Opublikowano 9 marca 20214 l Halo 5 również zebrało świetne recenzje, ale to tylko za sprawą dobrego multi. Ja się odbiłem od tej gierki po pierwszym przejściu kampanii będąc bardzo zawiedzionym. Także teraz zero oczekiwań względem H:I
Opublikowano 9 marca 20214 l 3 minuty temu, Bigby napisał: Ostatecznie liczy się efekt końcowy. Halo Infinite zostało przesunięte aż o rok i wygląda znacznie lepiej niż na ostatnim pokazie. Jak w końcu wyjdzie, zgarnie świetne oceny i ogromną liczbę graczy, to nikt nie będzie pamiętał o żadnym Gregu. Ale gdyby nie gównoburza to ta gra wyszłaby w tym stanie. Sam pamiętam, że mówili wtedy, że pokazują mocno dopracowany gameplay. Ogólnie to ten singiel mi tam wisi ale to taki przykład. 5 minut temu, ASX napisał: Nie można oceniać całej organizacji na podstawie tego typu gry bo to nie jest żaden wyznacznik, to tak jakby na podstawie ostatniej gry Sony, czyli Destruction All Stars, oceniać cały dorobek i ambicje Playstation Studios Ja tu nie oceniam całej organizacji, podałem tylko przykład, nie mieli skrupułów żeby kasować fable legends czy scalebound to po co krapisze wydawać. Ok zawsze można powiedzieć, że za 4 zeta to się sprawdzi.
Opublikowano 9 marca 20214 l 2 minuty temu, ASX napisał: no ale Battletoads to był mały pasjonacki projekt. Dlala studio pracowało razem z Rare nad Sea of Thieves, a że szef był fanem starych ropuch to poprosili Rare czy dałoby radę wskrzesić grę no i tak małym kosztem (Dlala studio to zaledwie kilkanaście osób) powstały odświeżone ropuchy. Nie można oceniać całej organizacji na podstawie tego typu gry bo to nie jest żaden wyznacznik, to tak jakby na podstawie ostatniej gry Sony, czyli Destruction All Stars, oceniać cały dorobek i ambicje Playstation Studios Podepnę się do tego i dodam, że takich mniejszych projektów chciałbym jak najwięcej. Jeżeli developer ma jakiś pomysł to niech go realizuje. Jeszcze by tego brakowało, żeby MS każdemu nakreślał co ma robić, odbierając jakąkolwiek kreatywność i pasję. Może jestem w tym przypadku specyficznym odbiorcą, ale wolę Psychonauts 2 od niejednego dużego, cinematic AAA.
Opublikowano 9 marca 20214 l Jeśli gierka jest dobra to nie ma to znaczenia czy aaa czy aa, no właśnie tylko musi być dobra i przede wszystkim musi w ogóle być a o tym tutaj głównie ostatnio rozmawiamy.
Opublikowano 9 marca 20214 l Autor no to prawda, w tej chwili Microsoft jest w takiej sytuacji i ma tyle gier w produkcji, że może sobie pozwolić na ten komfort, że nie każda gra musi być wysokobudżetową produkcją AAA, oczywiście takie gry też bedą, bo na takich studiach jak Coalition, Turn10, 343 Industries, Playground Games spoczywa wręcz obowiązek dostarczania dużych dopracowanych gier podnoszących technologicznie poprzeczkę, ale obok nich będą funkcjonować mniejsze ekipy jak np. Ninja Theory czy Double Fine które otwarcie mówią że nie chcą robić gier AAA, bo stawiają na wolność kreatywną którą niestety wysoki budżet i setki osób często zabija. nie jest to nic nadzywczajnego bo podobnie to funkcjonuje np. u Sony gdzie Santa Monica, Naughty Dogs i Guerilla Games odpowiadają za gierkowe blockbustery, a obok nich działają mniejsze, ale bardziej kreatywne studia jak Media Molecule, Pixel Opus czy do niedawna Japan Studio
Opublikowano 9 marca 20214 l MS to jest w takiej sytuacji, że nie może pozwolić sobie na żaden komfort, bo nie dostarczył jeszcze ani jednego nowego tytułu na swoją konsolę (nie licząc sztucznie przetrzymanych portów z PC).
Opublikowano 9 marca 20214 l Ciekawy jestem tego avoved tj. jak ta gra będzie hulać na silniku z fallouta?
