Czoperrr 5 158 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 QR jest zajebiste i powrót do PS4 jest teraz dla mnie trudny. Nie chodzi tutaj tylko przeskakiwanie między tytułami (chociaż to się też czasem przydaje, np. szybki wyścig w Horizon 4 w odskoczni od jakiegoś tytułu fabularnego), ale pomijanie logosów, menusów i ekranów ładowania to jest magia. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 1 minutę temu, Soul napisał: Cybera ukończyłem dwa razy i bardzo sobie chwalę opcje QR, która odpalał grę w parę sekund w miejscu gdzie wczoraj skończyłem grać, więc przestań pan pisać głupoty. Nie gorączkuj się tak, nie zauważyłeś, że powiedziałem to pół żartem. Cytuj
messer88 6 507 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 No w sumie jak ktoś dużo skacze po grach to pewnie dobre. Jak gram obecnie w dwa tytuły to chyba z przyzwyczajenia i tak normalnie wyłączam, jak nie zapomnę to dziś przetestuję. Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Autor Opublikowano 20 kwietnia 2021 możliwość wrócenia do gry w ciągu kilku sekund, zaraz po uruchomieniu konsoli to coś pięknego. Nie wiem wiem jak można z tego nigdy nie skorzystać, przecież to działa automatycznie Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 to nie wiem w jakie wy gracie gry jak QR sie nie sprawdza...osobiscie bardzo sobie chwale ta opcje. Cytuj
Figuś 21 179 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Teraz, Czoperrr napisał: szybki wyścig w Horizon 4 Nie wiem jak teraz, ale jak ostatnio grałem to i tak wywalało z serwerów po QR. Poza tym Horizon 4 zajebiście szybko wchodzi i bez QRa i jak dla mnie jest to zbędne Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 6 minut temu, Rozi napisał: To nikt z tego jednak nie korzysta? Korzystam non stop. Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 5 minut temu, lpcl napisał: Nie gorączkuj się tak, nie zauważyłeś, że powiedziałem to pół żartem. Skąd założenie, że się gorączkuję Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Teraz, Soul napisał: Skąd założenie, że się gorączkuję Wytoczone ciężkie działa w postaci Cyberpunka. Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 podałem pierwszy lepszy przykład z brzegu Cytuj
Bzduras 12 645 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 No koorva, proste, że QR to świetny ficzer. Skaczę sobie po gierkach w międzyczasie męcząc jeden wybrany tytuł i kwik resume jest boskie. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Fantastyczna sprawa ten QR. Gry się włączają prawie natychmiastowo i nie trzeba oglądać tych wszystkich logo/filmików w intro i menu. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 No ale w niektórych grach to nie działa. Np co włączę takiego prey z qr to nie mam dźwięku wogole Cytuj
Czoperrr 5 158 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 6 minutes ago, Ma_niek said: No ale w niektórych grach to nie działa. Np co włączę takiego prey z qr to nie mam dźwięku wogole Z czasem takie błędy są i będą eliminowane, nie w każdej grze działa to idealnie. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 to kiedy ten GP na Switchu? Cytuj
Sedrak 782 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 No ja uważałem, że QR bez sensu, a teraz to jest sztos funkcja i aż nie chcę mi się grać w gry, który tego nie obsługują jak np. Octopath Traveler Cytuj
panHavan 5 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Wolałbym przenośnego XsS zamiast Ultimate na Switchu Cytuj
Paolo de Vesir 9 141 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 https://www.resetera.com/threads/amd-gpuopen-amd-fidelityfx-is-now-available-for-microsoft®-xbox.413145/ https://gpuopen.com/gsl-2021-xbox/ Wychodzi na to, że wsparcie FidelityFX jest już oficjalne w najnowszych narzędziach programistycznych dla Xboxów Serii S i X. Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 20 kwietnia 2021 Opublikowano 20 kwietnia 2021 2 godziny temu, panHavan napisał: Wolałbym przenośnego XsS zamiast Ultimate na Switchu Oj bardzo. Sony olało vite, a ms niestety idzie w streaming na smartphony i raczej nie ma co liczyć na handhelda 1 godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: https://www.resetera.com/threads/amd-gpuopen-amd-fidelityfx-is-now-available-for-microsoft®-xbox.413145/ https://gpuopen.com/gsl-2021-xbox/ Wychodzi na to, że wsparcie FidelityFX jest już oficjalne w najnowszych narzędziach programistycznych dla Xboxów Serii S i X. No i teraz niech jakieś utalentowane studio się za to weźmie i stworzy coś tylko po nowe konsole. Moc zamiast w rozdzielczość pójdzie w inne aspekty i w końcu może doznamy w grach prawdziwego next gena. