Daddy 4 226 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Next week we get the dev conference "Game Stack Live". And by detailing the program MS has previewed a lot of the tool enhancements that are coming for Xbox and PC game developers. Cytuj
Paolo de Vesir 9 122 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 42 minuty temu, 20inchDT napisał: ACG teasuje, że MS chce położyć łapska na IP MGS Jezusie, MGS od Kojimy exem na Xboxa? Spoiler olałbym, bo W OGÓLE nie mój typ gry, ale pewnie byłby sztosem Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Autor Opublikowano 13 kwietnia 2021 brzmi jak szalona, kompletnie nierealna plotka, ale przyznaje że w zakup Bethsedy też nie wierzyłem, więc teraz chyba wszystko jest możliwe Cytuj
Ukukuki 6 989 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Jak zrobią z tego strzelankę to zagram. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Od miesięcy yeti z brygadą z działu niżej ciągle wklejali info że to Sony kupuje IP Konami a Silent Hill powstaje w Sony Japan [*] przy współpracy z Kojimą xDDD Cytuj
orion50 632 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Niech zrobią Zelde na Xboxa Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Godzinę temu, Daddy napisał: Od miesięcy yeti z brygadą z działu niżej ciągle wklejali info że to Sony kupuje IP Konami a Silent Hill powstaje w Sony Japan [*] przy współpracy z Kojimą xDDD No szkoda tylko, że Sony Japan nie doczekało finalizacji Ale bez kitu Silent Hill > MGS. Pod warunkiem, że zrobiło by go jakieś ogarnięte studio. Najlepiej jakby Capcom kupił prawa do marki, bo oni umieją w rimejki. 1 Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Byla plotka, ze bluberteam miało by robic silent Hilla. Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Jeszcze do niedawna - oby nie. Po tym co pokazali w Medium - oby tak. 1 Cytuj
drozdu7 2 792 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Silent Hill bez koślawego walenia gazrurką i strzelania z kapiszonow to żaden Silent Hill Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 A co za problem takie coś dodać? Jest to jeden z głównych elementów tej serii, więc jest duża szansa, że jakby robili to by zaimplementowali walkę (oby mniej niż zawsze). Biorąc pod uwagę, że w żadnej części nie było to jakoś super zrobione, więc poprzeczki nie mieliby wysoko zawieszonej. Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Seria Silent Hill nigdy nie błyszczała technikaliami czy mechaniką. Niech nostalgia nie zniekształca faktów. Tam chodziło o design świata, klimat i scenariusz. Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 14 minut temu, dee napisał: Tam chodziło o design świata, klimat i scenariusz. + muza a te elementy Bloobery zrobiły ostatnio mega dobrze. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Przecież SH 2 i 3 to był absolutny top generacji pod względem grafiki. 4 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 SH2 kulał trochę w kwestii animacji postaci ale ich wykonanie i efekty latarki dobrze wyglądały. SH3 wyglądał jeszcze lepiej i nawet w tym momencie może się podobać. Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Animacja i mimika twarzy w SH3 robi wrażenie do dzisiaj. Przypominam, to jest gra z 2003 roku. SH4 prezentuje się trochę gorzej i Henry biega strasznie drętwo. Polecam wrócić do tych tytułów, to naprawdę szczytowe dzieła PS2. Wiem co mówię, gram w to rok do roku od kilkunastu lat. Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 No dwójka robiła na mnie wrażenie, trójka już mniej (Okey twarze kozak). Reszta części m to taka rzemieślnicza lub wręcz słaba robota pod kątem oprawy. No i jakby nie było Medium momentami wyglada świetnie. Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 5 minutes ago, balon said: No dwójka robiła na mnie wrażenie, trójka już mniej (Okey twarze kozak). Reszta części m to taka rzemieślnicza lub wręcz słaba robota pod kątem oprawy. No i jakby nie było Medium momentami wyglada świetnie. Zjazd formy kolejnych części to wina oddania marki wszelakim wyrobnikom, co chwilę inne, niedoświadczone studio brało się za Silent Hill. Za kanoniczne uważam SH1-4 robione przez Team Silent, reszta to już popłuczyny (Origins i Shattered Memories jeszcze ujdą, ale to jednak nie to samo). Cytuj
