiser allows for high-quality raytracing results without increasing rays per pixel, and deep dives into specific RDNA2-based optimizations that benefit both Scarlett and PC.
  • Xbox Velocity Architecture: Faster Game Asset Streaming and Minimal Load Times for Games of Any Size
    The new Xbox Velocity Architecture in the Xbox Series X|S consoles enables developers to re-imagine how to build their games. By combining a super-fast SSD, hardware decompression, and the new DirectStorage functionality, game developers have tools to develop immersive experiences with a minimal load time for users. This session will review the benefits of the Velocity Architecture and show a real-world example.

 

Opublikowano

Ciekaw jestem co z tego będzie. Wczoraj trafiłem na anglojęzyczny kanał prowadzony przez naszego rodaka gdzie poruszany był temat boostu wydajnościowego powodwanego użyciem mesh shadingu (technologia wspierana przez pctowe karty graficzne oraz GPU w XSX/XSS).

 

 

Dużo fajnej technologii kryje się w tych konsolach i wychodzi na to, że osiągi mogą być znacznie wyższe niż wskazywałaby na to sztywna specyfikacja.

 

Tylko kiedy te gry które to pokażą? :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...