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 21 kwietnia 2021 Opublikowano 21 kwietnia 2021 6 godzin temu, creatinfreak napisał: No i teraz niech jakieś utalentowane studio się za to weźmie i stworzy coś tylko po nowe konsole. Moc zamiast w rozdzielczość pójdzie w inne aspekty i w końcu może doznamy w grach prawdziwego next gena. I gierkę dostaniemy za 2 - 3 lata. To już do tego czasu wyjdzie GTA 6 niszcząc rozbudowaniem i detalami. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 21 kwietnia 2021 Opublikowano 21 kwietnia 2021 XSS powinien sporo zyskać na tym Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 21 kwietnia 2021 Opublikowano 21 kwietnia 2021 11 godzin temu, creatinfreak napisał: No i teraz niech jakieś utalentowane studio się za to weźmie i stworzy coś tylko po nowe konsole. Moc zamiast w rozdzielczość pójdzie w inne aspekty i w końcu może doznamy w grach prawdziwego next gena. Jaką rozdzielczość? Większość tej wiadomości ma przede wszystkim znaczenie dla pisania kodu gry jednocześnie na PC i XS (FidelityFX ułatwi pewne rzeczy, bo masz zestaw narzędzi prosto od AMD - zresztą jest to open source, więc każdy może to wykorzystać) - wszystko to co zostało wrzucone na tej stronie jest z wyłączeniem tego nad czym pracuje AMD w kwestii "odpowiedzi" na DLSS. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 21 kwietnia 2021 Opublikowano 21 kwietnia 2021 Obejrzałem ten filmik wyżej i jest na razie ta sama sytuacja co z Mesh Shadingiem i innymi nowymi technologiami (które w większości powinny też działać na starszych GPU). Jak będzie odcięcie od poprzedniej generacji (i kart graficznych z przed 2019) to można będzie sporo uzyskać jeśli chodzi o zapotrzebowanie na RAM. Na ten moment nie sądzę żeby w jakiejś grze wydanej w tym roku była ostra implementacja tych systemów, z drugiej strony MS kupił dużo studiów które dłubią nad niezapowiedzianymi projektami, może jakiś gameplay za parę miesięcy zrobi dobre wrażenie. Jeśli nie było by tej chorej sytuacji z brakiem konsol i GPU to wszystko potoczyło by się szybciej, a tak to trochę szkoda odwrócić się od powiedzmy 100mln+ potencjalnych klientów. Cytuj
Czoperrr 5 158 Opublikowano 21 kwietnia 2021 Opublikowano 21 kwietnia 2021 Czy ktoś z Was wykupił i skonfigurował sobie tryb developerski w XSX/XSS? Nie ukrywam, że mam w planach to zrobić. Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 21 kwietnia 2021 Autor Opublikowano 21 kwietnia 2021 15 minut temu, łom napisał: Obejrzałem ten filmik wyżej i jest na razie ta sama sytuacja co z Mesh Shadingiem i innymi nowymi technologiami (które w większości powinny też działać na starszych GPU). Jak będzie odcięcie od poprzedniej generacji (i kart graficznych z przed 2019) to można będzie sporo uzyskać jeśli chodzi o zapotrzebowanie na RAM. Na ten moment nie sądzę żeby w jakiejś grze wydanej w tym roku była ostra implementacja tych systemów, z drugiej strony MS kupił dużo studiów które dłubią nad niezapowiedzianymi projektami, może jakiś gameplay za parę miesięcy zrobi dobre wrażenie. Jeśli nie było by tej chorej sytuacji z brakiem konsol i GPU to wszystko potoczyło by się szybciej, a tak to trochę szkoda odwrócić się od powiedzmy 100mln+ potencjalnych klientów. Microsoft chyba też zdaje sobie z tego sprawę, że adaptacja tych wszystkich nextgenowych nowinek technicznych jest problematyczna i dlatego ogłosił DX12 Agility dzięki czemu adaptacja tych nowości ma być prostsza Cytat With the new Agility SDK, Microsoft is aiming to solve a pain point for developers who say adopting new DirectX12 graphics features is cumbersome. With the Agility SDK, Microsoft will claim that the new features are easier to adopt, won't interrupt or impact existing games, and come with more reliable bug fixes. Essentially, the Agility SDK allows developers to light up new features for users with compatible systems, namely an updated version of Windows 10 or an Xbox Series S or Xbox Series X console, without impacting users who aren't on the "correct" operating system. The DX12 Agility SDK also comes with a new shader model, dubbed Shader Model 6.6. Using this new SDK, you can expect games to get graphics optimizations more rapidly since developers won't have to wait for user adoption to kick in before moving to the new feature sets. Some developers like 343 Industries, Turn 10, and Epic Games have already been testing out the new SDK, which should become available for more developers around the time of the show. https://www.windowscentral.com/game-stack-live-2021 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.