Ukukuki 6 989 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 (edytowane) Mi tam jakaś odsłona na PSP się podobała, fajna gierka. No ale nie grałem w sumie w żadną inną odsłonę. Edytowane 13 kwietnia 2021 przez Ukukuki Cytuj
Paolo de Vesir 9 122 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 31 minut temu, XM. napisał: Przecież SH 2 i 3 to był absolutny top generacji pod względem grafiki. Oj tak byczku, modele bohaterów i wrogów z SH3 wciąż mogą się podobać. 19 minut temu, Czoperrr napisał: Zjazd formy kolejnych części to wina oddania marki wszelakim wyrobnikom, co chwilę inne, niedoświadczone studio brało się za Silent Hill. Za kanoniczne uważam SH1-4 robione przez Team Silent, reszta to już popłuczyny (Origins i Shattered Memories jeszcze ujdą, ale to jednak nie to samo). Nie mogę się zgodzić. IMO pod względem klimatu i budowy świata Downpour to naprawdę udana część. Gdyby ekipie z Czech dano większy budżet, a konkretnie projektanta maszkar i kogoś od walki mielibyśmy czołowego Silent Hilla. no ale niestety nie mieli, gra ma koncertowo spierdoloną walkę i jest zabugowana, więc w bólach odpuściłem ją po raz kolejny Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Dla mnie połowa SH Homecoming to poziom starych silentow, szkoda że potem jakiś bunkier wchodzi w grę i masowe ilości przeciwników. 1 Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 6 minutes ago, Paolo de Vesir said: Oj tak byczku, modele bohaterów i wrogów z SH3 wciąż mogą się podobać. Nie mogę się zgodzić. IMO pod względem klimatu i budowy świata Downpour to naprawdę udana część. Gdyby ekipie z Czech dano większy budżet, a konkretnie projektanta maszkar i kogoś od walki mielibyśmy czołowego Silent Hilla. no ale niestety nie mieli, gra ma koncertowo spierdoloną walkę i jest zabugowana, więc w bólach odpuściłem ją po raz kolejny Klimat Downpour ma, etapy ucieczki zaczerpnięte z Shattered też były niezłe, ale toporna walka i techniczne babole męczyły mnie na tyle, że drugi raz już gry nie miałem ochoty kończyć. Pierwsze 4 części mi się nie nudzą i ograłem kilkadziesiąt razy wzdłuż i wszerz robiąc też speedruny. Cytuj
LiŚciu 1 330 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Z kolei w SH Homecoming walka była niezła, chyba najlepsza ze wszystkich części. Tylko w pewnym momencie przesadzili z jej ilością. Najlepsze silenty to jednak 1-3, 4 nigdy nie skończyłem bo w pewnym momencie zaczyna się straszny recykl lokacji co mnie zmęczyło. Downpour - nieoszlifowany diament, naprawde kawał dobrej historii i kllimatycznej gry. Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Opublikowano 13 kwietnia 2021 Just now, LiŚciu said: Z kolei w SH Homecoming walka była niezła, chyba najlepsza ze wszystkich części. Tylko w pewnym momencie przesadzili z jej ilością. Najlepsze silenty to jednak 1-3, 4 nigdy nie skończyłem bo w pewnym momencie zaczyna się straszny recykl lokacji co mnie zmęczyło. Downpour - nieoszlifowany diament, naprawde kawał dobrej historii i kllimatycznej gry. SH4 ma męczący backtracking, każdą z czterech lokacji trzeba przejść dwa razy, co gorsza, drugi raz zmienia się to w eskortowanie koleżanki Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.