Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

QR jest zajebiste i powrót do PS4 jest teraz dla mnie trudny. Nie chodzi tutaj tylko przeskakiwanie między tytułami (chociaż to się też czasem przydaje, np. szybki wyścig w Horizon 4 w odskoczni od jakiegoś tytułu fabularnego), ale pomijanie logosów, menusów i ekranów ładowania to jest magia.

Opublikowano
1 minutę temu, Soul napisał:

 

Cybera ukończyłem dwa razy i bardzo sobie chwalę opcje QR, która odpalał grę w parę sekund w miejscu gdzie wczoraj skończyłem grać, więc przestań pan pisać głupoty. 

Nie gorączkuj się tak, nie zauważyłeś, że powiedziałem to pół żartem. 

Opublikowano

możliwość wrócenia do gry w ciągu kilku sekund, zaraz po uruchomieniu konsoli to coś pięknego.

 

Nie wiem wiem jak można z tego nigdy nie skorzystać, przecież to działa automatycznie

Opublikowano
Teraz, Czoperrr napisał:

szybki wyścig w Horizon 4

Nie wiem jak teraz, ale jak ostatnio grałem to i tak wywalało z serwerów po QR. Poza tym Horizon 4 zajebiście szybko wchodzi i bez QRa i jak dla mnie jest to zbędne

Opublikowano
Teraz, Soul napisał:

 

Skąd założenie, że się gorączkuję ;)

Wytoczone ciężkie działa w postaci Cyberpunka. :obama:

Opublikowano

https://www.resetera.com/threads/amd-gpuopen-amd-fidelityfx-is-now-available-for-microsoft®-xbox.413145/

 

https://gpuopen.com/gsl-2021-xbox/

 

Wychodzi na to, że wsparcie FidelityFX jest już oficjalne w najnowszych narzędziach programistycznych dla Xboxów Serii S i X. 

Opublikowano
2 godziny temu, panHavan napisał:

Wolałbym przenośnego XsS zamiast Ultimate na Switchu ;)

Oj bardzo. Sony olało vite, a ms niestety idzie w streaming na smartphony i raczej nie ma co liczyć na handhelda :(

 

1 godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

https://www.resetera.com/threads/amd-gpuopen-amd-fidelityfx-is-now-available-for-microsoft®-xbox.413145/

 

https://gpuopen.com/gsl-2021-xbox/

 

Wychodzi na to, że wsparcie FidelityFX jest już oficjalne w najnowszych narzędziach programistycznych dla Xboxów Serii S i X. 

No i teraz niech jakieś utalentowane studio się za to weźmie i stworzy coś tylko po nowe konsole. Moc zamiast w rozdzielczość pójdzie w inne aspekty i w końcu może doznamy w grach prawdziwego next gena.

Opublikowano
6 godzin temu, creatinfreak napisał:

No i teraz niech jakieś utalentowane studio się za to weźmie i stworzy coś tylko po nowe konsole. Moc zamiast w rozdzielczość pójdzie w inne aspekty i w końcu może doznamy w grach prawdziwego next gena.

 

I gierkę dostaniemy za 2 - 3 lata. To już do tego czasu wyjdzie GTA 6 niszcząc rozbudowaniem i detalami. 

Opublikowano
11 godzin temu, creatinfreak napisał:

No i teraz niech jakieś utalentowane studio się za to weźmie i stworzy coś tylko po nowe konsole. Moc zamiast w rozdzielczość pójdzie w inne aspekty i w końcu może doznamy w grach prawdziwego next gena.


Jaką rozdzielczość? Większość tej wiadomości ma przede wszystkim znaczenie dla pisania kodu gry jednocześnie na PC i XS (FidelityFX ułatwi pewne rzeczy, bo masz zestaw narzędzi prosto od AMD - zresztą jest to open source, więc każdy może to wykorzystać) - wszystko to co zostało wrzucone na tej stronie jest z wyłączeniem tego nad czym pracuje AMD w kwestii "odpowiedzi" na DLSS.

Opublikowano

Obejrzałem ten filmik wyżej i jest na razie ta sama sytuacja co z Mesh Shadingiem i innymi nowymi technologiami (które w większości powinny też działać na starszych GPU). Jak będzie odcięcie od poprzedniej generacji (i kart graficznych z przed 2019) to można będzie sporo uzyskać jeśli chodzi o zapotrzebowanie na RAM. Na ten moment nie sądzę żeby w jakiejś grze wydanej w tym roku była ostra implementacja tych systemów, z drugiej strony MS kupił dużo studiów które dłubią nad niezapowiedzianymi projektami, może jakiś gameplay za parę miesięcy zrobi dobre wrażenie. Jeśli nie było by tej chorej sytuacji z brakiem konsol i GPU to wszystko potoczyło by się szybciej, a tak to trochę szkoda odwrócić się od powiedzmy 100mln+ potencjalnych klientów.

Opublikowano
15 minut temu, łom napisał:

Obejrzałem ten filmik wyżej i jest na razie ta sama sytuacja co z Mesh Shadingiem i innymi nowymi technologiami (które w większości powinny też działać na starszych GPU). Jak będzie odcięcie od poprzedniej generacji (i kart graficznych z przed 2019) to można będzie sporo uzyskać jeśli chodzi o zapotrzebowanie na RAM. Na ten moment nie sądzę żeby w jakiejś grze wydanej w tym roku była ostra implementacja tych systemów, z drugiej strony MS kupił dużo studiów które dłubią nad niezapowiedzianymi projektami, może jakiś gameplay za parę miesięcy zrobi dobre wrażenie. Jeśli nie było by tej chorej sytuacji z brakiem konsol i GPU to wszystko potoczyło by się szybciej, a tak to trochę szkoda odwrócić się od powiedzmy 100mln+ potencjalnych klientów.

 

Microsoft chyba też zdaje sobie z tego sprawę, że adaptacja tych wszystkich nextgenowych nowinek technicznych jest problematyczna i dlatego ogłosił DX12 Agility dzięki czemu adaptacja tych nowości ma być prostsza

Cytat

With the new Agility SDK, Microsoft is aiming to solve a pain point for developers who say adopting new DirectX12 graphics features is cumbersome. With the Agility SDK, Microsoft will claim that the new features are easier to adopt, won't interrupt or impact existing games, and come with more reliable bug fixes.

Essentially, the Agility SDK allows developers to light up new features for users with compatible systems, namely an updated version of Windows 10 or an Xbox Series S or Xbox Series X console, without impacting users who aren't on the "correct" operating system. The DX12 Agility SDK also comes with a new shader model, dubbed Shader Model 6.6.

Using this new SDK, you can expect games to get graphics optimizations more rapidly since developers won't have to wait for user adoption to kick in before moving to the new feature sets. Some developers like 343 Industries, Turn 10, and Epic Games have already been testing out the new SDK, which should become available for more developers around the time of the show.

https://www.windowscentral.com/game-stack-live-2021

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...