Opublikowano 9 marca 20214 l W końcu się sytuacja ustabilizuje. Przejęcia ogarnięte bardzo dobrze, dali dokończyć co zaczęli robić, więc wyszło jak wyszło, zwłaszcza na premierę konsoli. Od 2022 powinno się już zacząć to o czym Spencer mówił, czyli nowa gra co 3-4 miesiące.Małe gry też są ważne, a przede wszystkim warto je robić, zazwyczaj małe ekipy się za to zabierają, a czasem może wyjść jakaś fajna perełka.
Opublikowano 9 marca 20214 l 3 minuty temu, lpcl napisał: Ciekawy jestem tego avoved tj. jak ta gra będzie hulać na silniku z fallouta? Skąd to info o silniku? Przecież to niemożliwe bo silnik jest bethesdy.
Opublikowano 9 marca 20214 l 1 minutę temu, XM. napisał: Skąd to info o silniku? Przecież to niemożliwe bo silnik jest bethesdy. My bad myślałem o tym Starfieldzie.
Opublikowano 9 marca 20214 l Autor 3 minuty temu, lpcl napisał: Ciekawy jestem tego avoved tj. jak ta gra będzie hulać na silniku z fallouta? nie, z tego co pamiętam to UE4. Plotki głoszą że to taki Obsidianowy Skyrim z mniejszym ale bardziej zagęszczonym światem, zresztą nawet jedyne znane ujęcie z gry nie pozostawia złudzeń
Opublikowano 9 marca 20214 l Jeśli to gra na UE4 wydawana na generację w której UE5 będzie standardem nie mam wielkich oczekiwań co do grafiki.
Opublikowano 9 marca 20214 l Myślę, że lepiej zostawić programistom wybór silnika. Oni najlepiej wiedzą na co pozwala każdy z nich.
Opublikowano 9 marca 20214 l Teraz, Paolo de Vesir napisał: Jeśli to gra na UE4 wydawana na generację w której UE5 będzie standardem nie mam wielkich oczekiwań co do grafiki. Właśnie o to też chodzi tj. chciałbym next genowego jebnięcia w pysk w kwestii grafiki a gry robione pod crossgeny tak średnio to zapowiadają na razie. W ogóle przez te wersje pro nie czuć tutaj jakiegoś postępu.
Opublikowano 9 marca 20214 l Ja chcę przede wszystkim żeby to była dobra gra. Grafika to sprawa drugorzędna.
Opublikowano 9 marca 20214 l A ja bym chciał i dobrej grafiki i żeby gra też była dobra. Za dużo wymagam po 12 tera?
Opublikowano 9 marca 20214 l Dlaczego zakładasz, że na ue4 będzie brzydka grafika? Avowed nie będzie crossgenem, tego możemy być pewni.
Opublikowano 9 marca 20214 l No ale to nagle Unreal Engine 4 nie wystarczy? Poza tym przecież UE5 nie jest jeszcze szeroko dostępny, a już na pewno nie te 2-3 lata temu kiedy zaczęli prace nad Avowed.
Opublikowano 9 marca 20214 l 2 minuty temu, 20inchDT napisał: Dlaczego zakładasz, że na ue4 będzie brzydka grafika? Avowed nie będzie crossgenem, tego możemy być pewni. Nie będzie brzydka, bo UE4 tylko brzydka, bo Obsidian. xd
Opublikowano 9 marca 20214 l Akurat nie piszę tutaj konkretnie o tym avoved tylko w ogóle o current genowych grach. Dla mnie grafika się liczy bo jakby tak nie było to na PS3 bym grał na hd ready. Ostatnio grałem w gta 4, spoko gra ale oczy mi krwawiły od tego rozmycia na dalszych planach.
Opublikowano 9 marca 20214 l Ja to jestem ciekaw jak będzie Game Pass wyglądał w dłuższej (5+ lat perspektywie) gdy skończy się szał na all acessy, kody w chrupkach i trzeba będzie się zmierzyć z nawykami graczy jednoczenśnie będąc na plusie. Większość osób twierdzi, że to żyła złota i MS ma rację bo Netflix wypalił - problem w tym, że przeciętny użytkownik Netfliksa jest już "wytersowany" i wie, że poznawanie filmu lub serialu =/= posiadanie go, bo wychował się na proto-streamingu czyli telewizji. W przypadku graczy 'posiadanie' biblioteki ma większął wartość - czy to cyfrową czy fizyczną (dawno wymarłą na PC, powoli wymierającą na konsolach). Można oczywiście 'wytresować' nowych graczy i pokazać im, że subskrypcja to nowe 'posiadanie'... Noo ale tu pewnie potrzeba dużo czasu i cierpliwości, której korporacje raczej nie mają Edytowane 9 marca 20214 l przez Gość
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.